Grand Theft Auto VI gépigény
Még nem ismert a játék hivatalos gépigénye.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hozzászólások: 1 018
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.




























Predicted GTA 6 requirements to run Rockstar's new Grand Theft Auto game on PC, recommended specs and minimum requirements.
GTA 6 minimum requirements
Memory: 12 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1660
CPU: Intel Core i5-6600K
File Size: 150 GB
OS: Windows 10 most likely
GTA 6 recommended specs
Memory: 16 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce RTX 3070
CPU: Intel Core i7-8700K
File Size: 150 GB
OS: up to Windows 11
Itt lehet látni a különbséget a két játék között.
De te is csak egy troll vagy
Pezsgő bontás stb...
El hiszi szerinted ezt neked valaki
Óvodába lehet mehgsertodtem volna
A fenti megnyilvanulasa mindent elarul
Örüljünk ha addig nem tör ki a 3.vh
Nem tudjuk lesz e grafikai fejlődés Pl a Ps5 verzióhoz képest
Ha lesz is mekkora
Jól lesz e optimalizálva
Mind mind olyan kérdés amire 2 év múlva talán választ kapunk
Egyébként az utóbbi két R* PC port rendkívűl jó lett szerintem (GTAV / RDR2), szóval biztosan nagyon jól fog skálázódni a különböző teljesítményű konfigurációk között a VI is.
Spekulálni még most felesleges, de egy 1080p60 medium-high presethez szerintem biztosan elég lesz egy RTX 3080/6800 XT. Gondolj bele, mire megjelenik a játék PC-re ezek már 5-6 éves GPU-k, szóval teljesen reális.
Az 1440p / 2160p ultra graf + RT On, 60+ FPS-hez biztosan az aktuál csúcs hardver fog kelleni, szóval RTX 5080/90, a 32G DDR5 RAM is alap lesz, nézd meg mennyi NPC van a pályán a trailerben.
Szóval ha a PS5 és társai verzió 2025-ben jelenik meg a pc portolás plusz idő lesz, minimum 1 év.
Rossz esetbe csak 2027-re jön majd ki a pc verzió, de nyilván ez kaphat grafkai ugradet.
+Jön majd a PS6 így arra is ki tudja majd dobni a Rockstar+PS7 2035 fele.
Jól látuk, egy GTA már 3 generációra kidobott a Rockstar.
Az is igaz,hogy ez ennél a játéknál nem számít,mert úgyis megveszik.
Csak azt nem tartom korrektnak,hogy bejelentéskor nem mondták,hogy PC-re is jön majd(bár mindenki tudja,hogy igen )
Még arra is gondoltam,hogy DIREKT később adják ki pc-re,hátha ezért valaki konzolt vesz/venne. Szerintem most lesz olyan ember(emberek) nem is kevés.
Inkább ez a ciki kis komám. 😉
Egyébiránt itt konkrétan az oldalon ki/mi verte nálad így ki a biztosítékot, hogy ilyen hatásos volt a beköszönésed? Hátha látja az illető és megtudjátok beszélni. 😕
ennyire nincs életed hogy ilyenekkel foglalkozol ki mit vár?
nem tök m1?
ő dolga ha neki is ennyi az élete
Jó unalmas életed lehet hogyha erre van időd hogy ide gyere veszekedni.
Saját magad ellensége vagy. Bejöttél a f*szerdőbe😂🤣
-A trailer ingame, azaz a játékot futtató RAGE 9 engine-ben lett renderelve, tehát nem CGI. Ez nem azt jelenti, hogy így fog kinézni a játék. Hanem azt, hogy MÉG ETTŐL IS JOBBAN fog kinézni mire megjelenik. PC-n pedig pláne. Meglehet nézni a GTA V első, 2011-es előzetesét, vagy akár az RDR2 2016-os bejelentőjét is. A végeredmény mindig jobb volt a teljes megjelenésre, szóval nem kell itt haterkedni, ott a net, tessék megnézni, számtalan comparison videó bizonyítja mind a két játék esetében.
-A megjelenés szerintem 2025 Q1. Abból gondolom ezt, hogy a November 7.-i shareholder call-on nem módosították a 2024-es fiskális évre tervezett bevételeket, ugyanúgy kiugróan magas eredményt várnak mint amit már előzetesen 2022-ben is kommunikáltak. Ha nem haladna jól a fejlesztés akkor azt kétlem, hogy egy hónappal ezelőtt már ne látták volna.
2024-es pénzügyi év: 2024 Ápr. 1. - 2025 Márc. 31.
Ebből következik az, hogy a PC-s verzió is simán megjelenhet még 2025 folyamán, akár Q4-ben, de szerintem nagyon maximum 2026 Q1. Az RDR2-nél is már csak 1 évet kellett várni, nem hiszem, hogy a Rockstar most másképp gondolkodna mint akkor. A PC-s GTA V 18 hónapos késését senki ne vegye alapul, éppen egy generációváltás közepén voltunk így a prioritás a PC helyett a nextgen konzolokon volt....2025-ben a VI megjelenésekor nem lesz ilyen jellegű probléma, ezért érdemes inkább az RDR2 sémáját nézni.
Nekem van PS5öm, de legszivebben PCn játszanám.
és a 2013-as trailer
A GTA V 2011 és a 2013-as release trailer között nagy a különbség, sokat fejlödött a játék minden téren szebb lett.
A rockstar nem butit. A GTA VI 2025ben még komolyabban fog kinézni mint amit most láttál.
Amúgy ez ingame trailer nem cinematic, rockstarnak nincs cinematic trailere...
PC megjelenés 2026-27, még jobb grafikával, szóval eléggé valószinű hogy erömű kell hozzá, RTX 50-6000 széria.
A Take-Two sajtóközleménye szerint 2025-ben PlayStation 5 és Xbox Series X/S konzolokra érkezik a játék, tehát a jelek szerint a PC-seknek megint várniuk kell majd a portra, amely a korábbi játákaikból kiindulva körülbelül egy év extra időt is jelenthet.
Kövi 1,5 év nyugalomban fog telni, utána meg pár hónap stressz, h megjelenjen 2025 év végéig és ne rakját át 2026-ra. Késés=Ingyen reklám
A jelenlegi konzolokon szerintem biztos max fix 30fps lesz, ha lesz PS5 Pro és vele egyenértékű új Xbox ott lesz szerintem 60fps.
A build ami látszik a felvételen .100-al több kb. mint a tavaly szeptemberi anyagok. Tehát még ez sem közel a végleges, itt is hónapokkal ezelőtti állapotot lehet látni. (v0.6 kb. / v1.0 értelemszerűen a release)
[LINK]
A videó a Rockstar North vezető fejlesztőjének a fiától van, értelemszerűen véletlen került a nyilvánosság elé de 100%-ban legit és a GTA VI-ról van szó, nem valami UE5 fan made replika.
Ha a VI tényleg érkezik 24 végén - 25 elején akkor abban a pillanatban még csak a jelen gen. közepénél/háromnegyede körül tartunk tehát az új konzol és annak specifikációi még lőtávolságban sincsenek.
December 3. Aztán majd kiderül... 😅
Gondold el egy hivatalos közlemény után mi lenne 😂
Egyébként tudjátok miket várok a 6-ba? Licenszelt, változatos autók, valósághű törésfizika, és motorhang, Lehessen offlineban nem csak bűnözni, hanem rendesen munkát vállalni, és abból keresni a kenyeret. Grafika oldalán forza 4 szint lehetne minimum, ja meg destruktív környezet(részben, pl rakétával be lehet lőni egy falat, fákat kidönteni ha neki mész, stb.)
Ha egy ilyesmit összehoznak, és vállalható sys req lesz pl. 8-10 gen i5, 16gb ram, rtx 2060/2080, akkor szerintem ***a kis game lesz.
A törésfizikát sem úgy értem, mint pl. a BeamNG-ben, de deformálódhatna jobban, de ugyanúgy, ha 200-al oszlopnak mész a gameben, maradjon használható utána, és ne húzzon akármerre vagy produkáljon egyéb mechanikai hibát.
,,Aztán pedig --> de ugyanúgy, ha 200-al oszlopnak mész a gameben, maradjon használható utána, és ne húzzon akármerre vagy produkáljon egyéb mechanikai hibát."
Amit már most kijelenthetünk ezen kritériumoknak megfelelően --> Spoiler!
Most lehet hogy nem lesz összefügés, söt szinte biztos csak úgy kíváncsiságból.
Hátha.
Szerk.: HIVATALOS, December elején bemutatják végre a játékot.
🎉🎉🎉
Nos, hát ez elmaradt tegnap, bár szerintem nem érdemes ebből még semmit levonni. Viszont szerintem ha ezen a héten nem fog történni semmi akkor idén már nem is fog, de ne legyen igazam. 😕
Helyette bejelentették a Haloween-i eventet a GTA Onlinehoz, csodás. 🙃
De pl Xboxon GTA IV multiba főleg freeroam módokba van élet a mai napig. 😁 Viszont engem elsősorban a sztori érdekel egy GTA esetében.
Persze ahogy a többi szarságot, úgy ezt sem kell készpénznek venni... de az Október 26.-át már több helyen is olvastam, aztán majd kiderül... viszont pontos megjelenési dátumot nem fognak benne mutatni, ha igaz ez a hír, viszont én legjobban a grafikára leszek kíváncsi, mert most látnánk először a R* szemszögéből a játékot! ;) mndenesetre legyen úgy! Az V engem nem fogott meg abszolút, pedig többször is neki estem már de mindig pár küldetés után abba maradt... ez a több karakter, meg váltogatni köztük ez nekem valahogy nem jött be...
Így az nagyjából kivehető, hogy a GTA 6-nak valamikor jövőre vagy legkésőbb 2025 Q1-ben kell megjelenni.
Szóval nem hülyeség egy idei évi reveal trailer a játék megjelenése előtt durván 1 évvel. Csak, hogy ez most pont Okt. 26 lesz e az jó kérdés, de most már tényleg közel vagyunk.
Hogy a karácsonyfa alá is kerüljön sok példány, ez miatt eltudom képzelni a karácsony előtti kiadást jövőre, és így 1 évvel előtte meg az első Trailert, aztán majd meglátjuk, ezek csak találgatások 😅
Azonnali karakterváltás
A GTA V-el ellentétben itt nem kell egy, az égig távolodó majd a földre visszatérő kamerát végig várnunk, szinte azonnal, hosszabb animáció nélkül tudunk váltani a karakterek között.
Fegyverek limitációja
2-2-2 felosztásban tarthatunk a karakternél fegyvereket, tehát a karakter hátán maximum kettő "nagy fegyver" sörétes/karabély/mesterlövész/rakétavető, kettő a ruházat alatt "kis kaliber/szúró-vágó" pisztoly/géppisztoly/kés/baseball és kettő "eldobható" gránát/könnygáz/molotov. A "nagy fegyverek" kivétel nélkül vizuálisan is megjelennek a karakter hátán amelyre az NPC-k reagálnak is és nem feltétlenül csak szóban, hanem tárcsázhatják a 911-et is.
Táska
Mivel a sorozat történetében először lesz lehetőség klasszikus értelemben vett lootolásra, így a ruházatunk zsebe hamar betelhet. Lehetőség lesz különböző fajtájú és méretű táskákat vásárolni amely az inventorynk kibővítését szolgálja plusz slotok formájában, illetve az előbb említett 2-2-2 fegyver limitációt is tudja bővíteni akinek nem lenne az elég.
First-Aid és étel/ital
A játékban a sérülések különböző mértékűek lehetnek. Nem szimplán annyiról van szó, hogy az életerő csíkból éppen hány százalék áll még a rendelkezésedre, hanem egyéb tényezőket is figyelembe kell venni. Nem lesz kötelező étel és ital fogyasztás, tehát a karakterünk nem tud megéhezni vagy megszomjazni. Viszont ezeknek az elfogyasztása növelheti az életerőt százalékosan akárcsak mint a GTA V-ben is, viszont komolyabb sérülések ellátáshoz és az azokhoz tartozó negatív effektek eltüntetéséhez (pl.: húzza a lábát a karakter) elsősegély csomagra lesz szükségünk. Olyasmit kell elképzelni, mint a Ghost Recon Breakpoint-ban látottak.
NPC interakciók
Korábbi hozzászólásomban már írtam az NPC-kről így ezt most csak kiegészítés. A járókelőket bárhol a világban üdvözölhetjük, beszólhatunk nekik vagy egyenesen meg is próbálhatjuk kirabolni.
Testek mozgatása
Legyen szó akár élő, csak megkötözött vagy halott emberekről kivétel nélkül tudjuk őket mozgatni. Földön húzni, vállra venni, járművekbe vagy azok csomagtartójába berakni.
Földről felvehető tárgyak (nem loot)
A GTA IV-ben már volt lehetőség random téglákat, dobozokat kézbe venni majd elhajítani azokat, nagyon hasonló megoldásra kell gondolni a GTA VI esetében is.
Megadás
Nem kötelező élet-halál harcot vívni a rendőrökkel mint eddig, simán dönthetünk a fegyver eldobása és a megadás mellett. Az, hogy ez mivel jár nem teljesen derülhetett ki a videókból. Találtak arra utaló nyomokat, hogy ilyenkor pár percre börtönbe kerülünk, de lehet csak egy vágást láthatunk majd ahogy karakterünk kisétál az őrs ajtaján. Bármelyik verzió is legyen majd az biztos, hogy ilyenkor minden nálunk lévő illegális tárgyunkat elveszítjük, illetve több ezer dollárral is szegényebbek leszünk.
Guggolás-fekvés
A GTA V-ből érthetetlen módon kimaradt, de a VI-al visszatérnek a különböző testhelyzetek. Távcsöves fegyvereknek valószínűleg kisebb lesz a recoilja fekve mint állva.
Viselt ruhák testreszabása
Ha van egy pulóverünk ami alapvetően tetszik de szeretnénk ha rövidebb lenne az ujja nem kell újat venni, egyszerűen csak feltűrhetjük. Ugyanez baseball sapkák esetében is, hogy a sámli előrefelé vagy hátra nézzen. Bakancsunkat eltakarja e a nadrág vagy legyen beletűrve és még rengeteg egyéb opció.
Lootolás
A GTA történetében először helyet kap a klasszikus lootolás amit egy "eagle eye"-szerű rendszer is támogatni fog. Azt a képességet használva a közelben lévő felvehető tárgyak jelölőt kapnak megkönnyítve a dolgunkat. Számtalan tárgy lesz, egészen egy bontatlan üdítős üvegtől kezdve az aranyrúdig. Ez mind inventory slotot foglal de a korábban említett táskák a segítségünkre lesznek. Nagy változás, hogy a fegyverek is a loot-rendszer részét képzik, magyarán egy-egy megvásárolt fegyver nem marad feltétlen örökre a birtokunkban, elveszíthetjük vagy akár el is dobhatjuk. Ebből kiindulva a fegyverek árai biztosan realisztikusabbak lesznek, tehát nem valószínű, hogy találkozni fogunk 100.000 dolláros Special Assault Rifle-el ami azért ilyen drága mert kétszer annyit sebez mint a sima Assault Rifle, ugyanis egy letartóztatás vagy váratlan szituációban az ésszerű inventory management megkövetelheti, hogy eldobjuk és akkor csak nehezen és irreális áron tudnánk csak pótolni. De egyúttal könnyebb dolgunk is lehet a megfelelő mordályok megszerzésében, ugyanis ha éppen kifogytunk a fegyverekből de nincs kedvünk pénzt költeni akkor egy gettóban a megfelelő személyek likvidálásával biztosan tudunk szerezni vagy akár egy rendőrautó kirablása is célravezető lehet.
Nem heist típusú rablások
A GTA V-ben már voltak rabolható kisebb vegyesboltok, azonban a VI-ban ez is kibővül. Vagyonunk gyarapításához nem feltétlenül szükséges egy hosszú és nehéz rablás megtervezése, ugyanis már az utca emberét is megfoszthatjuk pénztárcájának tartalmától de az újra visszatérő és bejárható éttermeket, szupermarketeket, benzinkutakat, páncélautókat, jegyszedő bódékat, fodrászokat, tetováló szalonokat és sok mást is kifoszthatunk. Arra utaló jeleket is találtak, hogy az RDR2-höz hasonlóan a földön heverő hullák zsebeit is kiűríthetjük.
Rendőri "csapdák"
A GTA V-ből ez is kimaradt viszont a San Andreasban jelen volt, különböző rendőrség által kihelyezett akadályok. Főleg olyasmire kell gondolni, hogyha üldöznek akkor a lehetséges útvonaladra már kiment előre egy járőr és szögesdrótot terített az útra.
Tengeri kincsvadászat
Lehetőség lesz kincseket gyűjteni a tengerfenéken, ugyanis ne feledjük, hogy a Vice City alapjául szolgáló Miami a Bermuda-háromszög egyik csúcsa. Így az óceánfenék rengeteg elsüllyedt hajóval és lezuhant repülővel várja a kalandor hajlamú játékosokat.
Fejlett fizika
Úgy gondolom ez szinte egyértelmű, hogy fejlődik a játék ezen a téren is, de van pár konkrét példa is ami alátámasztja ezt mint bizonyíték. Ugratáskor a leérkező kerekek abroncsai benyomódnak egy pillanatra, a járművek felfüggesztése és teleszkópjai, rugói a terepadottságokhoz mérten mozognak. A ragdollok valóságosabbak lesznek mint valaha, illetve a víz is eddig videojátékban nem látott részletességgel lesz kidolgozva.
Biztonsági kamerák
Rablás előtt különböző módszerekkel kiiktathatóak a kamerák, így akár észrevétlen is maradhat az akció a befejezéséig a törvény emberei számára.
Horgászat
A horgászat mint hobbi és nem mellesleg pénz kereseti lehetőség igencsak ki lesz dolgozva, az RDR2-ben látottaktól is mélyebb mechanikákkal fog rendelkezni. Egészen a csali típusától kezdve, hogy édes vagy sós vízi horgászat e a célunk, mekkora és milyen halra pályázunk, stb.
Veszett állatok
A vadonban ritkán de előfordulhat olyan állat aki veszettséggel fertőzött, így akár mi is elkaphatjuk ha megharap, hogy ennek pontosan mi a következménye azt egyelőre nem tudni de mindenképpen érdekes újdonság. Nem csak a természetben fordulhat elő veszett állat, hanem a város elhanyagolt körzeteiben akár fertőzött kutyával is találkozhatunk.
Rablók
A város nem igazán barátságos negyediben nem a veszett kutyák lesznek a legnagyobb félelmünk hanem a rablók, akik hozzánk hasonlóan mint ahogy mi sem félünk tőlük, úgy ők sem tőlünk. Hasonló rendszert kell elképzelni mint az RDR2-ben látott nő aki kígyómarásra panaszkodik majd amikor segítenénk neki megjelennek a haverjai.
Megvásárolható ingatlanok
A GTA V-ben is jelen volt ez a rendszer, azonban nagyon visszafogott formában akár már a San Andreashoz képest is, persze most az egyjátékosra gondolok nem a GTA Online-ra. Garázsok mellett házak, lakások de akár konkrét birtokok is elérhetőek lesznek amelyek mindegyike valamilyen formában testreszabható lesz.
Párkapcsolati rendszer
A GTA SA és IV epizódokhoz hasonlóan randizhatunk majd másokkal, a potenciális partnerek megtalálásában segíteni fog az újonnan bevezetett WhatUp névre keresztelt, közösségi médiát imitáló alkalmazás is. A történetről még nem sok minden derült ki, szóval azt nem tudni, hogy Jason és Lucia milyen kapcsolatban állnak majd egymással, de ezek alapján nem feltétlen szerelmiben, vagy ha mégis akkor lesz lehetőség a hűtlenségre.
+ infó, ez a WhatUp alkalmazás feltehetően jelen lesz a GTA Online-ban is csak AI karakterek helyett igazi játékosok profiljaival lesz tele ahol lehetőségünk lesz posztolni és csevegni másokkal a játékon belül.
Ez a hozzászólás az előző hozzászólásom kiegészítése, szóval ha minden eddig kiszivárgott információt megszeretnél tudni a játékról akkor kérlek azt is olvasd el. Nagyjából szerintem egy erős 90%-ban sikerült lefednem mindent ami 23.07.21-ig megtudható a játékról. Ha csak nem lesz még egy giga szivárgás (amit kétlek) akkor a hivatalos Rockstar infókig már nem fog semmi újabb érdemleges dolog kiderülni, legalábbis annyi nem ami megérne még egy ilyen terjedelmű leírást. Én a magam részéről nagyon remélem, hogy idén végre már kapunk valami hivatalosat is, főleg egy bemutatkozó előzetesnek örülnék. Reméljük a legjobbakat.
Konkrét harci technikák mint az SA-ban személy szerint úgy gondolom nem lesznek, viszont a gym az visszatér és elvileg a fejleszthető állóképesség (run time buffer) vagy a vizuálisan is megjelenő izomzat (melee damage buffer), ezek szinte biztosak.
Az élő-halott közti állapotot, hogy bevezetik e az NPC-knél nem tudom, erről egyelőre semmi infó de egyébként igazad van, akit "csak" megverünk az ne haljon meg. AC játékokban pl. pont így van amit leírtál.
Én is előrendelem ahogy elstartol a pre-order lehetőség, méghozzá valószínűleg valami komolyabb csomagot. Lehet buta birka vásárló vagyok de basszus, 100-200 eur egy Deluxe vagy Premium Edition-ért vagy hívják majd bárhogy szerintem nem sok, tekintettel főképp arra, hogy legalább 15-20 évig nem kell GTA-ra ismét költeni... bár remélem igen mert visszatér a GTA IV trendje: singleplayer DLC-k.