Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Speck avatar
Sziasztok ez a lap jó ehez a gépházhoz ?
http://www.woxcomputer.hu/product/webaruhaz/HAZ633/Haz-Thermaltake/Thermaltake-VK90001N2ZD-Element-T-fekete-haz.html?IMRSID=b3cm9ilrshcuesf2h322kg9306

http://www.woxcomputer.hu/product/webaruhaz/MB708/Alaplap-LGA775/ASRock-P45DE.html?IMRSID=b3cm9ilrshcuesf2h322kg9306

a választ el?re is köszi 😀
0
0
0
0
horkri avatar
Sziasztok

olyan progi kéne nekem ami tud képekb?l videót készíteni zenei aláfestéssel úgy hogy a képeket tudjam id?zíteni mikor jöjjenek el?..

Tudtok nekem ajánlani progit ehhez..
0
0
0
0
Creelien avatar
Hali!

Milyen progival lehet megnyitni a .arc típusú fájlokat, úgy hogy rendes szövegként jelenjen meg a tartalma?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Hello most próbáltam egy játékot elindítani a videó kártya ventije (ok nélkül) felpörgött 100%! ra pedig kb 50 fokos volt majd a képerny? elsötétült majd reseteltem újra próbáltam indítani a játékot most csak simán elsötétült a képerny? És elég lassú a gép ez miért lehet talán Vírus????????? Most valami AVG cucc van fenn
0
0
0
0
Core2 avatar
Nem teszi tönkre, csak min?ségi dvd legyen. Amilyent pl én írok, azt más gép nem ismeri fel. Esetleg Ashampo burning studio...nekem is az van
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Hello 8GB os dupla réteg? DVD milyen progival érdemes kiírni nekem mondták hogy a néró nem jó mert tönkreteszi meg minden
0
0
0
0
rocka avatar
Jah énis vmi 600 Mhz-re gondoltam
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
freeride182 írta:
Jaja tom kb 0.3 volt csak és má duplája az órajel azt megis hal mer gyári hütés nem elég 😀
elég az nálam is elég vollt kb 300%-os húzásra de már akkoris 120fokde ez celeron elbírja mág a 150 fokot is de te ne nagyon húzz rajta max 700mhz-et.
0
0
0
0
rocka avatar
Jaja tom kb 0.3 volt csak és má duplája az órajel azt megis hal mer gyári hütés nem elég 😀
0
0
0
0