Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ebort avatar
hello!
megszeretnék válni számítógépemtől pár hónapos, tökéletesen működőképes.
Semmi baj nincs vele, mióta megvettem tökéletesen működik.
szerintetek mennyi pénzt kérhetnék érte?
a gépem adatainál található a konfig.
0
0
0
0
BiGame avatar
és azzal, h me megvan!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
BiGame írta:
1. kérdésem mé cseréli le az oldal az ő-betűket kérdőjelre?
2. ki tud oan progit amivel kitudom szedni a videóból a hangot-zenét?
2-es kérdésre a válasz: virtual dj.
0
0
0
0
BiGame avatar
oké ez köszi😀, 2.dikra még várom a választ!
0
0
0
0
MoonW avatar
1. már nem cseréli le csak a régi hozzászólásoknál van a hiba, de hamarosan vissza lesz állítva a jó verzió
0
0
0
0
BiGame avatar
1. kérdésem mé cseréli le az oldal az ő-betűket kérdőjelre?
2. ki tud oan progit amivel kitudom szedni a videóból a hangot-zenét?
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
roberto888 írta:
TripplaXXX írta:
heló!
Van egy nagy gondom a dvd írómmal ha beteszem a cd-t kiadja vagy ,kiadja és elkezd zúgni a sebessége nagon lassú
segítsetek kérlek szépen titeket!

Firmware frissítés, esetleg egy tisztítólemezzel kitisztítani a meghajtót!

És azt a Firmware frissítést hogykell?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Hello nem teljesen tiszta nekem ez hogy nekem fullon megy sokan írják és néha a szemem tépem már ki mert nem tudom elhinni de hogy van ez mert az azt jelenti hogy a minden az élsimítás a felbontás meg minden maxon van???? mert én így gondolom aztán már a fejemet ütöm amikor más írja hogy fullon megy miközben kiderül hogy sem a felbontás sem az élsimítás nincs maxon
Ezt senki ne vegye magára
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
thug85 írta:
HUNRobee: Az Everest-el megtudod nézni. Töltsd le a legújabbat.