Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kolbaszkarika avatar
VR témában nem vagyok otthon, még csak PS4-en használtam, PC vonalon a DK2 óta nem követem az eseményeket. A jelenlegi konfigomhoz lenne értelme beszerezni egy headsetet, vagy behányós FPS-t produkálna?
0
0
0
0
💬 8
no avatar
@kolbaszkarika: Melyik headset lenne? Nagyban függ a kijelzők felbontásától, amúgy lennének címek amiket egész jól elvinne pl. Pavlov ami elég fun. Meg egyszerűbb címek mint a Beat saber és hasonlók.
0
0
0
0
kolbaszkarika avatar
@LordSzalko: Rift S-t néztem, de igazából bármi jó, ami nem rosszabb a PSVR minőségénél. Mivel komolyabb még nem volt a fejemen, nekem az is jó volt. Talán egy CV1 jobb lenne, a kisebb felbontása miatt?
Használtan venném, bármelyik is legyen, szóval nem gáz hogy már nem gyártják. 😃
0
0
0
0
no avatar
@kolbaszkarika: Rift S-el igazából nyugodtan számolhatsz 1440p-ben mivel abban egy darab panel található, nem pedig két különálló. Sima Rift az két darab 1080 x 1200-as panellel működik, amik 90Hz-et tudnak, az S az 80Hz.

A CV1 az egy nagyon kezdő szemüvegnek megfelelne, de megvannak a hibái ami miatt talán nem lenne olyan kellemes a használata. Sok a godray, vagyis fénybeszűrődés ami elég zavaró tud lenni, viszont pontosabb tracking-el rendelkezik mint az S változat.

S változat egyértelműen szebb képet ad, gyakorlatilag nincs fénybeszűrődés és a beüzemelése lényegesen egyszerűbb, nincs kábel dzsungel.

Nagyjából ennyi amit mondani tudok róluk.
0
0
0
0
kolbaszkarika avatar
@LordSzalko: Köszi a részletes leírást! Csekkolok majd pár benchmarkot ha van, aztán eldöntöm hogy meglepjem-e magam Mikulásra. Ha nem akkor nem. VGA-t már nincs szívem, meg felesleges pénzem venni mellé.
0
0
0
0
visor261 avatar
@kolbaszkarika: https://www.youtube.com/watch?v=FTaYQNghAxISpoiler!
https://developer.oculus.com/learn/oculus-device-specs/