The Forest gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Dual-Core 2.4 GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce 8800GT
DX:
Version 9.0
OS:
Windows 7
STO:
5 GB available space
Hang:
DirectX®-compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core Processor
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
Version 9.0
OS:
Windows 7
STO:
5 GB available space
Hang:
DirectX®-compatible
NOTE: 32bit windows users need to ensure they have at least 4gb of ram usable on their system.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 434
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Proci: Intel Core 2 Duo E8400
Ram: 3 GB DDR2
Vidikártya: nVidia GeForce GTS 450
Op. rendszer: Windows 8.1 Pro ( 32 bites )
Ha igen nektek is adódott az a probléma hogy egy idő után kidob titeket ? (csak co-opba dob ki)
Szóval ha valaki komolyabb partit tervezne, érdemes megvárni amíg megoldják, hogy folytatni is tudd a játékot... 😀
Még nem jött ki a rendes/végleges játék,csak egy továbbfejlesztett bétaszerűség.
Egy kis bug 😆
minimum:67%
Ajmánlot:55%
86 % Ajánlott:
84 % Ajánlott grafikai beállítás:
Alacsony (1080p)
..
Úgy, mint a bomba. Az se állítható már össze...
a videoteljesitményt meg nem tudom hol kell levenni...
akkor lehetséges hogy azért akad nagyon?
de ha én veszek egy új vinyót a gépembe
és a szerelő gond nélkül beszereli nem kell mellé semmit megvenni?
bocsi de kezdő vagyok
megyik része a gépemnek a videokártya vagy mi?
Amint az a lejjebbi hozzászólásokból is kiderül, nincs rendesen optimalizálva, hiszen alfa státuszban szorong még a játék. Valamint a %-ok többnyire statikus adatokra vonatkoznak, ergo majdhogynem semmit nem jelent a 90 illetve 100%. (Röviden: nagyon GPU igényes - alfa verzió. Úgy gondolom ez a két tulajdonság tökéletesen fedi a problémád 😀 )
Szerk.:
Leszedtem, hogy megnézzem megy-e. A "PC1"-es gépemen is elindul full low-on durva 9 fps-sel... 😃😃 Ergo Win XP is viszi!
Szerk.:
Spoiler!
[LINK]
Nem tudok túl sokat a The Forest-ről, de hallottam egy olyan hírt, hogy lesz benne olyan játékmód, amiben "békésen", csak túlélni kell. Tényleg lesz, vagy ez eddig csak pletyka?
OFF
Spoiler!
/OFF
(legújabb 0.07-es ver.)
...
Annyira hiányos egyelőre hogy az ront a élményen!
Inkább várok egy béta közeli állapotra!
Sajnos eddig úgy tűnik, hogy csak rontottak vele a helyzeten.
Sokak (köztük én is) tapasztaltak FPS droppot, valamint borzasztó draw distance (mip-map, anisotropic) problémákat. Innentől csak reménykedni lehet, hogy ezt is megoldják!
(Alpha kiadásról van szó)
A kérdésedre pedig itt egy bővebb leírást találhatsz.
http://survivetheforest.com/
A víz alatt lehet tüzetgyújtani 😃 😃 😆 remélem a 0.07 be megcsinálják a vizet 😀
A játék maga borzasztóan rosszul van optimalizálva, mivel még alfa. Azonban ahogy követtem a patcheket, ez sajnos csak rosszabbodik. a 0.03 óta durván 5 fps-t buktam, és mip-map problémái vannak a játéknak. Rengeteg bugfix és új cucc kerül be a patchek során, ami nagyon is jó, de sajnos egyre lassabb is a játék. Először azt kéne megoldaniuk, hogy fusson rendesen a szoftver, és csak utána tweakelni a játékmenetet.
-A.I. - New tribe type added - starving cannibal! Will eat fallen comrades
-A.I. - Different tribes will now interact with each other, hunting, stalking, killing and eating each other
-Shadows Improved! Fisheye shadow distortion gives higher resolution shadow up close and now uses a single cascade (experimental, maybe cause some glitches)
-2 New cave systems added near geese lake
-Fixed missing light on crafted torch
-Real caustics added to water
-Lighting effigies uses the lighter correctly now
-Fixed issue where cannibals could get stuck after being knocked down
-Creepy mutants and animals no longer get stuck in noose trap spinning forever
-Improved look of noose trap when sprung but empty
-All traps can be reset
-Player will set off traps if he touches trigger
-5x new plant types added
-Fixed (Unity fix) issue where grass would cause slight framerate hicks
-Hint to NVIDIA driver that it should use the discrete GPU in
Optimus chipsets. (Unity fix - should help laptop performance)
-Added press space to skip tutorial to opening plane crash
-Fixed bug where arrows could get stuck in sky above fires
-Fixed rockpit floating slightly above terrain
-Moving forward, crouching, jumping or pressing e will make player stand up if sitting on bench
-Better bench model
-Fresnel effect applied to specular and fixed specular leak around backside of objects
-New props added: washed up packages and shipping containers
-New prop added : Orange tent
-New improved opening plane crash sound effects
-Fixed marigold and dead rabbits overlapping in inventory
-Improved plane interior textures and resolution
-Added icon to remove ghost structures, fixed issue where add icon could sometimes stay on screen after removing ghost. Limited ghost removal to only if no resources have been added. New crunch sound effect for when removing ghost structures
wall built can now be destroyed by hitting it with axe, giving you back resources
-Musical sting added to player waking up on plane
-Improved terrain spec and (finally) fixed water accumulation when raining, added new sharp rock terrain texture to under lakes
Improved pond water distance settings
-Crafting: Fixed issue where you could remove feathers before crafting arrows and still craft the arrows. Fixed issue where you could sometimes not craft items depending on order of items placed. Adding an item to a craft that isn’t needed will stop you from crafting until it’s removed again. Fixed bug where you could lose medicine by crafting the same item multiple times
-Lots of collision issues fixed in caves
-Improved cave lighting! Better looking settings for skull lights and less light popping on/off
-Sped up rabbits
-Lowered brightness of click to place buttons in survival book
-You can now save your game at a shelter without sleeping
-Fixed bug where coins could vanish after adding them to a craftable item
-Fixed bug where day counter wouldn’t increase correctly
-Fixed bug where crickets would continue to play during the day
-Fixed issue where cave sounds would sometimes vanish when walking between connecting caves
-More combat balance and a tweak on weapon settings
-Performance and memory improvements
Először is a hajo szó nem létezik...Az hajó és egy hajó nem tud látcani...max látszani..