Dying Light: The Beast gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel i5-13400F / AMD Ryzen 7 5800X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 5500 XT / Intel ARC A750, 6 GB VRAM
OS:
Windows 10 or newer (64-bit)
STO:
70 GB available space
RES:
Low, 1080p @ 30 fps
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel i5-13400F / AMD Ryzen 7 7700
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti / AMD Radeon RX 6750 XT / Intel ARC B580, 8 GB VRAM
OS:
Windows 10 or newer (64-bit)
STO:
70 GB available space
RES:
Medium, 1440p @ 60fps
NOTE: SSD Required
HIGH:
CPU: Intel i7-13700K / AMD Ryzen 7 7800X3D
RAM: 32 GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti / AMD Radeon RX 7900 GRE, 12 GB VRAM
OS: Windows 10 or newer (64-bit)
STORAGE: 70 GB available space
NOTES: High, 4K @ 60fps
ULTRA:
CPU: Intel i9-14900K / AMD Ryzen 9 7950X3D
RAM: 32 GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 5070 / AMD Radeon RX 9070 / Intel Arc B580, 12 GB VRAM
OS: Windows 10 or newer (64-bit)
STORAGE: 70 GB available space
NOTES: Ultra (RT w/ Frame Generation), 4K @ 60fps
HIGH:
CPU: Intel i7-13700K / AMD Ryzen 7 7800X3D
RAM: 32 GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti / AMD Radeon RX 7900 GRE, 12 GB VRAM
OS: Windows 10 or newer (64-bit)
STORAGE: 70 GB available space
NOTES: High, 4K @ 60fps
ULTRA:
CPU: Intel i9-14900K / AMD Ryzen 9 7950X3D
RAM: 32 GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 5070 / AMD Radeon RX 9070 / Intel Arc B580, 12 GB VRAM
OS: Windows 10 or newer (64-bit)
STORAGE: 70 GB available space
NOTES: Ultra (RT w/ Frame Generation), 4K @ 60fps
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 91
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Van értelme így elkezdeni?
Volt aki írta, hogy a nappal-éjjel váltakozással vannak gondok.
Vagy eső nem csak kint, bent is megjelenik.
Gondolom ezek elég zavaróak...
Én is adtam neki egy esélyt végül , de annyira még mindig nem tartom jónak, hogy megvegyem, mert ebből delete lesz.Annyi jót írnak róla, de valahogy a kötelező ugrálás, mászás a sírba tesz. Az UBI már évekkel ezelőtt unalmassá tette a fedezd fel a tornyot mászással, aztán kapcsolj fel valamit.....
A fő küldetések is tele vannak ilyen kötelező mászásokkal, amik csak időhúzásra jók.
Amikre Te kérdezel azokkal nem találkoztam, az eső, a vihar nagyon szép, semmi ilyen hibát nem tapasztaltam.
A játék gyönyörű, jól optimalizált.
Ez ugye a virágbolti változat, és ha azon gondolkodsz, hogy megvedd akkor bátran ajánlom.
Legjobb dying light játék
Semmi zavaró buggal eddig én nem találkoztam
Ami viszont gáz az a nanite, nem tudom kinek jó ez, szabályosan csúnya, mintha festék szóróznák az árnyékokat. Csúnya is, fps-t is elveszi.
Azt kell mondjam nekem ez a legjobb dying light játék
Az első része túl unalmas és monoton lett nekem a közepe felé mindig
Számtalanszor elkezdtem vele játszani közepéig elvagyok vele aztán unalomba fullad kín keservesen asszem 2x sikerült végig vinnem
Második rész az első terület baromira tetszett aztán jött ez az ejtőernyős rész na ott én megint csak meguntam azt is
Sztem jó 70%át megcsinaltam de végig nem bírtam játszani
Ebből a részben pedig nekem mindent kivettek ami nekem az előzőekben nem tetszett
Egy könnyedebb egyszerűbben felfedezhetobb játékot kaptunk
A térkép is nagyon tetszik
Mindig van mit felfedezni
Alapból vannak lőfegyverek stb...
Maga a fejlődés is könnyebb a 2.reszben kivoltam hogy gyűjtögetni kellett azokat a cuccokat hogy tudj fejlődni
Optimalizálás nem lett rossz ám lenne még mit csiszolni rajta
Bár egyik dying light sem volt problémamentes megjelenésekor
Nálam 2560x1440pben fsr quality minden high shadows medium átlag 60fps megvan
Jól néz ki a játék szerintem amikor pedig esik az eső az különösen tetszik
Nagyon jó hangulata van az egész latvanyvilagnak
Vrammal nálam semmi baja
Laptop gpu nem tamogatott
Tetszetős a játék, szóval lehet előveszem a második részt is, aztán végignyomom, mielőtt nekiülnék ennek. Az RT update-et mondjuk amúgy is terveztem megvárni, mert bár nem rossz a látványvilág, de a másodiktól ebben a formában azért mindenképp elmarad.
Ami viszont eléggé zavaró, az az olykor iszonyatos pop-in, árnyékoknál és növényzetnél egyaránt megfigyelhető, nagyon szúrja a szemem. Remélem erre lesz valami fix, mert a view distance csúszka ezeket úgy láttam nem igazán befolyásolja.
Mondjuk az első résszel már olyan régen játszottam, hogy alig emlékszem a történetre, de nem baj :)
Az optimalizálás rendkivül jól sikerült szerintem. Nagyon szép a játék és nagyon nagy harcok vannak benne. Ami engem lenyűgőzött még hogy legalább az elején már van fegyver :)
Aki meg siránkozik hogy nem jó akkor az még nem játszott tényleg szar játékkal :D
Pl az első rész nagyon tetszett, alig vártam a kiegjét, folytatást, bármit. Jött is a kiegészítő amit aztán félbehagytam. A második részt csak kipróbáltam aztán delete. Ennek meg már letorrentezni se látom értelmét.
Meglehet unni ezt a témát is.
Egyszerűen sok volt ebből a témából.Ott a DL 2 aztán a Dead Island 2 ,most jött ez és érthető ha valaki unja picit.
Csak véletlenül elgépelte.
single core teljesitmenyt mernek nem full load-ot xD
Csak arra írtam,hogy bőven jó egy 6 mag 12 szálas 5600 v 5600X is v ehhez hasonló intel.
Annó,amikor 3600-ról 5800X-re váltottam,2021-ben,1440p-ben sokszor nem volt nagy különbség egy akkori RX 6900 XT esetében a legtöbb játékban.
Ennek az engine-nek,a C-engine,nek,ami az előző chrome engine továbbfejlesztett verziója,szinte sosem voltak CPU heavy igényük.Ott a VGA erő dukált leginkább.
Viszont most fel akarom tenni a 2.reszt is csak azért hogy kideritsem most azt én emlékszem úgy hogy az szebb mint ez?
De az eső a víz környezet stb... nekem tetszik én elvagyok vele
De lássuk be ez a zombi téma sem tud már nagyon újat mutatni
Én is úgy érzem hogy megfáradt ez a stílus.
Fallout 4ben nem bolondul meg a magas fps-től a fizika?
Bár gondolom modokkal megoldhato
Ahogy néztem,mérföldekkel jobb,legalábbis nekem,látszólag,mint az alapjáték.
Ebben már alapból vannak lőfegyverek,ami hiba volt kihagyni.persze utólag belerakták,de ennyi elég volt,hogy kiábrándítson.
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 10 or newer
Processzor: Intel i5-13400F / AMD Ryzen 7 5800X
Memória: 16 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce 1060 / AMD Radeon 5500 XT / Intel ARC A750
Tárhely: 70 GB szabad hely
Egyéb megjegyzések: SSD Required
AJÁNLOTT:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 10 or newer
Processzor: Intel i5-13400F / AMD Ryzen 7 7700
Memória: 16 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce RTX 3070 TI / AMD Radeon 6750 XT / Intel ARC B580
Tárhely: 70 GB szabad hely
Egyéb megjegyzések: SSD Required
[LINK]
Aztán meg ennyi elvesztem az érdeklődésem és minél hamarabb csak túl akarok lenni rajta
Ilyen nekem az első része a 2.at már nem is sikerült befejezni sem
Ebben látok most egy kis potenciált hátha ez jobban tetszik majd
A DL1 2015-ben játszódik, a DL2 2036-ban, a The Beast pedig 2028-ban fog.
A második rész nekem eléggé felemás, nem kifejezetten tetszettek a gameplay újítások, de az új vibe sem. Sokkal inkább hasonlít az a játék egy singleplayer RPG-re mint pl. a Witcher vagy CP, mintsem akció-kaland & túlélő-horror műfajra amit az első rész és a The Following képviselt.
Na most ez a The Beast esetében visszafordulni látszik az eddig látottak alapján, erősen apokaliptikus feeling, nem pedig a DL2 féle disztópia, ami amúgy elhiszem, hogy működött annó a tervezőasztalon, de mint kiderült a DL univerzumban nem működik, de szerintem magában a zombis műfajban sem, ott van jó példának a TWD, az első néhány évada még jó volt amikor is a cselekmény szempontjából nem telt el sok idő a járvány kitörése óta, de minden utána már csak fantasy, bár ezt a gondolatmenetem már kifejtettem bővebben korábban a DL2 topikban.
Spoiler!
...és továbbra is osztom a véleményem, hogy valami ilyesmi miatt nem működött a DL2. Na a The Beast egyébként pont ezt nem küszöböli ki, mert időben még távolabb fog játszódni a DL1-től mint a 2, de mégis sokkal inkább az 1 hangulatát idézi az eddig publikált felvételek alapján. Sötétebb a pálya, erdősebb, láposabb területek, "realisztikusabb" zombik ha egyáltalán lehet ilyet mondani, a DL2 zombijai inkább hasonlítottak mordor orkjaira, erősen medieval fantasy gnóm ábrázolásuk volt ami a játék horror aspektusát teljesen tönkretette.
Gameplay szempontjából három fő újítás tetszik a leginkább. Az első, maga Kyle Crane és a bestia képességek amiről alapból elnevezték a játékot, már az első részben is badass karakter volt Crane, semmi gondom vele, hogy ezt az érzést méginkább felerősítik a folytatásban. A második a lőfegyverek kevésbé korlátozott elérhetősége, én értem, hogy apokalipszis meg minden, de a valóságban is több mint valószínű, hogy sok évvel a járvány kitörése után is a túlélők zöme lőfegyvereket használna, a többség nem alkalmas lovagnak, hogy kardokkal meg fejszékkel harcoljon mint pl. Aidan vagy Kyle. A harmadik pedig a járművek, ami nem feltétlen realisztikus mert a benzin / gázolaj nagyon max 3 évig ha eláll, itt pedig 10+ évről beszélünk, de akkor sem árt a gameplaynek ha nem mindenhová futva kell, hogy közlekedjünk. A The Following-ban is jól működött a vezetés, azóta eltelt több mint 9 év, kétlem, hogy egy fapados semmirevaló irányítást kapnánk ami helyett inkább választanánk még a rákjárást is.
A lényeg, hogy a The Beast már a könyvtárban van és érdeklődve várom Aug. 22-őt, mert nagyon bízom benne, hogy a 2015-ös és azóta legendává vált Dying Light megkapja végre a méltó folytatását.
Most is erre számíts,kb.
Megjelenés : 2025. augusztus 22.
A másik nagyon jónak tűnő játék ami nagyon horror az a ILL, nyissatok már neki egy topikot itt gépigényen:
Egy gyors protipp: ha már meg van a DL2 csak nem az ultimate, 23-28 eur között tudsz venni kulcsot enebán és hasonló oldalakon az Ultimate Edition upgrade-hez. Ha tudod, hogy játszani fogsz a The Beast-el is most olcsón megtudod így "venni". Megjelenéskor külön megvéve garantálom neked, hogy nem 23-28 eur lesz hanem alsó hangon 40-50.