SnowRunner gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel i3-4130 3.4 GHz / AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
2 GB, GeForce GTX 660 / Radeon R9 270
DX:
Version 11
OS:
Windows 7/8/10 (64-bit)
STO:
20 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel i7-8700 3.2 GHz / AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz
RAM:
16 GB RAM
GPU:
4 GB, GeForce GTX 970 / Radeon RX 580
DX:
Version 11
OS:
Windows 7/8/10 (64-bit)
STO:
20 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 36
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
I3 10100F
2X8GB DDR4 2666MHz
GTX 1050 2GB
Nyilván, nekem sem új gépem van, sőt. Elvileg minden frankó, de az ajánlottnál már X-el jelöli a CPU-t. Pedig szerintem nem rossz konfig lehet hozzá az "AMD FX-8320 3.5Ghz"-es proci sem. Rettentő kíváncsi vagyok most már. Megpróbálom, és majd rakok ki videót Youtube-ra, hogy hogyan viszi, hátha valakinek segítségére lesz. Kíváncsi vagyok nagyon a játékra.
EDIT:
Ki próbáltam a játékot! Eddig kő kemény másfél órát toltam bele, és még csak ismerkedem vele, maga a játék bejön. Tetszik a grafikai és fizikai részletesség. Én mondjuk sima billentyűzettel tolom most még, de megpróbálok legalább egy GamePad-ot beszerezni, azaz kontrollert, mert az ilyen játékok nem sima billentyűzetre lettek kitalálva és optimalizálva. El lehet lenni vele úgy is, de érezhető az irányításon, hogy ide joystick vagy kormány kell.
Nekem 50 FPS-el megy, a grafikai beállításokat nem néztem még, hogy mikre rakta magának a játék a gép paraméterei által, de engem így is lenyűgözött eddig. Megpróbálok vele minnél több időt tölteni majd (közben más játékokkal is játszok, illetve más játékokat is próbálgatok).
Ha valakinek hasonló setup lenne, itt az én konfigom viszonyítás képpen:
CPU: AMD FX-8320 3.5Ghz
RAM: 16GB DDR3 1600MHz (4×4GB)
GPU: GIGABYTE 970A-DS3P
VGA: MSI Radeon RX 580 8GB Gaming-X
SSD: 120GB
HDD: 500GB
Táp: Element 700W
Ha egy pályával végzel, mehetsz a következőre.
Ott jellemzően a projektek azok amik a fő szálak, azokat látnod kell, illetve ha megvan a garázs akkor érdemes utána a benzinkutat felkeresni hogy merre is van, valamint végigmenni a kilátótornyokon és közben felszedni minden feladatot.
Érdemes, amikor átmész másik területre, a garázst megkeresni (nincs minden területen garázs! ), és akkor már tudsz a két térkép között ugrálni, és az előző térképen a garázsban az összes gépet Retain állapotba tenni, vagyis kb elcsomagolni, és az új garázsba átugrasz és ott ki óvenni őket. Így csak egyszer kell átbumlizni nem minden géppel egyesével vagy horrorkaravánnal átszenvedni.
Smithville Dam nem egyszerű terep és ennél csak rosszabbak jönnek majd. Van pár járgány amit érdemes kiszenvedni, kezdésnek a White Western Star 4964-et keresd meg és szedd ki - nagyon jó és sokáig ki fog tartani. Többet is vehetsz belőle ha van zsetonod, és fog is kelleni: kb minden felszerelhető rá így érdemes egy nagy darus verzió, egy Maintenance verzió belőle, ha éppen az alap platóssal borulsz vagy beragadsz valahová vagy csak kifogy a nafta.
Pl Michigan áll 4 területből. A területei között bizony kell majd szállítani, de pl Michigan-ből Alaskába már nem kell fuvarozni.
A területeket tetszőlegesen is megcsinálhatod, de érdemes sorba menni rajtuk, mert pl Smithville Dam esetében lesz egy hídjavítás ami nagyban könnyíti a további fuvarozást abba az irányba. Későbbiekben meg konkrétan neked kell majd felépíteni egy-egy nyersanyag elosztó központot ahonnan továbbiakban tudsz majd árut szállítani távolabbi helyekre.
Michigan esetében ugye Black Riverben kezdtél. Ha azt teljesen befejezted akkor küld tovább Smithville Dam-be. Itt ketté válik a sztori és ha befejezted Smithville-t akkor érdemes csak továbbmenni (igen ha az összes projekt és task elkészült, járgányokat kiszedted, akkor már nincs más dolgod, de pl átjárni átfogsz még oda, mert ott van Garázs és benzinkút ) Drummond Island felé, vagy Island Lake irányába. A területválasztó térképen a nyilak jelzik , hogy melyik területről melyikre van átjárás.
hasznos segítség:
[LINK]
Nekem minden adott lenne hozzá, de a videókártyám csak 1 GB-os 😞 .
15FPS-el bíztat az oldal. Radeon HD 5770 SOC. Teljesen minimumon ki tudom legalább próbálni? Feleslegesen nem akarok új kártyát venni.
Ezen a konfigon hogy futna kb. Köszönöm!
CPU: I5-6500t
GPU: Rx 570
16 gb ram
Win10 pro.
[LINK]
[LINK]
[LINK]
[LINK]
[LINK]
GPU:gtx 960
CPU:AMD phenom II X4 840
16 gb ddr3 ram
64 bites win 10
Mudrunner mint előzmény ismerete nélkül vágtam bele, kolléga javaslatára és elsősorban coop módban játszottunk. A koncepcióban az egymás kisegítése a tengelyig érő sárból és a közös áruszállítás, valamint az infrastruktúra kijavítása, felépítése volt mai megfogott, így nagy pofára esés volt hogy egyből nem lehetett coopban kezdeni. El kellett jutni az első garázsig hogy coopozni tudjunk. Ezek miatt kicsit negatívan kezdett a játék, de amint sikerült coopban felvenni a fonalat és teljesíteni a javításokat, fő és mellékfeladatokat egészen könnyen magával ragadott. Persze ehhez az is kellett hogy a fullos verzióhoz járt egy dlc járgány, a Khan amivel át lehetett menni árkon bokron mocsáron és nagyon megkönnyítette a felderítést. Az első pár járgánnyal nagyon nyögvenyelősen indult az ismeretség de amint felkerültek az első offroad vagy mud kerekek máris könnyebben lehetett velük haladni.
Ez az idill a második területig tartott az első régióban a mocsaras Michiganben - három régió van, 4-4-4 területtel - amiután sajnos a játék elkezdett átmenni masszív szívatásba. A további két terület egyikén sem volt Garázs, vagyis ha borultál és a társ nem tudott segíteni, akkor recovery opciót használva az utoljára feloldott garázsba kerültél, ami a másik terület pont átellenes végében volt. Egy út 10-15 perc volt, és volt hogy a következő területen ismét borult a járgány akkor recovery és ismét 10-15 perc út...ez már nem volt szórakoztató. Így is lehet játékidőt növelni, hogy szívatjuk a játékost de ezt a készítők itt új szintre emelték nem egy területnél / feladatnál.
Az hogy egy böhöm nagy több tonnás acélszörny beakad egy alkarnyi vastag faágba amit nem képes letörni, az csak az egyik fele a dolognak, a másik meg az hogy nem egyszer nem lehetett megállapítani ránézésre, hogy a sár milyen mély. Normál esetben az árnyalatból lehet rá következtetni, de nem egy helyre teljesen logikátlanul hatalmas és mély "tankcsapdák" kerültek ahol könnyen borul az ember és autókázhat ismét 10 perceket...
Második régióként a havas Alaszka következett ahol ismét akadtak fenomenális érdekességek, pl.: a csontig befagyott tó felszínén víz folydogált, a kocsi ismét csak tengelyig süllyedt a hóban és számos helyen a sár vizesebb volt mint Michiganben, miközben a hó és jég birodalmában voltunk. Alaszka már nem szivatott annyira, persze voltak nehéz részek, de egyik sem volt olyan nehéz mint a korábbi régió.
Harmadik régió Tamyr - kb Szibéria Oroszország, ismét csak saras, nagyon saras és mire ide eljutottunk kijött a 4. terület is így az megdobta a játékidőt kb 5-8 órával. Ezen a részen is szívatósra sikerült a garázsok elhelyezése, mert megeshet hogy egy pályával odébb rak vissza, ha borulsz. Ellenben ide bekerült egy jó megoldás: 3. területre kellett vinni cuccokat és egy garázs épült ott. Így is szívás de legalább közelben lett egy garázs, nem kell három területtel odébb kezdeni borulás után. A 4. területre az átjutás maga a katasztrófa, és a terület is eléggé necces, de amilyen pici, kellett valami amivel plusz órákat lehet eltölteni rajta.
Coop nagyon "érdekesre" sikerült.
A progresz csak a hostnál vezetődik, így minden jutalom kocsi hozzá kerül, cserébe egy feladat leadásakor kidobja a csatlakozott kliens játékost, aki visszalépés után kis szerencsével ekkor a garázsban lévő járgányokat duplán kapja meg, cserébe a garázsba dobja vissza a játék, függetlenül attól mely területen volt, vagyis legrosszabb esetben ismét 10-15 perc kocsikázás lesz a jutalom. Egymásnak járművet véglegesen nem lehet átadni, így a host sokáig csóró a kevés pénz miatt, míg a kliens dúskál a duplázott járgányok eladásából származó bevételből. Plusz egyik patch után a tűzfalon is kellett állítani, mert sehogy sem engedte a csatlakozást.
A grafika rendben van, a sár jól modellezett amíg nem kaparsz félig oldalra dőlve 10 perceken át. Akkor kijön a gyengesége, amúgy korrekt munka. A feladatok közel sem annyira változatosak mint lehettek volna, tucatnyi kihagyott ziccer és megoldás, melyek egyre nyilvánvalóbbak kb a harmadik területtől kezdve. Kár érte, ahhoz képest hogy elvben a harmadik ilyen játékuk a fejlesztőknek...és bazi nagy fekete pont, hogy a DLC kocsit a megjelenés után két hónappal porbanerfelték úgy, hogy az kb egy 4€-s járgány. Ehhez hasonlót még a Wargaming is csak nagyon óvatosan lépett meg, mindenféle visszavásárlási megoldásokkal és egyéb kedvezményekkel tette kevésbé fájóvá az IRL pénzért vett hajók nerfelését...itt meg, egyik patchben még használható volt, utána használhatatlan, ennyi.……
UI:Ez a 2. játékok a sorrendben 2. játék az első végleges "tuningolt" változata ,de hát azok ehhez képest semmik.
Szerintem haladni kell a fejlődéssel minden programban vannak hibák , amiket frissítésekkel kiküszöbölnek majd .
Minnél több ALU van a kártyán annál nagyobb a különbség is , mivel a dx12 segít kiosztani több szálon a feladatokat az ALU-knak.
@Andor1997 Lényegében nem tudom pontosan mi a különbség , de nem vagyok programfejlesztő , hogy tudnom keljen .
Ha pedig ennyire félsz az újításoktól akkor remélem megmaradtál a windows XP-nél , annál már szerintem nincsenek hibák
Te úgy követelőzöl és vársz el dolgokat ,hogy végül is azt sem tudod mi a difi köztük,aztán meg megjegyzed a nagy hozzáértőként ,hogy reméled XP-nél járok még,ha ennyire ellene vagyok?! 😂 Azt sem tudod mi a más,vagy mi lenne ,de elvárod és jobban örülnél ha fityegne a DX12,mért gondolod ,hogy kevesebbet kapsz? Honnan tudod hogy nem jó így?
Egyébként is leírtam lentebb,hogy mi a gond vele,nagyjából ezért.Ne hidd azt,hogy ez az egész annyit jelentene,azt meg végképp ne ,hogy csettintésre bele lehetne tenni,sőt több baj lehetne ,ha benne lenne. Megnyugtatlak egyébként ,hogy a játékok többsége ahhoz képest,hogy 2015 óta létező dolog a DX12, még DX11-el készült mai napig és amiben van DX12 az sem számottevően jobb ,mert maga az egész nem kiforrott.Majd az új konzolok fogják frissíteni,mert ott már lesz értelme ,sőt már a Windows-ra is jött egy alpha patch ,ami majd elővezeti a jövő évi új játékok érkezését.
Spoiler!
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel i3-4130 3.4 GHz / AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660 / Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB
RECOMMENDED:
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel i7-8700 3.2 GHz / AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB, GeForce GTX 970 / Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB