Satisfactory gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
i5-3570 3.4 GHz 4 Core
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 1650/GTX 1050-ti, or AMD RX 470/RX 570, or equivalent performance & VRAM
OS:
Windows 10 or later (64-Bit)
STO:
15 GB available space
NOTE: Internet connection required for multiplayer. The game is in early access and minimum requirements may change.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 67
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ha valaki szeretne játszani multiban és nem egyedül akkor csináltam egy dedikált szervert lehet jönni.
akit érdekel írjon rám nyugodtan és meg adom ami kell
https://store.steampowered.com/app/526870/Satisfactory/
AMD A4-4020
GeForce GT 730
4 Giga RAM
Windows 10 64 bit
illtv kevés a ramod is
na egy valakit tudok aki ilyen de nem mondok nevet :D
Vagy ideje keresni másik, hasonló címet ha így tetszik a építkezés, pl:
- a Scrap Mechanic ahol meg végtelen változatosságban lehet járműveket, scriptelt gépeket építeni és van harc is benne minimálisan
-a Stationeers, ami igazán feketeöves építkezés, olyan fizikai törvények vannak benne amiknek nem lehet megszegni
- Astroneer ami egy naprendszeren belüli építkezés, és most már lehet automatizálni is az Autoarm-okkal és kapcsolókkal
- a Dyson Sphere Program, ami egy sokkalta nagyobb léptékű Satisfactory, ott több naprendszert is behálózhatsz a szállító hajóiddal és több tucat bolygóra építkezhetsz kismillió gyártógépet, futószalagot
azért köszi az infót.
I5-3570K
GTX 950 OC 2 GB
16 GB ddr3 Ram
NEW CONTENT
AERIAL RESOURCE TRANSPORT
Drone & Drone Port
Let Drones fly your resources across the map in Tiers 7&8. They are most effective over longer distances.
LIGHTS
Ceiling Light, Flood Light Tower, Wall Flood Light & Street Light
These 4 buildables will allow you to finally illuminate those dark factory floors
Lights Control Panel
This panel can control the settings of all lights connected to it
EQUIPMENT
Hover Pack
This new equipment allows you to fly through your factory wherever you have a functioning power grid
Zipline
It allows you to attach to Power Lines and zip up and down them as much as you want
BUILDINGS
Blender
The next level of fluid related production allowing you to combine up to 2 fluid and 2 solid resources
Particle Accelerator
A high-end production building with an intense power drain that fluctuates over the course of each production cycle
Resource Well Pressuriser & Extractor
In combination these 2 buildings can harvest vast amounts of fluid resources from the new Resource Wells
Power Storage
Can store excess power and distribute it back into the grid when needed
Power Switch
These can be named and break their power circuit connection via the flip of a switch
RESOURCES
Nitrogen Gas
The first gas to be added to Satisfactory. It functions like other fluids except that it doesn’t require Pumps to be moved through the Pipes
Resource Wells
This new resource spot can be tapped with the Pressurizer. They can currently give access to Nitrogen Gas, Oil and Water depending on the Resource Well
New Parts
17 new parts & resources have been added:
Aluminium Casing, Empty Fluid Tank, Cooling System, Fused Modular Frame, Non-Fissile Uranium, Plutonium Pellet, Encased Plutonium Cell, Plutonium Fuel Rod, Nuclear Plutonium Waste, Copper Dust, Pressure Conversion Cube, Nitrogen Gas, Nitric Acid, Packaged Nitrogen Gas, Packaged Alumina Solution, Packaged Sulfuric Acid & Packaged Nitric Acid
New Alternate Recipes
17 alternate recipes added for the new parts and several alternate recipes added for parts already in the game
New Project Parts
A total of 4 new parts for the next phase of Project Assembly:
Assembly Director System, Magnetic Field Generator, Thermal Propulsion Rocket & Nuclear Pasta
van 4 dronom is a nukleális hulladékot is be tudom már zúzni némi átalakítással.
azért az vicces hogy a kocsit és a vonatott is csak poénból csináltam meg unalom űzőnek és van 2 részecske gyorsítóm is.😆
89 órám van benne.
Akkor ott a Stationeers, ha unod már a Satisfactory egyszerűségét 😃
Ha űrben akarsz közlekedni akkor Dyson Sphere Program (https://gepigeny.hu/jatek/dyson-sphere-program), vagy a már említett Stationeers (https://gepigeny.hu/jatek/stationeers) esetleg az Astroneer (https://gepigeny.hu/jatek/astroneer).
sok értelme van a homok futónak ha nincs sebessége dombon lefelé megy valamivel gyorsabban hű nem véletlen építettem ki a hálózatot hoverral eskü jobb volt menni mint bármi mással és csak áram kellet neki.
a selejt járgányokkal ellentétben ez jobban tetszik mint azok.
egyébként meg nem az űrbe akartam menni vele hanem a bolygón.
nemsokára tier 5 jön 😀
ha bár én egyedül játszom de,így sem unalmas.
viszont ezzel a frissitási rendszerrel csinálhatnának valamit mert minden update után kezdhetem elölről és ez baromira idegesítő.
kb 4400megawatt-tot termelek benzines erőművel 😆
a vonatot is ki építettem körbe igaz még van pár érc amit nem tudok hasznosítani mert azok t7-t8-on vannak amihez nevetségesen sok alapanyag kell.
Ám az atomerőművet azt oda nehéz lesz felhúzni, de nagyon, kellő mennyiségű víz és urán messze van...
lassan többet termelek a játékban áramot mint Magyarország összesen.
28 ezer megawatttot termelek jelenleg 😂
és jelenleg 4 épületem van 8 emeletesek vagy is nincs tele rakva a map gyárakkal meg futószalaggal 😜
Persze a készítők szándéka az volt hogy 100% hatékonyságra törekedjünk, de mi megelégedtünk ha jött az árú a futószalagon, minden milyen hatásfokkal, csak jöjjön.
lassan meg van a 2k+ cucmák a tier 7 hez
Amit érdemes kiépíteni, az egy nagy közös raktár és leválogató, így egy helyre mennek a cuccok és onnan azt veszel ki amit akarsz.
Mi két bázist kötöttünk össze - egy szalag oda, egy szalag vissza - és mindkét oldalra raktunk 1-1 leválasztó+raktár részt így bármit rápakolunk a szalagra, bármilyen mennyiségben és sorrendben, az a túloldalt leválasztódik és a külön konténerekbe gyűlik.
Olajat meg kannázva szállítjuk, vonattal 😀
én az olajat csöveken hozom 😆
az olaj 2 épületbe megy az egyikbe feldolgozás megy plusz benzin erű megy a másikba meg csak feldolgozás
Gondolom a zúzdát is beüzemelted és ticketekből veszed a cuccokat...
amit lehetett azt már meg vettem belőle 😜
nem sokára a geothermal generátor is meg lesz aluminimot is gyártok és minden szalagot és át vezetőt már le cseráltem mk5 re 😜
lassan itt az ideje az atom erőműnek is igaz azt már ki tanultam de,még nem építettem meg de,az is nemsokára meg lesz építve 😜.
Atomerőműnél szintén a teljes gyártósor az ami necces: előbb a gyárakat építsd fel ha minden kész, csak akkor engedd a közelébe az uránércet, különben gond lesz, vagy sok radioaktív védelmes szűrő kell...és a vizet is issza, nem is kis mennyiségben.
És a hulladék is sugároz, minél több vagy egy helyen, annál erősebben. Olyan helyre tedd ahol sok elfér (nagy tároló konténerek és liftek+szalagok) és nem jársz arra sűrűn.
Vagy is akkor ezt olyan messze kell rakni amennyire csak lehet akkor az még várat magára.
úgy is még további gyártó sort kell építenem. azért kösz
Sokan a hulladékot pl a térkép bal alsó sarkába a nagy vízesésen túlra teszik. Vonattal viszik oda és ott kitárolják és hatalmas konténerparkot építenek hogy legyen hová a hulladéknak gyűlnie, de félreeső hely, nem jár arra semmilyen egyéb okból.
Uránérc is hasonlóan veszélyes.
Jó dolog az atom, de inkább csak kihívás sem mint szükséges, legalábbis a jelenlegi állapotában a játéknak. Mivel nem fogy se a szén, se az olaj, így ha azokból megoldottad az áramellátást így másra nincs szükség. A gejzírek is csak kiegészítők, hasznosak és a legtisztább, legegyszerűbb formája az áramtermelésnek, de nagyon limitált a darabszámuk.
egyébként ki probáltam a első mapot az sokkal szarabb mint a sivatag. a kvarc nagyon messze van a spawn hely közelébe meg csak imprue van ami megint nem ér semmit se nem értem miért mondják azt hogy a sivagat nehéz mikor az a legjobb map.
Egy nagy térkép az egész, csak a kezdők vannak más helyen. Igen a Grasslandtől a kvarc és olaj messze van, cserébe minden más közel, és nagy a kezdő.
Sivatag azért nehéz, mert kevés a biomassza az elején és kb a kezdetektől kezdve alapzatra kell ott építeni, mert kicsi a sík hely. Persze sok játékos azzal kezdi hogy felmegy a dűnék tetejéig szintbe és ott a levegőbe pakolja az alapzatokat és így a terep már nem akadály, más kérdés hogy ritka hülyén néz ki a levegőben álló megafactory...
már csak az urán el vezetése maradt hátra viszont nem lehet ki szedni valahogy azt a rohadt ködöt? mert baromira idegesítő. jó párszor az miatt haltam meg.
Én mindent egy síkba építettem és bizony az a vízesés nagyon szűk hely...
Az uránércet nem lesz egyszerű elvezetni a sivatag vízeséshez. Lehet jobb ha közelebb rakod az atomerőművet az uránbányához és a hulladékot is ott kezeled, távol a bázistól és csak az áramot vezeted vissza. De persze szép futószalag-vonatozás a legközelebbi urán bánya...
egyébként meg az urán hulladékot azzal nem lehet semmit se kezdeni? mert se be darálni nem lehet és mást se lehet csinálni vele csak tárolni .
viszont az beszarás hogy 1 atom erőmű 1500mwga watot termel 😜
viszont 1 előnye még is csak van a szén és a benzin erőműt azt már le botottam és csak atom erőmű van 😜
Hiába "tiszta" energia ha a hulladékkal nem tudsz mit kezdeni.
Gondolom a kalkulátor oldalt ismered ahol van térkép is...
Spoiler!
GPU:GTX 960 4 GB
CPU:AMD Phenom II X4 840
16 GB RAM
[LINK]
[LINK]
Jelenleg első "végigjátszásra" simán van benne 60-90 óra játékidő. Miért "" jeles a végigjátszás? Mert gyakorlatilag nincs története a játéknak és vége sem. Nálam akkor lett "vége" amikor minden elérhető technológiát feloldottam és ami szükséges volt meg is építettem. Ez nekem nagyjából 90 óra volt.
A játék célja, hogy leszállás után egy olyan ipart építs ki, akár egyedül, akár három baráttal összeállva, FPS nézetben, mellyel ki tudod elégíteni emberi időben az Űrlift által kért árumennyiséget. Tulajdonképpen ez a sztori. Mindezt úgy, hogy leszállás után van egy nyersanyagszkenner, egy építőtool és egy véső a kezedben.
Bár egy szintig el lehet jutni kézi erővel, nagyon hamar rá fogsz jönni hogy az automatizálás és annak optimalizálása a kulcs a haladáshoz. A játékban egy nagyon nagy, közel 37 km2-es terület áll rendelkezésre amit szabadon lehet felfedezni, beépíteni, kiaknázni. A nagy játéktér hozza magával a járműhasználatot és a közel fél tucat szállítóeszközt valamint a különféle áruszállítási megoldásokat. Futószalag, önvezető teherjármű a szilárd halmazállapotú áruk szállításához, csővezeték a különféle folyadékok átviteléhez és automatizálható monorail rendszerű vonat amellyel minden féle terméket lehet szállítani, ám ezt célszerűbb nagy távolságok között használni.
Alapból kb 11db különféle nyersanyag van, melyeket olvasztás, továbbalakítás, összeszerelés során lehet tovább alakítani, így összesen nagyjából 50 különféle terméket lehet előállítani. Ebből is látszik, hogy nem kevés variálási és optimalizálási lehetőség van.
És hogy ne legyen egyszerű, nem csak nyersanyagokat kell kitermelni és félkész, késztermékekké alakítani a különféle gyártási láncok során, hanem a gyártósorok energia igényét is ki kell szolgálni, melyek a bonyolultabb és hosszabb termelési láncok esetében igencsak csillagászatiak is lehetnek.
Valamint ha ez nem lenne elég, a világ ahová leszállunk nem mindig barátságos. Bár van szelídíthető állatfajta, azért ellenség is akad szép számmal, még ha nem is túl sok variációban, de a Subnauticával ellentétben itt eléggé széles tárházat kapunk a gyilkolóeszközökből, kezdve az egyszerű sokkolótól és a "szögbelövőtől" a robbanóanyagon át a félautomata 10 lövetű puskáig.
Összességében a játék eléggé addiktív tud lenni, ha az embernek van egy kicsi affinitása a probléma megoldásokra (hogyan kellene azt a futószalagot átvezetni a bázis másik felére), mérnöki precizitásra (ne álljon meg a termelés egy pillanatra se, emiatt a termelési és szállítási időket össze kell hangolni) és a rendre, hogy a bázisa nem egy futószalag- és csővezetékspagetti-szörnyeteg legyen, hanem egy rendezett, átlátható, strukturáltan felépített gyár. Mindemellett minimális openworld és survival elemek is bekerültek, hiszen a világ felderíthető, szabadon bejárható, nincsenek szintmegkötések az egyes területeken, és bizony sok féle módon meghalhatunk.
Multiról picit:
- jelenleg 4 fős multi van benne, a host gépe és mentése működik szerverként, és ő tud menteni is minden haladást. Ha éppen a host nincs online a vele megkezdett játékba nem tudnak a többiek belépni. savegame fájlt persze át lehet adogatni egymásnak...
- ebben a verzióban kb 3 óránként leszakad a kapcsolat a hostról, fixen. Érdemes a játékidő figyelmeztetést bekapcsolni, mert akkor szól a játék hogy ha már két órája játszol (anno az Anno (höhö) kezdte ezt a fajta törődést és jó látni hogy más hasonlóan addiktív játék is átvette ezt a módszert) és lehet készülni hogy akkor nem sokára szakadás lesz. Csak a klienseket dobja le, a host ezután menthet egyet és egy teljes game restart után lehet csak csatlakozni vissza
- a vonat működése és megjelenítése a klienseknél problémás, így csak a host kezelje
- közös építés persze lehetséges, de néha megesik hogy a host által épített tárgyra (jellemzően futószalagtartó vagy csőtartó állvány) nem tud a kliens oldali játékos építeni - nagyon frusztráló és remélhetőleg javításra kerül hamarosan
gépigény:
i5-8600
16GB ram
1060 6GB
A grafika szép, a fény árnyék megoldások jók, a fizika néha nevetséges (pattogó több tonnás teherjármű), az idegen bolygó hangjai jól eltaláltak, de.
Be-be röccen nagy sebességű utazás-repülés-zuhanás során single módban. Multiban meg egyenesen diavetités a vonatutazás a fentebb említett hiba miatt, valamint a csőposta használata is néha szenvedés.
Ebben az állapotban single módban remekül el lehet vele szórakozni és ha a fenti "hibákat" elviseljük, akkor coopban is remek szórakozás 60 órára.…
FX 8350
1050Ti mellett High beállítás, 1440p, stabil FPS
CPU 30%on malmozott 😀
Váron a második tesztet!
Spoiler!