header
RAGE
RAGE cover
Megjelenés: 2011. October 04.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: id Software
Kiadó: Bethesda Softworks

RAGE gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core 2 Duo or Equivalent AMD
RAM:
2GB
GPU:
GeForce 8800, Radeon HD 4200
OS:
Win XP SP3, Vista, Win 7
STO:
25GB

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core 2 Quad or Equivalent AMD
RAM:
4GB
GPU:
GeForce 9800 GTX, ATI Radeon HD 5550
OS:
Win XP SP3, Vista, Win 7
STO:
25GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Doom 3: Resurrection of EvilBeyond The WireMetro: Last LightCounter-Strike: SourceWarfaceUnreal Tournament
Hozzászólások: 2 299
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Raziel24 avatar
gabesz 1024 Igen de a GPU-mat legfeljebb 40%-ban használja és max 600mega vmemóriát a legnagyobb nyílt terepen is fix 60Fps mellet tehát egy jóval gyengébb VGA-val is simán elfutna a procim meg nekem se csúcskategória még...😀
0
0
0
0
gregorpgm avatar
misikex250: Szerintem meg te vagy az első, aki ilyen marhaságot ír, hogy nincs jól optimalizálva. Az egy másik dolog, hogy le kell szedni hozzá pár dolgot, hogy működjön ATI kártyán, de az optimalizálással nincs semmi gond.
0
0
0
0
gabesz1024 avatar
Raziel azon a gépen jó hogy ment tökéletesen.Akármennyire is optimalizálatlan azon úgyis fut..
0
0
0
0
Raziel24 avatar
Pedig jól van optimalizálva, nagyon is, és hogy az ATI kártyáknál szokás szerint valami nem klappol az más kérdés.Nekem mindenféle patch meg javítás nélkül első indításra tökéletesen ment... és igen Nvidia😉
0
0
0
0
misikex250 avatar
Radeungaba:te vagy az első aki ilyen marhaságot irr,hogy jól van optimizálva.Már bocsánat,hogy ilyet irok.
0
0
0
0
Radeungaba avatar
100-100,jól optimalizálták,vagy örülhetek a minimumnak?😃
0
0
0
0
szabee20 avatar
szerintetek az enyémen menne ezzel a videókarival??? 😃
0
0
0
0
joker20 avatar
92-73 szerintetek menne?????
0
0
0
0
JonJon avatar
szerintetek az én gépemen menne srácok? köszönöm
0
0
0
0
gerg991 avatar
krisszman ne tedd már ki ez az ócska vidóprofilt.

f1ben szarul vezetsz,
többit nem láttam de nagy low lehetsz 😆

RÍMEL!!!!!!
0
0
0
0
csabika21 avatar
Másodjára toltam végig nekem nagyon adja eza game megunhatatlan már csak a grafika miadt és a játékélmény miadt
0
0
0
0
no avatar
Én most újra megpróbáltam a játékot,és végre nincs textúra hiba (ATI kártyám van),Skidrow-os van fent,akinek ez van meg,ne tegye fel a javítás(oka)t,hanem csak legyen fent a játékhoz kiadott videókártya driver,és ennyi,nekem így sikerült,előtte én is mindenféle javításokkal próbálkoztam egyik sem segített,viszont így jó.
0
0
0
0
gigazte avatar
Akinek ilyen hosszú hibaüzenetet ad be, az csináljon róla Print Screent. Mert úgy sokkal átláthatóbb az egész!
0
0
0
0
cereegolas avatar
a gameplay alapjan mintha ez egy quake+crysis kevereknek nezz ki
0
0
0
0
gregorpgm avatar
A textúrák lassú töltése ezzel javítható:

Spoiler!
Fix for the texture problems.

1.Create a Rage shortcut with the following launch parameters:
+cvaradd g_fov 12 +com_allowconsole 1 +com_skipIntroVideo 1 +image_anisotropy 16 +image_usecompression 0 +g_showplayershadow 1 +m_smooth 0

Create a normal shortcut, right click on it and select properties. Add that line in the target space after x:\rage\rage.exe. Don't forget to leave a space between rage.exe/rage.exe" and those commands.

2.Create a file called rageconfig.cfg in Rage/base/ and put the following commands in there:
seta image_usecompression "0"
seta image_anisotropy "16"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
seta vt_maxppf "24"
seta vt_maxlockedpages "256"
seta vt_minlod "-2"
seta vt_lodBias "-2"
seta vt_maxaniso "2"
seta vt_qualityhdplossless "1"
seta vt_qualityhdppower "0"
seta vt_qualityhdpspecular "0"
seta vt_qualityhdpnormal "0"
seta vt_qualityhdpdiffuse "0"
seta vt_qualitydctpower "100"
seta vt_qualitydctspecular "100"
seta vt_qualitydctnormal "100"
seta vt_qualitydctchroma "100"
seta vt_qualitydctluma "100"
seta vt_restart

3. Go to C:\Users\UserName\AppData\Local\ and create a folder called "id software" (without "😉. Then create a folder called "rage" (without "😉 inside that folder.

4. Run game and play.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
én már rég letöröltem nem érdekel inkább bf3-al játszok
pedig ezt vártam idén a leegjobban
0
0
0
0
neuroflex avatar
ígértek második pacst ami javit majd mindent már de sehol semmi😕
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
orvosság nincs nekem se futott rendesen pedig mindent megpróbáltam amit lehet szarul adták ki a játékot sajna
0
0
0
0
JohnDoe89 avatar
Skidrow verziót próbáltam, feltettem az Update1-et is, de a texturűákat lassan tölti be és néha villog a kép, Van erre valami orvosság?
0
0
0
0
nalexitos avatar
nekem a beszed hang helyett valami rohadtul idegesito sisterges van. mit tegyek hogy jol mennyen? please help
0
0
0
0
Nomadson avatar
végre elindul és lehet vele játszani fullossan, KB 10-20 PERCENKÉNT ÁLLANDÓAN lefagyt, megin az a APPCRASH hibát irta ki.
0
0
0
0
Nomadson avatar
melyik verziót érdemes leszedni? és melyik cracket? hogy működjön? nekem appcrash-t irt ki.
Már ez a 3. game aminél igy járok és nem tudom mit lehetne tenni, APPRCASH- probléma inditás után. pedig patcheltem meg crackeltem is

Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: APPCRASH
Alkalmazásnév: Rage.exe
Alkalmazásverzió: 1.0.27.8258
Alkalmazás időbélyegzője: 4e8f3567
Hiba – modul neve: atioglxx.dll
Hiba – modul verziója: 6.14.10.10750
Hiba – modul időbélyegzője: 4dae3fbf
Kivételkód: c0000005
Kivétel – eltolás: 00b978cb
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: 0a9e
További információk 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
További információk 3: 0a9e
További információk 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

jah és Win 7-et használok, próbáltam már rendszergazda kén is futtatni meg ugy is hogy "jobklikk-tulajdonságok-kompatibilitás"win7"- de semmi
FEAR3, RAGE, stb......

SKIDROWOS verzió van meg.
-----------------------------------------------------------
Közben megvan a megoldás, amit gregorpgm irt

Le kell tölteni a: - Catalyst 11.10 Preview 3-mas változatát
- Az AMD Catalyst Rage Performance Driver-t
- Az Update-et a játékhoz
0
0
0
0
Teko avatar
R0LL: Utoljára pár éve láttam ilyet amikor a Quake3-at inditottam 😀 Bocsi de nemtudom mi lehet a gubancod,nekem is SKIDROW-os van,de nekem is ziccer van sztem Crack hiba! Egyébként
100-96% jó game-nek tűnik 😃
0
0
0
0
no avatar
Probalj lokni egy uj VGA drivert en most akarom kiprobalni mert nekem ennel az errornal irja
0 Mb Video Memory probald meg a legujabb drivert feltenni a VGA ha megy szolj 😀!
0
0
0
0
Kamaa avatar
Rage.1683.2 win-x86 Release Oct 7 2011 12:22:19
------ Initializing File System ------
Current search path:
C:/Users/😆/Saved Games/id Software/Rage/base/
D:/Program Files (x86)/Bethesda Softworks/Rage/base/
file system initialized.
BenchmarkGameData: ofs 0 and 0x1208090624x
18918 microseconds
31625 microseconds
42465 microseconds
32455 microseconds
32565 microseconds
32483 microseconds
32441 microseconds
73966 microseconds
32454 microseconds
49118 microseconds
Average seek time without outliers: 35700 microseconds
fileBenchmarkImpliesGameIsOnHD: false
---------------------------
1 CPU package, 2 cores, 2 total logical processors
2399 MHz Intel CPU with MMX & SSE & SSE2 & SSE3 & EM64T
32768 kB 1st level cache, 1048576 kB 2nd level cache, 0 kB 3rd level cache
2048 MB System Memory
Winsock Initialized
Found interface: {168E573F-4249-4E5E-84A4-434C423FEC35} Realtek RTL8139/810x termékcsaládba tartozó Fast Ethernet hálózati adapter - 86.101.28.136/255.255.255.0
Found interface: {0D1E6BB3-C557-4AAD-8F53-3F8DC2C8E88B} Hamachi Network Interface - 5.103.96.28/255.0.0.0
Sys_InitNetworking: adding loopback interface
execing default.cfg
execing joystick.cfg
execing default.cfg
execing joystick.cfg
execing default.cfg
execing joystick.cfg
execing default.cfg
execing joystick.cfg
idLib::SetProduction( PROD_PRODUCTION )
couldn't exec rageConfig.cfg
Resetting cheat cvar: aas2_showFloorTrace
Resetting cheat cvar: ai_alignToPointDist
Resetting cheat cvar: ai_minCornerCircleRadius
Resetting cheat cvar: ai_cornerCircleRadius
Resetting cheat cvar: ai_turningCircleAlignmentTolerance
Resetting cheat cvar: ai_pointTolerance
Resetting cheat cvar: atv_bumpForwardScale
Resetting cheat cvar: aa_ZoomSnapScale
Resetting cheat cvar: poi_playerScaleMinimum
Resetting cheat cvar: poi_scaleMinimum
Resetting cheat cvar: poi_ScreenPercentage
Resetting cheat cvar: poi_IconSizeSplitscreen
Resetting cheat cvar: poi_IconSize
Resetting cheat cvar: poi_GoalHeightOffset
Resetting cheat cvar: swf_minimap_scale_foot
Resetting cheat cvar: swf_minimap_scale_vehicle
Resetting cheat cvar: blendTree_scale
Resetting cheat cvar: swf_jobnav_mindist
Resetting cheat cvar: swf_minimap_ant_first_step_foot
Resetting cheat cvar: swf_minimap_ant_step_foot
Resetting cheat cvar: swf_minimap_ant_first_step
Resetting cheat cvar: swf_minimap_ant_step
Resetting cheat cvar: swf_scopeZoomDistance
Resetting cheat cvar: gc_fictionBlurAmount
Resetting cheat cvar: swf_invFadeTime
Resetting cheat cvar: cine_cameraAccel
Resetting cheat cvar: rcbomb_initialOffset
Resetting cheat cvar: cam_deathCamblurTime
Resetting cheat cvar: cam_deathCamblurAmount
Resetting cheat cvar: revivecam_HeightEnd
Resetting cheat cvar: revivecam_HeightStart
Resetting cheat cvar: spl_qn_pathbonus
Resetting cheat cvar: spl_qn_zpenelty
Resetting cheat cvar: ai_NonPlayerOneShotChance
Resetting cheat cvar: ai_droppedLootDistance
Resetting cheat cvar: pm_ct_jump_dist
Resetting cheat cvar: pm_ct_push_dist
Resetting cheat cvar: pm_ct_push_decayIn
Resetting cheat cvar: pm_ct_push_decayOut
Resetting cheat cvar: pm_ct_checkDist
Resetting cheat cvar: g_playerDamageThreshold
Resetting cheat cvar: swf_combatSubtitleRange
Resetting cheat cvar: swf_subtitleRange
Resetting cheat cvar: vehicle_clientImpactDmg_Ma😆mg
Resetting cheat cvar: vehicle_clientImpactDmg_MinDmg
Resetting cheat cvar: vehicle_clientImpactDmg_MaxVel
Resetting cheat cvar: vehicle_clientImpactDmg_MinVel
Resetting cheat cvar: v_steerControlClamp
Resetting cheat cvar: v_steerControlInfluence
Resetting cheat cvar: v_compressiontime
Resetting cheat cvar: v_dusttime
Resetting cheat cvar: pm_clientZoomInDelay
Resetting cheat cvar: pm_clientAuthoritative_warnDist
Resetting cheat cvar: pm_clientAuthoritative_minDistZ
Resetting cheat cvar: pm_clientAuthoritative_Lerp
Resetting cheat cvar: pm_clientAuthoritative_minDist
Resetting cheat cvar: net_voiceVolume
Resetting cheat cvar: net_peer_throttle_bps_decay
Resetting cheat cvar: net_debughud3_bps_max
------- Initializing renderSystem --------
Initializing OpenGL subsystem
...registered window class
...registered fake window class
...using WGL_EXT_swap_control
...using WGL_EXT_swap_control_tear
created OpenGL 3.2 context on ATI Technologies Inc.
----- GL_Init -----
X..GL_ARB_tessellation_shader not found
OpenGL version 3.2
GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator
GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output
GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend
GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor
GL_AMD_pinned_memory GL_AMD_sample_positions
GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array
GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator
GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_base_instance
GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth
GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float
GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend
GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced
GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions
GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4
GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging
GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query
GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2
GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects
GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects
GL_ARB_shader_atomic_counters GL_ARB_shader_bit_encoding
GL_ARB_shader_image_load_store GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shader_precision GL_ARB_shader_stencil_export
GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_packing
GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient
GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc
GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array
GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather
GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample
GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui
GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_texture_storage
GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2
GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced
GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object
GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos
GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap
GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo
GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc
GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float
GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform
GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture
GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2
GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4
GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4
GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float
GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object
GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex
GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture
GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object
GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc
GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer
GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object
GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm
GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback
GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra
GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region
GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render
GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample
GL_NV_float_buffer GL_NV_half_float
GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection
GL_NV_texture_barrier GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_ARB_texture_non_power_of_two
...using GL_ARB_texture_compression
...using GL_EXT_texture_compression_s3tc
...using GL_EXT_texture_filter_anisotropic
...using GL_ARB_vertex_buffer_object
...using GL_ARB_pixel_buffer_object
...using GL_EXT_pixel_buffer_object
...using GL_ARB_vertex_program
...using GL_ARB_fragment_program
...using GL_ARB_occlusion_query
...using GL_EXT_timer_query
...using GL_EXT_framebuffer_object
...using GL_EXT_framebuffer_blit
...using GL_ARB_texture_multisample
X..GL_EXT_depth_bounds_test not found
...using GL_ARB_draw_elements_base_vertex
...using GL_ARB_map_buffer_range
...using GL_ARB_sync
...using GL_EXT_direct_state_access
Couldn't find proc address for: glTexMultiSubImage2DAMD
Couldn't find proc address for: glCompressedTexMultiSubImage2DAMD
X..GL_ARB_debug_output not found
ShowGameWindow: (0, 0) 1280 x 1024, full screen
11 milliseconds to open 44 pages files
OpenCachedPagesFile: D:\Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Rage\virtualtextures\_vmtr.pages
OpenInstalledCachedPagesFile: D:\Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Rage\virtualtextures\_vmtr.pages
21 pages locked in D:\Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Rage\virtualtextures\_vmtr.pages
0.2 seconds for FinishFeedback()
PHYSICAL_PAGES_POOL_UNIQUE
------------------------
total : 1
locked : 0
current: 0
free : 1
100 % empty hash table entries
0 % pages 0 steps down the hash chain
0 % pages 1 step down the hash chain
0 % pages 2 steps down the hash chain
0 % pages > 2 steps down the hash chain
------------------------
PHYSICAL_PAGES_POOL_UNIQUE_DIFFUSE_ONLY
------------------------
total : 1
locked : 0
current: 0
free : 1
100 % empty hash table entries
0 % pages 0 steps down the hash chain
0 % pages 1 step down the hash chain
0 % pages 2 steps down the hash chain
0 % pages > 2 steps down the hash chain
------------------------
PHYSICAL_PAGES_POOL_UNIQUE_DIFFUSE_ONLY2
------------------------
total : 1
locked : 0
current: 0
free : 1
100 % empty hash table entries
0 % pages 0 steps down the hash chain
0 % pages 1 step down the hash chain
0 % pages 2 steps down the hash chain
0 % pages > 2 steps down the hash chain
------------------------
0.2 seconds to load and lock 0 pages
S 4096 4096 1 linr DXT5 clmp 16384k 0k _physicalvmtrpages1
S 4096 4096 1 linr DXT1 clmp 8192k 0k _physicalvmtrpages0
S 4096 4096 1 linr DXT5 clmp 16384k 0k _physicalvmtrpages2
S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k 0k _physicaluniquepages1
S 128 128 1 linr DXT1 clmp 8k 0k _physicaluniquepages0
S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k 0k _physicaluniquepages2
S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k 0k _physicaluniquediffuseonlypages1
S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k 0k _physicaluniquediffuseonly2pages1
vmtr path: D:\Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Rage/virtualtextures/_vmtr.vmtr
num vmtrs: 0

virtual texture 1:
S 512 512 10 nmn RG clmp 682k 0k _vmtrpagetable
Page file: D:\Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Rage\virtualtextures\_vmtr.pages
header.magic: 0x77339904
header.pagesWide: 512
header.numLevels: 10
header.layoutVersion: 0
header.diskOffsetScale: 2
cacheLineForPage table not loaded
Pages resident per level: 0 0 0 0 0 0 0 14 4 1
Pages resident: 19
Pages locked: 19
0.7 total megs of page table images
----- Initializing Sound System ------
Rage.exe @ 0x00699ad4( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x00699c4c( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x00699cec( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x005bcdc9( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x005b31d8( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x00439e95( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x005e0af0( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
Rage.exe @ 0x00bbb92c( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
kernel32.dll @ 0x76fb339a( ) + bytes () : BaseThreadInitThunk( )
ntdll.dll @ 0x77d89ed2( ) + bytes () : RtlInitializeExceptionChain( )
ntdll.dll @ 0x77d89ea5( ) + bytes () : RtlInitializeExceptionChain( )
ERROR: Failed to create XAudio2 engine. Try installing the latest DirectX.
Dumped console text to C:\Users\😆\Saved Games\id Software\Rage\base\ErrorLog_10-28-2011__04-57-21pm.txt.

idRenderSystem::Shutdown()
Shutting down OpenGL subsystem
...releasing DC
...destroying window

***************************
Failed to create XAudio2 engine. Try installing the latest DirectX.
***************************
EZT IRJA KI... MIT TUDOK TENNI?????
0
0
0
0
gisti avatar
nekem nem kell semmi tökéletesen megy 😀
0
0
0
0
gregorpgm avatar
Oké, közben megoldódott, de hogy mások is tudják mi a baj:

Le kell tölteni a: - Catalyst 11.10 Preview 3-mas változatát
- Az AMD Catalyst Rage Performance Driver-t
- Az Update-et a játékhoz

Linket nem adok, mert tiltja a szabályzat, de akinek segítség kell, az írjon PÜ-t.
0
0
0
0
gisti avatar
gregorpgm: meg vetted steamon a gamet mer tha csak regelve vagy attol még nem kapsz frisitést max vacbant😀
0
0
0
0
stevi avatar
Nekem majdnem minden betöltésnél lefagy,de ujraindításkor megy tovább.Néha eltünnek a textúrarészletek de ha újra betöltöm megint jó.Kicsit idegesítő de ha már 6 évet vártam rá akkor is végignyomom ha fekete-fehér lesz.😢
Ezt a szöveget állandóan kiírja:achievements have been disabled due to the console enabled during this game.
Lenne olyan szives valaki lefordítani értelmes magyarra,mert ahogy én lefordítom annak semmi értelme.😀
0
0
0
0
rpattz avatar
100-78 szerintetek hogy muzsikálna ?
0
0
0
0
Viktore avatar
[url]http://www.youtube.com/watch?v=57gq8Xj0nFA&feature=channel_video_title[/url]
PC GURU Rage VideóTeszt 😃
0
0
0
0
vulnrea avatar
Kamaa: az új AMD drivert felraktad már?
0
0
0
0
Kamaa avatar
NEm tok vele játszani-.-' felraktam. crackeltem is és amikor elindítom a játékot akkor akk azt irja hogy hogy a Rage müködése leállt-.-'""" mi lehet a problem? valaki segítsen!!!!!!
0
0
0
0
vulnrea avatar
Sokaknak látom még mindíg problémája van a játékkal... AMD kártyám van és szaggatás-mentesen futott, ki is pörgettem már vagy két hete 😊

A preview drivert raktam csak fel meg amit annak idején itt az oldalon linkeltek be beállításokat, textúra késés sem volt minden tökéletesen ment! 😀
0
0
0
0
csabika21 avatar
Végre ki probálhattam fullon nagyon szép elvarázsolt végre szép grafika
0
0
0
0
gregorpgm avatar
Nálam is elég gázosan megy a játék. Visszaolvastam, és most szedem a Rage drivert, de a patch-et hogy tudom beszerezni? Azt írják mindenhol, hogy a Steam magától leszedi. Hogy-hogy magától? Mivan?

(Van steam felrakva a gépemre és regelve is vagyok, csak annyi segítség kéne, hogy hogy tudom letölteni a patch-et.)
0
0
0
0
Kamaa avatar
valaki adna 1 linket ahonnan le tudnám tölteni?😃
0
0
0
0
gisti avatar
nekem csak 15.4 gigát foglal
0
0
0
0
no avatar
Mi a problémád pontosan?
0
0
0
0
Mandy avatar
nem indul tud valaki segiteni?
0
0
0
0
Geri85 avatar
alig játszok vele és lefagy!!!!!!😕
0
0
0
0
Killer17 avatar
GamerfromUA Nekem pontosan 22.2 Gb-ot foglal.
0
0
0
0
GamerfromUA avatar
valaki megtudná mondani ogy mennyihely kell neki tényleg 25gb
0
0
0
0
blink04 avatar
Az emberek kicsit túl golyóállóak.
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
R3KH1T:A 11.10 es preview 3as verziót próbáltad már?
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
A gépeden tuti nem megy fullon!
0
0
0
0
R3KH1T avatar
Nekem élvezhetetlen a játék! Valakik nemtud valamilyen megoldást? úgy laggol nem bírok menni és lassan tölt be a textúra is :S
0
0
0
0
suranyi_janos avatar
na kipróbáltam 😃 majdnem fullon megy de gondolom azért akad fullon mert a procim gyenge 😞 de majd az új gépemen fullon fog menni 😃 d egyépként nagyon zsír game 😀
0
0
0
0
no avatar
fiszler

Bemész a garázsba és lemész a lifttel. Asszem van mellet egy autó...sztem meg fogod találni.
Pacsi
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció