Darksiders II gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2.0Ghz Intel® Core™2 Duo Processor or AMD equivalent
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA 9800 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows XP, Windows Vista SP1 or Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Ajánlott gépigény:
CPU:
Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 485
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Darksiders II - Úton az Argul's Tomb DLC
Ideje megélezni az ikerkaszákat és megetetni a zörgő csontú pacit, mert nyakunkon az újabb haláli kaland.
Az őszi/téli kollekció egyik legkellemesebb csalódásának bizonyult a Darksiders II. A szebb napokat látott THQ ettől, és más hasonló, casual jelzővel semmiképp sem illethető játéktól reméli visszaszerezni régi dicsfényét és nem utolsósorban rendezni ingatag anyagi helyzetét.
A Darksiders II-vel (teszt a 12/09-es GameStarban) véleményem szerint nem nyúlt mellé a kiadó. Háború után Halál kalandja ha lehet, még nagyobb, még szebb, még izgalmasabb, s még korántsem értünk a végére. A THQ tervei szerint ugyanis a játékot fejlesztő Vigil Games az elkövetkező hónapokban ontani fogja magából a DLC-ket, és nem csak azzal foglalkozik, hogy formába öntse a játék Wii U változatát. Apropó, Wii U, a később érkező kiadás mintegy 5 órányi plusz tartalmat ígér, ami nem lesz azért annyira exkluzív, mint azt az új konzol jövendő vásárlói gondolnák.
Példának okáért a szeptember 25-től X360, PS3 és PC platformokra elérhető Argul's Tomb DLC (két új jeges dungeon, új legendary loot, valamint új bossharcok 560 MS pontért/6,99 dollárért/5,49 euróért) is része a Wii U lemezén megtalálható extra tartalomnak.
A szóban forgó DLC-t egyébként a Limited Edition tulajdonosok a dobozban található kódot aktiválva tölthetik le ingyen.
http://kepfeltoltes.hu/120921/N_vtelenfdfdf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
itt a kép mit ir ki..
http://www.youtube.com/watch?v=Py0bdHgxZe4&feature=context-shows&list=SL
itt mászkálok 2 órája rohadtul nem tudom merre kell menni
ötletek?
valaki tudna adni egy másik linket esetleg a játékhoz?
ment a Pu hoy gofyan birod legyozni azt a bosst 😃
devid3000
elmenne maxon szerintem 😃
Úgy értem berakom az utolsó zöld követ, és jön az a föld alatti kígyó. De nem jelzi, hogy boss lenne, sem megütni nem tudom, sem életereje nincs. pedig videók alapján rendes boss, és ha feljön meglehetne ütni, de én 0-kat sebzek csak rá és nem jelzi az életerejét sem.
4x töltöttem ebe újra, bug lehet, vagy vmit elrontottam.
elmenne a gepeden siman 😃
ajánlottba piros a proci, azon kívül minden zöld
Grafikát is levedtem teljesen 640x480-ra de ugy se jó.
Mi lehet a baja ?
Néztem videót róla,és próbáltam úgy csinálni,de nem jön össze. Próbáltam több sorrendben is. Rácélzok majd ( RT),a célkereszt sárgán világít...elvileg be kellene záródnia,és a kettes nyitott portálon belül a harmadik(zárt) portálnak megnyílnia. LT fel zárom le alapban,de ha ezt nyomom,akkor csak a kettes zárul be,és a harmadik is zárva marad.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr100
itt van a dll amit hiányzik😀 tedd be a játék mappájába 😀
Hát legalább már ennyi beállítás van benne 😆 Viszont a BB-vel nem működik a beállítás!
PC Patch #3 Details:
Graphics Options:
- Shadow map resolution configuration option added
- Screen Space Ambient Occlusion configuration option added
- Anti Aliasing configuration option added
Keyboard Mapping Support:
- Invert X Option added
- Reset to default mappings option
- Map to NumPad option works as intended
Mouse Functionality:
- Camera Auto center Toggle
Bug Fixes:
- The Tome System works as intended while using an Xbox controller in the Tome System.
- Resolved issues around not being able to send Tome messages to Steam friends.
- Phasewalker now works properly after acquiring it within the Blackstone.
- Artifact Box and Legacy Box are now properly labeled in Vulgrim’s inventory.
- Exiting the game after adjusting the screen resolution will now save those settings.
- The ride-able construct will no longer free fall out of the game world when placing the ride-able construct under the Guardian and re-entering the room with the submerged lift in The Foundry.
- The Bridge should now properly drop within The Scar.
- The second lever within the Black Stone should now function as intended.
- Death should now be able to properly continue through the Eternal Throne when speaking to the guards.
- The pile of debris to the right of the skeleton key door in the second Heartstone room of The Foundry is no longer a match for the ride-able construct.
- The ride-able construct is positioned back in the water on the lift for those users who are stuck. (You may need to Fast Travel or back track out of the dungeon if you are currently stuck here.)
- The Custodian will no longer go for a swim when backtracking to the dungeon entrance after leaving the Custodian on one of the bridges in the room before the second Heartstone in the Foundry.
- The Resistance stats will properly update when returning 3 Stones of Resistance to Oran during the Stick and Stones quest.
- More support for different resolutions with HUD elements.