Darksiders II gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2.0Ghz Intel® Core™2 Duo Processor or AMD equivalent
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA 9800 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows XP, Windows Vista SP1 or Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Ajánlott gépigény:
CPU:
Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 484
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
privben pls a választ előre is köszi 😀
igen kuldom a linket PRIVAT ba 😀
Skindrow megvan.
nanotecno
a SKIDROW osat toltsd le majd rakd ra az UPDATE 4 et 😃
ha nem jo masik verzioval sem akkor ujra kell rakni a geped ennyi 😃
Spoiler!
Lenne 1 kis gondom vele, hogy amikor elinditom a játékot de előtte le crackeltem fekete lesz a kép és lefagy a gépem, de ez miért van pedig SKIDROW-osat szedtem le és (100-91% ot ír csak a proci piros!!)
menne maxon szerintem 😃
Jalitor
toltsd le a skidrow osat meg az UPDATE 4 et es jo lesz minden 😃
igen probald meg mert megeri 😃
Jalitor
azt vissza kell hogy mindeg toltse nem csak level up kor 😃
Features
- Released Argul's Tomb DLC Pack
Bug Fixes:
- The Undead Scarabs will no longer continue to spawn without end when Death continues to enter and exit the room with the circular platform covered in corruption in the BlackStone.
- The Wailing Host will enjoy Jesper Kyd’s scores of music for the entire duration of the fight.
- Throwing the rolley ball will no longer cause it to disappear when it hits a wall after shoving it through the Skeleton Key door in the room with the second Heartstone in the Foundry.
- Within the Psychameron failing the 3 switch puzzle multiple times will no longer penalize you with it not working properly.
- Your construct will no longer get stuck after properly pulling off combo’s on enemies near the edge of bridges within the Foundry.
- You will now properly be able to run the cutscene when returning to Earth with the Rod of Arafel in Lostlight.
- On Earth we fixed multiple barriers within the world and they will now properly activate and deactivate based on your quest progression.
- You should properly get credit for saving the Angels on Earth regardless if you turned off the game during the save sequence.
- Your Armblade attack will no longer one shot Samael while he is relaxing on his throne.
- Death should now properly receive the Soul Splitter in the Spine.
- Unstoppable and Aegis Guard cool down will now properly trigger when saving and reloading.
- While in Reaper form the rolley balls will no longer get stuck in midair.
- Within the Scar we fixed issues where the crystal was not restored if it was saved as being destroyed and progression issues around only one crystal being destroyed.
- The Lilith cutscene will now allow you to continue without freezing.
- In the Gilded Arena the third rotating statue will no longer stop functioning as intended if you Fast Travel away from it.
- You will now get proper credit for killing all the bloodless.
- You should now receive the appropriate tarot cards if you have qualified for them.
- The gate will no longer stay up if you die during the Wailing Host boss fight in the City of the Dead.
- The main quest 'The Lord of Bones' will now properly appear after the Tree of Life cinematic.
- Death will be able to properly progress in the Psychameron.
- The Gate will now drop properly after defeating Stalker/Prowler gauntlet in The Lost Temple.
- Death will now spawn on the proper side of the lava after the 2 Rotary Switch puzzle in The Scar when you die.
- The Tome System has been improved to allow all your friends to be found.
- Other miscellaneous bug fixes and game stability improvements have been applied.
most már mondjatok vmi cheat-et vagy vmit mert uninstall határon vagyok ebben a fosban
sikerült 20 adjára easy-n
Darksiders II - Úton az Argul's Tomb DLC
Ideje megélezni az ikerkaszákat és megetetni a zörgő csontú pacit, mert nyakunkon az újabb haláli kaland.
Az őszi/téli kollekció egyik legkellemesebb csalódásának bizonyult a Darksiders II. A szebb napokat látott THQ ettől, és más hasonló, casual jelzővel semmiképp sem illethető játéktól reméli visszaszerezni régi dicsfényét és nem utolsósorban rendezni ingatag anyagi helyzetét.
A Darksiders II-vel (teszt a 12/09-es GameStarban) véleményem szerint nem nyúlt mellé a kiadó. Háború után Halál kalandja ha lehet, még nagyobb, még szebb, még izgalmasabb, s még korántsem értünk a végére. A THQ tervei szerint ugyanis a játékot fejlesztő Vigil Games az elkövetkező hónapokban ontani fogja magából a DLC-ket, és nem csak azzal foglalkozik, hogy formába öntse a játék Wii U változatát. Apropó, Wii U, a később érkező kiadás mintegy 5 órányi plusz tartalmat ígér, ami nem lesz azért annyira exkluzív, mint azt az új konzol jövendő vásárlói gondolnák.
Példának okáért a szeptember 25-től X360, PS3 és PC platformokra elérhető Argul's Tomb DLC (két új jeges dungeon, új legendary loot, valamint új bossharcok 560 MS pontért/6,99 dollárért/5,49 euróért) is része a Wii U lemezén megtalálható extra tartalomnak.
A szóban forgó DLC-t egyébként a Limited Edition tulajdonosok a dobozban található kódot aktiválva tölthetik le ingyen.