A Ubisoft szerint a mikrotranzakciók szórakoztatóbbá teszik a játékélményt

Mindig is érdekes volt megfigyelni, hogy a kiadók milyen módon beszélnek az iparágról a különböző közönségeknek. Jelen esetben a Ubisoft meglehetősen elrugaszkodott gondolatokat osztott meg a monetizációról, ugyanis azt nyilatkozták a befektetőknek, hogy a mikrotranzakciók „szórakoztatóbbá teszik a játékosok élményét”.
A vállalat legfrissebb pénzügyi beszámolója során a cég üzleti modellje és stratégiája is szóba került. A kiadó szerint a prémium játékok fejlesztésének aranyszabálya, hogy a játékosok akkor is teljes mértékben élvezhessék a játékot, ha nem akarnak többet költeni rá. Ezt követően azonban meglehetősen ellentmondásosan folytatta a kiadó: a játékokon fellelhető monetizációik, amelyek mind opcionálisak, szórakoztatóbbá teszik a játékosok élményét, mivel személyre szabhatják karaktereiket vagy gyorsabban haladhatnak előre.
Bár ilyen téren a Ubisoft messze nem a legbotrányosabb kiadó, de mindenképpen az egyik leghírhedtebb, ha mikrotranzakciókról van szó, főleg az egyjátékos címekben, de természetesen a befektetők körében egyáltalán nem ritka ez a nyelvhasználat.


