Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
dave500 avatar
ipon, pcx, árgép, pixmania, makrotex most több nem jut eszembe...(mind .hu-s)
0
0
0
0
levi27 avatar
valaki mond 3-4 jo gepbolt oldalt?😆
0
0
0
0
no avatar
Tamas76 írta:
a speedFan nevű progi 50 celsius fok felett jez lángot

Igen tudom. Már nekem is leesett.😃

Azokon a képeken amiket betettem, van ugye a processzor(CPU), gondolom a két mag a Core0, meg a Core1. A legalsó a Core az a videokártya magját jelenti?
0
0
0
0
Tamas76 avatar
a speedFan nevű progi 50 celsius fok felett jez lángot
0
0
0
0
no avatar
roberto888 írta:
Kyp írta:...

Game közben teljesen jók a hőfokok!😀

Értem. Köszönöm. Csak annyi féle variációt olvastam a neten, nem bíztam egyikben sem. Bár a procit is használtan vettem fele annyiért mint amennyi a boltban, nem kéne hogy valami leégjen, mert ez a gép így is drága mulatság volt nekem.

Lehet hogy csak azok a kis lángocskák ilyesztettek meg a képeken. De rám nagy hatással voltak.😃😃😃
0
0
0
0
roberto888 avatar
Kyp írta:...

Game közben teljesen jók a hőfokok!😀
0
0
0
0
Nedadam avatar
na nekem is kéne ijen árban lcd monitor
0
0
0
0
blizzard avatar
Hello.
Szerintetek jó ez a monitor?
VIDEOSEVEN 19" wide V7 R19W11 19" LCD Monitor 15000. Másfél éves és nincs gari rá. Megérné megvenni? Gagyi minőség? Hamar elromlana? 😆 köszi.
0
0
0
0
xxx3 avatar
peti006 írta:
Sziasztok milyen programmal és hogy kell irni BOOT DVD-t?

Asszem IsoBuster is lehet irni 😀
0
0
0
0
Nedadam avatar
a nero burning room-mal😀
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok milyen programmal és hogy kell irni BOOT DVD-t?
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Hát lehet, hogy a videókártyára venned kell egy új hűtőt! A procid hőmérséklete még elfogadható!
0
0
0
0
roberto888 avatar