Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
thug85 avatar
Azt hiszem ez működik win 7 alatt:[url=http://www.hoc.hu/index.php?p=news&y=18401]win rar[/url]
0
0
0
0
filecsko avatar
winrarral ne mmegyek sokra😕
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Most kiadtak egy új winrart ami már támogatja a 64 bites op rendszereket a nevét nem tudom de a honlapján biztos fennvan
0
0
0
0
filecsko avatar
próbáltam de mikor a win7-re akarom feltenni sose sikerül😶
0
0
0
0
blizzard avatar
filecsko írta:
fájlegyesítét akarok végezni a gta4-el win7-en total cammanderrel de nem engedi
van valami más program ??

Próbáld meg valahogy WinRaR-al. Nemtok mást.
0
0
0
0
zola1995 avatar
segitsetek léci mi lehet abaj , amikor bekapcsolom a gépet feljön egy olyan hogy elenörzi az egyik meghajtón lévő memóriát, néha felhozza hogy nem sikerült az elinditás és ezért csökentet be vagy normálba meg ilyenek
, nehezen jkön be az asztal olyan játék akadozik ami edig nem akadozott,
szerintetek mi lehet a baj?
szerintem a memóriával van valami:S
0
0
0
0
filecsko avatar
fájlegyesítét akarok végezni a gta4-el win7-en total cammanderrel de nem engedi
van valami más program ??
0
0
0
0
blizzard avatar
Hello mindenkinek! Meglehet vhogy változtatni az
IP címet?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Jé tök jó kösszönöm a segítséged amúgy a pcworld segélyvonalon mondták bár nekem egy régi kb 5 éves alaplap néhány mm görbül mert megnéztem
0
0
0
0
pomrum avatar
kmisi99 írta:
Hello hallottam hogy ha túl vékony és gagyi az alaplapi tálca, akkor a meleg hatására meggörbül, és mivel hozzá van csavarozva az alaplap, görbül az is.

szerintetek ha egy nagyon kicsit max 1-2 mm meg van görbülve az alaplap attól már tönkremegy?
Negativ! nem tudom ki mondta de ez sületlenség, az alaplap eleve hőálló gyantával van kezelve és annyira rugalmas hogy még szándékossan is nehéz tartósan eldeformálni.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar