Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 800
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
levi27 avatar
ami driver jó 64 bites xp-re az 32 bitesre is jó?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Akkor kész leformáztam a hdd-t de a hard disk sentiel még azt írja hogy 88 hibás szektor van a merevlemezen pedig fullra mindent leformáztam
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Én is sok HDD-t formáztam már.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Na mostmár kész leformáztam a hdd-t szerencsére volt egy pót hdd amire elmentettem az adatokat csak most még formázza a d meg az e meghajtót
0
0
0
0
Core2 avatar
😆...nem akartam leírni 😆 elrontottad, így nemkell találgassanak 😆
0
0
0
0
roberto888 avatar
Egy sör!(annak aki nem tudja😆😉😆
0
0
0
0
no avatar
Core2 írta:
szerintem valami program kell hozzá, vagy script. A Yahoo-nak van pl a multimessenger...hasonlót keress, csak msn-re

kösz Core2 ilyen néven keresgéltem és találtam is😀
0
0
0
0
Flash avatar
kmisi99 írta:
Mostmár rohamosan megy le a hdd kondíciója már 47% on van és már 53 hibás szektor van szerintetek nagyon muszáj akkor leformázni a hdd-t??

Nem muszáj leformázni. Vársz még egy kicsit, és egyből kuka! 😆
0
0
0
0
Core2 avatar
szerintem valami program kell hozzá, vagy script. A Yahoo-nak van pl a multimessenger...hasonlót keress, csak msn-re
0
0
0
0
no avatar
hogyan tudom beállítani hogy egyszerre 2 msnt tudjak futtatni? tesómnál be van állítva de már nem tudja hogyan állította be😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Mostmár rohamosan megy le a hdd kondíciója már 47% on van és már 53 hibás szektor van szerintetek nagyon muszáj akkor leformázni a hdd-t??
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
akkor szerintem ami fontos átrakom egy másik hdd re és megformázom majd valamikor
0
0
0
0
Flash avatar
kmisi99 írta: