Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 804
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Tofy avatar
Hello lenne egy kérdésem ha húzok a procin az árt neki vagy csak a hűtést kell megoldani és kész???
0
0
0
0
thug85 avatar
DVD-író vásárlás előtt állok. A kiválasztott az LG család egyik képviselője. Ha valakinek van negatív tapasztalata, illetve véleménye az íróval kapcsolatban, kérem ossza meg velem.
[url=http://www.pcx.hu/?action=termekOldal&azonosito=18381]Ez lenne az író[/url]
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Ja de ez a futárszolgálat és nem a pcx.hu webáruház nekik is mondhatom ezt? Mert ők csak annyit tudnak hogy a pcx.hu val van szerződésük hogy ők kiviszik a cuccokat.
Amúgy amikor kijön a futár őt is elküldhetem hogy már írtam a webáruháznak hogy nem kérem. És akkor elküldhetem a cuccokkal együtt??
0
0
0
0
Athesz avatar
Hát hogyhogy mit? 😶
Bemutatkozol h kivagy és a rendelésed miatt telefonálsz és emailt és írtál és nem válaszoltak mert az lenne a problémád h rendeltél tőlük de már máshonnan rendeltem és h ezt visszalehetne e vonni v mittom én 😃 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Akkor ha holnap nem ír bálaszt a pcx.hu mert egy levelemre másna érkezett válasz akkor felhívom a futárszolgálatot de mit mondjak???
0
0
0
0
Athesz avatar
Hát persze! Ott van hogy "probléma"! Hívd fel! 😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Próbáltam de foglalt meg 16:00 lehetett felhíni őket még a futárszolgálatot lehet felhívni de ezt van kiírva

Szállítással kapcsolatos egyéb kérését vagy problémáját a kézbesítés napján tudja jelezni az*** telefonszámon

Itt is lehet vajon mondani hogy nem kell.
0
0
0
0
Athesz avatar
Hát ajánlom h hívd fel inkább őket! Az a biztos! :Ð
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Mostmár mindegy de a rendelésemnél mégis 10 000Ft al drágább. De akkor is ha kihozzák nekem nem kell mert már máshonnan rendeltem. Akkor mondhatom a futárnak hogy már szóltam hogy nem kell ?
0
0
0
0