Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
tooth9 avatar
Nekem is ez volt a baj, Higuchi! Feltettem a legújabbat, elállítódott a felbontás, és a szín is csak 4 bites volt, és nem lehetett átállítani sehogy, így visszatettem a régit. 😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
lehet a videó kártyád az újabbakat már nem támogatja
0
0
0
0
higuchichan avatar
Valaki tudna nekem segíteni? A 182.08-as Nvidia drivernél nem tudok újabbat felrakni, mert mindig gajra megy tőle a felbontás, s a színek is kakik (nem lehet átállítani). Esetleg valaki valami ötlet? Előre is kösz! Üdv: Higuchi
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Melyik chipsett jobb a VIA KT400 vagy a VIA KT600?
0
0
0
0
zelcsi avatar
szerintem nincs olyan progi ami megmondaná!
0
0
0
0
no avatar
programmal nem lehet?😆😃
0
0
0
0
dave500 avatar
Leszeded a gép oldalát....
0
0
0
0
no avatar
Hogy lehet megnézni azt hogy mien tápom van?
0
0
0
0
Flash avatar
Ja , ha a D-re rakod akkor azt takarítsd le, de a többi meghajtón megmarad minden.
0
0
0
0
Nedadam avatar
mindegy megodom amugy a D-ről szedek le minden cuccot hogy legyen hely a winfos 7-nek , de gondolom az e-n megmaradnak ugy a cuccok hogy nem lesz baja?
0
0
0
0
BoyLeR avatar
h h tisztogatni? 😆 azt akarod h a C is meg a D is üres legyen? most vagy én vok hüje..vagy nemtom 😆😆
0
0
0
0
Nedadam avatar
azokat amik a d-n vannak hogy ne kejjen tisztogattni😆
0
0
0
0
BoyLeR avatar
én nem értem mit akarsz uninstálni 😆
0
0
0
0
Nedadam avatar
de ha uninstalálok minden cuccot ami a d-n van akor nemlesz semi baj gondolom
0
0
0
0
roberto888 avatar
Ha a D-re rakod, akkor onnan minden elveszik! És utána takaríthatod az XP-det, mert a Regisztrációs bejegyzések megmaradnak!
0
0
0
0
Nedadam avatar
nem. mongyuk a C meghajton van az xp-m , d-n a játékok és stb...