Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
pakai93 írta:
Vietcong írta:
😆Lenne 1 kérdésem.Mit jelent a játék beállitásoknál a V-Sync?Ezzel mit állitunk a grafikán

a v-sync röviden és egyszer?en: ha be van kapcsolva akkor kevesebb az fps de nem engedi h hirtelen lecsökkenjen 1-2-re ha ki van kapcsolva akkor pedig szabadon tud ingadozni az fps fel tud menni a végtelenségig de akár le is tud csökkenni ami néha idegesit? egy nehéz misso közben!
vagyis konkrétan nem ez... de te lényegében ezt veszed észre!

JAAAAAAA akkor azért newm ment fel soha az fpsem 60 fölé már ki voltam akadva
0
0
0
0
Vietcong avatar
Kössz szépen a válaszaitokat!
0
0
0
0
pakai93 avatar
én ki szoktam kapcsolni legyen több fps egyenl?re ugyse ingadozik olyan nagy mértékben... persze er?sebb gépek esetében 😆
0
0
0
0
pakai93 avatar
Vietcong írta:
😆Lenne 1 kérdésem.Mit jelent a játék beállitásoknál a V-Sync?Ezzel mit állitunk a grafikán

a v-sync röviden és egyszer?en: ha be van kapcsolva akkor kevesebb az fps de nem engedi h hirtelen lecsökkenjen 1-2-re ha ki van kapcsolva akkor pedig szabadon tud ingadozni az fps fel tud menni a végtelenségig de akár le is tud csökkenni ami néha idegesit? egy nehéz misso közben!
vagyis konkrétan nem ez... de te lényegében ezt veszed észre!
0
0
0
0
thug85 avatar
Nagyon szívesen. Én is nemrég találtam ezt a leírást.
0
0
0
0
Ferrari avatar
kösz thug ezt én se tudtam😉
0
0
0
0
thug85 avatar
Vietcong írta:

Tanulmányozd [LINK] a leírást! Ez elég részletesen elmagyarázza.
0
0
0
0
Flash avatar
Vietcong: Asszem függ?leges képszinkron, de nem bizti...😀

Ironman: Sztem berakhatod a procit, és be is tudod kapcsolni a gépet, csak amíg nincs fönnt a legújabb bios, addig nem fogja fölismerni a procidat. (Pl. AMD Unknown processor)
0
0
0
0
Vietcong avatar
0
0
0
0
Mr4r0n avatar