Watch Dogs gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM:
6 GB
GPU:
1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list) (NVidia GTX 460 / AMD Radeon HD5850)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
STO:
25 GB available space
Hang:
DirectX 9 compatible Sound Card
Ajánlott gépigény:
CPU:
Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM:
8 GB
GPU:
2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (Nvidia Geforce GTX 560 TI / AMD Radeon HD 7850) (see supported list)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
STO:
25 GB available space
Hang:
Surround Sound 5.1 capable sound card
NOTE: This product supports 64-bit operating systems ONLY
Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200
Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 8 916
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
fönt van steamen 😃DD
Nekem 93% és az ajánlott beállítás magas 1080p-ben 😃 Hát meglátjuk hogy fog futni...
A tegnapi PC-s változatot prezentáló mozgókép után a mai napra virradóra újabb információk láttak napvilágot a Watch Dogs háza tájáról, így Dominic Guay, avagy a Ubisoft Montreal producere megerősítette, hogy mekkora tartalomra is számíthatunk az alkotástól.
Pontos számadatokról ugyan emberünk nem számolt be, azonban a Games munkatársainak adott interjúban kiemelte, hogy a Watch Dogs esetében a kampányhoz képest több mellékes tartalom vár ránk, tehát lényegesen több opcionális feladattal lesz dolgunk, mint főküldetéssel.
A producer kiemelte ugyanakkor, hogy bár az arány adott, a rajongók mégis maguk dönthetik majd el, hogy mennyire folynak bele a játékba, ezáltal mennyire kalandoznak majd el a történeti száltól, hiszen természetesen nem kötelező részt venni a mellékküldetéseken, de a lehetőség adva lesz.
Dominic Guay szerint a fentieknek köszönhetően akár azt is megtehetjük majd, hogy napokig hozzá sem nyúlunk a kampányhoz, csak az óriási virtuális városban kalandozunk, és teljesítjük a különféle dinamikus, illetve opcionális kihívásokat.
[LINK]
Azt hiszem a következő pár meghatározó TPS játéka fog megjelenni,még szerintem az AC-tól is nagyobb sikert fog aratni....😀
Én is reménykedem,hogy ez a gépigény csak egy sajtó fogás😊
Lehet,hogy az minimum elfut maxon,vagy 10-8 FPS-sel fog laggolni.
Valami olyan hülyeséget álmodtam,hogy textúra pakkok jöttek ki és akinek gyengébb gépe volt annak is futott,mert mindenki a géphez illőt választotta.
Elég irreális...😆
De Ámen!😀
A DualShockers magazin munkatársainak közvetítésével a hétvégén rengeteg friss információ látott napvilágot a Watch Dogs kapcsán, így Jonathan Morin, avagy a játék kreatív igazgatója a Twitter-es megkeresésekre és elcsípett üzenetekre válaszolgatva megerősítette, hogy például nem lesz demója a játéknak a megjelenés előtt.
Az igazgatót ezen felül kérdőre vonták azzal kapcsolatban is, hogy a 2012-es E3-on ugyanazt a PC-s buildet mutogatták-e, mint amit a közelmúltban is láthattunk a játékról, mert sokan még mindig nem tudnak napirendre térni afelett, hogy a Watch Dogs grafikailag mintha lejjebb adta volna a szintet. Morin szerint azonban ugyanaz a build van most is, ezen nem változtattak, csak annyiban, hogy a fizika mérföldekkel jobb lett, és a globális FX is sokkal fejlettebbé vált.
Morin ezen felül megszólalt a legutóbbi Watch Dogs trailer kapcsán is, amivel kapcsolatban sokan szerették volna tudni, hogy vajon melyik platformot prezentálta? Az igazgató erre is választ adott a Twitter segítségével, így kijelentette, hogy a Welcome to Chicago trailer a PlayStation 4-es verziót vette alapul.
Természetesen a kreatív igazgató az elhangzottakon kívül számtalan kérdésre válaszolt még a hétvégén, így szóba hozta többek között a rongybaba effektust, aminek köszönhetően balesetkor például kirepülhetünk az autó szélvédőjén, de megtudtuk azt is, hogy hacker-képességeink fejlesztők lesznek, az utazásokat – például a vonatozást – pedig átélhetjük valós időben, de akár ki is hagyhatjuk, sőt meg is állíthatjuk a vonatot, ha például szeretnénk túljárni a rendőrök eszén.
[LINK]
Ne is mondd... 😂
Pedig nagyon jók voltak azok az idők visszavezethetnék őket.
Nagyon jó néha kicsit a régi dolgokat elővenni. 😃
Nekem Half Life 14 éve pont. 😀 Akkoriban álmodni se mertem volna ilyen játékról, mint a Watch Dogs...
GTA 1 miatt nem aludtam egész éjjel toltam. 😀
Jaja sok mai gyerek ezt már nem tudja. 😊😀
De hogy a holdkóros francba jönnek robot-pókok és zombi zsaruk ebbe a settingbe?
http://www.gamestar.de/videos/action,9/watch-dogs,74352.html