Outriders gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel i5-3470 / AMD FX-8350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 750ti / AMD Radeon R9 270x
DX:
Version 11
OS:
Windows 10, 64-bit
STO:
70 GB available space
RES:
Low Preset: 720p / 60fps
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel i7-7700 / AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 1070 8GB / AMD Radeon RX Vega 56 8GB
DX:
Version 12
OS:
Windows 10, 64-bit
STO:
70 GB available space
RES:
High Preset: 1080p / 60fps
NOTE: ULTRA: Ultra Preset: 2160p / 60fps, CPU: Intel i7-10700K / AMD Ryzen 7 3700X, RAM: 16 GB, GPU: Nvidia GeForce RTX 3080 10GB / AMD Radeon RX 6800XT, DX: Version 12, OS: Windows 10, 64-bit, Storage: 70 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 145
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ebből a szempontból sem a legjobb az Outriders, mármint a sztori és WT nehézséget nézve, a sztori annyit nem ad, hogy az adott wt-be kényelmesen tudj haladni.
Milyen aktíválható skilleket használtál? Blight bullet, toxic turret?
[LINK]
nekem valami ilyesmi volt:
[url]https://paradoxzyx.github.io/?c=technomancer&s=csupXURc7u9caVnffMzlyJ_Y[/url] két csapatbuff, sniper és ar sebzésnövelés
És igen, gearmodoknál én is használtam az elején a blight bullet +1 tár, de amikor kifogtam egy komolyabb 1 shot snipert leszoktam róla. Plusz talán 50 secenként használhattam csak ami néha nagyon sok idő volt egy harc alatt...
A fegyvermodoknál a fagyasztásból T2-t használtam minimum, mert az 4 secenként fagyasztott és nem 8 sec mint a T1. Végül kifogtam egy 1 seces gyújtós Legendary AR-t és azzal mentem tovább.
Steam demot letolva már látható volt hogy nem az a jó kis coop, openworld, fedezék alapú looter shooter lesz mint amit beharangoztak, hanem egy sikátorszimulátor, nagyon sok töltőképpel/töltőanimációval teletűzdelt lövölde lesz.
Ezek ellenére coopban nyomtuk kb lvl29-ig, 34 órát. Ez alatt eljutottunk world tier 12ig, de már helyenként visszatettük alacsonyabbra mert irreálisan szívatott a játék és/vagy a kasztpárosításunk lett wt10 felett használhatatlan.
A maradék egy szintet és kb 2 órát szólóban nyomtam le, két hét kihagyás után, wt6-ra visszatekerve, hogy a sztorinak legyen már vége és ez a játék is letudva. Endgambe bele sem kóstoltam ezek után, nem érdekelt már.
Lentebb felsoroltam a legnagyobb hibáit már, így nem térek ki rá ismét, legfeljebb annyit hogy a felsorolt hibák nagy részét 1 hónap alatt orvosolták és szerencsére az inventory reset bug meg elkerült. Igen, volt olyan bug hogy random party után minden gear törlődött az inventoryból. Szívás.
Maga a sztori erősen közepes alatti szerintem és valahogy az az érzésem volt hogy 2/3-nál amikor már kiderült volna sok minden, bedobtak egy "csavart" ami olyan wtf volt hogy az addig tényként kezelt infókra mondták, hogy hja, hát az nem is úgy volt. Ennél még az időutazásos/"csak álmodta az egészet" megoldás is elegánsabb, mint tényként előadni valamit majd utólag megmásítani mert hát izé...
Nem egy döntés szintén wtf - kisebb bűnökért is agyonlő a főhős random embereket, de jó pár küldetésadót akiről kiderül hogy mégsem az akinek mondja magát, meg életben hagy, mindenféle logikai következetesség nélkül, ráadásul az egyiktől minden vagyonát is követeli az életben hagyása előtt, mint valami zsaroló, totál nem tudtam azonosulni az ilyen döntésekkel. A sztori vége szépen felvezette az endgame tartalmat, jobban mint a Division 2-ben a semmiből a Black Tusk ostrom, de az érdeklődésemet eddigre kinyírta a játékban tapasztalt sok visszásság, átgondolatlanság.
A területek szűkek, a három fajta ellenséges népcsoport meglehetősen kevéske még úgy is hogy van kb 3-5 különféle "katona" közöttük, helyenként a látvány nagyon is remek, láthatod hogy hová fogsz eljutni a pályán majd 4 sikátor és 3 töltőképernyő múlva...a történet mint olyan visz előre, elakadni nem nagyon lehet, bár aki eltéved egy egyenes folyosón annak itt is gondja lehet.
A végigjátszáshoz a technomancert választottam, kifejezetten a csapat healje és csapatbuffjai miatt, de dps-ben erősen alulteljesített minden téren. Snipert a játék 2/3-ában lehetett csak használni, bossharcnál kb egyszer sem, AR vagy LMG az ami a mindenes fegyvere volt, így külön ki kellett pontozni azt is, ha a maradék 1/3-ban is akartam valami dps féleséget kitolni. A skillek egy része nálam totál használhatatlan volt, a három skillből 1-et elvett a csapatheal, maradt kettő amiből az egyik az egyik csapatbuffot aktiválta, míg a másik a másik csapatbuffot, mérgezésre akármennyi pontot tettem nem tudtam belőle sehogy se profitálni, mert egy skillem volt a fentiek közül ami mérgezni tudott és az meg nagyon kevés volt erre. A fagyasztás az ami végül eredményesnek bizonyult, legalábbis annyira, hogy az ellent feltartotta amíg a társ a Tricksterével szét nem csapta őket. Plusz a gearemen a csapatbuffokat aktiváló skilleket is modolnom kellett fagyasztásra a dps növelése helyett, így mondanom sem kell hogy kb csak plusz célpontnak voltam ott a csaták nagy részében. Persze ha tiszta dpst akartam volna mehettem volna pyroval, de az már a demo alatt sem tetszett meg.
Coop játék ellenére a loot nem megosztható, ami az elején nem akkora probléma, mert egy kék chest alig adna valami bónuszt a másik kasztnak, de amint elkezdenek esni a lilák és legendaryk, már sokkalta nagyobb gond. Szar érzés volt törni olyan lila shotit ami a társnak masszív upgrade lett volna mind dps-ben, mind modokban.
A loothoz még annyit, hogy nehézségi szinttől függően esik jobb vagy rosszabb, viszonylag jól lehet őket optimalizálni is, bár a vége felé egy egy fegyver szinten tartására rámegy egy egész szint alatt kiesett összes gear töréséből származó nyersanyag.
Összességében nekem nem érte meg a 60€-t. 30€-at viszont simán megért volna, így aki teheti, várjon egy leértékelést és szépen végigtudja szólózni, addigra talán még több hiba lesz javítva és még kevesebb kerül bele.
Dx11-be már jobb a helyzet de viszont az fps is kevesebb.
Valaki találkozott már hasonló szituval?
If your inventory has been impacted, please note that our efforts to restore your items are a separate process from today’s released patch. Restoring the inventory of affected players is still our highest priority, while today’s patch is intended to prevent the issue from continuing to occur. The restoration process is run via our server database and does not require a patch to be implemented. We will have news of this very soon.
IMPORTANT:
With this new patch, some players may occasionally encounter multiplayer connectivity issues followed by inventory items being momentarily invisible. This is a known and only temporary behaviour that is part of our three-step inventory safeguarding measures.
Restarting your game or waiting a few minutes and then restarting your game should make your items appear again.
We aim to address the occurrence of these edge cases in a future patch.
If you do encounter a wipe that occurs after installing the patch and is not resolved following a game restart, please immediately report this in this Edge Case reporting-thread.
Teljes verzióban olyan hibák bukkantak fel amik elfogadhatatlanok egy 60€-s címnél, de még egy 10€-nál is. Sőt, továbbmegyek. A 9€-s Dorfromantikban nyoma sincs ilyen jellegű hibáknak.
Ezzel szemben az Outridersben:
- területváltáskor random eltűnik a UI. F*sza volt egy 4 waves ostromot végignyomni UI nélkül, észben tartva a lőszer mennyiséget, skillek cd-jét, saját hp-t...igaz két esc nyomásra visszajön, de ezt súlyosbítja a pénteki patchnotes:
- területváltás után coopban a gyorsutazás jóváhagyását nem fogadja el - és nem váltott nyelvet a billentyűzet sem, csak gondolt egyet és az Y -t nem fogadja el, következő területen meg elfogadta.
- UI-ra beragad egy-egy fegyver lőszermennyiségének kijelzése - egy tárat jelez még a fegyverben közben lóf*sz van benne, nem golyó - amikor olyan kevés a lőszer hogy minden lövés számít, nem kicsit kiakasztó egy ilyen hiba
- bossharc indítása után gondolt egyet és szétvágja a csapatot - lehetett elhasalni és visszafutni
És a gameplayben is bőven vannak megkérdőjelezhető döntések-megoldások, ám ezek egy része benne volt a demoban:
- kevés lőszer - kényszerít másik fegyver használatára
- távcsövest használva bezoomolva nem jelezi semmi hogy melletted éppen gránát fog robbanni vagy hogy ártalmas zóna van alattad - lövésenként kizoomolni megnézni hogy van-e gáz alattam, majd vissza nem kicsit elb*szott megoldás
- bizonyos skillek használata kilök a fedezékből, más skillek használata nem - ez is olyan wtf
És amik nem voltak a demoban (technomancer kaszt szempontjából):
- állati ellenfelek ellen fedezék hiánya - marad a körbe körbe futkosás mint egy elb*szott fejetlen csirke és lövöldözni össze vissza futás közben, mert amint megállsz, hullaként összeesel
- állati ellenfelek ellen konkrétan skillek/specek/fegyverek használhatatlanok - sniper puska, pain launcher skill mehet a levesbe ekkor a technomancer esetében...végül is csak ezekre gyúrtam.
- emberi ellenfelek ellen fedezék használata kb kötelező, majd a boss harcnál nincs fedezék - kettő között nincs ugrópont hogy geart/fegyvert válts ládából...max viheted magaddal a másik geart. Annyira elb*szott mint a Division 1 esetében volt: fedezékre erőltetnek a szintezés alatt, de az endgameben lóf*szt használhatsz, nem fedezéket.
- bossharc során a randomitás olyan szinten elb*ssza a játékot hogy nagyon. Random egyszercsak a HP-d 2/3-a ugrik. Nem léptél tiltott zónába, boss nem lőtt rád, csak a hp-d leesik instant az 1/3-ára...
- csapattárs keltésének lehetősége kb minden második alkalommal bukkan fel csak
- bossharc alatt valami random lökdösi a karaktert valamilyen irányba - jellemzően rossz irányba (Moloch harc alatt nem egyszer lökött bele valami a tűztornadóba úgy hogy a tiltott zónán kívül voltam és hamvadtam is azonnal)
- csapattárs kilökhet a fedezékből ha a fedezék olyan keskeny, hogy a két karakter összeérhet, akkor elkezd mindkettő rángatózni/zizegni és az egyik kikerül a fedezékből - Generation Zero-ban volt ennyire gáz a karakterek lökdösése
Szerintem a játékot egy teszter nem játszotta végig elejétől a végéig, különben ezen hibák nagy része fel kellett hogy tűnjön. Ha meg feltűnt, de nem javították az még nagyobb baj.
---
Felmerült, hogy pár kaszt pár skillje nerfelve lesz a yt-erek miatt.
A cégnek tanulnia kellett volna a blizz 15 évvel ezelőtti hibájából. Akkor a World of Warcraftban a Warrior kaszt olyan képességei lettek megcsillantva egy yt videóban (Indalamar), ami után a nerfbunkó olyan mélyre lökte a warriort a dps listán hogy talán csak a legion kiegben tért észhez: 12 évvel később.
Az Outriders, ahogy jelenleg megítélem nem fog 12 napot sem kibírni nálam (kétlem hogy ilyen kezdés után az endgame, már ha van egyáltalán, olyan erős lesz hogy huzamosabb időre leköt), nem hogy 12 hetet vagy hónapot pláne nem 12 évet...hogy a választott kasztom ismét játszható legyen (technomancer).
https://youtu.be/5vg6xWzTk9Q
Piratebay meg zip fájlok orosz oldalakról meg gmail hozzáférés igen 😂 😆 Egy szűzlány vérét meg egy az Endori csatában részt vett rohamosztagos könnycseppjét nem kérték esetleg még tőled ehhez a mutatványhoz?
Egyébként én úgy hallottam hogy ha megadod apád bankkártya adatait akkor a dlc-t is megkapod! Az index.hu-n olvastam két gyurcsányos cikk között szóval biztos igaz.
Este gyors leszedtem, ma meg ki is próbálom.
Szóval a Demó hibás.... Nem igazán gondolták komolyan.
A Ram fogyasztás 6-8 giga körül volt, Vram meg 3-3,5 gb szóval nem olyan rosszul optimalizált. De sajnos ritkán volt pár drop, de ez korai verzió. Idővel biztos javítanak a hibákon 😃
Ott a demo, letöltöd és megnézed.
Ez egy tps ami nem openworld, hanem nagyon szűk területeken játszódik (sikátorszimulátor) melyek között baromi sok töltőkép/töltőanimáció van. animáció van a falon felmászáshoz, animáció van az ajtónyitásra, animáció van az ugrásra...ami a sok töltés eltakarására is szolgál.
Loot az személyre szabott, demoban nem találtam lehetőséget a megosztásra, és erősen kasztalapú, amit csak az elején választhatsz, utána nem válthatsz, hacsak nem indítasz új karaktert. Négy kaszt (1 tank, 1 melee dps, 2 ranged dps, de threath rendszer nincs így nem lehet effektíven tankolni), némileg eltérő játékmenet, három fős coop, ismételhető feladatokkal, és kasztoknak kiterjedt specializációs táblája van, ami masszív farmolást vetít előre a játékmenetben.
Ha Division szerűt keresel akkor ott a majd megjelenő The Day Before ([LINK]), amivel sajnos késtek, pedig itt lenne a piaca, most hogy a division 2-t szerintem sikeresen kinyírta az ubi, így most nincs másik nincs másik openworld, tps, fedezék alapú looter shooter...
Anno a Division 2-ből volt ilyen videó hogy 4 fős csapat végig csevegve lenyomta a Crash Site controll pontot. Teljesen más hangulata volt annak a csapatjátéknak, mint amikor később egyedül arra jártam. De akár amikor csapattal mentünk. Nem színészkedtünk, nem szövegeltünk feleslegesen, lenyomtuk a Cp-t és kész...
És emiatt tartok egy kicsit a TDB-tól, hogy túl sokat ígér és nem lesz képes betartani, mert eddig amit mutattak az nem néz ki rosszul, de félek hogy üres, tartalmatlan lesz, vagy éppen repetitív orrvérzésig, mint amilyen Div2-lett két év alatt...
(1080p/60 fps magas grafikai beállítások mellett)
Operációs rendszer: Windows 10
Processzor: Intel i7-7700 vagy AMD Ryzen 5 2600X
RAM: 16 GB
Videokártya: GeForce GTX 1070 vagy AMD Radeon RX Vega 56
Tárhely: 70 GB
OUTRIDERS ULTRA GÉPIGÉNY
(2160p/60 fps ultra grafikai beállítások mellett)
Operációs rendszer: Windows 10
Processzor: Intel i7-10700K vagy AMD Ryzen 7 3700X
RAM: 16 GB
Videokártya: GeForce GTX 3080 vagy AMD Radeon RX 6800XT
Tárhely: 70 GB
Kicsit megnövelték a drágát.
Ezen a gépen, hogy menne?
i5-3570
RX 580(8gb)
16gb ram
Win 10
Ez inkább egy sikátorszimulátornak, mint pl a Neverwinter, ami konzolokon lehet jól hasít, de PC-n nem ezt vártam. Hiába van nagy belátható rész ha nem lehet odamenni, vagy ha egy szűk vájatba vagy bezárva és azon kell végigrohanni...remélem nem ez lesz az új trendi a pc cover based looter shooterek esetében.
- a karakter nem tud ugrani
- kellett a töltőképernyőnek
Baromi kicsi területenként kell töltenie és ezeket átvezetőkkel próbálják eltakarni, ugrás, ajtónyitás, mászás, de egy idő után baromi zavaró, legalábbis nekem aki openworld címekkel játszott ezelőtt nem sokkal és ahol kb állásbetöltéskor van csak töltőkép.
Mass Effect 1-3 volt még ennyire sikátor szerű, ott sem lehetett nagyon elcsatangolni...
Ahogy lejárt a win 7 támogatása azóta nem is jön ki win 7-re játék csak elvétve egy kettő, de nem érti meg hiába bizonyítod neki, hogy a fejlesztők se hülyék, hogy egy lejárt rendszert támogasson még. A win 8 is csak azért szerepel néhol még mert 2 évig van még támogatása.
Anno én is csak akkor álltam át Xp-re amikor már win98se-t egyik új játék sem támogatta. Addigra az XP is annyira összeszedte magát hogy nem halt le minden usb csatlakozáskor, stb...
És ha van egy pár régi cím amihez ragaszkodunk, de nem támogatja a 64-bitet akkor azért meggondolandó az átállás, vagy egy másik gép beszerzése ami ilyen vga árak mellett egy használt autó árával egyenlő...
Az hogy ki miért nem áll át, annak is lehet megvan a maga oka, ezen kár lovagolni meg b*sztatni érte a másikat.
Igen, a windows 10 64 bit lassan "kötelezően szabadonválasztott, ennyi, nem kell túlragozni.
kb. de. Nézd pl. warzone: Megvan majdnem a recommended és mégis ultra low:20-30 fpsem van benne. Tudom nem mai gép, de akkor írják oda, hogy kell neki egy 1080 minimum, hogy 60 fps felett legyen. Ennyi, és ha gyerekeskedni akarsz, azt máshol tedd, ne itt.
[SystemSettings]
r.MotionBlurQuality=0
Elérési útvonal Spoiler!