No Man's Sky gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3
RAM:
8 GB RAM
GPU:
nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870
OS:
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
STO:
10 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 484
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
flash89: ME1 kb 15km x 15km-es pályácskáit mint bolygót ezzel összevetni, hát meredek. Itt azért van távolság, pláne mikor felfedezel egy állomást, ami gyalog tőled 1 órára van...
Hja hajóvezetés stimm hogy béna, térkép igen amiatt hiányzik, bár hozzáteszem, egy gömb, rajta a felfedezett állomásokkal barátságosabb lenne, hiszen azok nem vándorolnak odébb, pláne ha feladat is van hozzájuk.
Változatosság a bolygókon igaz hogy lehetne változatosabb, de pl ha az adott bolygó egy kultúrához tartozik akkor nem legyen minden második rom totál más építési stílusban. Eddig ha 4 fajjal találkoztam, abból 2-3-nak volt eltérő a felszíni kis állomások építészeti stílusa, de a romjai ugyanolyanok voltak.
Véleményem eddig: A hajó vezérlése nagyon gagyi, legalábbis a bolygókon, semmi térkép, bár ez gondolom a véletlenül generált hülyeség miatt van. Az optimalizációról, meg a grafikáról mindenki tudja mi a helyzet. De legalább a karakterünk is gyorsabb lehetne, mert amire felfedezek egy bolygót belehalok az öregségbe, mivel normálisan nem is nagyon lehet a dolgokat nyomonkövetni, csak nagyon alap "segítséget" adtak a felfedezés megsegítésére a játékosnak. Lehetnének változatosabbak is a bolygókon megtalálható dolgok, legalábbis az épületek, romok stb. Meg azt se tudod, hogy a bolygón maradt e valami amit nem fedeztél fel, illetve néha amit felfedeztél dolgot, pl: a monolitokat nem is szűrkíti ki, így nem tudod, hogy jártál már e ott. Szóval sok mindent lehetne még rajta javítani, így tényleg félkész érzése van az egésznek.
Na röviden ennyi, ami eszembe jut. 😀 Remélem később azért javítják, bővítik a játékot és jobb lesz minden téren, mert eddig nem valami nagy szám, pedig szeretem az effajta cuccokat. 😕
Olyan problémám van h egy állatot sose találok meg a bolygókon.Van valakinek valami ötlete ??
Viszont úgylátom még csak a steameseknek elérhetö
Ahogy én tapasztalom, az elején szenvedés míg :
- az ember megtanulja mi hol van a menüben
- a hajóját röpképessé teszi úgy hogy ne haljon meg közben
- melyik nyersanyag honnan jön
- mi a cél ( bolygó elhagyása )
Amint sikerül elhagyni a bolygót és a kezdő naprendszerben barangolni máris másabb a helyzet, de még mindig problémás:
- egyes nyersanyagok beszerezése
- pénzszerzés
- mi a további cél ( hyperhajtómű összerakás )
Amint sikerül összerakni a hyperhajtóművet, van egy javasolt út amerre érdemes elindulni, az első komolyabb cél nálam 5 ugrásnyira volt, vagyis vagy összeszedek annyi anyagot a kezdő rendszerben hogy meg tudjam tenni mint az 5 ugrást, vagy majd meg kell állnom valahol termelni. Innentől kezdve rajtad áll hogy ugrálsz amíg lehet és helyben termelsz vagy előre termelsz amennyit tudsz és végigugrod az rendszereket a javasolt irányba, vagy minden bolygóra leszállsz nyelvet tanulni, növényt szkennelni, nyersanyagot kitermelni.
És igen, az első 1-2 bolygón még érdekes és visz a játék hogy na a köv településen, bázison mit találok, milyen technológiát, de számomra később már nem volt ez annyira vonzó, max hyperhajtómű üzemanyagért álltam meg és amint kitermeltem amennyi kellett, mentem tovább, pláne hogy nálam egyre rosszabb körülményű bolygók jöttek eddig.
Első bolygókon még semmi extra, volt növényzet, és nem volt olyan komoly környezeti gond. Pár ugrással később már csak kopár bolygók, és egyre extrémebb környezettel találkoztam, pl extrém sugárzás, vagy fagy, esetleg folyadék felszín alatti épületek ahol a fagy mellett már a levegő is problémás, ha nem fejlesztesz abba az irányba. Plusz az űrben egyre több a kalóz akik szét is szednek a béna űrhajóirányítás és/vagy pajzsfeltöltés kézzel, pl titániummal űrharc közben.
Építeni nem lehet benne semmit, max a hajóra fegyverre, ruhára lehet fejlesztéseket gyártani amik a raktérből foglalnak el helyet. Vannak nagyobb hajók is, találhatsz lezuhanva és ha megjavítod a tiéd, de más lény hajójára is tehetsz ajánlatot. Kezdésben 300k körüliek a vásárolható hajók, de már az elején volt 3M-es (3.000.000) is. Különbség a raktér mennyiségében és a felszerelésben volt. Bányászlézert érdemes amint megvan felszerelni és aszteroidát bányászni, jó pár nyersanyag onnan könnyebben beszerezhető, mint a felszínekről.
Ami nekem fontos volt a ruha raktér fejlesztése, az is jó sok zsetont elvitt. Kezdte 10k-val, most már 110k-nál jár és 25 slotos.
AtlasPassv1 majd jó pár ugrás múlva lesz megszerezhető, legalábbis nálam ez volt, nem kell görcsölni rajta. A hyperhajtóműhöz és a naftájához meg a Galactic Trade Networkből lehet hozzávalókat venni az elején. Később megszerezheted a recepteket is hozzá és már gyárthatsz mindent, csak nyersanyag kérdése. De még jelenleg kevés infó van hogy melyik nyersanyag honnan szerezhető be a legkönnyebben.
1: A beállítások finomítása
A grafikai beállítások között turkálva a legeredményesebbnek a Borderless módra állítás tűnt. Volt olyan felhasználó, akinek 30-ról 60-ra ugrott a framerate. Ezen kívül az fps limitet is érdemes MAX-ra tenni. Az eddigi tapasztalatok alapján 60-asra állítva valójában 30-on maximalizál, és 90-re állítva 60-as korláttal fog működni.
2: A TKGRAPHICSSETTINGS kézi átírása
A \Steam\steamapps\common\No Man's Sky\Binaries\SETTINGS könyvtárban megtalálható TKGRAPHICSSETTINGS.MXML fájlt nyissátok meg egy jegyzettömbbel. Az itt található "GSync" sor mellett találni fogtok egy "true" értéket. Ezt írjátok át "false"-ra. Ezzel nálam eltűntek az akadások, és az fps szám is közel kétszeresére ugrott.
szóval amit küldtél linket a windows-os aztkel leszedni?
Saját vélemény 😀
https://software.intel.com/en-us/articles/pre-release-license-agreement-for-intel-software-development-emulator-accept-end-user-license-agreement-and-download
Itt erre kattintasz : DOWNLOAD Intel® SDE for WINDOWS
Utána kipipálod, continue
Majd a harmadikat (windows) leszeded
Rarral vagy 7zippel kicsomagolod
És a mappa tartalmát bemásolod oda, ahol a játék exe-je van
Aztán az sde.exe-nek csinálsz egy parancsikont pl az asztalra, jobb klikk rá
Tulajdonságok - az elérési út után odaírod: -- NMS.exe
Elmented, és alvileg indulni fog, még ha várnod is kell egy kicsit
Itt a link ahol olvastam csak az a baj hogy angol az oldal: https://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&u=https://www.reddit.com/r/CrackStatus/comments/4xfhbp/no_mans_sky_does_not_support_sse41/&prev=search
[LINK]
Ikszdé.
Nem igazán értem, a szemszögedből pontosan mi nincs kész a játékban? A kenyéren kívül semmit nem hozol fel erről.
Nincs minden bolygó fölfedezve, csak az elején tartasz, és volt szó arról, hogy egy régi civilizáció hagyatékát fedezed fel.
Semmi köze a Minecrafthez, minden létező játékra van ember, akinek tetszik, és akinek nem.
Spoiler!
Nem a Spore az első játék ami használta a procedurális generálást, már 1978-ban is készült így játék. A legtöbb, ha nem az összes roguelike játék így működik.
"biztosan fogok még utazgatni benne,-mert legfeljebb erre jó-" és pont erről is szól a játék. Exploration game.
De azt joggal várhatja el mindenki,hogy ha kiadják a játékot,-legyen az bármilyen,kerüljön bármilyen összegbe-legyen KÉSZ!
Ha nincs kész,várunk.Mindenkinek jobb lesz.Nem érzi magát átverve a játékos-aki hónapokig vár a megjelenésre,és kap egy félig kész fércművet ami a legtöbb esetben is csak alulról súrolja a játszhatósági szintet(60 euróért...)Valamint jobb a fejlesztőnek,kiadónak is,ha elégedettek a vásárlói...
Kisarkított példa,de ha veszek egy kiló kenyeret,joggal várhatom el,hogy ne a nyers tésztát fizessem ki a pénztárnál,mondván:-Bocsánat,de a kemence még nincs kész,mindenki hozza vissza a tésztát,a jövő héten megsütjük,és akkor lehet fogyasztani egészséggel.
A játék maga nem lenne vészes,leszámítva az olyan következetlenségeket,hogy ha minden bolygón Őrszemek,és Helyőrségek vannak,akkor végül is ki fedez fel,és mit?Vagy hogy a nyersanyag mindenhol ugyanúgy néz ki?Az egész nagyon céltalan.
Itt valaki a Minecraft-hoz hasonlította,és teljes joggal.De még ott is van egy sárkány 😃.Ezt úgy írom,hogy az a játék soha egyetlen percig sem tudott érdekelni.A különbség a látványvilág,és az hogy valaki lenyúlta a Maxis-tól a Spore építős dobozát.A bolygók élővilága kísérteties hasonlóságot mutat,gondolom hasonló módon készül a véletlen generált állatvilág,de ez legalább változatos.
Tegnap 9 órát játszottam vele,de úgy érzem ez a kezdeti lelkesedés számlájára írandó.Nem adom fel,biztosan fogok még utazgatni benne,-mert legfeljebb erre jó-és várok a frissítésekre,talán a fejlesztők belecsempésznek ebbe az irdatlan nagy világba egy kis "játékot"is.Mert minden más adott...
(4GB Ram 1600Mhz, I5-3340 3.1Ghz, Gtx750ti)
Ez egy kegyetlenül jo játék lehetne ha annayira nem ronttoták volna el.
Akinek akadozik a játék, annak ittvan pár tipp 😀
Az uj gepre azt mutatja,hogy 1080p ulta 60+fps,4k felbontasban pedig 50fps ugyszint ultra