Command & Conquer Remastered Collection gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DX:
Version 11
OS:
Windows 8.1/10 (64-bit Version)
STO:
32 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 4690K or AMD Ryzen 7 1700
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7850
DX:
Version 11
OS:
Windows 8.1/10 (64-bit Version)
STO:
32 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 17
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Minimum:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 8.1/10 (64-bit Version)
Processzor: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
Memória: 4 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DirectX: Verzió: 11
Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
Tárhely: 32 GB szabad hely
Nos, az eredeti C&C 1 hangulatát egy az egyben hozza. Zene, hangok, kinézet, mind mind nagyon jól eltalált, és felújítva is jól néz ki. Noha hoztak be kényelmi funkciókat is, melyek már-már alapkövetelmények egy mai RTS-ben, pl egységgyártás során állítható mennyiség, vagy két kattra kijelöli az azonos egységeket, ezek nem vettek el semmit a játék értékéből, sőt. A jobb oldali építőpanel megmaradt, de ott is eszközöltek némi változást, pl a szuper fegyvereket külön fülre tették.
Szintén remek újítás a küldetés választó felület, így nem kell mindig az előző pálya végét visszatölteni, végignyomkodni a videókat és az összegző felületet, mert a következő küldetésnek másik területet szeretnénk választani. És a NOD kampányban fog kelleni ez a funkció.
Játékmenet szempontjából pár furcsaság fogott meg:
- GDI oldalon az Orca gépek ha hatnál többet küldtem egy célpontra, csak 6 db ment rá, a többi a helyén maradt. Ezt úgy tudtam megkerülni, hogy hatosával csoportosítottam őket és úgy küldtem egy célpontra - érthetetlen, ilyen nem volt az eredetiben, se a win95ös verzióban
- NOD lángszórós egységek erősek voltak eddig is, de itt új szintre emelték őket, nem emlékszem hogy az eredetiben egy Flame tank kb 6-8 fújásból szétlőtte volna a Constuction Yardomat. Itt megesett.
- NOD 11-es küldetés: eleve szívás, hogy a csapatod ketté van osztva és nem is tudod egyesíteni őket, de még nagyobb szívás ha nem úgy játszol, ahogy a készítők elgondolták. Ez benne volt az eredetiben is, ugyanígy, de nem "javították", pedig nem kellett volna sokat tenni érte hogy ne legyen ekkora szívás. Se előtte, se utána nem volt ilyen.
Spoilerbe teszem a megoldást:
Spoiler!
Bekerült nem kevés új zene is, melyek mind nagyon illenek az eredeti környezetbe.
És akkor a problémák: a GDI és NOD küldetések videó nagyon jól felújítottak. Az elején.
GDI esetében kb a 8. pályától viszont mintha már nem fordítottak volna ekkora figyelmet és az Orca kanyon futama konkrétan 2 cm x 2 cm-es pixelekkel teli videó a 24"-es monitoron...a személyes eligazítások továbbra is fel vannak újítva, de pár átvezető rémes, kb egy az egyben az eredeti 1996-os. Persze mire idáig eljutsz bőven letelik a refund két órája. Ez nem volt szép.
Játékidőben ha nem speedrunozol hanem kényelmesen bázisépítgetsz akkor nagyjából 10 óra a GDI, és 8 óra a NOD kampány. És akkor ott van még:
- C&C Covert ops kiegészítő 15 küldetése
- konzol verzió konzol only 10 küldetése
- a Red Alert 1 két kampánya
- a C&C 1 és RA1 skirmish módjai
- a multimóka
- a térképtervező.
Itt a trailere: