header
Command & Conquer Remastered Collection
Command & Conquer Remastered Collection cover
Megjelenés: 2020. June 05.
Műfaj: Stratégia, RTS
Fejlesztő: Petroglyph Games
Kiadó: Electronic Arts

Command & Conquer Remastered Collection gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DX:
Version 11
OS:
Windows 8.1/10 (64-bit Version)
STO:
32 GB available space
NET:
Broadband Internet connection

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i5 4690K or AMD Ryzen 7 1700
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7850
DX:
Version 11
OS:
Windows 8.1/10 (64-bit Version)
STO:
32 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Invasion MachineCompany of Heroes 2WARSHIFTFrozenheimDungeons 4StarCraft 2
Hozzászólások: 17
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
@gyuri191: Steames gépigénye szerint nem:

Minimum:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 8.1/10 (64-bit Version)
Processzor: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
Memória: 4 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DirectX: Verzió: 11
Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
Tárhely: 32 GB szabad hely
0
0
0
0
gyuri191 avatar
@Palanova: értem köszi
0
0
0
0
Dency avatar
@gyuri191: Megy win7-en is többek elmondása szerint.
0
0
0
0
Takashi avatar
Tapasztalt valaki olyasmit, hogy skirmish csatában folyamatosan dobálja az FPS-t? Egyszerűen élvezhetetlen. Kampányban nem tapasztaltam ilyen jelenséget.
0
0
0
0
💬 6
Memento Mori avatar
@Takashi: Nálam minden rendben vele. Semmi gondom nem akadt eddig a játékkal.
0
0
0
0
no avatar
@Takashi: Eddig s kampányban, se skirmishben nem volt ilyen jellegű problémám.
0
0
0
0
Takashi avatar
@Palanova: Akkor nem értem, hogy miért tapasztalok ilyet. 😕
0
0
0
0
no avatar
@Takashi: Itt is ez volt. I5 2400, RX460 4GB és 12GB rammal, aztán kitettem "Borderless, full-screen"-re és most jó 😀
0
0
0
0
Takashi avatar
@altair9933: Köszönöm a tippet! 😀
0
0
0
0
no avatar
@Takashi: Közben Red Alert 1 Remaster alatt Allies 10. küldetés: simán beszaggatott és semmi oka nem volt rá, se 40 atombomba nem robbant egyszerre, se 10+ MAD tank...sima mezei kis kampányos bázisfoglalás közben beröccent pár másodpercre. Full screenen volt.
0
0
0
0
no avatar
C&C Tiberian Dawn Remastered:

Nos, az eredeti C&C 1 hangulatát egy az egyben hozza. Zene, hangok, kinézet, mind mind nagyon jól eltalált, és felújítva is jól néz ki. Noha hoztak be kényelmi funkciókat is, melyek már-már alapkövetelmények egy mai RTS-ben, pl egységgyártás során állítható mennyiség, vagy két kattra kijelöli az azonos egységeket, ezek nem vettek el semmit a játék értékéből, sőt. A jobb oldali építőpanel megmaradt, de ott is eszközöltek némi változást, pl a szuper fegyvereket külön fülre tették.
Szintén remek újítás a küldetés választó felület, így nem kell mindig az előző pálya végét visszatölteni, végignyomkodni a videókat és az összegző felületet, mert a következő küldetésnek másik területet szeretnénk választani. És a NOD kampányban fog kelleni ez a funkció.

Játékmenet szempontjából pár furcsaság fogott meg:
- GDI oldalon az Orca gépek ha hatnál többet küldtem egy célpontra, csak 6 db ment rá, a többi a helyén maradt. Ezt úgy tudtam megkerülni, hogy hatosával csoportosítottam őket és úgy küldtem egy célpontra - érthetetlen, ilyen nem volt az eredetiben, se a win95ös verzióban
- NOD lángszórós egységek erősek voltak eddig is, de itt új szintre emelték őket, nem emlékszem hogy az eredetiben egy Flame tank kb 6-8 fújásból szétlőtte volna a Constuction Yardomat. Itt megesett.
- NOD 11-es küldetés: eleve szívás, hogy a csapatod ketté van osztva és nem is tudod egyesíteni őket, de még nagyobb szívás ha nem úgy játszol, ahogy a készítők elgondolták. Ez benne volt az eredetiben is, ugyanígy, de nem "javították", pedig nem kellett volna sokat tenni érte hogy ne legyen ekkora szívás. Se előtte, se utána nem volt ilyen.
Spoilerbe teszem a megoldást:
Spoiler!
El kell foglalni a GDI Construction Yard-ot és legalább egy Helipadot. Ugyanis a déli részen egy Mammoth tank is van pár Medium tank, gyalos, gránátos, rakétavetős mellett, amit a kezdeti déli seregeddel (6 gyalogos, 6 rakétás gyalogos, 4 Arty) agyrém lenyomni. Így ha a pálya északi részén elfoglalod a szükséges épületeket, építhetsz Apache helikoptereket és Orca-kat amikkel a déli ellenfelek játszva legyőzhetők. A folyón nem tudsz átkelni, és ha nincs légierőd, akkor bukta van, mert a déli ellenfeleket nem tudod máshogy legyőzni.


Bekerült nem kevés új zene is, melyek mind nagyon illenek az eredeti környezetbe.

És akkor a problémák: a GDI és NOD küldetések videó nagyon jól felújítottak. Az elején.
GDI esetében kb a 8. pályától viszont mintha már nem fordítottak volna ekkora figyelmet és az Orca kanyon futama konkrétan 2 cm x 2 cm-es pixelekkel teli videó a 24"-es monitoron...a személyes eligazítások továbbra is fel vannak újítva, de pár átvezető rémes, kb egy az egyben az eredeti 1996-os. Persze mire idáig eljutsz bőven letelik a refund két órája. Ez nem volt szép.

Játékidőben ha nem speedrunozol hanem kényelmesen bázisépítgetsz akkor nagyjából 10 óra a GDI, és 8 óra a NOD kampány. És akkor ott van még:
- C&C Covert ops kiegészítő 15 küldetése
- konzol verzió konzol only 10 küldetése
- a Red Alert 1 két kampánya
- a C&C 1 és RA1 skirmish módjai
- a multimóka
- a térképtervező.
0
0
0
0
botmunpls avatar
Nekem nem jött át annyira a red alert, a 3 már sokkal inkább, és annak a kiegészítője, de a személyes kedvencem a sorozatból a Generals Zero Hour volt és a Renegade, remélem annak a kettőnek is érkezik lassan a felújított változata, vagy kompletten a First Decade-nek.
0
0
0
0
laca87 avatar
Végre valami jó hír ezzel kapcsolatban 😀
0
0
0
0
Dency avatar
Megjelenés:Június 5.
Itt a trailere:
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció