Batman: Arkham City gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
RAM:
2GB RAM
GPU:
NVIDIA 8800 series or ATI 3800
512MB video memory
DX:
DirectX®: 9.0c
OS:
Windows XP, Vista, 7
STO:
17.5GB free disk space
Hang:
Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
ODD:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
NET:
Online play requires log-in to Games For Windows – Live
Ajánlott gépigény:
CPU:
Dual core CPU 2.5 GHz
RAM:
4GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 6850 with 768MB+ (DX 11 compatible)
DX:
DirectX®: 9.0c
OS:
Microsoft Windows 7
STO:
17.5GB free disk space
Hang:
Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
ODD:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
NET:
Online play requires log-in to Games For Windows – Live
Ajánlott periféria: 100% Windows XP/Vista or 7 compatible mouse and keyboard / Xbox 360 Controller for Windows
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 919
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Extreme X7900 2.8GHz or Athlon II X2 240
* RAM: 4 GB
* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9
Supported Graphics Cards:
GeForce GTS 250 or Radeon HD 5670
Hát, nem kell hozzá valami barom nagy erőmű, de a fejemet rá, hogy a DX11-es verziója PhysX-el igen csak izzasztani fogja a DX11-el rendelkező vasakat!😆
Jó év vége lesz Game téren 😀
Többet, többet, többet! Ez lehetett a jelmondat a Batman: Arkham City fejlesztése során, hiszen a Rocksteady csapata minden tekintetben igyekszik túlszárnyalni az amúgy is remek elődöt. Több lehetőség, nagyobb helyszín, és persze még több ellenség.
Lassan nehéz követni, hogy pontosan hány gonosztevő is kap szerepet a folytatásában. Eddig megtudtuk, hogy a Joker, Kétarc, Rébusz, Mr. Jégcsap, Talia al Ghul, Pingvin és Deadshot tiszteletét teszi, a felhozatalhoz azonban adjunk még hozzá két további nevet.
A PlayStation Plus előfizetőknek elérhető Qore (olyasmi, mint az Inside Xbox) műsor során kiderült, hogy a Mad Hatter és Poison Ivy is a börtönnegyedben van, s természetesen pár mellékküldetés idejére velük is megütközünk majd.
Az 1948-ban megjelent Mad Hatterről azt érdemes tudni, hogy kényszeres rögeszmében szenved, melynek tárgyát a kalapok képezik, emellett komoly téveszméi is vannak, de nem ezek, hanem a magas intelligenciája miatt veszélyes. Az agysebészet terén szerzett tapasztalatai miatt kiválóan tudja manipulálni a célpontjai gondolatait, sőt távolról is képes irányítani őket, a játékban tehát valamilyen ehhez kapcsolódó küldetésekre kell számítani.
Ami pedig az előző részben is szerepelt Poison Ivyt illeti, vele kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a mérgek jelentik a szakterületét, de a növények igába hajtásához is remekül ért, s várhatóan itt is megcsillogtatja majd ezen tudását.
Még valami: megérkezett az első olyan játékmenet-videó, amiben Batman segítőtársát, Robint láthatjuk akció közben. Íme:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=0kwJQ_HJc-0&feature=player_embedded]VIDEÓ[/url]
INFÓ:-> [LINK]
A Rocksteady újabb lehetőséget biztosította arra, hogy az újságírók még a megjelenés előtt tegyenek egy próbát a Batman: Arkham Cityvel, ez a demó azonban kicsit másabb volt, mint az eddigiek, hiszen a végén a Joker meghalt.
A játék legújabb demójában a szerencsés kiválasztottak belekóstolhatnak abba, hogy milyen is a "New Game +" mód, vagyis az első végigjátszás után, minden megszerzett kütyüvel a tarsolyunkban elölről kezdeni a játékot -- ám a demónak nem ez volt a legérdekesebb pontja.
Több kisebb összecsapás, nyomozás és néhány platformszekció után a játékosok rátaláltak a Joker rejtekhelyére, ahol egy elrabolt doktort kell kiszabadítanunk. A dolgot persze sikeresen teljesítjük, majd útba vesszük Joker szobáját, válaszok után kutatva, de ezek helyett egy meglepetés vár ránk. Sípoló EKG monitorok és egy zokogó Harley Quinn fogad minket: a Joker meghalt.
Természetesen nem szabad elfelejteni, hogy a Batman-univerzum legismertebb és egyik leginkább kedvelt karakteréről van szó, s ennél fogva nem valószínű, hogy már a játék elején elbúcsúzunk tőle. A nagy kérdés tehát, az hogy vajon miért akarja elhitetni mindenkivel, hogy ő halott?
Infó:->[LINK]
"Az egyik legjobb játék, amit valaha is készítettek," - indokolta meg maximális értékelését az OPM Australia magazin.
"A Batman: Arkham City nem csak az eddig készített legjobb szuperhősös játék, hanem teljes mértékben a valaha is készített legjobb játékok egyike," - áradoztak róla a magazinban. "Fogták a már eddig is páratlan eredeti alkotást és ragyogóan kibővítették azt. Ez egy sokkal mélyrehatóbb játék, még ötletesebb, összetettebb, leleményesebb és érettebb, mint az elődje volt. Sokkal inkább életre kelti a köpenyes igazságosztó (Batman) világát, mint akármelyik képregény, mozifilm vagy televíziós sorozat."
A végső értékelésnél a srácok kitértek a játék különféle elemeiről alkotott véleményükre is:
Megjelenítés (Grafika) = Technikailag hibátlan, végtelenül kreatív és tökéletesen hangulatos. Az Epic Unreal motorjának képességeit abszolút a határáig feszítették.
Hangok = A játék zenéinek ritmusa tökéletesen illeszkedik a képernyőn zajló eseményekhez, addig pedig kétségbeesett és vészjósló hangulatot árasztanak, és a szinkron is briliáns.
Eleinte kicsit bonyolult és összetett, de egyben logikus és rugalmas is. Beletelik egy kis időbe, amíg belejössz, de amint megszokod, utána már teljesen természetesnek fogod érezni Batman irányítását.
Újrajátszási érték: Óriási. A legtöbb embert hónapokra képes lekötni a hatalmas főküldetés végigjátszása, a mellékfeladatok tucatjai, Riddler kihívásai, valamint a másodlagos játékmódok és a később érkező DLC-k.
"Végső értékelés: Egyszerűen nem tudjuk elképzelni, hogy miként lehetne egy szuperhősös játék még ennél is jobb. Abszolúte fenséges."
A Batman: Arkham City megjelenése október 21-én várható PS3 és XBOX360 konzolokra, míg a PC változat kicsivel később, november folyamán érkezik. Pontos dátumot még nem
késik a játék ugyhogy PC re nem OKTOBER 18 án jön ki 😃😞😞
Eltolták a PC verzió megjelenését. A Rocksteady technikai igazgatója, Ben Wyatt magyarázza el, hogy megéri egy hónappal tovább várni, ugyanis számos előnye lesz a DirectX11-re épülő PC-s kiadásnak.
Nemrég minden PC tulajdonost szomorúsággal töltött el, hogy a Batman: Arkham City című játék számítógépes változata később jelenik meg. Azonban a Rocksteady technikai igazgatója, Ben Wyatt megnyugtat minden PC-s játékost, hogy megérni várni rá, ugyanis sokkal szebb lesz itt a játék, mint konzolokon, főleg a DX11 támogatásnak köszönhetően.
Azt már eddig is tudtuk, hogy a Batman: Arkham City elsősorban az nVidia kártyák tulajdonosai számára lesz optimális, hiszen a hardveres PhysX csak ezeken a GPU-kon lesz elérhető teljes pompájában. Az egyéb DirextX11 effektek, mint például a HDAO (High Definition Ambient Occlusion), tessellation, soft shadows valamint a nagy felbontású textúrák futnak majd AMD kártyákon is. A PC Games Hardware oldal egy interjút készített Ben Wyatt-tel, amit most ti is elolvashattok. A kérdést "K", míg a választ "V" betűvel jelölöm az egyszerűség miatt:
K: - A Batman: Arkham Asylum-hoz hasonlóan az Arkham City PC változata is az nVidia PhysX API-ját használja majd, ami lehetővé teszi, hogy a fizikai számításokat teljes mértékben a GPU végezhesse?
V: - Igen. Akárcsak a Batman: Arkham Asylum esetében, az Arkham City-ben is megtalálhatóak lesznek a realisztikus köd, füst és részecske effektek, szálló falevelek, újságpapírok és egyebek. Ráadásul, amit ott még nem láthattunk, ezúttal a GPU számolja majd a karakterek ruházatának valósághű mozgását is az APEX segítségével (Lásd a videón).
K: - Melyik APEX modult használjátok még majd a játékban? (Négyféle van: Clothing (ruhákhoz), Particle (részecskékhez), Destruction (elpusztítható objektumokhoz), Turbulence (folyadékokhoz).) Nem tudnál egy rövid összefoglalót adni, hogy a játék mely részeinél lesz alkalmazva az APEX?
V: - Az APEX Destruction modult a játék PC verziójában lévő áttörhető falaknál, valamint a harcok során eldobott objektumoknál használjuk. Az APEX Clothing modult néhány fontosabb karakter ruházatán alkalmazzuk, akikkel találkozni fogunk, valamint a szálló falevelek és újságpapírok szimulációs effektjeihez is igénybe vesszük azt PC verzió esetén. A legtöbb átvezető videóban szintén használjuk az APEX Clothing modult, ezeket azonban minden platformon láthatjuk majd.
K: - Milyen látványbeli különbségek lesznek - ha lesznek - a CPU (processzor) és a GPU (videokártya) által számolt PhysX / APEX effektek között?
V: - Az Arkham City PC verziójában használt extra PhysX effektusok a realisztikusságnak egy újabb dimenzióját adják hozzá a játékhoz. Falakat láthatsz szilánkokra törni, papírlapokat és egyéb törmelékeket kavarsz fel, valamint a füst, a köd és az ellenfeleiden lévő ruhák is valósághűen reagálnak majd, miközben te Batman vagy Catwoman bőrébe bújva harcolsz.
K: - Lesznek olyan képességek, melyekről le kell mondaniuk azoknak a játékosoknak, akik nem rendelkeznek nVidia videokártyával? Vannak olyan technikai megoldások, amikre nem lehet majd a CPU-t használni, mint "fizikai számológépet"?
V: - A GPU és a CPU is képes futtatni valamennyi PhysX és APEX képességet, viszont ha engedélyezed a magasabb szintű PhysX effekteket hardveres gyorsítás nélkül, akkor jóval lassabban futó játékra számíthatsz. Az összes PhysX képesség használatához mindenképpen nVidia videokártya használata javasolt.
K: - Tervezitek felhasználni a legújabb, 3.0 verziószámú PhysX SDK-t? Milyen előnyöket láttok benne az előző verziókhoz képest?
V: - A Batman: Arkham City a 2.8.4-es verziószámú PhysX API-t használja.
K: - Az Arkham City PC verziója DirectX11 támogatással fog megjelenni?
V: - Igen. Továbbá nVidia 3D Vision technológiával is felvérteztük, beleértve a FullHD (1080p) felbontású 3D Vision átvezető videókat is, DX9 és DX11 esetén is.
K: - Szerinted melyek a döntő előnyei a DirectX11 / Shader Model 5.0 használatának?
V: - A játék látványában és teljesítményében is jelentős fejlődést hoz a DirectX11 használata.
DX11 tessellation: A játék teljes területén jelenlévő Smoothing és/vagy Displacement Mapping effekteket a grafikusaink kézzel adták hozzá az általa használt eszközökhöz. Ez gazdagabban kidolgozott területeket és sokkal szebb vizuális minőséget biztosít a játék számára.
DX11 Texture Arrays: A DirextX10 megjelenése óta jelenlévő technológiával a játékos által irányított karakter (Batman vagy Catwoman) által vetett Multi-View Soft Shadows (árnyékok) renderelési folyamatán tudunk egyszerűsíteni, ezáltal gyorsabbá téve azt.
DX11 Compute shaders. Az első részbe beépített SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) algoritmus továbbfejlesztésre került a DX11 alatt. A rendszer a compute shadereket használja a feldolgozás gyorsítására és az elmosásra, így a mintákat el lehet tárolni a megosztott memóriában, ezzel pedig jelentősen visszafogható a textúraelérések száma, ami felgyorsítja a feldolgozás sebességét.
K: - A DirectX11 renderelési technikáinak használatával (Tessellation, HQSSAO, gyorsabb Post Processing effektek) különleges látványbeli javulás is elérhető lesz, vagy arra fókuszáltok, hogy DX11 használatával felgyorsítsátok a renderelés sebességét? Amennyiben lesznek különleges DX11 effektusok, akkor a régebbi, DX9-képes videokártyák tulajdonosai mikről maradnak le?
V: - A Batman: Arkham City esetén a Shader Model 5.0 használatával tudunk a látvány minőségén javítani megfelelő teljesítmény elérése mellett. A DirectX9 móddal és konzolokkal összehasonlítva DX11 alatt jelentős vizuális különbségeket fognak látni a játékosok. Ezek a különbségek a tesszellált felületek és objektumok, nagyobb minőségű árnyékok, valamint a jobb AO (Ambient Occlusion) használata köré összpontosulnak.[movie=youtube]qmsLDkg5yAc&feature[/movie]
K: - Akkor tehát lesz látványbeli különbség DirectX9 és DirectX11 között?
V: - Igen. A DirectX9-hez képest több látványbeli különbség is lesz, amennyiben a játékot DirectX11 módban futtatod (Ez csak DirectX11 kompatibilis GPU-kon lesz elérhető). A játék nem támogatja a DirectX10-et.
A DirectX9 móddal összehasonlítva DirectX11 alatt a következő előnyös képességek válnak elérhetővé:
Jobb geometriai részletesség a tesszellált objektumokon, mint az építészeti részletek, a futónövények és más organikus alakzatok. A fő különbség, hogy nem lehet kivenni a felületről a háromszögeket (poligonokat), és a részletesség is nő a Displacement Mapping használatával. A különbségek főleg az objektumok körvonalain láthatóak majd, és a 3D Vision módban (amely jobban kiemeli a Displacement Mapping részleteit).
Jellegzetesebb kapcsolati árnyalás a DX11-es SSAO-nak köszönhetően (kifejezetten észrevehető a PhysX-hez használt hulladékok, levelek és papírok mozgatásánál), amivel számos objektum fejt ki szebb árnyékhatást a talajjal (ellentétben a talaj felett lebegő testekkel).
Contact-hardening lágy szélű árnyalás a dinamikusan vetülő árnyékirányokra, amelyeket a játékos karaktere vetít (legyen az Batman, vagy Catwoman). DirectX9 alatt ezek a dinamikusan vetülő árnyékok nem eléggé lágyak, így kévésbe látszanak realisztikusnak.
A Batman: Arkham City megjelenése október 21-én várható PS3-ra és XBOX360-ra, míg a PC verziót elcsúsztatták novemberre, de hogy pontosan mikor érkezik, arról egyelőre nincs információnk.
"Ha igazán erős felső kategóriás számítógéppel rendelkezel, sokkal élesebb textúrákra és egy sokkal gazdagabb világra számíthatsz. Persze rengeteg konzolos játékos is számít ránk, ezért mindig odafigyelünk, hogy PlayStation 3-n és Xbox 360-n is jól fusson és jól is nézzen ki a játék." - magyarázta Hill az Eurogamer Expon - "Alapvetően minden textúrát és effektet a lehető legnagyobb felbontáson készítettünk el úgy, hogy az összes platformon jól működjenek. Az emberek egyszerűen imádni fogják a PC-s változatot. Megéri várni rá, hiszen a halasztás csupán néhány hetet jelent és reméljük, hogy emiatt senki nem lesz dühös ránk. Éjjel-nappal azon dolgozunk, hogy ki tudjuk adni a játékot amilyen hamar csak lehet."
Befejeződött a Batman: Arkham City tényleges fejlesztése, a program aranylemezre került, megkezdődhet a sokszorosítás, és hamarosan a város megtisztítása.
A Rocksteady büszkén jelentette, be hogy elkészültek a Batman: Arkham City fejlesztésével, így már semmi sem állhat az október 18-ai premier útjába -- legalábbis konzolon, hiszen a PC-s verzió megjelenését rejtélyes okokból elhalasztották novemberre.
A nagy sikerű és kiváló Arkham Asylum folytatásában Gotham egy része börtönné alakult át, ahol a rabok szabadon garázdálkodhatnak, mindaddig, amíg szökéssel nem próbálkoznak. Batman természetesen folyamatosan figyelemmel kíséri a városrész életét, tartva attól, hogy eldurvulnak a dolgok, a gubancra pedig nem is kell sokat várni: Kétarc elhatározza, hogy nevet szerez magának a bűnözők körében azzal, hogy nyilvánosan kivégzi Macskanőt, ám ha ez nem volna elég, a városban tevékenykedő többi szupergonosz is szövögeti a maga tervét, ebbe beleértve a börtön vezetésével megbízott Hugo Strange-t is. Batmannek tehát az eddigi legkeményebb feladatával kell szembenéznie, mely jó pár izgalmas pillanatot tartogat a játékosok számára, vagyis nekünk. [movie=youtube]DWcowv9uxIQ&feature[/movie]
Késik a PC-s Batman: Arkham City, jelentette be a Warner. Bár Bate már minden bizonnyal ínhüvelygyulladást kapott a londoni teszt alatt, mi földi halandók csak valamikor novemberben próbálhatjuk ki a játékot.
Késik a várva várt Batman: Arkham City PC-s változata, jelentette be a Warner. Hogy pontosan mi a csúszás oka, arról nem esett szó, annyi viszont biztos, hogy a konzolos verziók a már kőbe vésett októberi időpontban érkeznek. Új dátumot nem kaptunk, csak egy homályos "valamikor novemberben" böffentést, úgyhogy most már tényleg meg kell gondolunk, hogy az év legkeményebb gamer hónapja idején mibe fektessük a zsozsót.
A külföldi előrendelőket a nagyobb üzlethálózatok igyekeznek kárpótolni, a hazánkban is népszerű brit GAME például egy exkluzív Robin Editiont kínál, mely feloldja Dick Graysont, mint játszható karaktert a Challenge pályákon.
Bár a késés hirtelen jött és nem is a legjobb időpontra datálódik a játék, egy biztos: a Rocksteady nem viccelt, amikor azt állította, hogy az új Batman mindenben felülmúlja az egyébként is fantasztikus Arkham Asylumot. Kismillió gonosztevő, egy városrésznyi diliház és ki tudja még, mi minden várja a vásárlókat -- a magam részéről alig várom, hogy rávessem magam.
Infó:-> [LINK]
Intel CPU - Core 2 Extreme X7900 2.8GHz
AMD CPU - Athlon II X2 240
Nvidia GFX Card - GeForce GTS 250
ATI GFX Card - Radeon HD 5670 512MB
RAM (Memory) - 4 GB
Hard Disk Space - 10 GB
Direct X - 9
Batman szobor (a világhírű japán Kotobukiya cég gyártmánya)
Gyűjtői művészeti album
Korai hozzáférés az Iceberg Challenge térképhez
6 fantasztikus Batman skin (digitális letöltési kódok): Batman Beyond, Animated Series Batman, 1970s Batman, Batman Year One, Batman Earth One és Batman: The Dark Knight Returns
Batman: Arkham City zenei album digitális letöltési kódja
A gyűjtői változat PC, PS3 és X360 platformokra lesz elérhető, limitált
[LINK]
😎
[movie=youtube]DNX809cNjgU&feature=feedu[/movie]
Az Asylum is nagy volt, de eeeeez... 😆