header
Batman: Arkham City
Batman: Arkham City cover
Megjelenés: 2011. November 25.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rocksteady Studios
Kiadó: Warner Bros. Interactive Entertainment

Batman: Arkham City gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
RAM:
2GB RAM
GPU:
NVIDIA 8800 series or ATI 3800 512MB video memory
DX:
DirectX®: 9.0c
OS:
Windows XP, Vista, 7
STO:
17.5GB free disk space
Hang:
Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
ODD:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
NET:
Online play requires log-in to Games For Windows – Live

Ajánlott gépigény:

CPU:
Dual core CPU 2.5 GHz
RAM:
4GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 6850 with 768MB+ (DX 11 compatible)
DX:
DirectX®: 9.0c
OS:
Microsoft Windows 7
STO:
17.5GB free disk space
Hang:
Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
ODD:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
NET:
Online play requires log-in to Games For Windows – Live
Ajánlott periféria: 100% Windows XP/Vista or 7 compatible mouse and keyboard / Xbox 360 Controller for Windows
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
HaimrikJust Cause 2Necromunda: Hired GunSkyhill: Black MistFigment 2: Creed ValleyReborn
Hozzászólások: 2 919
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Vigilante avatar
Az ajánlott gépigény:

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Extreme X7900 2.8GHz or Athlon II X2 240
* RAM: 4 GB
* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9

Supported Graphics Cards:
GeForce GTS 250 or Radeon HD 5670

Hát, nem kell hozzá valami barom nagy erőmű, de a fejemet rá, hogy a DX11-es verziója PhysX-el igen csak izzasztani fogja a DX11-el rendelkező vasakat!😆
0
0
0
0
anycika73 avatar
Skacok találtam egy gépigényt...akinek kell link az oldalról dobjon egy üzit 😉
0
0
0
0
VooDoo avatar
Én addig végigviszem az Arkham Asylum-ot azzal el leszek addig😀
0
0
0
0
neuroflex avatar
az első nagy nagy élménye volt😀
0
0
0
0
skateout avatar
Ezt nagyon várom. Az előző is nagyon tetszett.
Jó év vége lesz Game téren 😀
0
0
0
0
97000 avatar
A Batman: Arkham Asylum a kedvenc játékom(a története miatt), de ezt meg sajnos nem fogom érteni!!!!!!!!!!!!! 😞 😞 😞 😞 😞 😞
0
0
0
0
no avatar
Gondolom magyarosítást még maflaság lenne várni igaz emberek?
0
0
0
0
neuroflex avatar
ViktorE12: igen mert késni fog 😀
0
0
0
0
Viktore avatar
PC gurun Novemberre van írva :|
0
0
0
0
Master Killer avatar
Na akkor PC-re mikor is jön ki?
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Mad Hatter és Poison Ivy is benne lesz a Batman: Arkham Cityben

Többet, többet, többet! Ez lehetett a jelmondat a Batman: Arkham City fejlesztése során, hiszen a Rocksteady csapata minden tekintetben igyekszik túlszárnyalni az amúgy is remek elődöt. Több lehetőség, nagyobb helyszín, és persze még több ellenség.

Lassan nehéz követni, hogy pontosan hány gonosztevő is kap szerepet a folytatásában. Eddig megtudtuk, hogy a Joker, Kétarc, Rébusz, Mr. Jégcsap, Talia al Ghul, Pingvin és Deadshot tiszteletét teszi, a felhozatalhoz azonban adjunk még hozzá két további nevet.

A PlayStation Plus előfizetőknek elérhető Qore (olyasmi, mint az Inside Xbox) műsor során kiderült, hogy a Mad Hatter és Poison Ivy is a börtönnegyedben van, s természetesen pár mellékküldetés idejére velük is megütközünk majd.

Az 1948-ban megjelent Mad Hatterről azt érdemes tudni, hogy kényszeres rögeszmében szenved, melynek tárgyát a kalapok képezik, emellett komoly téveszméi is vannak, de nem ezek, hanem a magas intelligenciája miatt veszélyes. Az agysebészet terén szerzett tapasztalatai miatt kiválóan tudja manipulálni a célpontjai gondolatait, sőt távolról is képes irányítani őket, a játékban tehát valamilyen ehhez kapcsolódó küldetésekre kell számítani.

Ami pedig az előző részben is szerepelt Poison Ivyt illeti, vele kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a mérgek jelentik a szakterületét, de a növények igába hajtásához is remekül ért, s várhatóan itt is megcsillogtatja majd ezen tudását.

Még valami: megérkezett az első olyan játékmenet-videó, amiben Batman segítőtársát, Robint láthatjuk akció közben. Íme:

[url=http://www.youtube.com/watch?v=0kwJQ_HJc-0&feature=player_embedded]VIDEÓ[/url]

INFÓ:-> [LINK]
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Arkham City: meghal a Joker

A Rocksteady újabb lehetőséget biztosította arra, hogy az újságírók még a megjelenés előtt tegyenek egy próbát a Batman: Arkham Cityvel, ez a demó azonban kicsit másabb volt, mint az eddigiek, hiszen a végén a Joker meghalt.

A játék legújabb demójában a szerencsés kiválasztottak belekóstolhatnak abba, hogy milyen is a "New Game +" mód, vagyis az első végigjátszás után, minden megszerzett kütyüvel a tarsolyunkban elölről kezdeni a játékot -- ám a demónak nem ez volt a legérdekesebb pontja.

Több kisebb összecsapás, nyomozás és néhány platformszekció után a játékosok rátaláltak a Joker rejtekhelyére, ahol egy elrabolt doktort kell kiszabadítanunk. A dolgot persze sikeresen teljesítjük, majd útba vesszük Joker szobáját, válaszok után kutatva, de ezek helyett egy meglepetés vár ránk. Sípoló EKG monitorok és egy zokogó Harley Quinn fogad minket: a Joker meghalt.

Természetesen nem szabad elfelejteni, hogy a Batman-univerzum legismertebb és egyik leginkább kedvelt karakteréről van szó, s ennél fogva nem valószínű, hogy már a játék elején elbúcsúzunk tőle. A nagy kérdés tehát, az hogy vajon miért akarja elhitetni mindenkivel, hogy ő halott?




Infó:->[LINK]
0
0
0
0
Tomaszman avatar
kiváncs vagyok a gépigényére alig várom hogy letölcsem😊[url][/url]
0
0
0
0
Dection avatar
Tényleg jó játék lesz!😆
0
0
0
0
neuroflex avatar
Batman: Arkham City - Első értékelés: 10/10

"Az egyik legjobb játék, amit valaha is készítettek," - indokolta meg maximális értékelését az OPM Australia magazin.

"A Batman: Arkham City nem csak az eddig készített legjobb szuperhősös játék, hanem teljes mértékben a valaha is készített legjobb játékok egyike," - áradoztak róla a magazinban. "Fogták a már eddig is páratlan eredeti alkotást és ragyogóan kibővítették azt. Ez egy sokkal mélyrehatóbb játék, még ötletesebb, összetettebb, leleményesebb és érettebb, mint az elődje volt. Sokkal inkább életre kelti a köpenyes igazságosztó (Batman) világát, mint akármelyik képregény, mozifilm vagy televíziós sorozat."
A végső értékelésnél a srácok kitértek a játék különféle elemeiről alkotott véleményükre is:

Megjelenítés (Grafika) = Technikailag hibátlan, végtelenül kreatív és tökéletesen hangulatos. Az Epic Unreal motorjának képességeit abszolút a határáig feszítették.
Hangok = A játék zenéinek ritmusa tökéletesen illeszkedik a képernyőn zajló eseményekhez, addig pedig kétségbeesett és vészjósló hangulatot árasztanak, és a szinkron is briliáns.
Eleinte kicsit bonyolult és összetett, de egyben logikus és rugalmas is. Beletelik egy kis időbe, amíg belejössz, de amint megszokod, utána már teljesen természetesnek fogod érezni Batman irányítását.
Újrajátszási érték: Óriási. A legtöbb embert hónapokra képes lekötni a hatalmas főküldetés végigjátszása, a mellékfeladatok tucatjai, Riddler kihívásai, valamint a másodlagos játékmódok és a később érkező DLC-k.

"Végső értékelés: Egyszerűen nem tudjuk elképzelni, hogy miként lehetne egy szuperhősös játék még ennél is jobb. Abszolúte fenséges."

A Batman: Arkham City megjelenése október 21-én várható PS3 és XBOX360 konzolokra, míg a PC változat kicsivel később, november folyamán érkezik. Pontos dátumot még nem
0
0
0
0
skindzso avatar
RolloR

késik a játék ugyhogy PC re nem OKTOBER 18 án jön ki 😃😞😞
0
0
0
0
RolloR avatar
KITARTÁs még 16 nap és itt van !!!!!!
0
0
0
0
skindzso avatar
huha de várom mán 😃
0
0
0
0
neuroflex avatar
[movie=youtube]5e84JESrWqs&feature[/movie]
0
0
0
0
BiGame avatar
Öcséém, 1 oldalon mennyi szart belinkeltek x'DDDDDDDDDD!
0
0
0
0
neuroflex avatar
Batman: Arkham City - A PC változat előnyei
Eltolták a PC verzió megjelenését. A Rocksteady technikai igazgatója, Ben Wyatt magyarázza el, hogy megéri egy hónappal tovább várni, ugyanis számos előnye lesz a DirectX11-re épülő PC-s kiadásnak.
Nemrég minden PC tulajdonost szomorúsággal töltött el, hogy a Batman: Arkham City című játék számítógépes változata később jelenik meg. Azonban a Rocksteady technikai igazgatója, Ben Wyatt megnyugtat minden PC-s játékost, hogy megérni várni rá, ugyanis sokkal szebb lesz itt a játék, mint konzolokon, főleg a DX11 támogatásnak köszönhetően.

Azt már eddig is tudtuk, hogy a Batman: Arkham City elsősorban az nVidia kártyák tulajdonosai számára lesz optimális, hiszen a hardveres PhysX csak ezeken a GPU-kon lesz elérhető teljes pompájában. Az egyéb DirextX11 effektek, mint például a HDAO (High Definition Ambient Occlusion), tessellation, soft shadows valamint a nagy felbontású textúrák futnak majd AMD kártyákon is. A PC Games Hardware oldal egy interjút készített Ben Wyatt-tel, amit most ti is elolvashattok. A kérdést "K", míg a választ "V" betűvel jelölöm az egyszerűség miatt:

K: - A Batman: Arkham Asylum-hoz hasonlóan az Arkham City PC változata is az nVidia PhysX API-ját használja majd, ami lehetővé teszi, hogy a fizikai számításokat teljes mértékben a GPU végezhesse?

V: - Igen. Akárcsak a Batman: Arkham Asylum esetében, az Arkham City-ben is megtalálhatóak lesznek a realisztikus köd, füst és részecske effektek, szálló falevelek, újságpapírok és egyebek. Ráadásul, amit ott még nem láthattunk, ezúttal a GPU számolja majd a karakterek ruházatának valósághű mozgását is az APEX segítségével (Lásd a videón).


K: - Melyik APEX modult használjátok még majd a játékban? (Négyféle van: Clothing (ruhákhoz), Particle (részecskékhez), Destruction (elpusztítható objektumokhoz), Turbulence (folyadékokhoz).) Nem tudnál egy rövid összefoglalót adni, hogy a játék mely részeinél lesz alkalmazva az APEX?

V: - Az APEX Destruction modult a játék PC verziójában lévő áttörhető falaknál, valamint a harcok során eldobott objektumoknál használjuk. Az APEX Clothing modult néhány fontosabb karakter ruházatán alkalmazzuk, akikkel találkozni fogunk, valamint a szálló falevelek és újságpapírok szimulációs effektjeihez is igénybe vesszük azt PC verzió esetén. A legtöbb átvezető videóban szintén használjuk az APEX Clothing modult, ezeket azonban minden platformon láthatjuk majd.


K: - Milyen látványbeli különbségek lesznek - ha lesznek - a CPU (processzor) és a GPU (videokártya) által számolt PhysX / APEX effektek között?

V: - Az Arkham City PC verziójában használt extra PhysX effektusok a realisztikusságnak egy újabb dimenzióját adják hozzá a játékhoz. Falakat láthatsz szilánkokra törni, papírlapokat és egyéb törmelékeket kavarsz fel, valamint a füst, a köd és az ellenfeleiden lévő ruhák is valósághűen reagálnak majd, miközben te Batman vagy Catwoman bőrébe bújva harcolsz.

K: - Lesznek olyan képességek, melyekről le kell mondaniuk azoknak a játékosoknak, akik nem rendelkeznek nVidia videokártyával? Vannak olyan technikai megoldások, amikre nem lehet majd a CPU-t használni, mint "fizikai számológépet"?

V: - A GPU és a CPU is képes futtatni valamennyi PhysX és APEX képességet, viszont ha engedélyezed a magasabb szintű PhysX effekteket hardveres gyorsítás nélkül, akkor jóval lassabban futó játékra számíthatsz. Az összes PhysX képesség használatához mindenképpen nVidia videokártya használata javasolt.

K: - Tervezitek felhasználni a legújabb, 3.0 verziószámú PhysX SDK-t? Milyen előnyöket láttok benne az előző verziókhoz képest?

V: - A Batman: Arkham City a 2.8.4-es verziószámú PhysX API-t használja.

K: - Az Arkham City PC verziója DirectX11 támogatással fog megjelenni?

V: - Igen. Továbbá nVidia 3D Vision technológiával is felvérteztük, beleértve a FullHD (1080p) felbontású 3D Vision átvezető videókat is, DX9 és DX11 esetén is.



K: - Szerinted melyek a döntő előnyei a DirectX11 / Shader Model 5.0 használatának?

V: - A játék látványában és teljesítményében is jelentős fejlődést hoz a DirectX11 használata.

DX11 tessellation: A játék teljes területén jelenlévő Smoothing és/vagy Displacement Mapping effekteket a grafikusaink kézzel adták hozzá az általa használt eszközökhöz. Ez gazdagabban kidolgozott területeket és sokkal szebb vizuális minőséget biztosít a játék számára.
DX11 Texture Arrays: A DirextX10 megjelenése óta jelenlévő technológiával a játékos által irányított karakter (Batman vagy Catwoman) által vetett Multi-View Soft Shadows (árnyékok) renderelési folyamatán tudunk egyszerűsíteni, ezáltal gyorsabbá téve azt.
DX11 Compute shaders. Az első részbe beépített SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) algoritmus továbbfejlesztésre került a DX11 alatt. A rendszer a compute shadereket használja a feldolgozás gyorsítására és az elmosásra, így a mintákat el lehet tárolni a megosztott memóriában, ezzel pedig jelentősen visszafogható a textúraelérések száma, ami felgyorsítja a feldolgozás sebességét.

K: - A DirectX11 renderelési technikáinak használatával (Tessellation, HQSSAO, gyorsabb Post Processing effektek) különleges látványbeli javulás is elérhető lesz, vagy arra fókuszáltok, hogy DX11 használatával felgyorsítsátok a renderelés sebességét? Amennyiben lesznek különleges DX11 effektusok, akkor a régebbi, DX9-képes videokártyák tulajdonosai mikről maradnak le?

V: - A Batman: Arkham City esetén a Shader Model 5.0 használatával tudunk a látvány minőségén javítani megfelelő teljesítmény elérése mellett. A DirectX9 móddal és konzolokkal összehasonlítva DX11 alatt jelentős vizuális különbségeket fognak látni a játékosok. Ezek a különbségek a tesszellált felületek és objektumok, nagyobb minőségű árnyékok, valamint a jobb AO (Ambient Occlusion) használata köré összpontosulnak.[movie=youtube]qmsLDkg5yAc&feature[/movie]

K: - Akkor tehát lesz látványbeli különbség DirectX9 és DirectX11 között?

V: - Igen. A DirectX9-hez képest több látványbeli különbség is lesz, amennyiben a játékot DirectX11 módban futtatod (Ez csak DirectX11 kompatibilis GPU-kon lesz elérhető). A játék nem támogatja a DirectX10-et.

A DirectX9 móddal összehasonlítva DirectX11 alatt a következő előnyös képességek válnak elérhetővé:

Jobb geometriai részletesség a tesszellált objektumokon, mint az építészeti részletek, a futónövények és más organikus alakzatok. A fő különbség, hogy nem lehet kivenni a felületről a háromszögeket (poligonokat), és a részletesség is nő a Displacement Mapping használatával. A különbségek főleg az objektumok körvonalain láthatóak majd, és a 3D Vision módban (amely jobban kiemeli a Displacement Mapping részleteit).
Jellegzetesebb kapcsolati árnyalás a DX11-es SSAO-nak köszönhetően (kifejezetten észrevehető a PhysX-hez használt hulladékok, levelek és papírok mozgatásánál), amivel számos objektum fejt ki szebb árnyékhatást a talajjal (ellentétben a talaj felett lebegő testekkel).
Contact-hardening lágy szélű árnyalás a dinamikusan vetülő árnyékirányokra, amelyeket a játékos karaktere vetít (legyen az Batman, vagy Catwoman). DirectX9 alatt ezek a dinamikusan vetülő árnyékok nem eléggé lágyak, így kévésbe látszanak realisztikusnak.

A Batman: Arkham City megjelenése október 21-én várható PS3-ra és XBOX360-ra, míg a PC verziót elcsúsztatták novemberre, de hogy pontosan mikor érkezik, arról egyelőre nincs információnk.
0
0
0
0
Szykla avatar
[movie=youtube]9uYVsixWttM&feature=feedu[/movie]
0
0
0
0
Master Killer avatar
Sefton Hill, a Rocksteady vezetője egy interjúban mesélt a múlt héten elhalasztott Batman: Arkham Cityről. Azt ugyan nem árulhatta el, hogy mi a csúszás valódi oka, de azt elmondta, hogy a csúcskategóriás PC-vel rendelkező játékosoknak megéri tovább várni a játékra.
"Ha igazán erős felső kategóriás számítógéppel rendelkezel, sokkal élesebb textúrákra és egy sokkal gazdagabb világra számíthatsz. Persze rengeteg konzolos játékos is számít ránk, ezért mindig odafigyelünk, hogy PlayStation 3-n és Xbox 360-n is jól fusson és jól is nézzen ki a játék." - magyarázta Hill az Eurogamer Expon - "Alapvetően minden textúrát és effektet a lehető legnagyobb felbontáson készítettünk el úgy, hogy az összes platformon jól működjenek. Az emberek egyszerűen imádni fogják a PC-s változatot. Megéri várni rá, hiszen a halasztás csupán néhány hetet jelent és reméljük, hogy emiatt senki nem lesz dühös ránk. Éjjel-nappal azon dolgozunk, hogy ki tudjuk adni a játékot amilyen hamar csak lehet."
0
0
0
0
neuroflex avatar
Aranylemezre került a Batman: Arkham City
Befejeződött a Batman: Arkham City tényleges fejlesztése, a program aranylemezre került, megkezdődhet a sokszorosítás, és hamarosan a város megtisztítása.
A Rocksteady büszkén jelentette, be hogy elkészültek a Batman: Arkham City fejlesztésével, így már semmi sem állhat az október 18-ai premier útjába -- legalábbis konzolon, hiszen a PC-s verzió megjelenését rejtélyes okokból elhalasztották novemberre.

A nagy sikerű és kiváló Arkham Asylum folytatásában Gotham egy része börtönné alakult át, ahol a rabok szabadon garázdálkodhatnak, mindaddig, amíg szökéssel nem próbálkoznak. Batman természetesen folyamatosan figyelemmel kíséri a városrész életét, tartva attól, hogy eldurvulnak a dolgok, a gubancra pedig nem is kell sokat várni: Kétarc elhatározza, hogy nevet szerez magának a bűnözők körében azzal, hogy nyilvánosan kivégzi Macskanőt, ám ha ez nem volna elég, a városban tevékenykedő többi szupergonosz is szövögeti a maga tervét, ebbe beleértve a börtön vezetésével megbízott Hugo Strange-t is. Batmannek tehát az eddigi legkeményebb feladatával kell szembenéznie, mely jó pár izgalmas pillanatot tartogat a játékosok számára, vagyis nekünk. [movie=youtube]DWcowv9uxIQ&feature[/movie]
0
0
0
0
Heavy Z avatar
Ha már mi PC-sek Novemberbe kapjuk a játékot akkor jó lenne kapni valami + cucott vagy valami extrát
0
0
0
0
philips20 avatar
ha jól tudom már egyszer halasztottak de most megint ? ez nem lesz így jó
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Csúszik a Batman: Arkham City

Késik a PC-s Batman: Arkham City, jelentette be a Warner. Bár Bate már minden bizonnyal ínhüvelygyulladást kapott a londoni teszt alatt, mi földi halandók csak valamikor novemberben próbálhatjuk ki a játékot.

Késik a várva várt Batman: Arkham City PC-s változata, jelentette be a Warner. Hogy pontosan mi a csúszás oka, arról nem esett szó, annyi viszont biztos, hogy a konzolos verziók a már kőbe vésett októberi időpontban érkeznek. Új dátumot nem kaptunk, csak egy homályos "valamikor novemberben" böffentést, úgyhogy most már tényleg meg kell gondolunk, hogy az év legkeményebb gamer hónapja idején mibe fektessük a zsozsót.

A külföldi előrendelőket a nagyobb üzlethálózatok igyekeznek kárpótolni, a hazánkban is népszerű brit GAME például egy exkluzív Robin Editiont kínál, mely feloldja Dick Graysont, mint játszható karaktert a Challenge pályákon.

Bár a késés hirtelen jött és nem is a legjobb időpontra datálódik a játék, egy biztos: a Rocksteady nem viccelt, amikor azt állította, hogy az új Batman mindenben felülmúlja az egyébként is fantasztikus Arkham Asylumot. Kismillió gonosztevő, egy városrésznyi diliház és ki tudja még, mi minden várja a vásárlókat -- a magam részéről alig várom, hogy rávessem magam.

Infó:-> [LINK]
0
0
0
0
Master Killer avatar
A Warner Bros. Interactive, ami a Batman: Arkham City kiadásáért felel, sajnos követi az elmúlt években bevált szokást, miszerint a multiplatform alkotások PC-s változata gyakran hetekkel-hónapokkal később jelenik meg, mint a konzolos verziók. Ezúttal a Rocksteady játéka, a Batman: Arkham City járt így, ugyanis az eredeti október 21-i premiert a PC-s verzió esetében novemberre tolták el. A konzolos változatok továbbra is az eredeti dátummal érkeznek. A kiadó magyarázattal nem szolgált a döntést illetően, így csak sejteni lehet, hogy csupán üzleti érdekek állnak a háttérben. 😕
0
0
0
0
Bicike avatar
gondolom most már szabadon lehet mászkálnia városban, én ugy képzeltem el, am az arkham asylum is cool game 😃
0
0
0
0
neuroflex avatar
[movie=youtube]5aA63hv-07s&feature[/movie]
0
0
0
0
jabba-beat avatar
"Ő nem hős... hanem egy néma őr, éber védelmezőnk, egy sötét lovag." Hatalmas szöveg! Nagyon bírom Batman karakterét. De várom már a játékot a filmmel együtt. Nagyon jó lesz. 😆
0
0
0
0
skindzso avatar
mán honan lenne a hivatalos hát alig váltosott a grafikája 😃
0
0
0
0
Liptik avatar
Szerintetek ez a hivatalosa?


Intel CPU - Core 2 Extreme X7900 2.8GHz
AMD CPU - Athlon II X2 240
Nvidia GFX Card - GeForce GTS 250
ATI GFX Card - Radeon HD 5670 512MB
RAM (Memory) - 4 GB
Hard Disk Space - 10 GB
Direct X - 9
0
0
0
0
Master Killer avatar
Októberben jelenik meg a Rocksteady újabb Batman játéka, a Batman: Arkham City. Természetesen ebből is lesz gyűjtői változat, amelynek végleges specifikációja érkezett most meg a forgalmazótól. Lássuk hát, mi lesz a Collector's Edition kiadásban!
Batman szobor (a világhírű japán Kotobukiya cég gyártmánya)
Gyűjtői művészeti album
Korai hozzáférés az Iceberg Challenge térképhez
6 fantasztikus Batman skin (digitális letöltési kódok): Batman Beyond, Animated Series Batman, 1970s Batman, Batman Year One, Batman Earth One és Batman: The Dark Knight Returns
Batman: Arkham City zenei album digitális letöltési kódja
A gyűjtői változat PC, PS3 és X360 platformokra lesz elérhető, limitált

https://www.pcdome.hu/gallery/news/20960.jpg
0
0
0
0
anycika73 avatar
háát ha Steam-es lesz.....Vhogy A GFWL jobban összerakottnak éreztem...meg azt nem tudom soha kezelni...😆
0
0
0
0
ceni98 avatar
hát a törtös emberkék naon nagy szívás További remek hír a számítógépes játékosoknak, hogy a PC-s Arkham City nem használja többé a sokat szidott Games for Windowst, hanem áttér Steamre. forrás😜c guru
[LINK]
0
0
0
0
ZoZo98 avatar
már bejelöltem a naptárban október 18.-át.
😎
0
0
0
0
philips20 avatar
gépigény mikorra várható ?
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Crysis2: Mind 2 oldalt szoktam "olvasni"!De mind 2 oldalt jónak tartom! Az infókat meg azért szoktam be másolni mert sok ember nem nézi őket és így nekik is jó egy kis hír a játékról 😀
0
0
0
0
neuroflex avatar
úristen nagyon kedvencem benne lesz jááájj😀
0
0
0
0
Szykla avatar
Batman: Arkham City - Mr. Freeze Trailer:

[movie=youtube]DNX809cNjgU&feature=feedu[/movie]
0
0
0
0
Szanto Roland avatar
balikapatrik: a történetet nem lehet 100% ra végigvinni vagy mi?
0
0
0
0
Liptik avatar
[movie=youtube]MHJyrNy52EE&feature=related[/movie]
0
0
0
0
DeCiSionN avatar
A p****ba már, nem bírok októberig várni 😢
Az Asylum is nagy volt, de eeeeez... 😆
0
0
0
0
szabo176 avatar
Videók alapján durva lesz nagyon ^^
0
0
0
0
ceni98 avatar
esetleg olyan lesz mint a spiderman web of shadow? kivéve a változós részt
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció