Később érkezik az Assassin's Creed Valhalla első DLC-je
A Ubisoft az elmúlt két Assassin's Creed részt, az Originst és az Odyssey-t is tartalmas sztori DLC-kkel látta el a megjelenésük után, és a Valhallával sem szeretne másképp cselekedni. Nemrég be is jelentették a Wrath of the Druids névre hallgató első kiegészítőt a megjelenési dátummal együtt, ám ez utóbbit most sajnos egy kicsit elcsúsztatták.
Az eredetileg április 29-én érkező első kiegészítő két hetet csúszik, azaz május 13-án válik letölthetővé. A Ubisoft Montréal indoklása szerint még csiszolniuk kell az élményen egy kicsit, tehát nem sikerült határidőre elkészülniük a fejlesztéssel. A fő játék hibamentesítése is gőzerővel zajlik mindezek mellett, egyre több bugot gyomlálnak ki sikeresen, így téve minél élvezetesebbé a Valhallát.
Egyébként a játék roadmapje szerint a druidás kiegészítő után Párizs felé vesszük az irányt, a következő DLC a The Siege of Paris névre hallgat, amely feltehetően a város viking ostromának történetét meséli majd el valamikor a nyáron.
És valóban egy gyönyörű játék...
De vannak akiknek soha semmi sem elég jó 😂
De igen sajnos mindenki csak remekművet vár egyből. Mert ugye elvárások azok vannak bőven.. Aztán meg annyi kritikus van hogy ajajj.. Nem könnyű meg nem is lehet mai világba megfelelni mindenkinek!
De hát ez van ilyen az élet 😆
Akkor Nvidia téren lehet a gond, mert nálam ugyan azt a teljesítményt hozza.
Nézd meg a részletes beállításokat, és minden software-esen erőltetett beállítást kapcsolj ki, vagy állíts játék által definiáltra, főleg az élsimítást és morfológiai szűrést.
Na de ugyan hol van az már...
Csak abban az időben nem tűnt fel, hogy kellemetlen bugok, mert örült az ember ha hozzá jutott egy új játékhoz, no meg ha sikerült elindítani a gépén. De a fixek ugyanúgy jöttek a havi újságok lemezein (legalábbis némely nagyobb címhez).
Manapság nagyon komplex játékok vannak annyi lehetőséggel hogy talán tesztelni sem lehet minden variációt, így előfordulhatnak olyan bugok amivel a tesztelők sem találkoztak. A gamerek a fő tesztelők, ahány játékos annyiféleképp játszanak és urambocsá' lehetnek hibák pár esetben amire a fejlesztők sincsenek felkészülve. A régi lineáris menetű játékokhoz képest a maiak nagyon összetettek, csak sokan nem gondolnak bele és megy az anyázás ha belefutnak egy bugba. A hibákat folyamatosan próbálják javítani, ahogy megjönnek az első visszajelzések (day one patch stb.)
Másrészről a fejlesztők sem csesznének ki magukkal ha olyan dátumot adnának meg amit biztos tudnak tartani. Ha azt mondják hogy hamarabb végeztünk ezért kiadjuk fél évvel korábban, azon senki nem fog megsértődni, de mikor folyamatosan tologatják és kapkodnak vele, majd kiadják félkészen akkor viszont tátott szájjal futnak bele abba a bizonyos erdőbe (lásd Cyberpunk)
Várható volt, hogy kell egy igazán nagy pofára esés egy "fehér lovagtól" ahhoz, hogy mindenki kicsit észbe kapjon. Stúdiók és játékosok egyaránt. (CDP, mert az hogy az Anthemmel az EA és a BW pofára esett, botrány volt, de nem meglepő).
Mostanáig már a játékosok is mindent azonnal akartak, "nem igaz, hogy ennyit kell várni", a stúdiók meg "pörgessük, kell a befektetőknek a manna."
Most érdekes mindenki ráér. "Még csiszolgatunk, majd szólunk." "De jó, eltolják, akkor biztos jobban dolgoznak rajta."