Call of Duty: WWII - nem lesz életerő regeneráció
A Call of Duty: WWII-t tegnap leplezték le, és ahogy az ilyenkor lenni szokott, elindult az információáradat a játékról. Kiderült egy elég érdekes újdonság, ami igazából a 2005-ben megjelent Call of Duty 2 előtt jelen volt, de azt követően már nem. Ez nem más, mint az életerő regeneráció. Az új rész kampányában nem rohanhatunk majd ki a csatamezőre, miközben többször is eltalálnak, hogy aztán rövid idő alatt újra teljes egészségben megismételjük azt.
Az eredeti Call of Dutyban életcsomagokat kellett felvenni a gyógyuláshoz és úgy tűnik, a WWII esetében is ez lesz a helyzet. Ezen kívül a lőszerrel sem árt majd spórolni, mivel nem fogunk minden sarkon találni. A játékosok több módon ki tudják majd segíteni egymást, legyen szó életerőről van lőszerről.
A történet az 1944 és 1945 közötti időszakot dolgozza fel, de betekintést nyújt az 1940 és 1944 közötti időszakba is, hogy felvezesse a történetet, és hogy bemutassa a karaktereket.
A játék november 3-án fog megjelenni PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, de addig is itt a játék hangulatos, első trailere:
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Raven Software, Sledgehammer Games
Nem pedig
mocika92
Az új SW filmben van hasonló, ugyan is az egyik karakter már nem él és úgy van megcsinálva, vagy mondhatnám Paul Walkert is. Nagyon nem látsz változást csak ha nagyon megnézed, szóval elég fejlett már a technológia.
Ha ilyenek is bevonulnának a filmiparba, egészen biztos nagy sikere lenne. Olyanokat is meg lehetne vele csinálni, amit élő szereplőkkel nem, vagy csak nehezen. Elképesztő!
pl Transformers
Ennek ellenére úgy egy éve kezdett el érdekelni a játékvilág. Van mit pótolni.
De rakhatnának bele egy olyan módot azoknak akik szeretik magukat kínozni.
De a COD-nak nem ez a lényege.Sose ez volt.
Tigris tank? király! Tigris2? hű de király!
Engem megvettek.