A Denuvo 6.0 is megadta magát

Szerző: xoki | 2019. July 13. | hír | 40 hozzászólás

A Denuvo másolásvédelem néhány hónapja 6.0-ra frissült, és azóta a védett játékokat sem sikerült feltörni, egészen mostanáig.

Az új verziónak köszönhetően az utóbbi időben megjelent játékokat egy darabig nem is sikerült feltörni, és bár aránylag sokáig kitartott, most már a Denuvo 6.0 is megadta magát. Egy bizonyos crack csapat sikeresen feltörte a Total War: Three Kingdoms játékot, amelyet nemrégiben 1.1.0-ra frissítettek. A feltört játék pedig ezen a verzión alapszik, vagyis amit a Denuvo 6.0 védett.

Egyelőre nem tudni, hogy ezek után a SEGA eltávolítja-e a másolásvédelmet, bár ez a korábbi játékok esetében nem történt meg, így valószínűleg most sem fog. Úgy tűnik, a crack csapatok és a Denuvo sem adja fel ezt a harcot. A másolásvédelemről rengeteg különböző véleményt lehet találni, hiszen az eredeti játék birtokában több esetben is okozott már teljesítménybeli problémákat, sokan pedig demó hiányában csak így tudják kipróbálni a játékot vásárlás előtt.

Hozzászólások: 40
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
csuz-li avatar
Minden egyes alkalommal, mikor feltörik a Denuvot lemegy ez a hír, alatta meg gyakorlatilag ugyan azok a kommentek. Valaki temeti, meg örül, hogy feltörték, valaki úgy gondolja, hogy semmi értelme, valaki meg megpróbálja megmagyarázni, hogy a Denuvo miatt torrentezik.
Egy percre azért dőljünk hátra és gondolkodjunk el azon, mit látunk.
A Denuvo gyártója sosem mondta, hogy feltörhetetlen, mégis megveszik a kiadók annak ellenére, hogy mindig, minden verzióját feltörték és annak ellenére, hogy ez a világ jelenleg kapható legdrágább védelmi szoftvere.
Miért?
Mert bármennyire is drága, megéri megvenni. Mert a gyártó azt ígéri, hogy nem lesz torrent a megjelenés napján és ezt tartja is. Mert ez a pár hét bőven több bevételt termel, mint amennyibe a Denuvo kerül. A nagy kiadók, akik meg tudják venni a Denuvo-t már rég kiszámolták, hogy ez nekik nagyon is megéri.
0
0
0
0
💬 1
xCube avatar
@csuz-li: +1

Nem akartam hozzászólni a témához, mert minden egyes alkalommal ugyanazt éli végig az ember és véresre koptathatnám újra az ujjaimat a gépeléssel, így "plusszegyezek" pár kommentet.
0
0
0
0
Aaron Keener avatar
Oh, még emlékszem mikor először bejelentették, hogy jön a Denuvo és szinte rettegésbe tartották az embert, hogy soha többet nem tudják majd a crack csapatok feltörni a játékokat... Erre erőlködnek a 6. verzió számmal, és ezt is feltörték sikeresen. Kár erőltetni. 😀
0
0
0
0
Manyik75 avatar
Szerintem teljesen felesleges bármien védelem.....
Aki meg akarja venni a játékot az meg fogja, aki nem az pedig nem.
Amúgy is a mai játékok nagy része a multiban teljesedik ki, azt meg nem lehet tört játékkal játszani.
Ezért érzem teljesen feleslegesnek a denuvo féle védelmeket, nem beszélve arról hogy a "védelemmel" ellátott játék még rosszabbul is fut.
0
0
0
0
💬 1
xCube avatar
@Manyik75: Szerintem nem felesleges, pont az első napok eladásai miatt. Ha köztudottan semmilyen védelem nem lenne rajta sokkal kevesebb lenne az eladás.

bármien


Ez most komoly?
0
0
0
0
bukta2 avatar
Mindig azzal jönnek páran hogy "4-5 évig fejlesztenek egy játékot te meg nem vagy képes egy összeget kifizetni érte"
Ilyenkor csak úgy halkan megjegyezném az illetőnek hogy a kukásautó ami elviszi minden nap a szemetét 4-5 éven keresztül azért nem kap a kukás annyit mint a játékfejlesztő....
Pedig az egyik az csak szórakozás a másik viszont ha nem lenne akkor belefulladna a saját szemetébe... dehát sokan nem gondolkodnak mielőtt ilyeneket írnak...
Nincs ezzel baj a fejlesztőnek is meg kell élni ez a normális de azért brutálusan elvannak szállva a játék árakkal... ezt mondom úgy hogy én megveszem a játékokat amiket tervbe veszek 😀
Arról nem is veszélve hogy a fejlesztőnek egy szava nem lehet mert milliárdos bevételeik vannak tehát hiába fejlesztenek 4-5 évig megvannak fizetve 😀 másképp nen csinálná...
0
0
0
0
💬 16
Pii89 avatar
@bukta2: Így is lehet nézni a dolgot, de én még mindig azt mondom, hogy nem a játékok vannak túlárazva, csak nem a magyar átlagfizetéshez vannak igazgatva. Mikor kint az ember keres, és most csak hasamra ütök, fogalmam sincs mennyit kereshetnek kint amerikában, de legyen átszámolva 1millió, vagy még többet, abból azt a 18ezret röhögve kifizeti, meg sem érzi. Persze a megélhetés is más összegben mérhető ott.
Itt nálunk a magyar mentalitás, ami még tovább ront a dolgon, mert ha csak 500ft lenne egy cím, mert láttam már ilyet is, nehogymár fizessen érte a paraszt, mikor ingyen letölthető. Na ez a szomorú, hogy sokaknak meg sem fordul a fejében, hogy ilyen kis összeget is kiadjon bármiért. És az ilyenek nézik le az embereket, hogy hülye vagy, hogy fizetsz a játékért, hát ott van ingyen.
Tisztelet a kivételnek, mert van olyan aki tényleg nem engedheti meg magának. Drága kikapcsolódás az fix.
És mielőtt bárki nekem esne, én sem vagyok szent, de amit várok, arra tényleg áldozok, meg bejelentés után már spórolgatok, ha nem is teljes áron, de megveszem.
0
0
0
0
no avatar
@Pii89: A magyar átlagfizetés világ szinten mindenhez kevés, nem hogy ilyenekhez mérten 😃 Itthon az átlag magyar mentalitás az annyiban ki is merül, hogy le legolcsóbb sörnél is az eggyel olcsóbbikat veszik.
0
0
0
0
Pii89 avatar
@LordSzalko: Na ezzel mondjuk nem tudok és nem is akarok vitába szállni. Úgy igaz ahogy van.
0
0
0
0
Unstoppable avatar
@Pii89: Az itthoni mentalitással nem is a fillérb.aszás a legnagyobb baj, hanem hogy nem tudják a helyén kezelni a dolgokat. Ezek videójátékok. Szórakoztatóipari termékek és mint olyanok drágák. Egy-egy címen több száz fős brigádok dolgoznak éveken keresztül sokszor a nap 24 órájában hogy időre kész legyen egy játék, és a legtöbb fogyasztónak fingja nincs erről, azt hiszik az új "cólofduti" minden évben odaterem a lemezre magától és azzal senki nem dolgozott, ráadásul a köcsög "teszkó" még ilyen drágán is adja. Ezzel a felfogással van a baj, hogy a fogyasztó trash réteg azt sem tudja mit vásárol, lila gőzük nincs hogyan készül egy videójáték, de rinyálni azt tudnak hogy miért 20ezer 😂 A legszebb hogy persze mindig az rinyál akinek nem telik rá, csak tudnám hogy ők miért nem tudnak fontossági sorrendet felállítani...ja mert a szomszéd Ferinek már megvan a Red Dead Redemption 2? Akkor nekem is kell!! Nehogy már annak a gec.inek legyen nekem meg ne! Nem baj ha nem eszünk 1 hétig legalább lesz mivel játszani...😊 Na ez az igazi proli mentalitás.
0
0
0
0
santakigyo avatar
@Pii89: Az írásodból úgy jött le mintha csak nálunk lenne torrentezés, ami naggggyon nem igaz.
0
0
0
0
Pii89 avatar
@santakigyo: Nyilván van mindenhol, de itt nálunk elég durva a helyzet, amit meg is tudok érteni. 18ezres játékot a 140-160ezres fizetésből megvenni (van aki még ennyit se keres)...ez csak egy volt. Majd jön nemsokára az őszi szezon, havonta 3-5 nagyobb címmel. És akkor még egyél is valamit, meg fizesd a számlákat. Na így pénzeld a kikapcsolódást magyar, ha mindent jogtisztán szeretnél beszerezni...
0
0
0
0
santakigyo avatar
@Pii89: Szerintem nem durvább mint más elmaradottabb országokban.
1-2 ország miatt nem jött volna létre a denuvó se,ez az egész világon jelen lévő probléma ha lehet ennek nevezni.Bár szerintem fel van ez fújva.
0
0
0
0
xCube avatar
@Pii89: Kiegészíteném a dolgot:

Annak idején az első PC játékom a Hexen II volt. 13.000 Ft -ért vettem egy pici PC boltban 1997 -ben spórolt zsebpénzből és locsolópénzből. Akkor szüleim kb. nettó 80.000 Ft- ot kerestek, ami abban az időben már egész jónak számított. Ma nettó 160.000 Ft áll szemben 15.000 Ft -al. Ha ezt figyelembe veszitek a digitális játék talán az egyik olyan kuriózum, ami a legkevesebbet inflálódott az idők során. A kétezres évek közepén is a 10.000 - 13.000 Ft -os ár volt jellemző, én Day One vettem annyiért (13k) a Fallout 3 Lunchbox -ot 2007 -ben. Aztán a 240Ft -os Euró árfolyam felkúszott 320 Ft -ra másfél év alatt... .
0
0
0
0
xCube avatar
@santakigyo: Mindenhol van torrent, de nem mindegy, hogy hogyan oszlik meg a kalóz tartalom és az eladás.
0
0
0
0
santakigyo avatar
@xCube: Nem tudom nálunk, hogy oszlik meg az igazt megvalva. Nem tudom van e egy hazai statisztika. Azt tudom, hogy a játékok nagy többsége nem kap magyar nyelvet, mert nem vagyunk potenciális vevők. Vagyis akkor az se zavarja őket ha mindenki csak letölti.
Magánvélemény, nem akarok vitát generálni. Magam részéről nagyon magasról teszek az egészre ami itt megy manapság. A megjelenő játékok 80% már le se töltöm mert annyit nem érnek.
0
0
0
0
Xsite avatar
@Pii89: Pedig némelyik igenis túl van árazva... Ne mond már nekem, hogy egy Octopath Traveler ugyan annyit ér mint egy Cyberpunk 2077... Persze, az előbbit is komoly munka árán készítették el, de ég és föld a kettő.
0
0
0
0
Pii89 avatar
@Xsite: Persze vannak kivételek, nem mondom, hogy nincs is. Most is szerettem volna megvenni a Blazin Chrome-ot, de 15eurót biztos nem adok érte.
0
0
0
0
odinx avatar
@bukta2: Én inkább mindig megvárom, hogy valami akció vagy leárazás legyen, és akkor veszek meg valamit. Pl. most volt itt az oldalon Steam Summer Sale, ezért gyorsan lecsaptam a Far Cry 3 és Far Cry 4-re. Kb. 7.000 Ft-ot fizettem. Ez még nekem belefér, de az, hogy mondjuk 12.000 Ft vagy 15.000 Ft-ért, na azt már nem.😀
0
0
0
0
xCube avatar
@bukta2: Csak nem tudom megállni, hogy kommenteljek.

Itt jön képbe az a téma, hogy illene a dolgokat a helyükön kezelni. A játék szórakozás, és mint olyan nem olcsó. Ha elmész a vidámparkba egy napra annyit fizetsz mint egy játékért. Ha elmész egy nap négy filmre a moziba annyit fizetsz mint egy játékért. Ha elmész egy fesztiválra három napra még többet is fizetsz, mint egy játékért. A mások által létesített / fenntartott / létrehozott szórakozás sosem volt olcsó, mégis kelendő. Viszont a digitális média az első és egyetlen olyan szórakozási forma, amit "el lehet lopni", mivel nem fizikai, hanem szellemi termék.
A hasonlatot a kukásautóval innentől nem nagyon tudom értelmezni. Ez egy szolgáltatás. Persze vannak emberek, akik az út szélére vagy az erdőbe viszik zsákszámra a szemetüket, a te analógiád szerint ezek az illegális tartalomfogyasztók.
De ha a bérezésnél járunk, egy kis játékfejlesztő csapat tagjai nem hiszem, hogy lényegesen többet keresnének, mint egy szemétszállító cég alkalmazottja. Otthon valószínűleg még mindig nem egy megbecsült munka, de nyugaton a kukást elég jól fizetik. Emellett egy játék fejlesztői nem azok, akik hatalmas pénzeket akasztanak le, hanem a kiadók. A kiadók, akik fizetik a fejlesztési költségeket, ezáltal a fejlesztőket is és teszik ezt a kifejlesztett játékok bevételeiből.
Egy mai AAA cím fejlesztésében borzalmas nagy költségek vannak a különböző digitalizációs technológiák, színészek, szinkronszínészek, művészek és még sorolhatnám mi által, amit hajlamosak sokan elfelejteni, vagy figyelmen kívül hagyni. Egy Don't Starve fejlesztése össze sem hasonlítható egy Assassin's Creed -ével, de mindkettő lehet ugyanakkora siker vagy bukta.
0
0
0
0
no avatar
Tulajdonképpen hiába lesz másolásvédelemmel ellátva, engem akkor sem ösztönöznek arra, hogy 18-20 ezerért vegyek játékot. Tehát ha be tudom szerezni más forrásból, tulajdonképpen azzal egy forintnyi kárt nem okozok, hiszen ha nem törtnék fel a játékot, akkor sem tudnám kifizetni, magyarán így is és úgyis 0 Ft-ot kapnak tőlem. Nem azért, mert nem akarom elismerni a munkájukat, de sajnos nagyon sokba kerülnek a játékok és ezek mellett még az is ott van, mi van, ha nem tetszik, rosszabb esetben tetszik, de nem úgy fut, ahogy kéne. Demó híján ezeket nehéz kitapasztalni.
0
0
0
0
Arthur Morgan avatar
Fel kellene már adni az erőlködést. Vagy találjanak ki valami normális védelmet vagy hagyják a pi...ba az egészet. 😆
Mert annyit ér mint amit korábban itt említettek , hogy csak ront a teljesítményen , hogy fut a háttérben tök feleslegesen.
0
0
0
0
Mesterlovesz avatar
A bevétel nagy része a megjelenés utáni néhány héten beérkező vásárlásokból jön. A másolásvédelemnek nem az az elsődleges célja, hogy örök védelmet biztosítson, hanem az, hogy a potenciális vásárlók nagy részét a vásárlásra ösztönözze az elején. Ajtót is azért zárunk, hogy nehezítse a bejutást valahova, nem azért, mert betörhetetlen...
Az hogy csóró Pistike, akinek amúgy se lenne pénze megvenni, letörrentezi egy hónap múlva, nem különösebben érdekes.
0
0
0
0
💬 3
gigazte avatar
@Mesterlovesz: Engem vásárlásra is ösztönzött, mert azóta erre a szar platformra nem is veszek semmit... Hanem minden olyan esetben a Playstation Store-t választom!
0
0
0
0
Neo1989 avatar
@Mesterlovesz: Ez azért vicces mert volt olyan aki anno még a BF3 kapcsán ecsetelte azt hogy nem kéne a játékokat telepakolni minden ilyen drm-es szarral mert "Ez az ami elrettenti az embereket a vásárlástól és inkább leszedik a játéknak torrentröl azt a verzióját ami nem kér se Origin-t se Battlelog-ot." Se Denuvo-t Most már.

És ezek nem a csóró Pistikéjék. Hanem a fizető vásárlok. Akik inkább már akkor veszik meg amikor már nincs benne Denuvo.
0
0
0
0
Neuralink_2022 avatar
Ezt hívják széllel szembe hugyozásnak.
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
@19ati93: Press F for Respect 😂
0
0
0
0
no avatar
A Denuvo helyében feladnám, úgyis fel fogják törni. Nem mellesleg tény hogy van pár játék ami ezt a .......-ot használja és szétesik tőle.
0
0
0
0
gigazte avatar
Lassan már kezd kínossá válni a dolog... 😊 Ez az egész Denuvo már vagy 20x bukott el, de azért csak beleerőltetik minden egyes játékba a módosított változatot, ami gyakorlatilag (jó esetben) hetekig bírja! Most már jobban járnának vele, ha elengednék a fenébe, és ezt a pénzt, amit a másolásvédelemre költenek, azt a játékok fejlesztésére fordítanák...
0
0
0
0
💬 7
Edven avatar
@gigazte: Elvileg ennek a védelemnek nem az a lényege hogy feltörhetetlenné tegye a játékokat, hanem hogy tovább tartson a folyamat. Szóval igazából +1 nap is valami. Persze gondolom a legvégső céljuk az hogy ne lehessen feltörni az ezzel ellátott játékokat. Legalább is én így tudom/ezt gondolom.
0
0
0
0
gigazte avatar
@Edven: Az lenne a lényege persze, de ez mellé rengeteg instabilitási gond, optimalizálatlanság jár, ahogy alattam leírták! Mindenkinek csak nyűg ez az másolásvédelem...
0
0
0
0
PatkosXX avatar
@gigazte: Nem mindenkinek, csak annak, aki megveszi. Nem is értem ezt, ezzel csak azokkal *** ki, akik megveszik, pont nem azokkal akik nem, ők csak többet várnak, de stabilabb játékot kapnak... Ha az a cél, hogy eltántorítsák az embereket a játékok megvásárlásától, akkor jó irányba haladnak. 😉
0
0
0
0
19ati93 avatar
@gigazte: A legrosszabb az a hogy ténylegesen rossz hatással van a játékokra. Rosszabbul futnak,random crash,lagg stb..
0
0
0
0
Mizushio avatar
@19ati93: Főleg a DMC5-nél.. a Denuvo vs nonDenuvo verzió.. kb 30fps a különbség...
0
0
0
0
enslaved avatar
@19ati93: Ez amúgy igaz. Én, aki ellenzem a torrent minden formáját kíváncsiságból kipróbáltam az AC Originst, és meglepődve láttam hogy tényleg jobban fut mint az eredeti. Kiadok a legtöbb esetben 20 ezret (és akkor még keveset mondtam) egy játékért, és pont velem szúrnak ki, míg az aki semmit nem fizet jobban futó játékot kap.
Mindezekre persze nem lenne szükség ( mármint a védelmekre), amennyiben a vásárlók tisztességesek volnának ( és itt most nem kell jönni azzal hogy valakinek nincs rá pénze, ennyi erővel lopni is mehetne az akinek egy fillérje sincs).
0
0
0
0
botmunpls avatar
@gigazte: Valószínűleg sok évre előre kötöttek velük szerződést a kiadók, nem csak egy alkalomra, így egy jóideig még benne lesz a játékokban.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció