header
Ashes of Creation
Ashes of Creation cover
Megjelenés: TBA
Műfaj: MMORPG
Fejlesztő: Intrepid Studios
Kiadó: Intrepid Studios

Ashes of Creation gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i3-2125 3.3GHz / AMD Phenom II X4 3.3GHz
RAM:
6 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 460 or AMD Radeon 6870 HD with 1GB
DX:
Version 12
OS:
Windows 7 SP1, 64-bit
STO:
15 GB available space
Hang:
DirectX Compatible Sound Card
NET:
Broadband Internet connection

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7-6700K 4.0GHz / AMD FX-9590 4.7GHz
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 Fury with 4GB
DX:
Version 12
OS:
Windows 10, 64-bit
STO:
15 GB available space
Hang:
DirectX Compatible Sound Card
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Az összehasonlítás nem lehetséges ennél a játéknál.
Hasonló játékok:
no coverPantheon: Rise of the FallenMortal Online 2FINAL FANTASY XICabal 2Secret World Legends
Hozzászólások: 2
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MrPAYER avatar
2017 óta készül, többször is átesett nagyobb változtatásokon a projekt, gondolom a nagyfokú érdeklődés és rengeteg előrendelés miatt összegyűlt annyi pénz, hogy jobban szabadjára tudják engedni a fantáziájukat és több mindent megvalósítani. Ilyen pl. hogy Unreal 5 lesz a játék alatt, a szárazföldi területek 2x a víziek pedig 3x nagyobbak mint ahogy eredetileg anno tervben volt, számszerűsítve 400km2 szárazföld és 700km2 víz.

---KÉPI ANYAGOK---
Világtérkép
Spoiler!
https://kephost.net/p/2022/48/9712_158428a00e0b.jpg

Node-ok felosztása
Spoiler!
https://kephost.net/p/2022/48/7971_b09de99b3733.png

Friss fejlesztői videó a gyüjtögetésről
Spoiler!


FAJOK & KASZTOK
Elsőként 8 kaszt közül választhatunk, majd jópár tucat óra után, kb. a leveling közepénél lehet választani még egyet, tehát 8x8=64 kombináció jöhet ki, és mindegyik más-más névvel rendelkezik, tehát nem az lesz a karaktered leírásánál, hogy Mage + Fighter, hanem Battlemage, stbstb. Fajok tekintetében 5 csoport lesz, amiből 4 rendelkezik ún. alfajjal, ha úgy tetszik rasszal, ezeknek olyan nagyon meghatározó szerepe nem lesz, többnyire inkább kozmetikai orientáltságú a dolog mint pl. az Elder Scrolls játékokban, nyilván lesznek alap erősségekben/gyengeségekben különbségek de magasabb karakter szinteken ezek a határok összemosódnak, amiben a leginkább eltérnek, hogy a játék elején a világtérkép melyik pontján szeretnénk kezdeni a játékot mert más és más kezdőterületekkel fognak rendelkezni.

GYŰJTÖGETÉS & KERESKEDELEM
A játék egyértelműen két legfontosabb része amire az egész épül az a gyűjtögetés, kereskedelem. Nagyjából minden amit látsz egy erdőben barangolva, összes fa, bokor, kő stb. kivágható, felszedhető, szétcsákányozható, a leginkább a New World vagy a Conan Exiles-hez lehetne hasonlítani. A nyersanyagokhoz tartozni fog egy komplex, realisztikus barkács rendszer is, hogy az összegyűjtött javakat érdemben feltudjuk használni akár a saját javunkra vagy kereskedelmi célokra. Utóbbiról sok mindent még nem tudni, feltehetően a pénz a játékban nem fog csak úgy a semmiből generálódni nagy mértékben mondjuk questezés során, a vagyonunk mértéke főleg a kereskedelmi és harcászati sikerünkön áll vagy bukik. Indíthatunk jól vagy kevésbé megpakolt karavánokat olyan területekre ahol a mi élőhelyünkön termelhető javak hiánycikknek számítanak, pl. banánt viszünk a tundrára, azt ott jó áron elpasszoljuk, hazafelé pedig, hogy visszafele se üreskézzel jöjjünk feltankolunk párszár litert juharszirupból. Biztosan lesznek helyi aukciós házak is illetve kereskedhetünk szabadon bárkivel szóbeli megegyezés alapján is.

TERÜLET RENDSZER, AZAZ NODE-OK
A térkép 85 db ún. Node-ra lesz felosztva. A Node-ok igazából egy pár km2-es zónák amelynek közepén egy központi település található. A település bárki számára birtokba vehető aki rendelkezik elég katonai erővel, nyilván itt nem egyénekre hanem méretes klánokra kell gondolni több tucat emberrel akik nem félnek előrántani kardjukat ha a kötelesség megkívánja. Ha egy klán bebizonyította rátermettségét és megkaparintott egy szabad Node-ot vagy erőszakkal elfoglalt egy már korábban lakottat akkor átveszi az irányítást a régió felett. Ilyenkor egy ceremónia keretén belül kormányzó választás történik, itt jön a képbe a diplomáciai tényező is. Mivel szavazati joggal nem csak az elfoglalt város lakói rendelkeznek akik ott élnek a saját házaikban vagy ne adj isten csak a diadalmas klán tagjai, hanem az adott régió peremvidékén élő, többnyire teljesen más, jellemzően értelemszerűen kisebb klánok tagjai is, vagy olyanok is akik semmilyen társulásnak sem a tagjai csak szimplán az adott Node polgárai. Az új kormányzó ettől függetlenül a megszállók közül fog kikerülni és 99%-os valószínűséggel a guild leader lesz az, de attól még a diplomatikusság látszata legalább fent áll. De, hogy miért is jó kormányzónak lenni? Irgalmatlan mennyiségű pénzt fog a regnáló klán zsebre tenni a szabadon variálható adók miatt, aminek a mértékét, nem viccelek, legalábbis még az Alpha 1 tesztben így volt, akár 100%-ra is teheti! Tehát eladsz egy tárgyat 2.5 coinért és a kereskedelmi adó rajta szintén 2.5 coin, tehát bármit csinálsz nullába vagy csak még a cuccodat is elveszted. Na ezek a jóérzésű klánok pillanatok alatt ellesznek takarítva biztosan, talán még a szomszédos Node-okból is érkezni fognak zsoldosok, hogy megsegítsék az elkeseredett polgárokat és, hogy visszaállítsák a békét. Rengeteg mindenről lehetne itt még beszélni, pl., hogy a központi településnek 5 szintje van és legalább ugyanennyi stíilusa, amolyan Total War-osan beállítható, hogy kastély lesz ahol az NPC katonák toborzása gyorsabb és hatékonyabb, kereskedelmi város ahol sokkal több lerakatot és raktárat tud építeni a kormányzó, vagy esetleg egyetem szerű akadémiai város ahol a tudományokkal foglalkozó játékosok kapnak buffokat. De az alap város szint is egy egyszerű sátortáborral indul és végül akár metropolisz is lehet belőle több száz House Slot-al arra várva, hogy beköltözzenek a lelkes adófizetők.

HOUSING RENDSZER & LAKÓHELY
Két lehetőség áll a játékosok előtt. Nincs más teendő mint kiválasztani egy számunkra szimpatikus Node-ot, ahol nincsennek horribilis adók, a katonai védelmi hátteret is megfelelőnek találjuk és viszonylag nyugis, nem annyira háború tépázta vidék, már ha valaki erre vágyik és nem az ellenkezőjére, hogy közel legyen a régió határ és tudjon menni gankelni mindent ami mozog az ajtón kilépve maximum 5 percen belül. Az első lehetőség az, hogy veszünk egy Apartmant a Node központi településén. A játék gazdaságát még nem ismerve én úgy gondolom, hogy ez lesz a drágább megoldás, ugyanis szinte biztosan több lesz a városban az adó mindenre mint a régió kintebbi területein, a vételárról pedig nem is beszélve. Biztonság szempontjából viszont a lehető legjobb választás, a falakon belül található a folyamat strázsáló játékos és NPC őrség között. A másik lehetőség az, hogy egy birtokot vásárolunk, aminek az ára attól függ, hogy mennyire található messze vagy közel a központi településhez. Pontosan nem tudni még, hogy ennek lesz e több fajtája vagy egységes, mindenesetre nagyjából 100x100 méteres területekre kell gondolni. Viszont ennek a berendezését, hogy mekkora a ház, hogy néz ki a ház, egyáltalán egy ház lesz e, legyen kerítés, legyen szántóföld stbstb. már mi fogunk gondoskodni róla és a saját nyersanyag készletünk, hogy miből tudunk gazdálkodni és építkezni.

Majd még folytatom...
0
0
1
0
GalenDragonay avatar
Ha ez a játék jól sül el, akkor végre lesz egy MMORPG amit játszhatok az ESO után. 😆
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció