Radeon RX Vega 56
Gyártó: | AMD |
Széria: | Rx Vega |
Kódnév: | Vega 10 XL |
Architektúra: | GCN 5 |
Megjelenési idő: | 2017. August 14. |
Lapkák száma: | 1 |
Lapka mérete: | 484 mm2 |
Gyártási technológia: | 14 nm |
Tranzisztorok száma: | 12500 millió |
Foglalat típusa: | PCI-E 3.0 x16 |
Órajelek
Mag órajel: | 1156 MHz |
Mag órajel (Boost): | 1471 MHz |
Memória órajel: | 800 MHz |
Effektív memória órajel (DDR): | 6400 MHz |
Memória
Memória mérete: | 8192 MB |
Memóriabusz típusa: | HBM2 |
Memóriabusz: | 2048 bit |
Memória sávszél. (maximum): | 409.6 GB/s |
Mag egységek
Unified shader egység: | 3584 |
Texture mapping egység (TMU): | 224 |
Render output egység (ROP): | 64 |
Compute egység: | 56 |
Támogatott technológiák:
DirectX: | 12 |
OpenGL: | 4.5 |
OpenCL: | 2.0 |
Teljesítmény
Pixel fillrate: | 94.14 (GP/s) |
Texture fillrate: | 329.5 (GT/s) |
Energiafogyasztás (TDP,Max): | 210 W |
Ára megjelenéskor (USD): | 400 USD |
Hozzászólások: 221
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Garancia nincs már rá. Pontos típus:
[LINK]
Elég durva akció van rajta! Akinek kártya kell most, az csapjon le rá!
1. Ha alulfeszeled 100Mv-al legalább,akkor leviszed a gyári 250W-os fogyasztását maximum 210w-ra.
2. Ha alulfeszeled magasabb órajeleket képes tartani mert gyárilag túlfeszelik őket
3. Rendkívül hűvös. 30 perc AC Origins alatt 64 fok fölé egyszer sem ment. (Bár ez a Strix hűtésének köszönhető főleg de azért az alulfeszelés is óriási szerepet játszik)
4. A GTX 1070 Ti-m 225w-ot megett húzva miközben ez húzva nem eszik 210-nél többet .Sokkal nem marad le egy húzott 1070ti-től ha ez is húzva van.
5. Összességében jó kis technológia csak optimalizálást igényel , +folytonos driver frissítést . Far Cry 5 teszteket néztem és ott a Vegák gyönyörűen vannak optimalizálva úgy,hogy az nvidia kártyák egyáltalán nem lettek lebutítva. Ellenkező esetben az Nvidia előszeretettel bojkottálja az AMD kártyákat csak,hogy sz*rul fussanak .
Spoiler!
Érdekel a Vega ezért olvasom a bejegyzéseket, de te hatalmas marhaságokat kommentelsz ide.
Szerintem fejezd abba.😉
És mégis lesz belőle 16 gigás változat is.
Hát nem estem hasra. 😃 Ezt nagyon ócsóért kell adniuk, hogy az 1080 Ti-nek az árát kicsit lefaragják, tartok attól, hogy az 1080-nak az árképzését meg végképp nem fogja ez a vga befolyásolni. De várjuk a végleges verziót, és a hozzá tartozó árat. 😀 A 225W-os TDP 1 db 8 pines tápcsatira enged következtetni BTW. Az az 1200 MHz-es GPU órajel is kevéske manapság. 😜 Gondolom a custom verzióknál ez az érték, azért szignifikáns növekedést fog mutatni.
Hiába ízig-vérig Nvidia-s vok, azért szurkolok a másik oldalnak is, mert kell a verseny a 2 gyártó között, mert ezzel csak a vevők járnak jól. 😀 Mind árakat tekintve, mind tudást tekintve.
Na egy hét és ittvan végre valahára, ezt is megértük😃😃
áhháhááháá 😂
Es akkor a 8GB-os verziorol mar ne is beszeljunk. Csak vegre hozzon uj, gyorsabb architecturat az AMD mint anno az ATi a 4xxx szeriaval. Akkor aztan sinen lesznek mint Jozsef Attila.
Angol nyelvű cikk: [LINK]
Képek róla: [LINK]
DX12 és Vulkan Lehetnek jók, de mindkettővel vannak problémák . Egyet értek abban hogy inkább fejlesszenek Vulkán-ra így is előnyösnek bizonyult még hozzá a több platformos támogatása álltal és a stb stb...
Csak mondjuk ez akkor él, ha majd az Nvidia is tudni fogja kezelni a dx12 ehhez szükséges legfontosabb újításait, de ezt már említettem.
Akkor borzasztóan mellélőtt amikor pályát választott, minden nemű programozás tanuláson és motiváción alapszik, na meg kreativitáson. Ha ezek közül egy is hiányzik akkor inkább válasszon más munkát és hagyja azokra a fejlesztést akiket érdekel is a dolog.
Szóval a probléma forrása nem a Microsoft DX12-es API-ja, de még csak nem is az Intel, vagy az AMD, hanem egyedül az Nvidia. (plusz a lusta, tanulásra nem nagyon hajló fejlesztők, akik közül kettőt meg is talált a cikk...)