Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Korryenz avatar
Üdv. gondoltam ide lenne a legmegfelelőbb be biggyesztenem a kérdésem,még ha nem is vagyok kezdő de ebben nem tudok dönteni! 😞

először is a konfiguráció:

HP-IPI-BL alaplap

Intel Core 2 Quad Q9400 4x2.67ghz

2x2GB DDR2 KINGMAX RAM + 2x1GB KINGMAX DDR2 ram (800mhz mind a 4db) összvisz ez 6GB

200GB Sata HDD

lenne egy ksi fejlesztés és a tápom is itt van

HKC SZ400-DR 400W (TUDOM nem corsair,thermaltake és hasonlók de most ez van)

Rendeltem a gépbe egy Asus HD7770 1GB videókártyát aminek ugye bár kell egy 6-pines tápcsati (na ez a tápon nincs)

DE vennék hozzá egy molex átalakítót (4-500ft os sztori)

+ jönne bele majd egy 120GB-s SSD.

az lenne a kérdésem hogy működni fog-e rendesen és a táp elfogja-e bírni a konfigot? későbbiekben tápot cserélek ez egyértelmű,de jelenleg most így van lehetőségem fejleszteni. néztem ilyen PSU calculator oldalon ott elvileg (ventikkel,hdd-vel,monitorral ) minden egyébbel együtt 380W lenne a max fogyasztás,na már most nem tudom menynire jók és megbízhatók ezek az oldalak. szeretném a véleményeteket! 😀
0
0
0
0
💬 4
Puffin avatar
@Korryenz: Találtam egy ilyet a neten: "van a HKC SZ-400 DR is,ami mindössze 180W-ra képes a 12V ágon"
Tehát a kérdésedre a válasz: NEM nem fogja elbírni a táp!
0
0
0
0
Korryenz avatar
@Puffin: még egy kérdés. egyébként rosszul írtam NEM vettem meg a kártyát de szerencsém van úgy látom.
Viszont találtam nagyon jó áron egy R7 250 1GB OC GDDR5-t .
ennek már nem kell külön tápcsati,szóval ezzel már rendesen fog muzsikálni a gép ugye? 😀
0
0
0
0
Puffin avatar
@Korryenz: Azzal még elboldogul talán. De én a helyedben először tápot cserélnék!
0
0
0
0
botmunpls avatar