Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Arbalest avatar
Sziasztok.
Vettem egy Zyxel NAS326-EU0101F típusú otthoni kis NAS-t, és gondom adódott a beüzemelésével.

Bekapcsolom, megvárom ameddig sípol, felmegyek a honlapra (azonos hálózaton) keresi a NAS-t (5percig ugye), megnyomom a NAS-on az adott gombot (2közül nem a bekapcsolót hanem a másikat amit kér - másoló gomb -) és semmi. Ha hosszan nyomom sípol, ha röviden semmi, ha kétszer semmi, akármit csinálok nem csinál semmit.

2db 3TB-os WD Red merevlemez van benne. Nem tudom mi a gond. Tudnátok segíteni?
Előre is köszönöm 😀
0
0
0
0
ricsiricsV avatar
illesmate Utolsó ajánlat:

Memória: G.SKILL 8GB Aegis DDR4 3000MHz CL16 F4-3000C16S-8GISB

14 390 Ft

Ház: AKYGA AK995BK

4 990 Ft

Táp: CHIEFTEC APB-400B8 400W OEM

8 790 Ft

Alaplap: ASUS PRIME A320M-K

14 990 Ft

Processzor: AMD Ryzen 3 1200 3.10GHz AM4 BOX Wraith Stealth hűtővel

19 390 Ft

Videókártya: SAPPHIRE 11266-34-20G RX 570 4GB GDDR5 PCIE

47 890 Ft

TOSHIBA P300 1TB 3.5" 7200rpm 64MB SATA3 HDWD110UZSVA

11 890 Ft
Összesen: 122 330 Ft
0
0
0
0
💬 10
PoPet avatar
@ricsiricsV: Azt a ramot nem támogatja a PRIME A320M-K, legalábbis a QVL szerint. De fórumokon utána lehet olvasni, hogy másnak esetleg ment-e vele. Illetve én még mindig tennék alá egy 500-as tápot. Szerintem az RX 570-nél már az is az ajánlott, de nem vagyok benne biztos.
0
0
0
0
ricsiricsV avatar
@PoPet: Csak egy viszonyítási alapnak írtam össze, amugy is 1x8 kiszerelésű RAM, lejjebb írtam is h visszafogná a gép teljesítményét a single chanel. Én se ezt a tápot ajánlanám (íródai gépekbe való), de nem akartam túllépni "illesmate" gépre szánt Bruttó 123310 Ft-át.
0
0
0
0
PoPet avatar
@ricsiricsV: 2 slotos lapba nem vennék jelenleg 2x4-et, még ha veszít is némileg így a konfig az erejéből, később legalább könnyű fejleszteni. 😃
0
0
0
0
laczy avatar