Nem Neked írom, csak úgy, ha már hangszóró.
Darabokra tudnám verni az olyan suttyók autóját, akik apa autójával Janizik, meg kis teljesítményű autóval járkál, de több a W mint a teljesítmény.
"Figyeld g***i, van benne 3000w, milyen állat mi?"
Ja, ki***ttul, csak a zenéből nem érteni semmit, vagy a kaszni zaja miatt, vagy mert recseg a szomszéd háza is.
Jön 1.0-es Swifttel a gyerek, meg 1,5 km-ről hallani Byalexet meg ilyen gyökérségeket.
Halálomon vagyok ettől, hogy 4000w-os hangrendszer van a kocsiba, az lényegtelen, hogy lehet eszi az olajat, lyukas a kipufogó, netán gyári 58 le-ből van még 40.
Valaki, mi a bánatért kell olyan nagy hangrendszer??
-Ha hangosan hallgatod, megbüntet a rendőr.(Jogos, jön a mentő/rendőr/tűzoltó, nem hallod meg, és lehet telibe vered[volt rá incidens]).
-Bizonyos szint felett zavaró is tud lenni....
Amúgy a rádiódhoz annyit, hogy a 2*90 meg 2*160-at Tiéd is viszi....De nem a W a lényeg.
Nagy titok...hangszóró átmérője, márkája, meg hogy vannak elhelyezve.
Mondok valami habi adatokat...Szebben szól mondjuk 2*60W-os nagy márkájú, mint valami kis márkás 120w-os.
Sziasztok!
Van a kocsimban egy SAL VB 2000 autórádió 4X25 wattal.
Erre mi a maximális teljesítményű hangszóró, amit rálehet kötni erősítő nélkül.
Bocsánat a hülye kérdésért, de semennyire nem értek az autó hangtechnikákhoz.
Azt tudom haveromnak egy 4X50W-ot autórádiója van és 2db 90W meg 2db 160 W hangszóró van beszerelve erősítő nélkül, de Ő sem tudja megmondani pontosan.
Ez megint csak egy meddő vita 😃 Minden magyar a külfölddel jön 😀 Igazából a döglött kutyát nem érdekli mi van kint és hogy ott miből menyiből él meg az ember! EBBEN az országban élsz. Azt kell nézni itthon mi van és hogy meddig mehetsz el. Mindenkinek tisztában kel lenni az anyagi lehetőségeivel és ahhoz mérten élni. Ha nincs pénzed tartani egy autót akkor NE VEGYÉL! A tartásba pedig beletartozik minden.. tankolás, szervizelés, biztosítás stb. Nekem sincs több milliós kocsim csak egy használt öregecske.. de az viszont tip top!
Józan ítélőképesség. Mire futja, mire nem?!
De erre ugye ennek az országnak a lakói, 90%ban képtelenek. Nem számít vegyünk hitelre drágát és gyorsat mert az a tuti, vagy a másik véglet a " mindegy csak guruljon, nem baj ha szétesik nincs pénzem ". Aztán mikor tankoláson kívül valamit fizetni kell, jön a sírás rívás. Rosszabb esetbe csinálnak egy halálos kimenetelű balesetet mert az autója nem volt olyan műszaki állapotba hogy megálljon. S a csak mert " nem volt rá pénze" mondat, nem tudom mennyire hatja meg az áldozatot vagy a családját.
Mutogatni és nyavalyogni! Na EZT nem látod külföldön! Pedig biztos van olyan nemzet nem is egy aki a németnél vagy osztráknál is jobban él.
De teljesen mindegy mindenki úgy csinálja természetesen ahogy tudja meg akarja, csak a ,másik országra való mutogatásáról kéne leszokni.
Itt élsz, itt old meg. Ne mutogass, ne irigykedj becsüld és óvd amid van mert nem tudhatod hogy meddig van!
Damapapa a gyártok adnak xy év,vagy xy km garanciát.Ebbe beletartozik a föbb alkatrészek is gondolom.Max a szervizet,esetleg munkadiját kell kifizetni.Bár az is biztos ök jobban keresnek a megélhetéshez képest,ugymond több mindent vehetnek meg,engedhetnek meg maguknak.Hiába mondják hogy ott drágább minden.Pl legtöbben a bagóra.Nézzük csak.Itt nálunk Szerbiában legolcsobb cigi 135di Marlboro 200-220,Dunhill 250....
Egy átlag orabér 100-120Din.
Németországban van pár ismim ök mondták h drága a cigi kb 3eu 1doboz,viszont az orabér 7-14Eu.Ott ahol ök dolgoznak.Hol is drágák?Nemindegy h félórát melozol érte v másfelet.
A többi termékre meg azt mondják kb egy árban vannak,egyedül a lakbér ami sok,de ök többen fizetnek egy lakást,fejenként 100Eu/honap,és kb 1200Eu amit fére tudnak tenni havonta.
Az igaz h joltolják a németek meg az osztrákok is!!!
Ahol mi dolgozunk 250k km után adják a roncstelepre majd vesznek egy zsir ujjat!!!
Bár pénze van dögivel szval(Szőlész muksi)!
Van neki 4 traktor+ hozzájuk a cucc rá!!
1 szüretelögép(50misi)
+ még van 5 kocsija (1Nagyobb kisbusz borszállitásra,1kisbusz szőlőbe,+ 3 sima (1audi,2merci)
És mondom 250 max 270k km után dobják ki meg ha már vmi kissebb baja van már akkoris! 😀
Pontosan! Magyar az ilyen.. az utolsó leheletig is gyilkolja az autót aztán csodálkozik ha az szét hullik alatta.
Amúgy meg kedves Cseszka a "németek csinálják jól" dologhoz meg annyit : CSAK ÚGY lehetséges 150-300 K beletenni egy autóba, hogy a RENDSZERES szerviz mindig be van tartva.
A másik dolog meg hogy nem kell a legdrágább olaj és egyéb cucc egy átlagosan használt autóhoz. Csak az határidők betartása.
A harmadik hogy volt ilyen hsz hogy "nincs rá pénze"! Megvenni volt? Tankolni volt? Illetve amíg kicsi a "baj" addig nincs rá pénz amikor szétesik teljesen és több minden cserés lesz arra meg van?
Ez a tipikus nemzeti mentalitás vagy nem csinálunk semmit vagy mindent de nagyon.
Mondjuk erről meggyőzni senkit sem akarok mert a saját ismeretségi körben is látom hogy felesleges. Nálunk majdnem mindenkinek 9-10 vagy annál idősebb korú autója van.. fele társaság karbantartja figyeli gondozza autóját a legkisebb hibát is megjavítgatja a másik fele a " ha széthullik, majd megcsináljuk" típus, és NEM érti meg nem fogja fel pedig látja hogy a egyszerűbb és olcsóbb lenne de akkor sem 😀
Na de hát ettől szép a világ! Különböző emberek különböző nézetek és helyzetek. A szabad akarat és döntés pedig nagy kiváltsága az embernek tehát használjuk! Legalább utólag nem kell másra mutogatni ha véltlen pórul járunk! 😃
Az a szomorú, hogy legtöbb esetben nem az a 10-en ezerről van szó, amiért olajat vesz, meg szűrőket. Lustaság. Múltkor hoztak suliba egy kocsit, hogy 1-2 dolgok meg kell csinálni rajta. Nézzük már meg az olaj szintet...úgy nem érte el a pálcát, hogy meg volt dőlve a kocsi, s többet kellett volna mutasson, nem hogy ne érje el.
Ja ez igaz.Németek csinálják jól,mert megveszik az uj autót,bele lönek 150-300K km-t pár év alatt,majd eladják mire javitani kellene.Mihozzánk meg behozzák(serbia)és z ember örül h vehet "uj" autot olcso pénzért (1800-2500Eu évjárattol függöen),majd hajtja pár ezer km-ig,és elkezd dögleni,amire szintugy rámegy az ember gatyája.Ide nemvaló csak a Yugo,amit megdrotozol,megszögelsz...és megy tovább.
Bl0ck írta:
Kis hazánkban az a baj, hogy relatív kevés az olyan ember, aki rendesen karban tartja az autót. Értem itt a 8.000-15.000km-es olaj csereperiódust, szűrő cseréket, vezérlés cseréjét, ha klímás klímát tisztítani, fékeket túl későn cserélteti ki. Ne adj isten korrózió lép fel, túl későn kezdenek bele javításba.
Ez csak azért van, mert az emberek többségének egyáltalán nincs pénze erre. Használják addig ameddig mar tényleg ra lesznek kényszer ülve arra hogy költsenek a javításra.
Kis hazánkban az a baj, hogy relatív kevés az olyan ember, aki rendesen karban tartja az autót. Értem itt a 8.000-15.000km-es olaj csereperiódust, szűrő cseréket, vezérlés cseréjét, ha klímás klímát tisztítani, fékeket túl későn cserélteti ki. Ne adj isten korrózió lép fel, túl későn kezdenek bele javításba.
Én azokat az autókat szeretem ami elvisz "A" pontból "B" pontba 😃
Ezt megteszi az év minden napján minimális szervizköltséggel.
Az évek folyamán sikerült elég sok típusba ülnöm, és jó párat kipróbálni. Volt köztük drága, gyors, sok illetve kevés lóerővel megáldott, alap és jó felszerelt modell.
A lényeg amit leszűrtem és amit már írtam az elején is , hogy a céljaidnak megfeleljen és megbízható legyen!
Az össze többi szempont, erő, kényelem, luxus, már csak rajtad múlik meg a pénztárcádon és nem feltétlen kell lemondani róluk csupán kompromisszumokat kötni pl. kicsit régebbi évjárat egy nagyobb kategóriás autóból. Hiszen aki szerényebb kocsiból ül bele egy ilyenbe annak az is fantasztikus élményt nyújt.
Azzal pedig hogy ki milyen költségeket bír el , saját magának kell tisztában lennie!!!
Kicsit ide vág érintőlegesen. Feltűnt már egy ideje hogy kis hazánkba mánia hogy CSAK a fiatal autó a jó autó. Most nem azt állítom hogy ócskavas rulez-nek kell lennie DE azért no, egyes emberek már egy 6-8 éves kocsit öregnek és már régen csere érettnek tart.
Pedig hát ha egy autó NORMÁLISAN karban van tartva, szinte majdnem mindegy hogy hány éves.
orodreath írta: Cooley: az is szép, nekem vedd bele a sportkipufogó rendszert, direktszűrőt,chiptuningot stb., kb WRX STi szintre van tuningolva a motor jelenleg 😆 báár nem tudom a tied mennyire van széjjeltuningolva 😃
Akkor kicsit többel jársz előttem... 😃 Gyári a kicsike. 😀
nlacka13: Most már egyenesen utállak. Hogy lehet ilyeneket mondani? 😃
orodreath: Az szép. Akkor 14 pacival előttem jársz. 😃 Nekem egész pontosan egy 420 Si-m van.
Heh bátyámnak 450h-ja van. 😃 Nagyjából egy árban vannak a Land Rover Evoque-kal.
Cooley írta:
UAZ-t még nem vezettem, a másik 2-t már volt szerencsém. A Lada poén volt, jót marhultunk vele, de a Land Rover-ből ki sem akartam szállni.
Környezetbarát ember hírében járok, és egyik nagy álmom egy Defendert átalakítani hasonló meghajtásúra, mint az Opel Amperában is van, csak CNG gázzal. 😃
nlacka13: Én téged nem kedvellek... 😂
Ki az, aki pl. ennek a gyönyörűségnek is ellen tud állni?
Majdnem magam alá csináltam, amikor tavaly tavasszal megláttam az első ilyet a saját szemeimmel.
UAZ-t még nem vezettem, a másik 2-t már volt szerencsém. A Lada poén volt, jót marhultunk vele, de a Land Rover-ből ki sem akartam szállni.
Környezetbarát ember hírében járok, és egyik nagy álmom egy Defendert átalakítani hasonló meghajtásúra, mint az Opel Amperában is van, csak CNG gázzal. 😃
nlacka13: Én téged nem kedvellek... 😂
Ki az, aki pl. ennek a gyönyörűségnek is ellen tud állni?
Majdnem magam alá csináltam, amikor tavaly tavasszal megláttam az első ilyet a saját szemeimmel.
Állítólag még tavaly megcsinálta a gyerek orvos is.
Vérnyomást, meg látást csak tud vizsgálni, meg csak tudja, hogy van-e valami tartósabb bajod(szemüveges vagy, magasabb a vérnyomásod, szedsz valamire gyógyszert/eket,stb).
Még egy kérdés.
Idézem.
"háziorvos által elvégezhető egészségügyi alkalmassági vizsgáról szóló igazolást"
Na most mivel még nem töltöttem 18-t ezért mehetek még a "gyerek" orvoshoz?
Web-kreszen ami van B-s vizsgaszimuláció tökéletes....amúgy meg tök mind1, csinálj teszteket netről. Ugyan azokat kérdezik, csak lehet vizsgán látsz új kérdést is....mi a bizalmi elv? hosszú évek óta benne van a kresz kérdésekben....
Nekem anno 3 hetem volt felkészülni az autó vizsgára. Én is kaptam cd-t, meg könyvet is. De a cd az jobb, mivel ugyan azok a kérdések lesznek vizsgán is csak keverve kapod meg. Én bemagoltam minden választ, volt olyan kérdés mikor ránéztem a feladatra tudtam a megoldást. De csináltam egy nagy hülyeséget vizsgán. Mivel akkor voltam legelőször ilyesmi vizsgán, így nem voltam tisztában pár dologgal. Tél volt, táblákkal kezdtem a tesztet. Nem fogott rendesen az örökíróm és nem látszódott a megfejtésem rendesen ezért meghúztam még1x a helyes választ. h látszódjon. Azon kívül egy kérdésre nem tudtam a választ, nagyon ideges voltam aznap. Ott tippeltem egyet, de nem találtam el. Mondom magamban, h azon az egy kérdésen nem múlik a teszt. Kimentünk egy idő után vissza hívtak, mondták nekem h sajnáljuk de megbuktál. Nem fogadták el a helyes válaszom, mert állítólag átfirkáltam többször a megfejtést. Pedig csak egyszer húztam meg a megfejtést mert nem látszódott, h mit írtam oda! Meg mondták, h miért nem kértem segítséget mert 1 kérdésben bírnak segíteni. Mondtam, h én nem tudtam, h van ilyen. Végül is 8 hiba pontom lett, 7 hiba pontal még átlehet menni, de 8-al már nem. Nagyon szégyeltem magam, h megvágtak vizsgán!😞 1 hét után újra kimentem megint. Csináltam egy nulla hiba pontos tesztet. A hajtás meg simán ment, poligon sima ügy volt városban meg nem volt nagy forgalom, így leraktam a hajtást könnyebben a vártnál!😀
Az a lényeg, h ne idegeskedj. Ha valamit meg nem értesz, nyugodtan kérdezd meg valamelyik embert mikor írod a tesztet. Hajtásnál meg ne kapkodj, csak nyugodtan hajtsál ahogy tanultad és menni fog.
Sok sikert!😀
Nem kell félni tőle. Ez a baj, hogy mindenki rá parázik. Mikor voltam vizsgázni(lassan 3 éve) mopedesekkel együtt voltunk, vagy 25-en...3-an voltunk akik első alkalommal voltunk...többiek 2-4-ig bezárólag. Csaj csoporttársam ráparázott...első alkalommal meg is bukott. Csak nyugodtan kell, bemész, megcsinálod és kész.....nem arcoskodásból...bementünk, mondta vizsgabiztos, hogy a monitort nem ütni..NYOMNI kell....ismétlem érzéssel nyomkodni, észre fogja venni időben, meg hasonlókat nyomatott...fakadtam a röhögéstől és úgy kezdtem el a vizsgát kb... mopedeseknek kevesebb kérdésük volt...7-7 megbukott és én 20 perccel előbb végeztem azt hiszem mint ők, és volt 6 hibapontom talán...
Ha olyan a sofőr, lehet "csodákat" látni hátsó kerékkel,
http://www.youtube.com/watch?v=mJnDW😆lLos
Szinte helyből gyorsultam fel a jeges talajon. A Reanault Clio elakadt.
Darabokra tudnám verni az olyan suttyók autóját, akik apa autójával Janizik, meg kis teljesítményű autóval járkál, de több a W mint a teljesítmény.
"Figyeld g***i, van benne 3000w, milyen állat mi?"
Ja, ki***ttul, csak a zenéből nem érteni semmit, vagy a kaszni zaja miatt, vagy mert recseg a szomszéd háza is.
Jön 1.0-es Swifttel a gyerek, meg 1,5 km-ről hallani Byalexet meg ilyen gyökérségeket.
Halálomon vagyok ettől, hogy 4000w-os hangrendszer van a kocsiba, az lényegtelen, hogy lehet eszi az olajat, lyukas a kipufogó, netán gyári 58 le-ből van még 40.
Valaki, mi a bánatért kell olyan nagy hangrendszer??
-Ha hangosan hallgatod, megbüntet a rendőr.(Jogos, jön a mentő/rendőr/tűzoltó, nem hallod meg, és lehet telibe vered[volt rá incidens]).
-Bizonyos szint felett zavaró is tud lenni....
Amúgy a rádiódhoz annyit, hogy a 2*90 meg 2*160-at Tiéd is viszi....De nem a W a lényeg.
Nagy titok...hangszóró átmérője, márkája, meg hogy vannak elhelyezve.
Mondok valami habi adatokat...Szebben szól mondjuk 2*60W-os nagy márkájú, mint valami kis márkás 120w-os.
Van a kocsimban egy SAL VB 2000 autórádió 4X25 wattal.
Erre mi a maximális teljesítményű hangszóró, amit rálehet kötni erősítő nélkül.
Bocsánat a hülye kérdésért, de semennyire nem értek az autó hangtechnikákhoz.
Azt tudom haveromnak egy 4X50W-ot autórádiója van és 2db 90W meg 2db 160 W hangszóró van beszerelve erősítő nélkül, de Ő sem tudja megmondani pontosan.
Egyszer alakuljon jól minden, és egy ilyen:
meg egy ilyenem lesz:
De van még 1-2 kedvenc.
De 100-on fogyaszt vagy 20 litert. 😆
Teljesítményt jobban ki lehetne használni.
Egyszer ijet venni fogok! 😃DD
Józan ítélőképesség. Mire futja, mire nem?!
De erre ugye ennek az országnak a lakói, 90%ban képtelenek. Nem számít vegyünk hitelre drágát és gyorsat mert az a tuti, vagy a másik véglet a " mindegy csak guruljon, nem baj ha szétesik nincs pénzem ". Aztán mikor tankoláson kívül valamit fizetni kell, jön a sírás rívás. Rosszabb esetbe csinálnak egy halálos kimenetelű balesetet mert az autója nem volt olyan műszaki állapotba hogy megálljon. S a csak mert " nem volt rá pénze" mondat, nem tudom mennyire hatja meg az áldozatot vagy a családját.
Mutogatni és nyavalyogni! Na EZT nem látod külföldön! Pedig biztos van olyan nemzet nem is egy aki a németnél vagy osztráknál is jobban él.
De teljesen mindegy mindenki úgy csinálja természetesen ahogy tudja meg akarja, csak a ,másik országra való mutogatásáról kéne leszokni.
Itt élsz, itt old meg. Ne mutogass, ne irigykedj becsüld és óvd amid van mert nem tudhatod hogy meddig van!
Egy átlag orabér 100-120Din.
Németországban van pár ismim ök mondták h drága a cigi kb 3eu 1doboz,viszont az orabér 7-14Eu.Ott ahol ök dolgoznak.Hol is drágák?Nemindegy h félórát melozol érte v másfelet.
A többi termékre meg azt mondják kb egy árban vannak,egyedül a lakbér ami sok,de ök többen fizetnek egy lakást,fejenként 100Eu/honap,és kb 1200Eu amit fére tudnak tenni havonta.
Ahol mi dolgozunk 250k km után adják a roncstelepre majd vesznek egy zsir ujjat!!!
Bár pénze van dögivel szval(Szőlész muksi)!
Van neki 4 traktor+ hozzájuk a cucc rá!!
1 szüretelögép(50misi)
+ még van 5 kocsija (1Nagyobb kisbusz borszállitásra,1kisbusz szőlőbe,+ 3 sima (1audi,2merci)
És mondom 250 max 270k km után dobják ki meg ha már vmi kissebb baja van már akkoris! 😀
Amúgy meg kedves Cseszka a "németek csinálják jól" dologhoz meg annyit : CSAK ÚGY lehetséges 150-300 K beletenni egy autóba, hogy a RENDSZERES szerviz mindig be van tartva.
A másik dolog meg hogy nem kell a legdrágább olaj és egyéb cucc egy átlagosan használt autóhoz. Csak az határidők betartása.
A harmadik hogy volt ilyen hsz hogy "nincs rá pénze"! Megvenni volt? Tankolni volt? Illetve amíg kicsi a "baj" addig nincs rá pénz amikor szétesik teljesen és több minden cserés lesz arra meg van?
Ez a tipikus nemzeti mentalitás vagy nem csinálunk semmit vagy mindent de nagyon.
Mondjuk erről meggyőzni senkit sem akarok mert a saját ismeretségi körben is látom hogy felesleges. Nálunk majdnem mindenkinek 9-10 vagy annál idősebb korú autója van.. fele társaság karbantartja figyeli gondozza autóját a legkisebb hibát is megjavítgatja a másik fele a " ha széthullik, majd megcsináljuk" típus, és NEM érti meg nem fogja fel pedig látja hogy a egyszerűbb és olcsóbb lenne de akkor sem 😀
Na de hát ettől szép a világ! Különböző emberek különböző nézetek és helyzetek. A szabad akarat és döntés pedig nagy kiváltsága az embernek tehát használjuk! Legalább utólag nem kell másra mutogatni ha véltlen pórul járunk! 😃
Kis hazánkban az a baj, hogy relatív kevés az olyan ember, aki rendesen karban tartja az autót. Értem itt a 8.000-15.000km-es olaj csereperiódust, szűrő cseréket, vezérlés cseréjét, ha klímás klímát tisztítani, fékeket túl későn cserélteti ki. Ne adj isten korrózió lép fel, túl későn kezdenek bele javításba.
Ez csak azért van, mert az emberek többségének egyáltalán nincs pénze erre. Használják addig ameddig mar tényleg ra lesznek kényszer ülve arra hogy költsenek a javításra.
Ezt megteszi az év minden napján minimális szervizköltséggel.
Az évek folyamán sikerült elég sok típusba ülnöm, és jó párat kipróbálni. Volt köztük drága, gyors, sok illetve kevés lóerővel megáldott, alap és jó felszerelt modell.
A lényeg amit leszűrtem és amit már írtam az elején is , hogy a céljaidnak megfeleljen és megbízható legyen!
Az össze többi szempont, erő, kényelem, luxus, már csak rajtad múlik meg a pénztárcádon és nem feltétlen kell lemondani róluk csupán kompromisszumokat kötni pl. kicsit régebbi évjárat egy nagyobb kategóriás autóból. Hiszen aki szerényebb kocsiból ül bele egy ilyenbe annak az is fantasztikus élményt nyújt.
Azzal pedig hogy ki milyen költségeket bír el , saját magának kell tisztában lennie!!!
Kicsit ide vág érintőlegesen. Feltűnt már egy ideje hogy kis hazánkba mánia hogy CSAK a fiatal autó a jó autó. Most nem azt állítom hogy ócskavas rulez-nek kell lennie DE azért no, egyes emberek már egy 6-8 éves kocsit öregnek és már régen csere érettnek tart.
Pedig hát ha egy autó NORMÁLISAN karban van tartva, szinte majdnem mindegy hogy hány éves.
Cooley: az is szép, nekem vedd bele a sportkipufogó rendszert, direktszűrőt,chiptuningot stb., kb WRX STi szintre van tuningolva a motor jelenleg 😆 báár nem tudom a tied mennyire van széjjeltuningolva 😃
Akkor kicsit többel jársz előttem... 😃 Gyári a kicsike. 😀
orodreath: Az szép. Akkor 14 pacival előttem jársz. 😃 Nekem egész pontosan egy 420 Si-m van.
Heh bátyámnak 450h-ja van. 😃 Nagyjából egy árban vannak a Land Rover Evoque-kal.
Vagy lecserélnéd?
Vmi Sport verdára váltanák!!!
Lamborghini murcielago! 😃
UAZ-t még nem vezettem, a másik 2-t már volt szerencsém. A Lada poén volt, jót marhultunk vele, de a Land Rover-ből ki sem akartam szállni.
Környezetbarát ember hírében járok, és egyik nagy álmom egy Defendert átalakítani hasonló meghajtásúra, mint az Opel Amperában is van, csak CNG gázzal. 😃
nlacka13: Én téged nem kedvellek... 😂
Ki az, aki pl. ennek a gyönyörűségnek is ellen tud állni?
Majdnem magam alá csináltam, amikor tavaly tavasszal megláttam az első ilyet a saját szemeimmel.
A poén kedvéért, egy Rover 400-ast hajtok. 😃
Eladnám!! 😃
Környezetbarát ember hírében járok, és egyik nagy álmom egy Defendert átalakítani hasonló meghajtásúra, mint az Opel Amperában is van, csak CNG gázzal. 😃
nlacka13: Én téged nem kedvellek... 😂
Ki az, aki pl. ennek a gyönyörűségnek is ellen tud állni?
Majdnem magam alá csináltam, amikor tavaly tavasszal megláttam az első ilyet a saját szemeimmel.
A poén kedvéért, egy Rover 400-ast hajtok. 😃
jo a defender csak nekem annyira nem tetszik külsöre!!!
de az uaz az viszon télleg brut!!
átmegy mindenen!
a világ legjobb terepjárói
Uaz és niva nagyon brutal terepen!!!! 😃
Látás,VÉrnyomás meg ha van vmi egyéb bajom... Más nem is kell. Köszi.
Vérnyomást, meg látást csak tud vizsgálni, meg csak tudja, hogy van-e valami tartósabb bajod(szemüveges vagy, magasabb a vérnyomásod, szedsz valamire gyógyszert/eket,stb).
Idézem.
"háziorvos által elvégezhető egészségügyi alkalmassági vizsgáról szóló igazolást"
Na most mivel még nem töltöttem 18-t ezért mehetek még a "gyerek" orvoshoz?
Az a lényeg, h ne idegeskedj. Ha valamit meg nem értesz, nyugodtan kérdezd meg valamelyik embert mikor írod a tesztet. Hajtásnál meg ne kapkodj, csak nyugodtan hajtsál ahogy tanultad és menni fog.
Sok sikert!😀
Könyvből is elég sokat meglehet tanulni.De a cd-vel tényleg többre lehet menni.
Könyvből egyedül a rendőri karjelzéseket próbáltam megfejteni, csak nem volt toppon szerintem a rajzoló...nem sikerült mindig megérteni mit akar...