Milyen egeret vegyek?

Szerző: Keratesz, 2009. March 22., téma
Fórum » Periféria
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gaboo7 avatar
Outsider20 írta:
Sziasztok!
Szeretnék venni gamer egeret.Szinte csak a Caunter Strike 1.6 -hoz használnám (nem kezdő vagyok a játékban). Én erre gondoltam: steelseries kinzu v2 pro!! Max. 15ezer Ft-ig, tudnátok ajánlani valamit ami a fentebb említett játékhoz tökéletes lenne illetve mennyire lenne jó ez " steelseries kinzu v2 pro " az egér ? Válaszokat előre is köszönöm. Szép napot!

Razer Deathadder V2 lesz a te egered! 😀
0
0
0
0
kaizinger avatar
https://static.168ora.hu/db/0A/43/tesco-eger-d00010A430bf9c3166c6e.jpg én ezt tudom ajánlani😀
0
0
0
0
no avatar
Dani254 írta:
GENIUS Maurus GX Gamer egér:ez szerintetek milyen?esetleg tudnátok ebben az árfekvésben jó egeret ajánlani?

Logitech G400
0
0
0
0
Dani254 avatar
GENIUS Maurus GX Gamer egér:ez szerintetek milyen?esetleg tudnátok ebben az árfekvésben jó egeret ajánlani?
0
0
0
0
YellowFlash avatar
Aki Saitek R.A.T. egeret akar, az általában 7-est vesz. Annál már állítható az oldalsó gombok helyzete is. A 9-es már felesleges. A 3-as olcsó de keveset ad, az 5-ös jó áron van, csak annál nem lehet még állítani az oldalát. 😃
0
0
0
0
Bicike avatar
Én is, szegény vagyok, mint a templom egere.
0
0
0
0
rafferd avatar
lenne pénzem, meg is venném 😆
0
0
0
0
Bicike avatar
Én a Media Markt-ban láttam egy ehhez hasonlót 35.000 forintért 😆 kicsit sem drága 😃
0
0
0
0
rafferd avatar
Bicike: én rat 9-et akarok, csak 30ezer 😆DD
0
0
0
0
Bicike avatar
Elég egy 1.000 forintos egér is, (ha meg az túl sok érte, akkor a pincében biztos van) Nekem egy 1.000 forintos Hama-s egerem van, s már 5 éve bírja https://www.mcscomputer.hu/images/products/HAEGKE2.jpg

Ez milyen egér már? Ez egy Transformers 😆
https://www.gamersbin.com/attachments/localized/86407_Madcatz-RAT-7-gaming-Mouse-1.jpg
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nekem is hót fos az a4tech X7 én egy logitech mx518 ast veszek helyette.
0
0
0
0
YellowFlash avatar