Rólam
Az oldal ezen része csak a tagok számára látható!
Ha szeretnél tag lenni, regisztrálj és jelentkezz be az oldalra!
Ha szeretnél tag lenni, regisztrálj és jelentkezz be az oldalra!
Eszközök
Gépsarok képek
Nincsenek képek
Hozzászólások: 560
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
de. 3,9ghz több mint 1,4v árán volt meg, úgy hogy azt hanyagoltam inkább. most 4 magra hajtok. 😃
prime: 41
ingame: 35-38
H h letiltotad F.Levit ? az hogy csak jelenteni lehet ugytudom😲
A négyütemű motorokat jobban szeretem, mint a kétüteműeket. Beállítás szempontjából egyértelműen a 4T az egyszerűbb. A kétütemű motorok megértése sokkal több elméleti alapot kíván, mint a négyüteműeké, ezért még rengeteget kéne tanulnom a témáról ahhoz, hogy eredményes 2T szerelővé váljak.
Mi a különbség közöttük és mik a pozitívumok illetve negatívumok szerelőszemmel?
A 2T motorok olyanok, mint a tinilányok. Ha valami olyat mondasz nekik, ami picit bántja a fülüket, akkor egyből megsértődnek - pedig semmi okuk nincs rá - aztán órákig könyöröghetsz, hogy egyáltalán szóba álljanak veled. A 4T viszont megfontolt, de kiszámítható. Visszakérdezés nélkül megcsinálja amit mondasz neki, és még főzni is tud. Persze, azért itt sem lehet ész nélkül vagdalkozni, de lényegesen rugalmasabb és megértőbb. Ettől függetlenül volt alkalmam mindkettőt szerelni és mindegyiknek megvan a maga szépsége. Viszont a piac mai állását tekintve egyre inkább úgy tűnik, hogy a kétütemű technika eltűnik a süllyesztőben, pedig nem ezt érdemelné. De sajnos a pénzzel teli talicskák másfelé gurulnak...
De! Egy beszélgetés alkalmával egy Ducati mérnök azt mondta a sokmilliós motorra, hogy(és ezt ***ottul megjegyeztem) "benne van a szerkezetben, hogy időről időre valami elromoljon rajta. Ezt tudomásul kell venni." !HÁT A ***T! És ez nem az én agyszüleményem.
Ez lett az utángyártott idomokból 😀 Arany Design 😆
Bsz Utólag is😉 !