Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TripplaXXX avatar
Hát amikor letöltöttem akkor volt egy .dvd fájl és egy iso fájl de a clonecd-vel a .dvd fájlt kell kiírni
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
CloneCD-vel irtam a .dvd fájlt 4X-es sebességgel
0
0
0
0
roberto888 avatar
Valószínűleg rosszul írtad ki!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Azt szeretném kérdezni hogy Kiírtam a Call Of Duty 4 Modern Warfare 2-őt XBOX360-ra és mikor beteszem az XBOX360-ba akkor kijön egy fekete képernyő valamit kiír
(Ha fontos akkor megmondom mit)És kijön utána egy
XBOX360-os kép és kilép hát ennyi.
Légyszíves válaszoljatok most az egyszer könyörgök!😞😢
0
0
0
0
rappit4 avatar
kösz roberto és mali 😀
0
0
0
0
Flash avatar
LCD moncsiknál a 60Hz ugyanolyan rossz, és vibráló, mint a CRT-knél?
Mert lassan tervezek venni egy Samsung P2450H moncsit, és mindenhol azt írják, hogy az optimális frissítési frekv. 60Hz.

Nekem a mostani CRT-m 85Hz-en megy, mert már 75Hz-en is széjjelvágja a szemem...szal ezért kérdezem.

Ha valakinek ilyen moncsija van, vagy csak szimplán tudja, ossza meg velem, hogy mennyi a max. frissítési frekvenciája 1920x1080-as felbontáson, mert számomra ez még a Manual-ból sem derült ki egyértelműen...

Nagyon hálás lennék ha valaki tudna segíteni. 😀
0
0
0
0
MaliDual avatar
rappit4 írta:
demi: sztem nem ! amugy nekem az a kérdésem mi az a benchmark és mirejó?

Szoftver- és hardvereszközök, valamint komplett rendszerek effektív teljesítményének meghatározására alkalmas program.

A benchmark programok lényegében nem csinálnak mást, mint megmérik, hogy egy előre meghatározott műveletsor elvégzéséhez mennyi időre van szükség a tesztelt környezetben, és ez alapján következtetnek annak effektív teljesítményére.