Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 800
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok. i3 6100, 2 magos processzor. Biosban csak 1-et lehet kiválasztani, hyper threading engedélyezve van. amd control panelben és eszközkezelőben szintén 1 magot ír. msconfigban viszont engedélyezhető a 2, de nem oldja meg a problémát... tipp erre? illetve eszközkezelőben a processzornál 4 fül jön
0
0
0
0
💬 4
Andor1997 avatar
@Blade890: És ha elindítasz egy programot és feladatkezelőben megnézed az affinitásnál, hogy mennyit ír, mennyi magot tudsz rárakni? Egyéb tesztprogram pl: Aida64 stb?
0
0
0
0
no avatar
@Andor1997: Javasoltam neki hogy az msconfigban rakja 1-re és indítsa újra a gépet, majd tegye megint 2-re.. hátha rosszul érzékel valamit. Ez nem volt jó túl ötlet, ugyanis azóta ott is már csak 1 az engedélyezett, és nem tudjuk hogyan lehetne visszacsinálni. Elvileg bios reset is megvolt utána de nem segített..
Affinitásnál 0.-át ír neki, azaz gondolom 1..
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@Blade890: Űha, na olyat még nem láttam, az ötlet viszont jó volt, nálam régen bugolt így be windows és ha jól emlékszem csak egy frissítés tudta megoldani. Bár ettől függetlenül látnia ellene akkor is, olyan mintha vagy BIOS, vagy proci hiba lenne. Furcsa.
0
0
0
0
cseszka avatar
@Blade890: Szia.Nyomd meg egyszerre a win+r gombot.Ird be alulra:msconfig,majd nyomj egy entert.Megnyíló ablakban menny a rendszerindítás fülre,ott lesz speciális beállítások,ott lesz olyan hogy processzorok száma.Ez alapértelmezetten 1 kell hogy legyen.Ha elvan állítva,akkor tedd egyre,vagy ha 1en van,tedd arra ami a legnagyobb.Mivel neked 2magos a procid + a 2 virtuális,igy max 4 kellene hogy legyen.Tehát ha 1en van,tedd 4re,vagy ha nem 1en van,tedd 1re.Ha leokézod,kérni fogja az ujraindítást.Mindenféleképp insítsd ujra hogy érvénybelépjenek a változások.
0
0
0
0
rainmaaker avatar