background
avatar
X9K338DA
Szint: 30
12 éve tag, offline
2K ☀
879 ⭐
747 💬
322 🎮
101 🔥
van (volt)
férfi
Miért fontos ez itt?, Magyarország

Értékelések

Medal of Honor: Airborne
Medal of Honor: Airborne
Medal of Honor: Airborne
Megjelenés: 2007. September 04. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: EA Los Angeles
Rövid vélemény:2016. April 21.
Kicsit nehéz értékelni, mivel ezt a játékok konzolon sokkal jobban élveztem a kontrolleres irányítással, mit valamiért PC-n nem tudtak rendesen megoldani. A játék egyébként jó tempóban adagolja az akciót, a történet teljesen érdektelen. Az újrajátszhatóságot a fegyverek fejlesztése motiválhatja, de maga a játék nagyon rövid, durván 5,5 óra. A későbbi küldetésekben pedig megjelennek ellenfelek, mint a csípőből MG42-essel sorozó golyóálló katona, aki nagyon nem hiányzott.…
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
40%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
70%
Crysis
Crysis
Crysis
Megjelenés: 2007. November 16. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Crytek
Rövid vélemény:2016. April 21.
Közel egy évtizede méltatlanul a hipster gamerek céltáblája. Igen, a történet gyenge és főleg a grafikája miatt kiemelkedő, de ettől függetlenül sikerült letenni vele az asztalra egy élvezetes játékot. A nanosuit ad némi taktikai mélységet az egyébként átlagos játékmenetnek. Talán egy kicsit kiegyensúlyozatlanná is teszi a játékot. A hossza lopakodva, kerülve a harcot 15 óra, de multira és újrajátszásra nem csábít. Egy nem legendás de kellemes shooter.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
80%
Saints Row: The Third
Saints Row: The Third
Saints Row: The Third
Megjelenés: 2011. November 17. (PC)
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Volition
Rövid vélemény:2016. April 21.
Három részbe telt a fejlesztőcsapatnak, hogy egy gyenge GTA klónból egy önálló egyéniséggel rendelkező játékot készítsen, de megérte várni. Ez a sorozat lett a játékipar fingós vicce, aminél talán szégyelled, hogy nevetsz rajta, de mégis szórakoztat. Egymás után tolod az őrültebbnél őrültebb küldetéseket és észre sem veszed, máris beletoltál 35-40 órát. A ritmus, a hangulat nagyon eltalált. A grafika hozza az elvárhatót, bár nem szebb a három évvel öregebb GTA IV-nél. Remek stresszlevezetés.…
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
█████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
80%
Quake 4
Quake 4
Quake 4
Megjelenés: 2005. October 18. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Raven Software
Rövid vélemény:2016. April 21.
Amennyire alulteljesített az id Tech 3 motor a Doom 3-ban, annyira jól mutat itt. És végre látunk is belőle valamit a koromsötéten kívül. Szerintem 2005 legszebb shootere. A történet oké, a karakterek az átlagosnál kicsit emlékezetesebbek, a nehézség hardcore fokozaton már kimondottan izzasztó. A pályadizájn miatt a mesterséges intelligencia csak ritkán tud villantani, de érezhetően van bennük tartalék. A játék tartogat pár kifejezetten emlékezetes pillanatot is. Érdemes kipróbálni.…
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
80%
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Vice City
Megjelenés: 2003. May 13. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Rövid vélemény:2016. April 21.
Nagyon jól eltalált játék, emlékezetes karakterekkel, érdekes történettel, jó humorral. A grafika alapvetően szép, képregényes, itt-ott van pár szépséghibája, de az összkép a korát tekintve kellemes. A zene talán a legjobb a sorozatban, nagyon passzol a hangulathoz. A nehézség átlagos, a hossza durván 24-25 óra 100%-os végigjátszást tekintve.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia: Warrior Within
Megjelenés: 2004. November 30. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Platform
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Rövid vélemény:2016. April 21.
A játék itt érzetre megpróbált elszakadni a mesés dizájntól a realisztikus irányába és nagyon nem állt jól neki. Összességében csúnyábbnak hatott az első résznél. Ez leginkább a karaktereken látszott meg. A lufi csöcsű Kaileena vagy a domina szerkós Shahdee az előre renderelt átvezetőkben jól mutatnak, de ingame mocsok rondák. A történetet háttérbe szorította a cselekmény. A zene passzol a játékmenethez, csak a játékmenet nem passzol a sorozathoz. Nem rossz, de visszalépés az elődhöz képest.…
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
70%
Assassin's Creed
Assassin's Creed
Assassin's Creed
Megjelenés: 2008. April 08. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Rövid vélemény:2016. April 21.
Jól tette a Ubisoft, hogy kitartott a sorozat mellett és megreformálta azt, mert az első rész egyszerűen rossz lett. Borzasztó önismétlő, rövid, kihívást nem nyújt, még ha viszonylag érdekes is a történet, a prezentáció borzasztó, a karakterek nem emlékezetesek. Amit ténylegesen fel tudott mutatni, az az áll-leejtős grafika.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
30%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
40%
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia: The Two Thrones
Megjelenés: 2005. December 01. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Platform
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Rövid vélemény:2016. April 21.
A trilógia harmadik epizódja nagyon vegyes képet fest. Egyrészt a játék számomra iszonyú rondának hatott, még az első részhez képest is. A motor egyszerűen nem tudta, amit megpróbáltak kihozni belőle. A feszes fejlesztési tempó pedig a minőségen is érződött. A játék borzalmasan bugos, ez nagyot üt a játékélményen és az újrajátszhatóságon is. Pedig a történet egyébként nagyon jó és érdekes. Alapvetően. Azért folyamatában tud sántítani.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
70%
Far Cry
Far Cry
Far Cry
Megjelenés: 2004. March 23. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Crytek
Rövid vélemény:2016. April 21.
A Crytek első játéka, ami, meglepetés! A grafikára gyúrt rá. Valahogy viszont már akkor is kicsit sántított. A környezet szép volt, de a karaktermodellek és a rajtuk feszülő textúrák nagyon művé és élettelenné tette őket. A játékmenet teljesen sablon shooter, amit egy kis bokorban bujkálással és mutánsokkal dobtak fel (utóbbival bár ne tették volna). A történet pedig teljesen érdektelen.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
30%
Összességében:
██████████
70%
Doom 3
Doom 3
Doom 3
Megjelenés: 2004. August 03. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: id Software
Rövid vélemény:2016. April 21.
Egy játék, ami a maga korában szép volt... nagyjából. Csak a sötétben nem lehetett látni belőle semmit. Amikor meg igen, akkor annyira mégsem, mint ugyanebben az évben a Half-Life 2. A történet klisé, a játékmenet önismétlő, zene nincs, néhány hang, mint a hordók robbanása, egyszerűen nevetséges. A hossza a kategóriájában normális 8-10 óra, de az újrajátszhatóság gyenge. A maga korában egy tulajdonsága volt átlagon felüli, a gépigénye.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
30%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
40%
Történet:
██████████
30%
Összességében:
██████████
70%
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: San Andreas
Megjelenés: 2005. June 06. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Rövid vélemény:2016. April 21.
Mindenidők legnépszerűbb GTA-ja, szerintem mégis baklövés és szégyenfolt a sorozat reputációján. A hangulat borzasztóan nem tudott lekapni, amit sokan emlegetnek, a rengeteg lehetőség visszafelé sült el. A javuk vagy teljesen fölösleges, vagy nem integrálódik a játék világába. A játék ezen felül ronda. Még a maga korában is. A GTA akkoriban sosem volt kifejezetten szép, de tudott tartani egy stílusos, kissé képregényes megjelenést, amihez igazodott a narratíva. Ezt ebben a részben kivégezték.…
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
60%
Prince of Persia 4
Prince of Persia 4
Prince of Persia 4
Megjelenés: 2008. December 02. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Platform
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Rövid vélemény:2016. April 21.
Öt éve kellett hozzá a Ubisoftnak, hogy letegyen az asztalra egy olyan Prince of Persia játékot, amely képes olyan mély élményt adni, mint a Sands of Time. A történet nagyszerű, a zene, hangok, szinkronmunka párját ritkító, a játéknak végre hossza is van, durván 15 órányi. Viszont sajnos még a Sands of Time-hoz képest is könnyült. A grafika egyszerűen gyönyörű és a dizájnnak hála, egyszerűen nem öregszik.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
█████████
90%
Összességében:
██████████
100%
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Megjelenés: 2005. February 08. (PC)
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: Obsidian Entertainment
Rövid vélemény:2016. April 21.
Amit a Bioware nem tudott, azt az Obsidian a folytatással megtette. A játék minden téren fejlődött. Több skill, érdekesebb történet, mélyebb karakter interakció, érdekesebb karakterek. Irtózatosan bugos játék hírében állt, én azonban egyre sem emlékszem, ráadásul azóta megjelent egy frissített változat achievementekkel, amik tovább növelik az újrajátszhatóságot. A játék hossza is jócskán megnyúlt, nagyjából 45 órára.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
100%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
█████████
90%
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Knights of the Old Republic
Megjelenés: 2003. November 18. (PC)
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: BioWare
Rövid vélemény:2016. April 21.
Remekül visszaadja a Star Wars hangulatot. A történet (nem is) kicsit klisés az amnéziás főhőssel. Az űrcsatás részek fölöslegesek és nálam játszhatatlanul bugosak. A karakterek érdekesek és a sok párbeszédopció jó újrajátszhatóságot garantál. A játék maga kissé rövid egy RPG-hez képest, durván 35 óra.
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
█████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Half-Life 2
Half-Life 2
Half-Life 2
Megjelenés: 2004. November 16. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Valve
Rövid vélemény:2016. April 21.
Nem véletlenül vált klasszikussá. A történet nem jó, de szerintem történetmesélés tekintetében épp az ellenkezőjét érték el, mint szerették volna ezzel a néma hősös, nem veszem el tőled az irányítást dologgal. A játékmechanika a fizika bevonásával mélyített környezeti interakcióval parádésan működik, a hossz ideális, durván 8-10 óra. Ez alól a járműves részek jelentenek kivételt, azok túl hosszúak így bele lehet kicsit unni. A játék vitán felül 2004 legszebbje, minden tekintetben.…
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
█████████
90%
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Megjelenés: 2003. October 14. (PC)
Műfaj: Akció, TPS
Fejlesztő: Remedy Entertainment
Rövid vélemény:2016. April 20.
Ez volt az a játék, ami felkeltette bennem az érdeklődést a film noir iránt. Egyértelmű előrelépés volt az előző részhez képest, annak ellenére, hogy újítást gyakorlatilag nem tartalmazott. Viszont a történet és főleg a hangulat nagyon erős lett. A játékkal két apró gond van, a hossza, vagyis rövidsége, illetve az utolsó boss harc, ami nagyon kilóg a játék egészéből.
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia: The Sands of Time
Megjelenés: 2003. November 30. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Platform, Puzzle
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Rövid vélemény:2016. April 20.
Nehéz elfogulatlanul értékelni, mert ez az egyik kedvenc játékom. A történet nagyszerű, a grafika a maga korában technikailag és a mai napig művészileg kifogástalan. Az irányítás még egérrel és billentyűzettel is problémamentes, a szinkronszínészek hibátlan munkát végeztek, a zene egy életre a memóriámba égett. Az egyetlen hiba, amit fel lehet neki róni, hogy kicsit rövid és könnyű. Egy hosszabbra engedett délután ki lehet pörgetni hardon is.
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
100%
Újítások, ötletek:
█████████
90%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
100%
Összességében:
██████████
100%
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
Megjelenés: 2010. February 12. (PC)
Műfaj: Akció, FPS, Túlélő-horror
Fejlesztő: GSC Game World
Rövid vélemény:2016. April 20.
Vitán felül a sorozat legjobb darabja. Ez áll legközelebb ahhoz, amilyennek eredetileg szánták az első játékot. A térképek/pályarészek kellően nagyok, nincsenek túltömve mutánsokkal és emberekkel, mint a Clear Skyban. A történet teljesen átlagos színvonalú, inkább a hangulat és játékélmény viszi el a hátán. Végre nagyjából bugmentes is. Az egyetlen bosszantó hiba, hogy Pripyatba nem lehet éjjellátós fegyverirányzékot vinni, mert alapra cseréli a játék.
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
█████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
█████████
90%
Assassin's Creed III
Assassin's Creed III
Assassin's Creed III
Megjelenés: 2012. November 23. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Rövid vélemény:2016. April 20.
Méltó folytatása a sorozatnak. Gyakorlatilag csak két komoly problémája van. Borzasztóan optimalizálatlan és a nyílt világ ellenére a küldetések sokszor túlságosan kis területen játszódnak, amit nem lehet elhagyni. A jelenbeli cselekmény és történetszál továbbra is fölöslegesnek érződik, bár több értelme van, mint az első két részben. Tartalom bőven van benne, de sok teljesen felesleges. Szerencsére nem is kényszerít rá a játék, hogy végrehajtsd.
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Ryse: Son of Rome
Ryse: Son of Rome
Ryse: Son of Rome
Megjelenés: 2014. October 10. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Hack and Slash
Fejlesztő: Crytek
Rövid vélemény:2016. April 20.
Nem rossz játék. Kicsit sok az előre scriptelt jelenet. A harcrendszer szinte egy az egyben ugyanaz, mint a Batman Arkham sorozatban és a Shadow of Mordorban. Épp elég kihívást nyújt. A boss harcok viszont nem lettek jók. Két kaptafára épül az összes elvetődés és támadás vagy QTE. A játék gyönyörű, de eszi a gépet. A hossza durván 6-6,5 óra, de a játékmenet is nagyjából épp ennyit szolgál ki, szóval ez itt pont nem hátrány. A történet és a karakterek rendben vannak.…
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Middle-earth: Shadow of Mordor
Middle-earth: Shadow of Mordor
Middle-earth: Shadow of Mordor
Megjelenés: 2014. September 30. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Monolith Productions
Rövid vélemény:2016. April 20.
A játék nem rossz, de 2014-ben nem is igazán jelent meg sok emlékezetes darab, így csak abban az évben kiemelkedő a kategóriájában. A harc nagyon könnyű, kevés kihívást nyújt, a történet nem nagy cucc, a játékmenet nem túl változatos. Könnyen repetitívvé tud válni, így elsősorban azoknak ajánlom, akikben van egy kis monotóniatűrés vagy megelégszenek a fő küldetésszál teljesítésével. Ha nem ragad meg a hangulat, könnyű beleunni, én az első 12 óra után egy évre félretettem.…
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
60%
The Witcher: Enhanced Edition
The Witcher: Enhanced Edition
The Witcher: Enhanced Edition
Megjelenés: 2008. September 16. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Értékelés:2020. February 17.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
BioShock
BioShock
BioShock
Megjelenés: 2007. August 21. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: 2K Australia, 2K Boston
Értékelés:2016. April 22.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
█████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
█████████
90%
Battlefield 2
Battlefield 2
Battlefield 2
Megjelenés: 2005. June 15. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: DICE
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
100%
Történet:
██████████
100%
Összességében:
██████████
80%
Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 2: Silent Assassin
Megjelenés: 2002. October 01. (PC)
Műfaj: Akció, Lopakodó
Fejlesztő: IO Interactive
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
80%
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory
Megjelenés: 2005. March 28. (PC)
Műfaj: Akció, Lopakodó
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Értékelés:2016. April 21.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
80%
Carmageddon: Reincarnation
Carmageddon: Reincarnation
Carmageddon: Reincarnation
Megjelenés: 2015. May 21. (PC)
Műfaj: Verseny, Járműharc
Fejlesztő: Stainless Games
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
100%
Összességében:
██████████
60%
Left 4 Dead 2
Left 4 Dead 2
Left 4 Dead 2
Megjelenés: 2009. November 17. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Valve
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
█████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
100%
Történet:
██████████
20%
Összességében:
██████████
80%
Prototype
Prototype
Prototype
Megjelenés: 2009. June 10. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Radical Entertainment
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
40%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
40%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
50%
Portal
Portal
Portal
Megjelenés: 2007. October 09. (PC)
Műfaj: Akció, Platform, Puzzle
Fejlesztő: Valve
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
20%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
80%
Loadout
Loadout
Loadout
Megjelenés: 2014. January 31. (PC)
Műfaj: Akció, TPS
Fejlesztő: Edge of Reality
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
100%
Összességében:
██████████
70%
Injustice: Gods Among Us
Injustice: Gods Among Us
Injustice: Gods Among Us
Megjelenés: 2013. November 12. (PC)
Műfaj: Verekedős
Fejlesztő: NetherRealm Studios
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
80%
Valiant Hearts: The Great War
Valiant Hearts: The Great War
Valiant Hearts: The Great War
Megjelenés: 2014. June 25. (PC)
Műfaj: Kaland, Puzzle
Fejlesztő: Ubisoft Montpellier
Értékelés:2016. April 20.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
█████████
90%


Elfelejtett jelszóRegisztráció