We Happy Few gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Triple-core Intel or AMD, 2.0 GHz or faster
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce 460 GTX or AMD Radeon 5870 HD series or higher Mobile: NVIDIA GeForce GTX 580M or higher
DX:
Version 11
OS:
64 bit, Windows 7 and above
STO:
6 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce 660 GTX or AMD Radeon 7870 HD series or higher
DX:
Version 11
OS:
64 bit, Windows 7 and above
STO:
6 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 60
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nekem ,hogy menne?
Amit viszont még mondasz: Olyan nincs, hogy egy játék ezzel azzal fut. Fix a DX11. Épp azért voltak neked ilyen bajaid, mert a VGA-d csak DX10-es. Így abban indul a játék. A textúrákat, fényeket, árnyékokat DX11-re optimalizálják, így alap, hogy behülyül egy kicsit a játék.
Am UP a gépednek. Sokáig nyüstöltem én is egy Q6600-at. Nagyon szerettem amíg volt. Csak eljárt fölötte az idő. 6970-et már nem volt képes kihajtani, így váltódott szegénykém. Pedig néha jó lenne kicsit vissza térni 775-re.
Erről a gépigényről annyit, hogy az én 10 éves q6600-as procimmal + 4gb rammal + GTX 260 SO-val ultrán fut. Ami érdekes, hogyha simán elindítom, minden működik. Amikor eljutok az első SAFE House-ba, akkor nincs/alig van fény. Ezt azzal orvosoltam, hogy betettem a játék .exe-jét a 'DX11 emulátor"-ba. (DXCPL64.exe) Ezek után lejjebb esett kissé az FPS szám (gondolom azért mert az "emulátor a prociból táplálkozott), így én azt gondolom hogy a játék alapból DX9 vagy DX10-ben fut, és csak bizonyos dolgokhoz kell DX11(például a fények). Egyébként egy innen-onnan 😀 letöltött GOG-os verziót próbáltam így ki. Na erre varrjatok gombot.
Liam Neeson: felmész a Steam-es oldalra, és lent kiad "hasonló" játékokat.
Spoiler!
Toning down the survival needs and lengthening day cycles.
Map markers being broken on quests or not visible on quests.
Support for tuning X and Y sensitivity of the mouse independently.
Saving the game with Plague kills you instantly when you respawn.
Dig spots confusing, sometimes marked on the map before they are active.
Tuning the durability, range and damage of certain weapons (ie: the pointy stick).
A large number of quest issues reported by you guys (full list of fixes next week).
Performance updates for AMD Cards and for slower graphic cards.
This will take a bit of time, so we are hoping to push this live to the “preview” branch on Steam next Friday 5 August. This branch will be available to anyone who want to help test the game. Once we are happy that it is stable, we will publish it to the main branch for everyone to enjoy. Secondly, we’d like to let you know that the second update will be the first one that substantially changes the world. This is a content patch which will change how the world generates, including:
adding more variety in the world generation,
coast, lighting and vista updates,
journal, quest and compass updates,
additional NPC dialogue, and
more flexible difficulty settings
Nem tudod véletlenül, hogy merre van maga a küldi? 😃
Mikor zsozé játszott vele, hátsz gyerekek én nemveszem be a pirulát 😃 oké, vége a játéknak, pörög a stáblista, hátsz ennyi volt a végigjátszás 😆😆
UI: Egyébkjént hogy tudok power cellt találni a legelején? folyton csak üreseket találok....😆 Anélkül nem tudok átjutni azon a kapun 😆
Olyan, mint a the forestben. Csak itt úgy látom, h hamarabb fáradsz el, leszel éhes meg álmos, mint abban 😀
De hát ez van. Majd loot-tolgatunk össze vissza mindenfélét 😀
Nem is tudtam, h ez ilyen openworld játék lesz, meg, h questeket kell majd benne csinálni.
Az optimalizálása még nem a legjobb.