War Thunder gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Dual-Core 2.2 GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
DirectX 10.1 level video card: Intel HD Graphics 5100 / AMD Radeon 77XX / NVIDIA GeForce GTX 660
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 SP1/8/10
STO:
39 GB available space
RES:
The minimum supported resolution for the game is 720p
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 or Ryzen 5 3600 or better
RAM:
16 GB RAM
GPU:
DirectX 11 level video card or higher and drivers: Nvidia GeForce 1060 and higher, Radeon RX 560 and higher
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 (64bit)
STO:
39 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 676
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ruszkival megyek csak velem egy szintűek vagy kisebbek.
Némettel megyek pl He 112 A-0 és mik jönnek ellnem? La-5, hol itt az igazság?
Ja és azért a legjobb mert ilyen szinten csak ő van egyedül a piacon 😆D Így hát érted miért a legjobb? 😃 Valószínüleg ha lenne társa ami nem tuningolja fel az amcsikat és lassan lassan már nem ad energia pajzsot a spitfire-knak akkor nem lenne olyan húúú de jó 😃
az orosz gépek jól bírják, főleg az IL-2 meg az I-16 3x20mm-es csodák ránézel valamire és meghalt 😃
Amúgy a németeknél az F2 tényleg op, de csak akkor ha ő lőhet elsőre... szóval amit eltalál meghal tény, de ha az ellenség lő elsőre akkor nekem meszeltek, ellenben a ruszkikkal, van amit 10x meg kell lőnöm mire valamibe beledöglik 😃
Én Arcade-ot nem játszom mert az közel sincs a valósághoz, ott nagyjából mindennek egyforma a tulajdonsága. Az adott gépek egyedi jellemzői Realistic és szimulátorban szokott előjönni, én tankkal szimulátorozok, de repcsivel csak realisztik csatát csapatok.
És a Zsu átütése odáig rendben is van, de a német acpr lőszereknek meg 140-110 és így is lepattan mondjuk a 70 mm-es páncélról, a szög miatt max 90 mm-es lehet. A másik a ruszki kv1-esnek ha jól emlékszem neki van a tornya szélében kis ammo, na én múltkor 3x lőttem át rajta szemből, mutatta a kis kamera is, és nem robbant be de még csak sebezni sem sebeztem.
Arról nem is beszélve hogy nagy nehezen megyek egy 5 kill és két assist-os kört F2-vel reálba, és van 1700 pontom a táblázatban meccs végére erre az orosznak me csak orosz vagy nem tudom miért de 1 kill és 2 assistal van neki 2400 pontja. Akkor ez most mi?
Caymane, alacsony szinten még rálba van lehetőséged kihasználni a gépek tulajdonságait ha Gazsi nem csal
(csalás alatt azt értem hogy a német Bf sokkal jobban emelkedik mint az amcsi vagy az angol, de hiába emelkedik jobban ha mondjuk az amcsi levegőből kezd a német meg fel kell szállnia vagy nem kell felszállnia a németnek sem de az amcsi/angol/orosz magasabbról kezd eleve)
én is játszok német tankokkal (egyelőre csak arcadeban), tier 2-nél járok és összességében 3,3 a K/D arányom. igaz ebbe beleszámítanak a botok is, de ha azokat levonnánk, még akkor is 2 körül lenne az arányom. nem tagadom, vannak hiányosságok, illetve érdekes átütések, de ez mindkét oldalnál előfordul, nem csak az oroszoknál.
Zsu-37-nek 95mm-es átütése van 100 méteren HVAP lőszerrel, szóval igen, az esetek többségében szétcincálja az 50mm-es páncélzatot.
a t34 és a sherman azért "predátor", mert nem történelemhűen vannak szembeállítva a tankok, amit meg is értek és szerintem nincs vele probléma. a másik megoldás az lenne, hogy történelemhűen, de számbeli különbséggel működne a matchmaking, de az nem lenne megoldható.
A több mint fél évesek: Az angol és amerikai 12 mm-es géppuskáknak kb olyan a sebzésük, mint a német 20mm-eseké. Az amerikai gépek tulajdonságai sok esetben teljesen eltérnek a valóságtól, olvasgattam utánuk már régebben és voltak meglepik. Pl. sok amcsi gép korántsem fordult úgy mint a játékban. A Bf széria a háború végéig megtartotta azt az előnyég hogy mindent le emelkedett, ellenben a játékban már Tier 3-ban érezhető, de tier 4-ben már nyíilvánvaló hogy az emelkedés többé nem a fegyvered, de le fordulni sem tudod őket és lehagyni sem, szóval meghalsz minden képen. Tier 1-2-3-ban a nagyobb probléma az hogy a német gépek nem sebeznek, lövöd lövöd és semmi, mögéd kerül egy spiti tök mindegy milyen messze vagy kapsz egy golyót a szárnyadba és fekete, nem sokat egyetlen egyet! Vagy csak épppen áthúzzák a célkeresztet a gépeden, ellen evvel pl. a már Bf F4-esekre felszerelhető +2 15mm-essel sem tudsz ilyet produkálni. De Tier 3-ig rutinnal azért lehet nyerni, a 10-ből 5-öt meg tudsz nyerni de akkor vért izzadsz, és a csata rajtad fog állni, vagy egy egy olyan játékoson aki ki tud lőni 3-4 gépet, nem egyszer volt már hogy ketten maradtunk, a spiti lent kifordult mindig alólam, ezt csináltuk kb 20 percen át. A sebzés az tényleg vicces, mint említettem a német kap egy golyót akárhova és instabil lesz a gép, ha pl a Spiti kap egy jókora sorozatot, akkora lyuk lesz a szárnyán hogy a pilóta nyugodtan átbújhatna rajta, ő megy tovább és még mindig lefordul, ellenben ilyen esetben az Fw-k vagy a Bf-ek irányíthatatlanok, nem ám a manőverezés nem megy, de még leszállni is nehéz. Sőt sokszor csak a combat flaps-al tusz menni kb 200-300 km/h-val mert ez a sebesség és flaps állás minimálisra csökkenti az instabilitást. Az amcsi gépek meg majdnem ugyan ez, csak annyi hogy őnekik a sebzés modelljük nem rossz, mert ha egyszer lelövöd le esik, DE és itt jön a nagy DE, pl az Bf 109 F-4-nek a 200 db 20mm-eséből fele kell neki legalább hogy sebezzen, amúgy meg csak csillogsz rajta és megy tovább.
Ezek mindig is így voltak, és cseszik kijavítani. Az orosz repcsiket javították egyedül, mert immár ha azokat eltalálod akkor sebzed és le is esik, de ez fordtíva is igaz. Amióta ez bejött változott némiképp az állás, rájöttem hogy az oroszok kancsalok, nem nagyon tudnak célozni, de ugyan ez az amcsi és az angol is, az oroszok javítva lettek, és lezuhannak így nagyon kevés az a meccs amit megnyernek, nekik meg kell tanulni játszani, mert eddig nem kellett tudás hozzájuk sem. Ja és még valami, sokan mondták már hogy az amcsi gép el sem találta ami mögötte volt, de egyyzer csak leszakadt a szárnya és megkapta killbe, nos én is jártam így bár csak 1x sikerült megfigyelnem, vissza is néztem, az összes tracer golyó +1 géptesttel mellettem ment el balra de leszakadt a szárnyam, ha széltébe nézünk egy gépet akkor az jó pár méterrel megy mellé.
A mostani hibák főleg tankoknál.
Ugye itt is a némettel tolom, de pl a német tankok gyorsan sebződnek. Tehát one shott robbant stb. Ellenben én ha átlövök keresztben egy orosz tankok, az engine-t kettélövöm ugyan úgy megy tovább, sokszor kilőttem neki a 2 lövészét és a sofőrt is, erre visszamegy 2 mp múlva előjön és lelő. Ellenben ha nekem döglenek meg a lövészeim meg hasonlók nem sok mindenre lehet használható a gépem. Tiger még nincs meg, de sokan arra is panaszkodnak hogy szemből one shottolják, szóval a tankos az alapból elcseszett... sebzés.. pl a Zsu-37 a 37 mm-esével darabokra cincálja az 50-150 mm-ig terjedő pácélzatomat(szögtől függően) de az én 50mm-es M-es tankomnak(Tigris előtti). Volt már hogy egy BT-7-es olyan szögben lőtte meg az F2-esemen hogy 130<150 mm-es páncélzatom volt, de ő egy lövésből ki lőt, de ez még hagyjá ám, fel is robbantam. Annak ellenére hogy a német pácél vékonyabb volt sok esetben jobb is volt. Hallottam olyanról is hogy a német tankokat meg kell dönteni kicsit, szóval nem tök szembe állni velük, na ha az oroszok eltalálnak oldalt mindegy milyen szögben úgy is beléd megy a golyó és meghalsz.
Ha ez egy szimulátor, márpedig az, és szerencsétlenségére történelmi szimulátor játék akkor legyenek valósak az adatok, jó ne álljon le a motor, és ne ragadjon be a sárba a Tigris(bár felőlem ez is benne lehetne) de a páncélzatok legyen korhűek valamint a sebzések is. A T-34-esek és a Shermanok is tömeg tankok voltak, itt a játékban meg predator-ok. Figyeljenek oda ezekre a tényekre, és ne egy T-50-es legyen a tier egyes vagy rederved-es tankok rémálma amiből vagy csak 60 db-ot gyártottak majd annyira szar lett hogy leállították a gyártását. pontosabb adat:
Egyébként valamikor a jövőben (újra)átdolgozzák a BR rendszert, aminek örülök, mert tényleg vannak benne hibák, de a játék koránt sem annyira játszhatatlan, mint amennyire te beállítod.
attól, hogy egy gép megbízhatatlan a valóságban, még lehet jó gép a játékban, mivel a technikai hibákat nem modellezi a játék (értem ezalatt, nem állnak le random a szovjet motorok), bár nem tudom melyik gépre gondolsz most konkrétan.
Szép meg minden, de ezek a gép tulajdonságok a földhöz vágják az embert. Egy szerencséjük az hogy egyedül vannak a piacon, ha lenne még egy ilyen játék, és az normálisan történelem hű lenne, akkor ez a játék labdába sem rúghatna.
Egyszerűen szánalmas amit az orosz tankok csinálnak, az 50mm-es német nem üt át semmit, de a Zsu-37-es a szaros 37mm-esével mindent one shott-ol, erre szokták azt mondani hogy nem gáz csak társaságban kellemetlen.
A német repülőkről ne is beszéljünk, valamint az undorító BR-ről, ami a történelem pofán kaksizása...
Egy szelet zsíros kenyérnek jobb az aerodinamikája mint a német gépeknek a játék szerint.
Szóval így egy fos az egész. Persze nagyon szép nagyon tetszik csak angol, amcsi, orosz nemzeteken kívül semmi mást nem lehet kb semmire sem használni, mert vagy hidegháborús gépek lesznek az ellenfelek vagy jet-ek, a tankok esetében meg a német csúcsteknológia fele annyit sem ér mint a szerencsétlen oroszok össze bajlógólt talicskái. Olyan gépek az istencsászárok amiket 60 legyártott gép után még az oroszok is eltöröltek...
mondjuk egy yak 1-es ellen nyilván nem szabad fordulóharcot vívni, mert úgy tényleg nincs esély.
He 112 A-0 nagyon jó kis gép, az biztos 😃
Spoiler!
Szerintem a legjobb air combat game a piacon, főleg h ingyenes, na és persze ne felejtsük el azt, hogy ugyanennek a fejlesztőnek a munkái az il2 és a wings of pray is.
a sok WT videó nézése közben megtanultam repülni 😃 a MIG-3-15tel eddig 1 halál, 11 killem van realisticben, pedig az egy kifejezetten gyenge gép. 😲
Nagyon király játék, főleg a tankos része, illetve annak a térhangzása is nagyon valósághű.
hmm, ez érdekes lesz 😃 egyébként ezek csak HE lőszerek voltak, ugye? vagy az AP is robban valamilyen szinten?
A VGA nem elég hozzá! Nekem GT 220-al sem ment.
Minimum:100%
Ajánlott:100%
Ajánlott graf. beállítás:nagyon magas...
És mi a szarért megy 20 fps-sel low grafon?
Mi a baja, talán ennyire optimalizálatlan??
Én nem vagyok egy nagy ász, mert hogy is lehetnék ilyen géptulajdonságok mellett... De nekem eddig ez jött össze.
Arcade:
Realistic:
tucsok nézz rá a profilomra és ámulj😀
tudod nem egy klánt bealáztam akik azt hitték valakik aztán csak zuhantak😀
Egy olyan kérdésem lenne a tapasztaltabb játékosoktól, hogy a kisebb szintű orosz gépekhez ( mig 3 lagg stb.) milyen taktikát ajánlatok?
Az I-16 al fordulóharcolni szoktam és be is válik van hogy 3-4 gépet is le tudok kapni vele (arcade-ban), de amiket említettem nem túl fordulékonyak. Próbáltam velük azt is, hogy felmegyek magasra és onnan verek rájuk, csak az a gond hogy viszonylag kicsi a tűzerő( 2 db 7 es kaliber meg 1 db 20 as a jellemző) és max egy sorozatot tudok beléjük nyomni ez meg sok gépnek nem elég (és nem szoktam mellé lőni) ezt követően meg a megsebzett prédám valaki lelövi amíg feljebb megyek/tárazok, szóval csak assistot kapok.
Amerika 16 géppel jön.
Japán 12-vel.
Az event neve Pear Harbor. Ha jól emlékszem ott az amcsik még csak felszállni is alig tudtak nem ám nyerni, ennek ellenére jönnek mintha muszáj volna. A japán bombázóknak meg 11 hajót kell kiikatnia, a 12 japánból legalább 11-nek bombázóval kellene jönni és minimum 250kb bombát vagy a nagyobb torpedót hoznia, tehát az Amcsi vadászgépek ellen semmi esélyünk sincs.
Összességében egy olyan eventet amint történelmileg lazán nyertek a japánok, a japánokkal kb lehetetlen megnyerni.
Gratulálok ismét.
Kaizinger, hidd el akit akarok eltalálok, és nem kell már megtanulnom játszani, és írtam hogy csak régen voltak op-k, mára kialakult az előnyük és a hátrányuk.
Caymane, látszik az amcsi fölény, csinálj egy ilyen német statisztikát, soha a büdös életben nem fogsz tudni. A Bd 109 E-1 nem rossz gép, mert a maga osztályában még fel tudta venni a harcot. A nagyobb tier-ekben viszont a németeknek esélyük sincs.
kaizinger, és itt nem a "tudok lőni"ről van szó vagy a nem "tudok"ról, mert látom amikor világít az égen az ellenséges gép annyira kapja, de ugyan úgy megy tovább és fél perc azt mögöttem van és lelő... 😉
Szóval kaizingeregy "P36G Hawk: 67 csata, 34 győzelem, 72 lelőtt gép" Csinálj egy ilyen stats-ot valamelyik német géppel... 😀
Dono, eleinte nekem is az volt, de már már kiráz a hideg az arcade-től.
És kaizinger, nem akarom le írni hogy itt ts-en mi volt a reakció a "tanulj emg lőni" kijelentésedre, rokonaid csuklanának, és nem rosszból írom, de ez így van, és ha te ezt nem érzed akkor vagy a németekkel nem voltál vagy angol/amcsikkal, mert tudod én tolom mind a kettőt. 2 ágyús japán gépekkel előbb lelövöm ugyan azt a amcsi gépet mint a 4 ágyús némettel, és ez nem a lövés tanulásától függ, bár ha ezt így nem lehet felfogni nem tudom hogy írjam le nektek.
mgaben, tőled meg bocsi, csak nagyon felpumpálta az agyam ezen a retek amcsi majmolós játék 😃
Az amcsi/angol gépeket még akkor lövöm mikor már lezuhantak és a földön vannak...