War Thunder gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Dual-Core 2.2 GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
DirectX 10.1 level video card: Intel HD Graphics 5100 / AMD Radeon 77XX / NVIDIA GeForce GTX 660
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 SP1/8/10
STO:
39 GB available space
RES:
The minimum supported resolution for the game is 720p
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 or Ryzen 5 3600 or better
RAM:
16 GB RAM
GPU:
DirectX 11 level video card or higher and drivers: Nvidia GeForce 1060 and higher, Radeon RX 560 and higher
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 (64bit)
STO:
39 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 676
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Spoiler!
A nem hivatalos verziót letöltheted innen:
http://www2.zippyshare.com/v/lmEzF6SD/file.html
Telepítés:
A .rar-ban található fájlokat másold be a War Tuhunder\Sound mappába. (Az eredeti fájlokról érdemes mentést csinálni.)
Indítsd el a játékot az aces.exe-vel. A felugró üzenetre nyomj No-t/Nemet.
Megjegyzés:
Sajnos mivel a szinkron nincs még kiadva, ezért a játékban nagyon halk alapból a hang,
ezért érdemes feljebb húzni a rádió/FMW csúszkát magasabbra.
Amit felsoroltál, igen ehet benne valami. de propaganda vagy sem ocsmány egy dolog hogy te egy sorozatból a 20mm-esel nem tudsz lelőni egy P51-et(én 30 mm-el is 4x hiteltem pedig abból elég volt 1 is egy repcsinak no mindegy) ő meg mögém fordul mert a p51 kurvára jól fordult és a 12,7-esével kb. az első két golyó leszakítja a szárnyam a 4-5. meg szétszakítja a pilótám...
egyébként nekem még kiírja, hogy hányan vannak online és hány csata megy éppen. akárhogy is nézem, szerintem az 52.000 online játékos egy időben nem rossz.
a grafikára kitérve, elvileg az új patchel kijavítják ezt az exploitot, hogy low grafikán többet lehet látni, remélem lesz is majd belőle valami.
Egy korai Tigrises vidim van ott még jól működött a tank. pl. ma nekem a tigrisnél a 200 mm-es páncél lemezt lőtte át egy T34-85-ös 😃 A WT-vel régóta nem játszom, ma kipróbáltam de ugyan úgy hulladék, de holnap csinálok neked vidiket 😀
De a repcsisre van két példám is...
Első egy szimulátor Fw 190 A5-ös fegyverzeti kamera szemszögéből.
És mellé itt van a Spitié...
Két meccset mentem és már febacot...
I-185(M-82) 620 km/h-val megy, az Fw 190 A4 pedig 644-el, jött velem szembe az I-185(M-82) meg még egy russzancs, abból kiszedtem az egyiket, ez az I-185(M-82) maradt, aki egy 180°forduló után még követni tudott és lőtt rám és 0,8-ön maradt kb. és jött szemből egy La5, valamint az I-85-össel szemben volt egy 2-300 méteres magaslati előnyöm ami plussz energia vele szembe, ha ez nem lett volna simán utol ér.
Két meccs alatt kb. olyan 4-5 perc alatt lerendezték az oroszozok 2-3 max 5-ös veszteséggel, az utolsó is amiben repültem, lelőttem egy Pe-t meg egy La-t talán az jött velem szembe és az én két killem mellett volt kb. még 2 és még élt tőlünk 4 játékos a 10-11-ből, a másik meg egy Tank szimulátor volt, azt nem kell részleteznem.
Valamint még a grafikára kitérnék, a játék grafikája nagyon szép de aki low-on játszik az kb. 2x annyit lát mint aki full-on. 😃 Persze ez nem fontos, mert nem kötelező fullon játszani, ez csak egy kis érdekesség.
Így jelenlegi formájában a WT még mindig nem nőtte ki magát a WoT illetve az Armored Warfare mellől. WT-ben várakozik 5-6 player és ahhoz jön majd egy adag akivel elindul a játék, az Armored Warfare-ban meg 100-150 fő és onnan indul egy játék valamint ott nem dob be nagyobb tier-esek köz, max az 1 szinttel nagyobb de az is csak max 3-4. Emlékszem mikor kezdtem a WT-t mindig ki írta mennyi online játékos van, ebből mennyi játszik és mennyi várakozik, már ezt sem meri kiírni mert elfogytak. 😃
Spoiler!
a történelmi szembeállításról meg már volt szó régebben. nem kivitelezhető, mindenki a németekkel akarna menni a több kill reményében, pedig pont, hogy belőlük kéne kevesebbnek lenni --> rohadt hosszú matchmaking.
inkább nem fárasztom magam veled... spameld nyugodtan innentől fölöslegesnek látom bárit is mondani... ha ennyire fikázod a játékot akkor el tudod árulni miért is játszol vele? és ne azzal gyere hogy a vetélytárs még rosszabb
És bocsi elírtam 200+ volt 😃
tessék okostóni
Bírom mikor jönnek a kis nokedlik mint te és "elnézted", tudom mit láttam. Ilyen szögbe one shottolt... 😃 Sőt a Tigrisem szemből meglőtték killcam-ben meg mutatja hogy a a torony mögött csapódott be ammoba 90°-ba akkor az mi volt? 😃
Ne csinálj magadból hülyét, fölöslegesen. Mindig is sokkal kevesebb németező volt mert az ő játékok kb. -60% esélyről indul.
A másik a jelenlegi tanktulajdonságok mellett simán lenne esélyük történelmi időpontokhoz rendelt rendszerrel... De ha az neked nem tetszik akkor jó legyen ez, eredeti modellekkel 😉
Szóval én elmondom az igazat te meg megmagyarázod a lehetetlent.
Ja és ha a 0-ról 50-re kijelentésemben nem érzed az iróniát akkor sürgősen menj dokihoz 😉 kicsit kezeltetni kéne magad.
még mindig itt sírsz? :,D
istenem nem unod hogy folyton ugyan azt a baromságot írogatod le ide átfogalmazva?
nem azt mondom hogy a játéknak nincsenek hibái de azért te is jó nagy sületlenségeket tudsz összehordani...
tudhatnád az újabb patchek óta az ammorack nem igazán opció semelyik országnál sem ezért nem érdemes próbálkozni vele... a benzintank sosem volt túl robbanékony ezért kell a lövészt kilőni először.
és persze lelő a utánamész mert akkor ő beáll hogy rád tudjon lőni...
az a 0-50 re 2mp alatt azt ügye te se hiszed el? 😃
évszám szerinti rendezés? nevetséges... akkor meg a németek lennének túl erősek sok helyen meg különben is az a szegény hetzer így is mélytorokra nyeli te meg bedobnád az is-2 ellen? logikus...
ebbe a játékba 2 dolog kell angol és japán tankok(hogy minél több legyen*) és kibővített br/tier-ek
kb 15br-re és 10 tier-re
*=1.több tank kiszorítaná az erősebb tankokat 2. megtörténne olyan csata hogy orosz+német+japán usa+angol ellen ami inkább lehet kiegyensúlyozott (pl a firefly tankok)
és azt a 300+ mm valószínűleg elnézted....
War Thunderre visszatérve.
A játéknak a főbb problémája az a történelem ferdítés, műszaki adatoktól kedve mindenben. Pl. van az a pálya aminek a közepén két híd van, és a két híd közötti összekötő szigeten szokott lenni az egyik foglalandó pont, nos azon a map-on az egyik spawn-ról rá lehet látni a másikra, ott történt meg az hogy egy T34-85 one shottolt az egész pályáról a Pantheremet úgy hogy a páncélom 300+ mm volt, de ő belőtt és mindenki k.o. A másik meg hogy sokszor van hogy az oroszt belövöm és visszalő egyből és én meghalok ellenbe vele, két lehetőségem van velük szemben 1. kilövöm a turettet vagy is csak belövöm olyankor elmegy mert ő 0-ról 50-re 2 mp alatt gyorsul, makd ahova bemetn rá 10 mp-re ott vagyok és amire oda érek már tud lőni... 2. lehetősék kilövöm a motort, de ő egyből visszalő és meghalok.
A repülős részben meg, orosz buff a plafonon, az orosz gépeknek a háború végéig ellenfelei voltak a németek az Fw-k ették őket mint kacsa a nokelidt, de itt udorító az egész, már jó ideje nem játszottam vele. Most megyek egy német tankost azt szerintem hanyagolom is ezt a kis történelem hamisítós szart.
A BR helyett csinálhatnának évszám szerinti rendezést, de úgy az oroszok és az amcsik is szét lennének backodva, neki álltam előásni melyik gép mikor harcolt/gyártották/hadrendbe állt itt tartok.
próbáld ki a m13-ast igen a légvédelmi tankot 2 .50-sel egyszerűen gyalázat milyen op low tierben tankok ellen 😃
amúgy nem rossz 😃 én a helyedben inkább oroszokkal mennék mert amerikaiak később nagyon ratyik leszenk
100 % Ajánlott:
77 % Ajánlott grafikai beállítás:
Közepes (1080p)
Eldöcögne? :/
nekem életben nem volt 500-as pingem csak ha torrent pörgött 100-on...
nincs grafikája... erre inkább nem mondok semmit de megjegyzem még mindig szebb mint a WOT és nekem fullon van 40-60 fps-em és nem tartom a gépem valami erőműnek
br-re visszatérve úgy kb a max br lehetne 15 mert hogy az is-2 44 t-54-esekkel van egy csapatban az nincs rendben...
a t-34-et meg persze hogy nem lövöd át ha a döntött részre lősz a turretet ellövöd és kész...
1-2 kivétellel minden tankomnak 1 fölött van a K/D aránya és botokkal nemigen szoktam foglalkozni.
de mindegy, én még jól elvagyok a játékkal. nem tagadom, vannak bajok a játékkal, inkább nagyobb tierben, ahogy hallom, de tier 1-4 simán játszható sztem.
most is mentem egy kört az F2-vel (szvsz a legjobb tank azon a szinten). lett 4 killem, de sajnos azt vettem észre, hogy a csapattársaim több mint fele már nincs is játékban, mert rohannak közelharcolni a T34-esekkel. hát de ez van, attól függetlenül, hogy vesztettem, az is jó játék volt.
maguk a járművek többsége történelemhű (kivéve néhány repülőt, pl a Ta 152-nek borzalmas FM-je van már nem is tudom mióta), egyszerűen csak nem történelemhűen vannak szembeállítva egymással, ami nem feltétlenül baj, de adódnak belőle gondok.
német tankok mikor lettek nerfelve? én még mindig úgy gondolom, hogy más játékkal játszok, mint ti :\
mellesleg nálam már vagy 1 éve nem volt semmilyen laggom / packet lossom.
Már kapásból rosszul nyitottál a kommenteddel, mert a torrent be sem volt kapcsolva nálam, amikor packet loss és lagg történt. Ugráló tankok 37-es ping mellett azért kicsit érdekes és a fejlesztőket minősíti.
Pontosan az a baj, amit írtál, csak a BR-t nézi a játék nem pedig a skill-t is.
Ez mondjuk még mindig nem magyarázza, hogy ugyanazzal a tankkal játszva ugyanúgy 1 lövéseznek sokszor olyan helyen, ahol pattannia kellene, ellenben nekem 3x-4x rá kell lőnöm, mire hajlandó megdögleni az illető tankja. Annál feketébb már nem lehetett volna a tank belseje.
De lehetne mesélni olyanokról, hogy előtt legénység mellett is tovább lőnek a tankból, ellenben nálam fél meg egy perces javítás van. (Field repair még alacsony)
Vagy az említett BR, amikor betesz olyan tankok közé, ahol több, mint 1,5 br a különbség, de semmi gond ez így fair.
Lehet ez az Arcade baromsága, hogy kiegyenlítsék a meccseket, de azért többről van itt szó.
Több p2f játékkal játszottam már, de mindegyik ugyanarról szól, ha fizetsz, akkor jobb lesz a játék. Nem csak kozmetikázásokat kap az ember a pénzéért, és ez a probléma.
ha sokat játszol vele fel fogja *** az agyad engem is sokszor fel *** már de amikor látom hogy kezdek ragelni alt+f4 és meg van oldva megyek játszani mással vagy akármi mást csinálni
érdekes hogy nálam ha nem megy a torrent és nem csinál semmit akkor eu szerveren 30-60 pingem van....
,,egyoldalú meccs..." a mm nem tudja hogy az x embernek milyen a "skillje" ő csak a tankok/repülők battleratingjét nézi ami +/- 1.0br határon belül mozog (a wt közösség ezt le akarja csökkenteni 0.7-re)
,,1 lövéses nyomorékok..." amikor te ölsz meg valakit 1 lövéssel észre se veszed...
,,ruszki szar..." mert más ország nem tudna elrontani valamit
,,átütnek a light tankok..." az hogy light tank nem jelent semmit nézd meg a m41 walking bulldogot light tank a tierjének legjobb ágyújával (páncélátütés szempontjából)
,,eltűnő ellenfél/semmiből előtűnő ellenfél" szerintem te arcade tankokkal játszol és ott ne csodálkozz ha nem találod mért mutatja világosan a nevét mert az akkor is felvillan ha 1 kis része is kilóg amire rá se tudsz lőni és a semmiből előtűnő ellenfél meg lehet hogy takarva volt más játékos "névtáblájával". de ezeket el lehet kerülni ha fedezékből csak lőni bújsz elő(távcső segít)
,,nincs igazságos free to play játék" nem tudom hogy ezek a szempontok alapján mért pont a f2p a hibás ilyenek előfordulhatnak fizetős játékban is.
és ha nem lenne mikrotranzakció egy f2p játékba honnan lenne bevétele?
és igen az élet igazságtalan törődj bele.
Az 1 lövésező nyomorékokról nem is beszélve, akiket az ember hiába lő meg jó helyen a francért sem akarnak megdögleni.
Először azt hittem ez a játék különb lesz a World of Shit-nél, de be kell látnom ez is egy nyomorék ruszki szar.
Ahogy haladok a fejlődési fán lefele, annál jobban szopat a játék. Nagyobb tier-be dob, átüthetetlen light tankok, laggolás, lejátszott egy oldalú meccsek, eltűnő ellenfél, a semmiből előtűnő ellenfél, stb, stb.
Nincs egy igazságos free to play játék, amire az ember szívesen költene egy idő után, mert látja, hogy érdemes belefektetni. A játékosokról nem is beszélve, akiket valamilyen elmegyógyintézetből varázsol az mm a játékba. Eleinte jól szórakoztam, de megint bosszantanak olyan hibák, amik a fejlesztőket minősítik.
Elkeserítő milyen unfair világot élünk ezekkel a pay to win szarokkal.
De ha lett is volna, akkor sem helytálló mert ezt a 3 jelenetet 2 meccsről szedtem ki, meg volt még 2 amiben ugyan ez történt, csak közben bemnetem német eventre kicsit így kicsúsztak a mentett meccsek listájából.
Ez nem lagg ez nem packet loss, ilyenek az angolok és az amcsik és még az oroszok is.
De ha ez így is van, tehát az én nettem szar akkor előtte egy nappal a németeknél miért nem volt ilyen:
Elméletileg akkor ott is ugyan annak kéne lejátszódnia 😀
3. ha szögelve volt a páncél, akkor lehetett esély arra, hogy le fog pattanni a lövedék. ha megnézel egy lövedék adatlapját, akkor ott van, hogy "angle of attack with xx% chance of a riotchet" és mellette van egy érték fokban megadva.
4. az MM alapvetően nem tier, hanem battle rating alapján dolgozik. asszem +-1.0 BR a felső és az alsó határ.
Tucsok2008: azért kíváncsi lennék, hogy neked és az ellenséges gépnek mekkora pingje volt. 100+al már tényleg szar lehet játszani. lol ez ugyancsak nem a WT hibája.
az előző hozzászólásodra meg inkább nem is reagálok. akkor játssz a spitire griffonnal, ennyi D:
https://www.youtube.com/watch?v=7bFtsBI8KS4
Most már bizonyított hogy csal a rendszer mint a rohadt isten...
Miért csapódik a gépem a földbe, amikor az előző pillanatban még az égen vagyok bő 1000m magasan?
Miért ugrálnak a tankok a földön, mint a szöcskék?
Hogy lehet az, hogy 1x bemegy 1 tankon pontosan ugyan ott a lövés máskor meg nem?
Az mm miért rakja a 2-es tier tankokat az alap 1-esek közé?
Van pár érdekesség a WT-ben, ami roppant mód fel tud húzni, mert érthetetlen számomra, de még mindig jobb, mint a konkurens WG shit game.
Örülnék, ha kigyomlálnák ezeket a bugokat, ahelyett, hogy lépegetős modokat gyártanak a bugokkal teli játékba.