The Elder Scrolls V: Skyrim gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Dual Core 2.0GHz or equivalent processor
RAM:
2GB
GPU:
Direct X 9.0c compliant video card with 512 MB of RAM
DX:
DX9
OS:
Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
STO:
6GB free HDD Space
Hang:
DirectX compatible sound card
NET:
Internet Access for Steam activation
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad-core Intel or AMD CPU
RAM:
4GB
GPU:
DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM (Nvidia GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon 4890 or higher)
DX:
DX9
OS:
Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Hang:
DirectX compatible sound card
NET:
Internet Access for Steam activation
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 094
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Elozo reszek nelkul is viszont elvezheto lesz, nyugi! 😀
UJ: Sajat, uj rajongoi vidim! Vigyazat, kozel fel oras lett!!! 😆
Kíváncsi vagyok hogy mennyire nehezen elérhető és milyen korlátok között (pl MP) használható az a képesség.
Erre, v. legkesobb a jovohetre igertek a HIVATALOS GEPIGENYET A SKYRIM-nek ( a legeselyesebb jovohet HETFO)!!! 😆 😉
Jajj, de jo lesz mar, ezt a vidit ki NE hagyja valaki, anyag nagyon!!! 😆
Sajat sarkanyunk is lehet majd, nagyon faxa!!! 😆 😀
http://www.systemrequirements.in/system-requirements-for-the-elder-scrolls-v-skyrim.html
Minimum System Requirements
* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB
* Graphics: 512 MB card
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c
Recommended System Requirements
* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Quad 3 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c
Supported Graphics Cards:
Minimum – 8800 GT
Recommanded – Geforce GTX 460/Radeon 5850
na majd pár év mulva nyomom én is..:S 😃
[movie=youtube]faj9P7yv0YY&feature[/movie]
[movie=youtube]qR_GGsRWJHA&feature[/movie]
[movie=youtube]jzv2PuAIqQA&feature[/movie]
SZERK.:
Masodik:
Azert remelem nem kell majd sok hiba miatt bosszankodnunk ! 😆 😊
Oblivionban annyi mindent átbabráltak...zavaró volt... 😠
(egyéni probléma : akkor játszottam vele utoljára amikor letöltöttem a magyarítást/magyarosítást,
mert ha utazni akartam(rákattintva 1 ismert hely ikonjára) lefagyott a játék,hiába telepítettem úja a játékot,hiába töröltem a magyar MODot, semmi nem segített... 😢 )
Remélem a Skyrim nem lesz olyan bugos mint az Oblivion a questek terén.(vagy csak nálam bugolt be a campain quest ? Bizonyos résznél nem engedett tovább,hiába vol meg ami kellett,aztán kezdtem úlyat,annál meg máshol akadt el,és kb így tovább... Lehet h nekem nincs szerencsém. 😕 )
Ilyen az enyém is:
SZERK.:
Hello ! 😀 Megosztanam veletek itt is legujabb SKYRIM-bejegyzesemet ! 😆 😉
"11-11-11 SKYRIM MEGA ÖSSZEÁLLÍTÁS
Alig több mint 1 hónap már csak a The Elder Scrolls ötödik részének várva várt megjelenéséig...
Sziasztok!
Alig több mint 1 hónap már csak a The Elder Scrolls ötödik részének várva várt megjelenéséig..., ez talán sokaknak elenyésző idő a napi teendők mellett, de talán sokaknak mégsem, így esetleg éveknek is tünhet ez az utolsó egy hónap . Akárcsak nekem.
Bizony, régen volt már, talán a Piranha Bytes játék, a Gohtic 2 es Gothic 3 című fantasy PC RPG-k kapcsán, hogy valamit ennyire várjak. Belevethessem magamat a játékba végre, akár néhány átvirrasztott, átjátszott éjszakával egybefűzve is. Valami ilyesmit érzek ismét és az eddigi hírek egyszer sem engedték hogy lanyhuljon akár egy picikét is az érdeklődésem a SKYRIM íránt.
Először még csak gyengébb minőségű képeken és videókon vehettük szemügyre. Azóta azonban, ahogyan teltek a hónapok, egyre több és jobb minőségű látnivalót tálaltak fel nekünk a jövő hónapban bemutatkozó, megjelenő SKYRIM-ből.
Aki a fantasy RPG kedvelője, de eddig mondjuk az Antarktiszon akadt volna sűrgős dolga, az most itt bepótolhatja hiányos SKYRIM ismereteit. Igyekeztem minden fontosabb dolgot besűríteni ide, persze csak amennyire ezt egyetlen blog kerete engedi.
Kezdeném először is az ismertetőt a most Októberben megjelent XboX360-as angol konzolmagazin SKYRIM cikkével. A cikk pikantériája, hogy hárman is tesztelhették a SKYRIM-et, persze pici megkötéssel, de akkor is. Én szívesen lettem volna a helyükben. Ti nem ?
A dolog másik, kissebb érdekessége, hogy soha nem volt és nem is tervezek egyenlőre konzolt venni, konzolos újságot sem vettem sohasem korábban, de hát ugye a SKYRIM ott figyelt a borítón. 😃
A cikk egy részét, itt és most, az én szabad fordításomban olvashatjátok. Csak egy játékos, illetve tesztelő beszámolóját ismertetem. Annak is leginkább az elejét. Bocs, ha valahol nem lenne pontos! 😉
XboX360-as magazinból ( Novemberi szám, UK )
ÉSZAKI LELEPLEZÉS
Skyrim-ben, azaz Égkoszorúban eltöltött 3 óra, ennyi idő nagyjából engedett minket a felszínt kaparászni.
Három óra igen sok idő lehet egy bevásárlóközpontban ( nekünk, srácoknak ^^).
Ez igen hosszú időnek számít forgalomban, vezetés közben is.
SKYRIM-ben ennyi idő eltöltése alap. Ez olyan kb., mint mikor kapunk egy másik dimenzióból egy baromira ízletes kekszet, mikor pedig elvesszük és hozzákezdenénk lelkesen a fogyasztásának, akkor azt még hozzátennék, hogy csak a levegőt harapdálhatnánk körbe körülötte.
Mikor az időnk letelik, azt mondták, hogy letesszük majd a kontrollerjeinket. Mindannyian bólintottunk, de senki nem állt le a játékkal közben. Ez olyan volt, mintha csak a szüleinket tesztelnénk. Bátorkodnak majd ők kihúzni a konzoljaink dugóját az áramból ? És igazságos lesz, ha megteszik, akkor mi egy hatalmas hisztit rendezünk ?
Saját Skyrim tapasztalatom kb. a játék kezdete után fél órával kezdödik.
Mi ugyanis nem láthatjuk a játék nyitó jelenetét, sem a történet elejét, hogyan is kerül a hősünk, karakterünk a halál torkának közelébe...
Ez az a pillanat az Oblivion-ban, mikor a bevezető, gyakorló rész végén Jean-Luc Picard-dal, kapunk egy utolsó esélyt a karakterünk változtatására, módosítására, mielőtt belépnénk végül vele a játék igazi, monumentális világába. Ez az, ahol a teszt során mi csatlakozhattunk a játékba. Egy barlangban, ahová Skyrim fagyos, fehér fénye szűrődik be.
Saját lehetőségeink itt, a Skyrim-ben jóval kevesebbek, mint ahogyan azt az Elder Scrolls-sorozat rajongói, játékosai feltételeznék. Te nem választhatod meg a csillagjegyedet. Te nem választhatod meg az osztályodat. Mondja ezt egy olyan szerepjátékos, aki tipikusan beteges félelmet érez a játék elején ilyenkor, ez tehát egy erős nyomáscsökkentés, enyhítés számomra.
Nekem nem kell aggódnom a perk(ek) választása miatt sem, így nem megy át az egész unalmasba, erőtlenné. Én rengeteg időt töltöttem az Oblivionban ezekre a döntéshozatalokra.
Az egyetlen nem kozmetikázott (?), nem egyszerűsített rész a faj kiválasztása a karakterünk létrehozásakor. Khajiit-ot választottam, nem is igazán az éjjellátó képessége, vagy nem is a szimata miatt, mint inkább mert masszív harcos macska faj.
Ezek után tehát Jeff, a sárkányszülött Khajiit kisétált a fénybe és cikk-cakkos hegyi ösvényen ahonnan Riverwood felé vette az írányt. Ez az első pillanat, mikor látni fogod SKYRIM felszabadítóan gyönyörű, képeslapra illő vidékét...
A tesztekről szóló bemutató szerintem jól sikerült, nálam tuti vétel a SKYRIM, attól független, hogy magyar nyelven nem jelenik meg hivatalosan, előreláthatóan, az eddigi infók alapján !
Aki viszont tud és szeretne is, már most jelentkezhet, csatlakozhat a MorroHUN Team-hez, fordítónak, hogy miharabb magyar felirattal is játszható legyen majd Égkoszorú epikus fantázia világa !!! 😉
További infó erről itt: http://www.morrohun.hu/hirek/2011/09/skyrim-forditokat-keresunk/
Angol nyelven még további infók derültek ki ( ezek egy része nem teljesen új infó ), pl.:
Az első jelentős döntésünk Rivewood felé menet lesz, mikor az út mentén 3 db sziklát talizhatunk, itt el kell majd döntenünk, hogy melyik ösvényen is fejlődjön a karink. Egy szikla a mágusnak, egy a harcosnak, egy a tolvajnak. Ez viszont nem jelenti, hogy három osztály lenne mindössze a játékban, ez ennél jóval kifinomultabbnak ígérkezik. Igazából a SKYRIM-ben nem is lesznek konkrét osztályok. Szélesebb skálája van a specializációknak. Ekkor, karakterünk első szintjénél viszont nem kell ezen aggódnunk. A szikla aktiválásával pl. a tesztelő karija, Jeff, a Khajiit nem kapott erőt, csak a fejlődését gyorsította. Jeff varázslatra specializálódott, így 20%-al megnőtt a fejlődés ezen a téren, öt varázslati ágban.
A "radian" játékmentenek köszönhetően sosem tudhatjuk mire is számíthatunk pontosan a 250-en dungeon-ben. Hiszen a lényege, hogy véletlenszerűen generálja, hozza létre majd a mellékkuldetéseket, annak függvényében, hogy előzőleg miket vittünk már végbe és hogyan, a játék során.
18 képesség lefedi az 5 db mágus-iskolát, a három fegyver típust ( egykezes, kétkezes és az íjász ) és a három védekező képességet ( könnyű és nehéz páncél, valamint blokkolás ).
Három mesterség segíti majd a karinkat, hogy pénzhez juthasson, v. éppen felszerelhesse magát:
1 Alkímia - A különleges összetevökkel, pl. különféle növények és ásványok révén akár igen hatásos varázsitalokat hozhatunk létre magunk.
2 Elbűvölés Idéglenesen, bizonyos ideig felruházhatunk, v. talán meg is idézhetünk erőteljes fegyvereket.
3 Kovácsolás - Hordjunk majd csákány is az eszköztárunkban, az ásványok begyűjtéséhez!
( A főzés pedig extra lesz, de nem mint képesség. )
Fejletteb tolvaj szinten a legyőzött ellenfelek éppen hordott ruháját is megszerezhetjük.
Házasságra is lesz lehetőség a játék során, sőt még gyerek is lehet belőle. 😃
Fajok keveredése esetén (is) a férfi lesz a párkapcsolatban a domináns, uralkodó az utódra nézve.
A játék vélhetően igazi, nemrégiben kiszivárgott hivatalos térképe így fest:
Ezen felül még sok-sok finomsággal, újdonsággal fog érkezni, az összes platformon hasonló játékélménnyel.
A PC-verzióban persze azért 1-2 extra helyet kap. A legjelentősebb lesz talán a MOD lehetősége.
Ezenfelül a vizuális megjelenése, a grafika is kidoglozottabb, szebb lesz, persze csak a korszerűbb, erősebb játékra termett vasakon, PC-n.
Sajnos, hogy pontosan ez milyen gépigényt is takar, azt még hivatalosan mindig nem tudni.
Akinek lövése sincsen esetleg az ilyen témában, nem tudja megtippleni sem, pedig szeretné tudni, az nézze meg esetleg az általam készített ragongói videómat. Akit a gépigénye kevésbé érint az is jól szórakozhat rajta, rengeteg SKYRIM-ről szerzett képpel megfűszereztem, jó szórakozást kívánok hozzá ! ;D :-)
Aki esetleg még a bemutatkozó vidit sem látta volna a SKYRIM-ból, annak "kötelező"
megtekintenie az első SKYRIM-es rajongói vidimet is, nagyjabol annyi volt a változtatás, szerkesztésem csak a vidiben, hogy az északi harcos, kari a vidiben picit lassítva üvölti el magát a sárkány ellen. 😉
Akit még több SKYRIM hírre, érdekességre is áhítozna, az légyszi látogassa meg két korábbi SKYRIM blogomat is, THX !!! 😉
Skyrim blogom, első:
http://www.gamekapocs.hu/tag/hedzsooo/blog/1378/the_elder_scrolls_v_skyrim_rendszer_kovetelmeny_azaz_gepigeny_pc_n
Második:
http://www.gamekapocs.hu/tag/hedzsooo/blog/1500/nehany_uj_skyrim_kep_jobb_minosegben
Harmadik, ezt megelőző, SKYRIM ihlette tehetséges zenészekről:
http://www.gamekapocs.hu/tag/hedzsooo/blog/1515/skyrim_ihlette_tehetseges_zenei_muvek_a_youtube_on_d
...Továbbra sem elég ?
Facebook-osok, erre tessék, minden PC RPG kedvelőt szerettel várok ide:
https://www.facebook.com/pages/PC-RPG-community/111044738978377
Picasa-án is akad pár újabb SKYRIM kép, erre:
https://picasaweb.google.com/112673016813676664858/2011Oktober4PCGAMERSKYRIMLatestPics?authkey=Gv1sRgCNSsy4yJ6v6kzQE
A Skyrim már egyébként akár elő is rendelhető, dobozos és digitális ( Steam-verzió ) formában is. Arról hivatalos infót még nem sikerült taliznom, hogy a dobozos verzióhoz is szükséges lesz-e majd a Steam megléte, használata.
A SKYRIM csak Singleplayer, azaz egyjátékos lesz, a fejlesztők ugyanis kizárólag a történetmódra "gyúrtak". Aki a mellékküldetések javát kihagyja, az is kb. kap 30 órányi játékidőt minimum. Aki a Skyrim egészére kíváncsi, mint én, az kb. 200-300 órányi játékidőre is számíthat, egyszeri történet kijátszás alkalmával. A játék akkor is folytatható lesz, ha sikerült a főküldetésünket, a sztori főszálát befejeznünk.
- Bármi kérdés jöhet a blogban írtakkal kapcsban, ha tudok, vmint időm is engedi, válaszolni fogok ! 😉
Üdv., József F., alias: hedzsooo"
Az eredeti bejegyzesem itt talizhato: [LINK]
nekem volt Celeronos 1 magos procim 2,8 Ghz.
nem 1 olyan jó proci de a Cod 4 mw is akadás nélkül futott rajta😀 nem beszélve a strongholdról vagy
a Medieval 2 Total War-rol😀
szóval nem olyan hű de gyengék azok a procik főleg ha 2 magos😀
de tuti hogy nagy gépigénye lesz. Alig várom hogy kijöjjön 😃😃
de látom hogy csak a megjósolt.És ne vedd sértésnek a hozzászólásom.Mert nem sértésnek szántam!! 😃
Biztos ferge
The Elder Scrolls V
System Requirements [PREDICTED] (Megjósolt)
Intel CPU - Celeron E3300 Dual-Core 2.5GHz
AMD CPU - Athlon II X2 240
Nvidia GFX Card - GeForce GT 420
ATI GFX Card - Radeon HD 5670 512MB
RAM (Memory) - 4 GB
Hard DiskSpace - 10 GB
Direct X - 9
2 hónap...nehéz kibírni....,remélem remekül megy majd,jó gépem van(/volt) de már nem mai vas...
[movie=youtube]Kt7IeycKJKQ#![/movie]
Azert tenyleg fura, h incsen meg h. gepigenye..., ez remeljuk nem azt jelenti, h meg most takoljak a PC-verziot ossze gyorsan a konzolosok melle, hanem csak 1 jo marketing/reklam-fogas, h igy lehessen meg kulon errol is beszelni a jatek kapcsan, h vajon mi kell majd ala, mennyire eros vas ??? 😊
Aki nagyon analfabeta, v. csak kezdo a PC jatekok gepigenyet illetoen, annak talan jol jon a picit lentebb belinkelt vidim, igyekeztem megsaccolni a Skyrim gepigenyet, meg 1 kis segitseget is kaptam, annak rendje es modja szerint modositottam is aztan. Akit a gepigenye nem erdekel az is megnezheti a videot, mert rengeteg kep van benne a Skyrim-rol osszegyujtve, 1 vidibe ! 😆 😉
Szeretem az ilyen kardozós,varázslós játékokat 😜