header
Stargate: Timekeepers
Stargate: Timekeepers cover
Megjelenés: 2024. January 23.
Műfaj: Stratégia, RTT
Fejlesztő: Slitherine
Kiadó: Slitherine

Stargate: Timekeepers gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i3-8100, AMD Ryzen 5 1600
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 950, Radeon R9 270X
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 64bit
STO:
45 GB available space

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i3-10100, AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 1650, Radeon RX 570
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 64bit
STO:
45 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Steampunk TimerShadow Tactics: Aiko's Choice63 DaysCommandos 3: Destination BerlinM.E.R.C.Total War: ARENA
Hozzászólások: 8
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
The Witcher FAN avatar
Nagyon várom a Satrgate SG-1 volt az a sorozat amin felnőttem, szóval van elvárás.
0
0
0
0
no avatar
2 küldetést mutattak be róla első ránézésre tiszta desperados 3 beütése van, lopakodás lesz benne bőven.
0
0
0
0
no avatar
Az a baj, hogy kb 15 évet késett.

Jelenleg még gamplayt sem mutattak belőle csak egy semmit mondó trailer került fel ami egy random stargate akármiből kivett 1 perc kb.

Az alábbi a bejelentésről készült:


Így láthatatlanba szerintem rts-ként, már amennyiben a klasszikus rts lesz, vagyis bázisépítés, felderítés, nyersanyaggyűjtés, hadseregépítés és támadás, nem illik a Stragate világába. Persze voltak részek amik nyersanyag kitermelési nehézségekről szóltak, de maga a sorozat és film sosem egy háborúról szólt ahol konkrét seregek csaptak össze. Azok a csaták a képernyőn kívül voltak.

Nálam ha Stargate akkor inkább egy taktikusabb csapat alapú játék lenne vagy akár fedezék alapú shooter, ahol kis létszámmal kell a túlerőt lenyomni. Ezt meg lehet fejelni csapatmenedzsmenttel is.
1996 környékén virágkorát élték az izometrikus nézetű csapat alapú taktikai játékok, így onnan lehetne kölcsönözni pár jó mechanikát, pl újoncok xp-t kapnak, szintlépés, ranglétra, komolyabb fegyverzet, kis Syndicate féle kutatás/fejlesztés bele, hogy új fegyvereket lehessen fejleszteni, ötvözni a földi és idegen technológiákat, több csapat kiküldése akár bevetésre, akár gyakorlatra, be lehetne hozni a kasztokat is, azok is kapnának spéci felszerelést, stb...random világok nem túl nagy bejárható területtel, de azért ne legyen egy sikátorszimulátor.
0
0
0
0
💬 4
xymano avatar
@Palanova: Egy Mass Effect-Division-Ufo keverék és kész is
0
0
0
0
no avatar
@xymano: Mass Effect féle galaxis és utazás a világok között, amennyi random kis világ volt a ME1-ben azok elég nagyok is ha csak gyalog lehet bejárni őket, feltéve ha nem annyira üresek mint a ME1-ben voltak 😀
Division féle csapat, harc, skill és fedezékrendszer.

És akkor már csak a kasztokat kell összelegózni 😃
Tollan melee orvgyilkos vagy spéci limitált lőszeres távcsövessel falon/fedezéken átlőhet
Tauri ranged dps (MP5, P90, AR15, LMG... és C4 persze)
Jaffa tank (villámló bot 😃 )
Tokra doki (Goa'uld eszközöket használna)

és mindezt az Asgardiak szervezik 😃

A Mennyország az, ahol az angolok a rendőrök, a franciák a szakácsok, a németek a mérnökök, az olaszok a szeretők és az egészet a svájciak szervezik.
A Pokol az, ahol a németek a rendőrök, az angolok a szakácsok, a franciák a mérnökök, a svájciak a szeretők és az egészet az olaszok szervezik.


UFO-ról nekem mindig az a screenshot jut az eszembe amikor az ember katona puskája belelóg az idegen fejébe és fölé van írva: hit chance 95%
0
0
0
0
xymano avatar
@Palanova: Oké, ez így megfelelő, küldd tovább a fejlesztöknek, a marketingesek pedig álljanak neki reklámozni, a megjelenési dátum 2021.07.02.
Nem baj, ha csúszunk😆😆😆
0
0
0
0
no avatar
@xymano: A Slitherine-t ismerve sz*rnak a user visszajelzésekre (Empire Apart béta és Carrier Deck esetén ez a tapasztalat) szal nem pazarlom a levélpapírt rájuk. Gondolatkísérletnek érdekes volt.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció