header
Scorn
Scorn cover
Megjelenés: 2022. October 14.
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Ebb Software
Kiadó: Kepler Interactive

Scorn értékelések

Összesített:
6 felhasználó értékelése alapján
Grafika:
█████████
93%
Hang:
█████████
93%
Design, művésziség:
█████████
87%
Zene:
██████████
81%
Játékélmény:
██████████
58%
Újítások, ötletek:
██████████
73%
Összességében:
██████████
71%
Tagok értékelései:
2023. November 22.
Grafika: Nekem nagyon bejött a játék grafikája, 1-2 glitch-től eltekintve (leölt karakterek rezgése, beakadása) nem találkoztam semmilyen grafikai hibával, a textúrák szépek voltak, alapos kidolgozottság jellemezte az egész játékot. Hang: Tetszik az alapötlet, hogy viszonylag kevés a hanghatás benne, ezzel is növelve a nyomasztó hangulatot, de néha előfordult, hogy ez már inkább unalmas volt. Ettől függetlenül a lépések visszhangjai, a fegyverek durranásainak hangjai, a lények zajai és a mechanikus eszközök hanghatásai teljesen jól kivitelezettek. Design, művésziség: Szerintem a már sokak által emlegetett H.R. Giger és Beksiński által inspirált világ különösen jóra sikerült. Ez a biomechanikus, félig-gép-félig-élőszövet világ, illetve maga a sztori is többször eszembe juttatta az Infested Terran egységeket a Starcraftból, ami egy nagy kedvenc nálam. Szintén nagyon tetszett a játék Artbook-ja, bár egy kicsit tartalmazhatott volna több lore-t. Zene: Mivel nagyon szeretem az ambient és drone zenéket (is), a Scorn betétdalai kifejezetten tetszettek. A lassú, elnyújtott, delay-jel fűtött, kitartott szintetizátorhangok tökéletesen passzoltak a tájakhoz illetve helyszínekhez. Aki izmos metalriffeket vagy veretős brostep alapokat vár felcsendülni, annak viszont csalódnia kell (bár tény, hogy néhány jelenethez egyaránt el tudtam volna képzelni Bell Witch vagy Gesaffelstein számokat is :D). Játékélmény: Nekem tetszett nagyon a felfedezősdi, nem vagyok ellene a walking simulatoroknak és a logikai fejtörőknek sem. A párbajok is egész kezelhetőek, bár tény, hogy elsőre én is belefutottam, hogy 1 HP-csíkkal szenvedtem végig egy szituációt, ahol hárman támadnak rám egyszerre. A problémám nekem is inkább a játék rövidsége, azt különösen sajnálom, hogy az Artbookban emlegetett két helyszínt (Blasted Labyrinth, Tower) kihagyták, mert azokon is szívesen végigslattyogtam volna. Ettől függetlenül végigjátszás (és az Artbook áttanulmányozása után) újból végignyomtam, egészen más élmény volt. Viszont még mindig nem állt össze sok dolog, értem, hogy alapból is ez volt a cél, de pl. nem lenne rossz, ha lenne mondjuk egy döntési fa a játékban, aminek következtében akár eltérő lezárásokhoz jutnánk, vagy más és más részeit fedezhetnénk fel a világnak vagy más aspektusait láthatnánk a Scorn-univerzumnak. Kíváncsi vagyok, hogy vajon gondolkodnak-e a fejlesztők folytatásban vagy DLC-ben. Újítások, ötletek: Nekem tetszettek az existenZ által inspirált fegyverek, bár ott is volt, amit sajnos kihagytak a végleges változatból, így az összesen 3 fegyver kicsit kevésnek tűnt. A feladatok nem voltak túl nehezek, csak néha kicsit nehezen voltak értelmezhetőek, de szép lassan mindent meg lehetett fejteni. Tetszettek a gyakorlatilag élő platformok, amiket a továbbjutáshoz kellett használnunk, illetve a "kedves útitársunk" koncepciója is, illetve az is, hogy az ő segítségével használhatunk fegyvereket. Az ellenségek véleményem szerint jól ki lettek találva, de itt is az az érzésem, hogy lehetett volna több fajta, akiket mondjuk eltérő fegyverrel vagy módszerrel kell elpusztítani. Összességében: Én úgy érzem, a Scorn játéknak inkább hiányai, mint hibái vannak. Nekem összességében tetszett, izgalmas és nyomasztó atmoszférája sokáig meg fog maradni, és ajánlom mindenkinek, akinek bejön ez a stílus, és szeret teóriákat gyártani. Viszont, gondoljak akár helyszínekre, fejtörőkre, fegyverekre, ellenségekre, mindegyikből lehetett volna több. Talán majd egy DLC vagy folytatás keretében.
2023. November 22.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
█████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
█████████
85%
2023. October 30.
Grafika:
██████████
95%
Hang:
█████████
90%
Design, művésziség:
█████████
90%
Zene:
█████████
85%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
██████████
77%
2022. November 28.
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
█████████
90%
Összességében:
██████████
80%
2022. November 12.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
30%
Játékélmény:
██████████
20%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
50%
2022. October 21.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
2022. October 21.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
75%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
83%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Összességében:
██████████
66%


Elfelejtett jelszóRegisztráció