Rise of the Tomb Raider gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
RAM:
6 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 650 2 GB or AMD HD 7770 2 GB
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64 bit
STO:
25 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770K
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 980Ti 2560x1440 or NVIDIA GTX 970 1920x1080
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 64 bit
STO:
25 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 3 754
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
lehet újra kéne rakni a gépet! vagy ami zabálja az fps-t kapcsold ki: HBAO, haj tedd csak ON-ra, tesselation OFF, textúra is legyen csak Mediumon!
feltetted hozzá a legújabb AMD drivert? 16.1.1
vagy korábban összegyűjtött kincsek nézegetésére hívod..ha csillog a szeme : felszedted..
hétvége van... 😆😲
[LINK]
xoxoxo
Az meg, hogy összehasonlítod egy DOOM-al, csak a saját dielttantizmusod bizonyítja.
most frissítettem ma raktam össze magamnak
Szerintetek milyen fps-t kapnék?
Érdemes lenne megvennem most a játékot?
Az nagyon jó lenne 😃
nyelven tud. alternatív megoldás ha 'véletlenül' megvetted és nem akarsz újat venni,
hogy magadévá teszed a játék Angol nyelvi fájljait.
és az oroszt törlöd...helyette bemásolod az angolt és próbálod használni.. ehhez meg kellhet valami komolyabb text editor is nem biztos hogy csak szimpla lokalizáció copy-paste..
arról hogy melyik TIGER file ami a menü stb nyelvét tartalmazza
nincs infóm..továbbá azon régiós játéknál a hang sem lesz vsz. angol.
meg úgy egyébként az alternatív megoldási elméletemre
NEM tudok 1% siker garanciát sem adni..
amúgy a grafika beállításnál tettek bele új dolgokat!
egyébként úgy 18 óra és 13% semmit nem csinálok sokszor csak nézek és... 😲
hm update.. sok jóság..számomra lényeg hogy roszabb ne legyen.
We have just released the first PC patch for Rise of the Tomb Raider, build 1.0.610.1. This patch focusses on critical issues users ran into immediately following release, as well as minor updates based on user feedback which we could get in quickly.
This patch will be applied by Steam or Windows automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client or manually look for updates in the Windows Store.
Startup issues (Steam Only):
Fixed C++ runtime error showing up on startup preventing some users from running the game.
Provided work-around for issue where the VC++ redist would not properly get installed, stopping the game from starting at all.
Solved problem where the game would crash on startup when tools like Bins Taskbar organizer or Spacedesk are installed.
Updated options screen with among other things:
Independent mouse sensitivity control for aim and regular navigation.
Mouse and Gamepad X axis inversion
Option to disable keyboard button prompts.
Option to disable mouse smoothing (very light mouse smoothing is present otherwise)
Other fixes included in this patch:
A variety of fixes and improvements to UI including map, basecamps, and Remnant Resistance mode.
New graphics option 'Specular Reflection Quality' to enhance resolution and reduce aliasing of specular reflections, at some performance cost.
New graphics option to disable film-grain independently from 'Screen Effects'.
Improved HBAO+ quality, including better occlusion for distant objects.
Improved NVIDIA SLI performance. (Steam only)
Fixed SLI glitches during water/snow effects. (Steam only)
Resolution Modifier option that allows you to use a lower rendering resolution independent from window size when running in windowed mode.
Performance optimization for situations where Razer Chroma features are enabled. (Steam Only)
Improvements to Razer Chroma effects. (Steam Only)
Fixed an issue that could rarely lead to an error on machines with 16 hardware threads or more.
Fixed mouse cursor not always being hidden when using gamepad.
Fixed major stuttering in Endurance mode.
Fixes for Endurance leaderboards.
Fixed Remnant Resistance missions occasionally not starting.
Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers.
Warning messages for users turning textures to Very High or enabling SSAA to indicate high-end hardware is required.
A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.
While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we have made a Beta available on Steam, Build 604.2, that can be used to switch back to the previous version.
We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback!