New World

Megjelenés: 2021. Q2 (PC)
Gépigény: Átlagos (44/71)
Népszerűség: ~900# ■
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték, MMO
Fejlesztő: Amazon Games
Kiadó: Amazon Games
©© 2019, Amazon.com, Inc. or its affiliates. All rights reserved.

Minimális gépigény:
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core™ i5-2400 / AMD CPU with 4 physical cores @ 3Ghz
CPU:
Intel® Core™ i7-2600K / AMD Ryzen 5 1400
RAM:
8 GB RAM
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTX 670 2GB / AMD Radeon R9 280 or better
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTX 970 / AMD Radeon R9 390X or better
DX:
Version 12
DX:
Version 12
OS:
Windows® 10 64-bit
OS:
Windows® 10 64-bit
Tárhely:
35 GB available space
Tárhely:
35 GB available space
Hálózat:
Broadband Internet connection
Hálózat:
Broadband Internet connection
Megjegyzés: Internet connection required to play, offers in-game purchases
Összehasonlítás:
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 8
@paparazziH: Szóval azt mondod hogy mechanikára hasonló mint az ark de nem ölnek meg a sokkal erősebb emberkék mert nem tudnak?
Hmm, lehet teszek majd vele egy próbát mert így legalább van értelme gyűjtögetni.

@Warlordcommander: Pont ellenkezőleg, hogy semmi értelme gyüjtögetni. Pve tartalom kevés mert alapvetően nem mmorpg-nek indult, pvp meg teljesen ki lett herélve. Azért meg felesleges körbelootolni a fél mapot, hogy az AI zombikat vagy csontvázakat vagy bánom is én miket tudjuk hatékonyabban ütögetni
Ha Ark mechanikákat akarsz menj Arkozni, vannak PvE szerverek is, még officialba is, ott nem fog senki megölni max a dinók. Ők is azt hitték, hogy ez lesz a vonzó ereje, hogy megmarad a loot halál után meg nincs fenyegettetség az egész mapon
Az egész onnan jött, hogy valami dev-et az első prealpha-ban mikor lespawnolt a kezdő területre valami fejletebb player iron armorba meg kétkezes baltával kigankelte és felidegesítette magát ezen. Magyarán úgy kezdtek el egy játékot fejleszteni, hogy nem ismerték a játék műfajának jellemzőit, biztató előjel a szakmai tudásukat illetően
a kommunikációjuk az amúgy igencsak gyér communityjük felé is érdekes, a kb. 1 éves "comingout" videóban ahol elmagyarazzák az új pvp rendszert a like-dislike aránya 35-65% de ettől függetlenül ez senkit nem érdekelt a studióban. Aki a hivatalos fórumokon csak egy ártatlan kis kérdést is tesz fel azzal kapcsolatban, hogy miért nem állnak vissza az eredeti koncepcióhoz, vagy, hogy ha már ez így alakult lesz e legalább hardcore mode ahol az egész mapon aktív pvp van egyből kapja a tiltást. Én amondó vagyok nem érdemes támogatni a pénzünkel egy ilyen brigádot aki miután felhypeolt egy adott réteget utánna azokat ellöki mert valami másban több pénzt szagoltak ki a marketingeseik. Ez kb olyan mintha a Rockstar bejelentené, hogy a GTA VI amúgy egy open world lesz mint eddig, csak mostmár nem bankot kell rabolni hanem kombájnokkal learatni a termést és megetetni a jószágokat hogy legyen pénzed, hát krva jó, csak eddig nem így volt reklámozva.




Érdekes név
@neuroflex: Miért?
Elvileg Amerikában fog játszódni, amelyet úgy becéztek anno, hogy az "új világ".
Elvileg Amerikában fog játszódni, amelyet úgy becéztek anno, hogy az "új világ".

Kíváncsian várom mi lesz ebből.
Alapvetően a koncepció egy full loot pvp játék lett volna, azaz a Rust, Ark, Conan Exiles-hez hasonló survival, bázisépítős, havi wipeos szisztémára épült. Na, ezt sikerült ledegradálni egy közönséges MMO-ra ahol kb. csak akkor fog más játékos megölni ha te szándékosan olyan zónába mész ahol erre lehetőség van. A szabad bázisépítést is felváltotta egy egyszerű housing rendszer természetesen csak előre megadott, lemodelezett város előre megadott házában, amely természetesen instancolt, azaz lehet másik több száz játékosnak ugyanaz a háza, csak belépve a saját kialakításodat látod. Ennek ellenére konkrétan minden lootolható a pályán a fentebb említett játékokhoz hasonlóan, a legutolsó bokortól kezdve bármelyik fáig, ércig. Ezt csak azért nem értem mert ha már úgy döntöttek, hogy a loot pvp mechanikát kukázzák, akkor maga a lootolás mégis miért idézi ezt a műfajt? Látszik, hogy elkezdték azon a vonalon fejleszteni a játékot, de valahol X beleölt munkaóra után változtattak egy jóval "barátságosabb" játékmódra.
Fogalmam sincs milyen kritikák és kik által voltak megfogalmazva amiért erre a döntésre jutottak, de ez lehetett volna az a játék amely megtöri a Rust és az Ark évek óta tartó piaci monopóliumát és azoknak a játékoknak is a devjeit fejlődésre sarkalta volna, hogy a Rustban legyen már végre valami pve tartalom is meg a kínai hackerekkel kezdjenek valamit, illetve, hogy 6 év után az Ark ne úgy fusson egy 700 ezres konfigon mint valami unreal engine prealpha...
Ettőt függetlenűl az a harcrendszer élvezetes, a gyüjtögetés nagyon gördülékeny, egyértelmű. A PvE content teljesen megfelelő, van értelmes háttérsztori, hogy miért vagyunk ott ahol (khmmkhmm ark, conan, rust), a frakciók területi háborúja ötletes, ez a városi adórendszer szintén.. de
De nem értem, hogy mégis kiknek szól ez a játék. Mert az általuk módosított MMO-nak egyszerűen túl kevés, nincs 8 millió féle képesség, quest, world bossok stbstb.. a szokásos dolgok ami annak a műfajnak a velejárója, de ott a másik oldal, hogy full loot pvpnek meg egyszerűen alkalmatlan, mert nem kell félned attól, hogy ahogy lespawnoltál a tőled jóval fejletebb játékosok már muskétákkal várnak az arcodba vagy, hogy reggelre amikor visszacsatlakozol a szerverre a bázisod ajtaja berobbanatva és a ládáid kifosztva (de egyébként ettől szép ez a zsáner).. szerintem hatalmas zakó lesz a játék, a két műfaj külön-külön nagyon szórakoztató de igy egybevegyítve nem ad ki egy harmadikat csak egy nagy semmi értelmetlen és értelmezhetetlen katyvaszt, de persze ne így legyen. Egy olyan "MMO"-ról beszélünk ahol a felszedett kövekből és botokból kell hatchet-et craftolni, és egy olyan "Full Loot PvP"-ről ahol akkor ölnek meg amikor konkrétan te úgy óhajtod... értelmezhetetlen, ez a legjobb szó rá.