Metro: Last Light gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
RAM:
2GB
GPU:
DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)
DX:
9.0c
OS:
Windows XP (32-Bit only), Vista, 7, or 8
Ajánlott gépigény:
CPU:
Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
RAM:
2GB
GPU:
DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)
DX:
11
OS:
Windows 7 or 8
NOTE: Metro: Last Light utilizes NVIDIA 3D Vision with compatible cards and hardware.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 3 813
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nincs kidolgozatlan részlet, mindenhol tűéles(hegyes) textúrák +! XD
Bexarás, igaz mellette hardvert is kér. X-(
Erre varjatok gombot, vagy fejlesszetek kártyát.😆
lassan kitalálják hogy a 6xxeket még az amd 3xx széria is veri 😆
Ja és max 30%-on pörögtek a ventik. De még annyira nem vagyok benne ebben az egészben. Viszont erről a kártyáról a tesztek is azt irják hogy még 100%-on sincs hangja kb 😆.
És halkabb... és újabb is GTX580 at se veszik már annyira.... használtan...
2013. 05. 17. 15:06:01 #
▼
istenem...befejezhetnétek ezt az állandó sírást...más örülne ha fele olyan jó gépe lenne mint a tiétek!!! ti meg mást sem tudtok csak sírni hogy nem 120 csak 60 fps-sel megy egy játék a gépeteken!más aki nem ilyen anyagi körülményekben él mint ti nem sír csak örül hogy egyáltalán tud játszani a game-mel! kicsit el kéne gondolkodni meg picit felnőni!nem sértésként írtam és nem állt szándékomban senkit sem megbántani,csak kicsit gondolkodni kéne és megbecsülni azt amink van! én ritkán szoktam írni itt de ez már nekem is sok egy kicsit!
60fps ????? 100ezres kártyán kéne 60fps el mennie... de nem megy...
Synda Rebirth : nak igaza van.... 1275Mhz en menő HD7970 es felett nincs más kártya... max a Titan erősebb kicsivel... GTX480SLI felett van papíron ha 1275Mhz en megy...
Itt azért sírunk ha így nevezitek... mert nincs meg az állandó 60fps.... fél milla feletti gépeken...
Nvidiába meg GTX560 on megy annyit mint a HD7970 en kb
Nekem 0:00 és ledobja a maszkot. Nyomhatom a T betűt filter nincs!
am nem csak az a baj hogy nem cseréltek filtert? azt a T betűvel kell
kobortomi
Egy kicsit görgess vissza, leírtam hogy kell visszacsinálni a mentést!
Ha valakinek kell 100% savegame: [LINK]
Játszogatok a kártyámmal.
3 éves konfig lenne nem sírnák, de még 1 éves sincs...
Innen pontosan: [url]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4DAuEdhKmhI#t=376s[/url]
1920x1080 dx11 High beállitások fxaa off aniztrop 16x phsyx on😀
bf4 multi fusson high, f1 2013 és fifa 14 maxon, más nem érdekel
Synda Rebirth: Hát csak papíron! 😆 Mert ahol jól megy mind 2 GPU, ott biza egy min 10%-al vagy akár többel is a 480 SLI a favorit. 😉 És még csak nem is kell agyon tuningolni a 2 karit, hanem a gyári fesznél kevesebbel is elvisz magasabb órajeleket. 😀
TELJES RESPECT A FEJLESZTŐKNEK !!!!!
A korábbi THQ fejes és Naughty Dog társalapító, Jason Rubin elmesélte, hogy milyen körülmények közt volt kénytelen dolgozni a Metro: Last Lightért felelős ukrán 4A Games. Persze mindannyian tudjuk, hogy Ukrajna nem az ígéret földje, hiszen borzasztó szegénység van és magas a korrupció, de az alábbi cikken még mi magyarok is elcsodálkozhatunk.
"A Last Light költségvetése kisebb volt, mint amennyit a versenytársai átvezető videókra költenek, körülbelül 10%-át kapták a hasonló játékok költségvetésének" - árulta el Rubin a GamesIndustry Internationalnek. "Ennek ellenére elismerik a sztoriját és az atmoszféráját. A játékot pedig egy teljesen eredeti, saját, második generációs motorra húzták fel, ami felveszi a versenyt az agyonszámozott folytatásokkal, amiken több mérnök dolgozott, mint a 4A teljes létszámú csapata."
A büdzsé annyira szoros volt, hogy az irodájuk is hagyott bőven kívánnivalót maga után. A 4A dolgozói esküvőkről kiselejtezett székeken ültek, a könyökük pedig szó szerint összeért, olyan szűk volt a hely az asztaloknál. A helyiség inkább nézett ki középiskolás büfének, mint egy fejlesztő stúdiónak. Rubin elmondása szerint akartak nekik gurulós Aeron irodai székeket szerezni, mert az egyszerűen az alapvető emberi jogok között van, hogy egy nyugati fejlesztő ilyet birtokoljon. A hely viszont annyira szűkös volt, hogy nem fértek volna el az új székek, ráadásul csak úgy tudták volna eljuttatni a csapatnak Kijevbe, hogy becsempészik őket.
"Nem voltak outletek Ukrajnában és az egyetlen lehetőségünk az volt, hogy felpakoljuk őket egy kamionra Lengyelországban és találunk egy szállítót, aki lefizeti a megfelelő embereket, amíg eljut Kijevig."
A csempészésre való igény persze nem állt meg a bútoroknál, hisz a legnagyobb szükség hardverre volt a fejlesztésnél. "Ahányszor csak egy új fejlesztői csomag, csúcs PC vagy bármi ilyesmi kellett a 4A-nek, az egyik tagnak el kellett repülnie az USA-ba és visszasurrannia Ukrajnába a cuccal a hátizsákjában, amit így nem nyúlnak le a határon az enyveskezű tiszturak."
Rubin elmondása szerint még az energiaszolgáltatás sem volt stabil, így néhány fejlesztő srácnak be kellett hozni az építkezéseken használt generátoraikat. Így tudták csak átdolgozni a leadás előtti hétvégét, mert ha rá kellett volna húzni plusz egy napot, akkor a játék hetekkel is elcsúszhatott volna. Ez egyébként azt jelentette, hogy a 4A-nek fagyoskodnia kellett az áramkimaradásokkal sújtott irodában.
Az országban uralkodó állapotok persze másra is kihatottak, mint a munkakörülmények, az egyik srác, Dean Sharpe például arra ért haza a lakásába egy átdolgozott nap után, hogy egy veszélyesnek kinéző grúz férfi és három fegyveres haverja üdvözlik. Azt mondták neki, hogy lakbér ide vagy oda, 1 napja van, hogy elhagyja a lakást és új helyet keressen.
"Ha a 4A versenyképesebb büdzsét kap és normálisabb körülmények közt dolgozhat, valamint nem kellett volna elpazarolniuk plusz egy évet, hogy a THQ irreális elvárásainak próbáljanak megfelelni, amik szerint még multit és 4 fős kooperatív részt is kellett volna hegeszteni a játékba 0 plusz pénzért és ugyanazzal a határidővel, aminek a tetejében még egy új kiadóval való egyeztetés is a nyakukba szakadt mindössze pár hónappal megjelenés előtt... mit tudtak volna összehozni?!"
Rubin a Metro: Last Light új kiadóját, vagyis a Koch Mediát (=Deep Silver) is kiosztotta, amiért nem adott publicitást a csapatnak és ennek a sztorinak. Erre a Deep Silver PR-osa (Aubrey Norris) azt válaszolta, hogy Rubin megint csak olyan dolgokról/cégekről jártatja a száját, amiket nem ismer. A csipkelődés még ment egy darabig a Twitteren, de a lényeget már így is megkaptuk. Ez pedig egy nagyszerű játék és egy kivételes történet a készítőkről.
Persze, mint már írtam, ha veszek még egy karit normálisan fog futni, de inkább nem veszek megvárom a következő generációt, akkor újratöltve megindul a vitánk.😂