Hitman (2016) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
DX:
Version 11
OS:
64-bit Windows 7
STO:
50 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DX:
Version 11
OS:
64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) or Windows 10
STO:
50 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 558
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
én már elég rég játszottam hitman játékkal azthiszem az első és második részét toltam ki még anno,azok akkor is bejőttek utána meg már nem volt olyan gépem ami vinné őket 😃,de ha ezt nem szurják el,már ugy értem az optimalizáslást mert ugye az idén is nagyon megy a fejlesztöknek,akkor elötte biztos kitolom a többit is.. 😀
Ha tényleg ez az új Hitman gépigénye nekem már is fülig ér a szám😀
Mindegy game debate.com van fennt,a linket valamiért káromkodásnak veszi és kicsillagozza.😃
1, Letörlöd a gépről
2, Rámész a beállításokra ott bővítmények és megnézed ,hogy ott is ottvan-e
3, Ha ottvan akk letiltod
4, Letiltás után eltávolítod
Amúgy azért jó ha több memóriád van, mert pl így beférhet a böngésző is meg a játék is a memóriába és tudsz alt tabbal váltogatni köztük, persze ha a procid is bírja. Am meg ha nem fér be mindkettő, akkor ha ezt csinálod akkor elkezd swap olgatni a rendszer, és szaggatni fog.
(ez azt elenti hogy futó programok által használt memórialapokat kiír a háttértárra a rendszer, mert nincs a memóriában hely, így később amikor visszaváltasz mondjuk a játékra, a háttértárról kell ezeket betölteni, és addig szaggatni fog)
http://www.hardverker.hu/catalog.php?product_id=3563
tessék itt egy ddr1 es 1 gigás memória (van ilyen 😀 )
a sebesség, meg a foglalt memória mérete nem függ össze, ha van egy folyamat ami mondjuk 1 giga adattal dolgozik , ezt akarja betölteni a memóriába, az 1 giga lesz ddr1 en 2őn meg 3 on meg 4 en meg akárhol is. A különbség az hogy ha ddr1 es rammal akrnál mondjuk witcher3azni (ez nyilván gyakorlatban nem lehetséges mert nincs olyan alaplap amihez tartozó procin elmenne a játék és ddr1 es ram menne bele) akkor ha van elég memóriád neki ugyanúgy menne csak baromi hosszúak lennének a töltési idők meg totál játsszhatatlan lenne a szaggatástól, de ELVILEG menne...
nagyon primitív hasonlattal élve úgy képzeld el mint egy teherautót, aminek van egy kapacitása amit elbír (ez a 8 gb a ramnál) meg egy sebessége amivel menni tud (ez meg a 800 mhz mondjuk egy ddr2 nél)
Egy fontos kérdés,kérem olyanok válaszoljanak,akik jártasak is a témában: olvastam mostanában a DX12-től és számomra az jött le hogy a játékokban főleg az effektek,animációk és a a fizikai motor kiszámítása és megjelenítése kerül jelentős erőforrásba, többe mint a csili-vili tű éles textúrák betöltése.Erre várok megerősítést vagy cáfolatot,mindkettőt indoklással.
Ami a technológiai fejlődést és az évszámot illeti:Command & Conquer Generals VS FTL: Faster Than Light-nak nagyobb a gépigénye(CCGen:1,8ghz Pentuium4 VS FTL:2ghz,CCG 256 mb ram VS FTL 1gb ram stb,stb),pedig a Generals mai szemmel nézve is szépnek nevezhető mégis kisebb a gépigénye,az FTL ronda mint a bűn de nem is a szépsége miatt szeretjük!Ez azért van mert kinek van manapság P4-es gépe holott ha teljesen optimalizálják egy P2 vagy P3-on 1ghz is gond nélkül elfutna.Crysis 3 2013 februári játék,azóta az akkori csúcs konfigok elavultak,plusz szerintem nem összeesküvés elméletet szövögetek ha azt mondom hogy a hardvergyártók azt szeretnék hogy minél sűrűbben vásárolj új VGA,procit stb és ehez játékgyártók is vastagon asszisztálnak.Szóval ne várjátok azt hogy egy 2015 végén megjelenő AAA játék 4gb rammal elfutkorászik a hivatalos gépigény szerint(még a valóságban is kevés lessz szerintem).Ami pedig a Crysis 3 egekig magasztalt grafikáját illeti:én nem vagyok elszállva tőle.Szembe állítanám vele a Hitman Absolutiont.Oké a crysis 3 tényleg gyönyörű játék de csak álló pozicióban,amint megmozdul és egy kis akcióra,lövöldözésre kerül sor már mindjárt nem olyan lélegzetelállító.Lehet én vagyok hülye de soha nem nyomtam le olyan LÁTVÁNYOS és élvezetes lövöldözést a Crysis 3-ban mint a Hitman Absolutionban.Imádom az olyan grafika Pistiket akik állóképeket nézve összepisálják magukat és kinyilatkoztatják a világ felé hogy milyen szép játék lessz ez vagy amaz megjelenéskor,beleértve az E3-as videókat.Régen hány ilyen játékban csalódtam, ma már felmegyek youtubra nézek egy kis akcióval is megspékelt gameplayt, és az alapján döntöm el hogy jó és hogy szép végtermékkel van-e dolgom,időnként olvasok utána tesztet is de a a grafikáról szóló részt szigorúan figyelmen kívül hagyva!
Ezt a grafikát a Crysis 3 2013-ban tudta és mégse kellett neki minimumban 8GB...
Nem kell írogatni, ha nem értesz a dolgokhoz -_-
Nem az évszám határozza meg, hogy most mi az alap, hanem a technológiai fejlődés, és az jelenleg nem fejlődött akkorát, hogy 8GB RAM minimum legyen....
[LINK]
végem van