F1 2017 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3 530 or AMD FX 4100
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 460 or AMD HD 5870
DX:
Version 11
OS:
64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
STO:
40 GB available space
Hang:
DirectX Compatible Soundcard
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 4690 or AMD FX 8320
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 1070 or AMD RX 480
DX:
Version 11
OS:
64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
STO:
40 GB available space
Hang:
DirectX Compatible Soundcard
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Supported Graphics Cards: AMD HD5870 or better, HD6870 or better, HD7790 or better, R7 260 or better, R9 260 or better Nvidia GTX460 or better Series, GTX560 or better, GTX650Ti or better, GTX750 or better, GTX950 or better
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 320
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
GeForce 920M
4GB RAM
Windows 10 64-bit
Szerintetek el fogja bírni?
RADEON HD 6670 1GB
12GB RAM
Windows 10 64 bit
Ezen elfut?
1080p max beállításokkal is simán 100+ fps-ed lenne
Radeon rx 460
8gb ram
Windows 10 64 bit
Ezen elfut?
2018-2019-t igen
I3 6006u 2 GHz
4 GB ddr4 ram
2gb videokártya ddr5-os ram
500 GB hdd
Mert ebben a videóban elfut:
https://youtu.be/lhmj0W0NI_s
Tavaly valahol május környékén jöttek ki az első képek és videók ha jól rémlik,megjelenés meg augusztus vége volt.
Jézusom. Elsüllyedek szégyenemben,mint F1 fan,aki már több,mint 10 éve nézi az F1-et. Totál kiment a fejemből,hogy már elkezdődött a szezon. Nem is nagyon érdekel már sajnos az F1 2014 óta . Itt látszik,hogy az érdeklődésem mennyit csappant ha már azt sem tudom,hogy mikor kezdődik az F1 😆
Tavaly óta azért nem rosszak az autók, pályarekordok kb mindenhol, viszont nem valami könnyű előzni. Krva complex minden autó így nem csoda.
Idénre meg beraktak azt a szerencsétlen halot 😶
Az igazi okok főleg a szabályok változása, a túlságosan "biztonságossá" tett versenyek illetve a totális Mercedes dominancia . Ezek miatt rengeteget csappant az érdeklődésem. A Ferrari Vetellel hozott 1-2 meglepetést tavaly viszont így is távol voltak a Merciktől. Az autók kinézete rengeteget javult tavaly óta. Számomra lapossá vált a sport. 2005-2010-ig voltak azon szezonok melyek kimagaslóan izgalmasak voltak számomra. 2012-es év volt még az ,ami meglepően kiélezett volt.
Személy szerint most töltöm és ki is próbálom.
Cikkhez képest annyi változás van hogy a jelentkezéseket 21.-e reggelig lehet leadni
2gb ram dual core cpu with out recording avg 15fps - 1024x768 - low settings
4gb ram dual core cpu with out recording avg 20fps - 1280x720 - low settings
- engem ez a laptop nyitogatósdi baromira irritál, szvsz egyszerűbb lett volna ha minden versenyhétvégét egy főképernyővel kezd
- vizespályán is mindenki a száraz íven autózik. egy futamon se láttam, h valaki is a vizes íven autózna
- karrier módban ez az f5-f6-f7-f8 billentyűvel való kezelés is elég nonszensz. hova lett az egér? vagy akkor már a nyilakkal való kezelést is jobbnak látom
- rivalizálás? na ennek meg aztán mi értelme van?! sztem tök fölösleges benne
- néhány átvezető videót nem lehet elskippelni - fejlesztéskor amikor az a jeff (vagy ki a fene?) okoskodik, vagy kiesésnél amikor a robogóról leszáll a karakterem (utóbbinál megjegyezném, hogy a robogós mindig ugyan abba a göncbe van, ha süt a nap, ha szakad az eső, ezt kicsit jobban is meganimálhatták volna)
- maximális vezetési segédletnél minden pályán van vagy 2-3 kanyar, ahol a fékezésnél rá kell segíteni, különben lecsúszik az ideális ívről, de néha még a pályáról is
- felvezető körben, ha hibázol és megelőznek a mögötted levők, akkor nem adják vissza a helyed. ha már beletették a SC-t akkor ezt is csinálhatták volna reálisabbra
- a játék sokszor nem képes különbséget tenni a véletlen kicsúszás és a szándékos pálya elhagyás között, teljesen random osztja érte a figyelmeztetést/büntetést
- időmérőn a fel/ le vezető körön lévők, futamokon pedig a lekörözöttek előszeretettel bambáskodnak és baxnak lehúzódni az ideális ívről. bár ez nem mindig, de nagyon sok esetbe van így
- bár a gumik oldalfalán más a színjelölés, de én se száraz se vizes aszfalton nem igazán vettem észre lényeges tapadásbeli különbséget a különböző gumikeverékek között (bár lehet h ezen a téren bennem van a hiba)
-nagyobb csapatoknál nehéz 1. számú pilóta státuszba kerülni, még ha előző szezonba akár vb címet is nyertél. nincs reálisan megcsinálva, szóval igy nem sok értelme van ennek.
- a pályamunkások, mint ha valami zászlók lennének, nem reagálnak a körülöttük lévő dolgokra (pl egy baleset az orruk előtt), igazán meganimálhatták volna
- karrier módban ezeknek a mini futamoknak se sok értelme van. inkább tettek volna bele a játékba klasszikus versenypályákat (imola, long beach, nürburgring, hockenheim, jerez, Magny-Cours, valencia...stb)
pozitivum:
- FHD-ba magas beállításokon 40-50 fps stabilan megvolt (i5-3470, 8gb ram, gtx 1050 Ti), szval elég jól van optimalizálva
- van hozzá magyarosítás
egynek elmegy ez a játék, főleg, ha torrentről tölti le az ember, de pénzt szvsz fölösleges érte kiadni, mert akkor játék élményt azért nem nyújt, kivéve,ha valaki multiba akar vele játszani.
Ilyen full segédlettel meg ne játsz szerintem 0 élménye és értelme. Ne csodáld ha nem érezni hogy az ultrasoft vagy a soft keverék tapad jobban.
-A valóságban se mindig mennek le az ideális ívről 😃 (khm Vettel kék zászlós összefoglalóit lesd meg)
-Ha jól tudom a valóságban se engednek vissza felvezető körön ,de sc mögött biztos úgy van.
Nekem első év utána sikerült 1.számú pilóta lenni egy nagyobb csapatnál pedig még világbajnok se lettem.
-az optimalizálással egyet értek én is sokkal jobban sikerült ,mint a 16-ban.
-Nekem eddig 1 szezon után nagyon tetszik a játék főleg ,hogy végre behozták ezt a csúszkán állítható nehézséget ,mert az előző játékokban vagy nagyon legyőztem a mezőnyt vagy ők vertek agyon.
-A fejlesztési fa is sokkal bővebb lett nehezebb világbajnoki kocsit építeni.
-Végre lehet menteni külön-külön a kormány beállításokat.
Egy szó mint szász én eddig körülbelül az összessel játszottam és ez bőven az eddigi legjobb.
- már az f1-2010-ben is voltak száraz és vizes pályás ívek.
- nem csak full segédleten játszottam, kipróbáltam a többit is, ez csak egy észrevétel volt, hogy nem fékez időben az autómata
- felvezető körön, ha nem engedi vissza egyik pilóta a másikat, akkor elég macerás lenne elfoglalni a rajtkockát (legalábbis a valóságban)
no de ezek csak az én véleményeim voltak. nem rossz játék, de azért volna még mit fejleszteni rajta. majd talán jövőre 😀
Száradó ív szerintem van ,csak nagyon haloványan látszik ,mert ha lejössz az ívről általában jobban csapja fel a kocsi a vizet.De aztán lehet csak hallucinálok. 😃
de full esőben jobb ha autózod az ideális ívet mert előnyőd nem lesz ha direkt vízes (széles) íveket mész
Engem érdekel a kormány! Megvan-e még?
http://magyaritasok.hu/magyaritasok/f1-2017/f1-2017/2456
Nekem is ez a kormány van és sikerült beállítani hozzá 😀 az F1 2017/actionmaps mappában nyissátok meg a action_map_reset_win.xml fájlt és ott keressétek meg a xinput_pad_preset_1 és xinput_pad_preset_2 sort és a steering left és steering right-nél a deadzone-t állítsátok be 0.0-ra. Ezután a játékba lehet külön custom control scheme-t létrehozni és tökéletes lesz 😀
New Features
- New Spectator UI has been added to game.
- LAN Mode has been added to PS4 and PC versions.
- New Grid editor available in custom multiplayer modes.
- Photo Mode is now available on PS4 & Xbox One.
- Sports Update – Updated car and driver liveries.
- Sports Update – Updated car performance levels.
Bug Fixes
- Fixed an issue where continuing an online championship resulted in a crash.
- Fixed an issue in multiplayer where blue flags were occurring at the start of a race once - OSQ had finished.
- Fixed issue where players could be disqualified at the end of a race if they were disqualified during the formation lap.
- Fixed an issue in Multiplayer where the player position panel was showing incorrect positions when the spectating qualifying sessions.
- Fixed a multiplayer issue where players were starting a race in the wrong cars after OSQ if host migration had occurred.
- Fixed an issue where using an instant replay in practice and qualifying could cause the tyre models on all cars to disappear.
- Fixed an issue with a flickering skybox during dynamic weather events.
- Fixed an issue with lod popping on drivers heads when looking backwards with the camera during a race.
- Fixed an issue where changing display resolution or Alt-Tabbing during gameplay caused severe lighting and graphical issues.
- Fixed an issue where a white object was clipping through the players helmet.
- Fixed an issue where tabbing out during a race in heavy rain caused water kick-up to stop working.
- Fixed an issue with incorrect car images being shown in the standings screen after resuming a classic championship.
- Fixed an issue where Jeff repeated that he didn’t receive your last message.
- Fixed an issue where Jeff would use the wrong VO lines when requesting to box this lap pitting during practice programs.
- Fixed an audio issue with the end of race commentary incorrectly stating a SC made an impact in the race after only a VSC was used in race.
- Improved AI drivers ability when defending the inside line.
- Improvements to AI pace balance between qualifying and race sessions.
- AI Difficulty is now applied correctly in multiplayer sessions.
- AI will now pit under the SC for optimal strategy instead of waiting for the SC to go in.
- Player no longer told to catch SC when leading the race and already behind the SC.
- Fixed an issue where the AI attempts to overtake a player with FW damage under SC conditions and then receive no penalties.
- Increased the likelihood of SC & VSC periods occurring in online championships.
- Fixed an issue where double points were being awarded for the AI when a player retired with terminal damage.
- In career mode players can now use the laptop and not lose the opportunity to compete in a invitational event.
- Fixed an issue which could show incorrect development time in weeks on R&D parts.
- Driver number No 1 appears on car instead of 0 after winning drivers championship.
- Fixed an issue where stop-go penalties could be ignored without receiving a penalty.
- Achievement / Trophy – Up to Eleven will now unlock correctly.
- Added the 2nd DRS detection zone to Baku and updated track map video.
- Added pre-set controls for Heusinkveld pedals.
- Fixed an issue where the Thrustmaster TX wheel was displaying Xbox Icons for all rim presets.
- Fixed an issue where gearbox wear would stay at 0% when using no assists and manual gears during a 100% race weekend.
- Fixed an issue where tyre allocations were defaulting to balanced after returning to weekend set-up screen.
- Rebalanced medium traction control performance.
- Fixed an issue with the ‘Find Me’ button on the leaderboard scrolling 100 places rather than to the player’s position.
- Fixed an issue where Sauber and Mercedes were always the most interested teams when reputation levels are maxed out.
- Various other fixes and improvements.
MOst vettem egy Thrustmaster T300 kormányt. Tud valaki jó beállítást hozzá?
Elkészült a magyarítás a játékhoz, akit érdekel! 😉
Illetve akinek van milyen beállításokkal használja?
Valaki tudna abban segíteni hogy az F1 2017 játék crossfire --2 videókártyás módban miért kezd el szaggatni egy pár másodperc után.A kártyák R9 280X-ek a proci 8350-es bulldozer,8 gb ram.
Szerintetek minek köszönhető az a jelenség, hogy fut a játék teljesen normálisan akadásmentesen, majd 25-30 mp mulva besszaggat belassul az egész játék mint az álat, ha megnyomok egy bármilyen gombot a billentyüzeten , vagy megmozgatom az egeret ujra jól fut a játék és ez a folyamat ismétlődik 25-30mp ig semmi gond maj belassit beszaggat. joyal játszom a játékot és borzaszto zavaro verseny közben, hogy meg kell nyomni egy billentyűt vagy megmozgatni az egeret 25-30mp ént , hogy játszzani lehessen.RRR
Mitől lehet ez???????????????????????
F2004 a favorit. 😀
GPU: Nvidia GeForce GTX 460 (1GB)
RAM: 4 GB DDR3
a benchmark átlag 43 fps (min. 30 - max. 54) HD felbontás és Ultra-low beállítások mellett
+4 giga ram alapból nem segítene sokat, de mivel a minimum gépigény is a 8 gigát kéri, így a kérdés:
ha több fps-em nem is lenne, legalább egy stabilabb működés összejönne vele? mert amikor 50 körül fut, az rendben van, de elég gyakran hullámzik, leesik, tehát a stabil fps-hez mennyit számítana ennél a konfignál az a +4 giga?
[/img]
legalább el fut 😃