header
F1 2014
F1 2014 cover
Megjelenés: 2014. October 17.
Műfaj: Verseny
Fejlesztő: Codemasters Birmingham
Kiadó: Codemasters

F1 2014 gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
RAM:
(2 GB)
GPU:
AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600
OS:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
STO:
10 GB available space
Hang:
DirectX Compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7 or AMD FX Series
RAM:
(4 GB)
GPU:
AMD HD6000 Series/Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
OS:
Windows Vista 64 bit, Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
STO:
10 GB available space
Hang:
DirectX Compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Supported Graphics Cards: •AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series and R9 Series. •nVidia GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series. Intel HD Graphics 3000 or higher, AMD Fusion A8 or higher.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Monster Energy Supercross - The Official Videogame 3MX NitroTable Top Racing: World TourNeed For Speed Hot Pursuit 2Disney SpeedstormStreet Arena
Hozzászólások: 548
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
19ati93 avatar
6:38-nál az a dupla előzés az amit a büdös életben nem látsz a valóságban..béna AI még mindig..
0
0
0
0
PoPet avatar
Egyáltalán nem rossz. Ebből már nagyon sok minden kiderült.

A blokkolás végre valósághű lesz, nem az lesz, hogy picit füstöl és már semmi fékhatás. Emiatt a féktávok nem lesznek olyan halálosak.
Az AI annyira nem hülye, például csak a kis csapatokat tudta gyorsan megenni, Alonso már megfogta picit.
A DRS-nek nagy jelentősége lesz.
A motorra hihetetlenül figyelni kell majd.
A gumikopás egész élethűnek néz ki, mikor már nagyon elfogyott a srác gázra sem nagyon tudott szinte lépni, és jelentősen lassult is.
Nehéz lesz a gumikat melegen tartani, illetve felmelegíteni.
Azért Legend AI-val és assist off-al nem lesz rossz szerintem.
A hang egész jó, kicsit hiányolom a süvítést, de nem rossz.

Összességében a játék a burkolat alatt (amivel nincs is gond 2010 óta) -videó alapján legalábbis- nagyon is sokat fejlődött.

Azoknak meg akik a törésmodellt szidják, gondoljanak csak bele, ah minden kis ütközésre sz*rrátörne, sokak számára játszhatatlan lenne a játék, mert nem mindenki vezet úgy, mint Vettel vagy Alonso.. mondjuk ligákban mi lenne? Rommá törés első kanyarban.. És mi ezekben a kritikákban legjobb? Hogy ah beletennék meg azért szidnák, mert mindenért törik...
0
0
0
0
zotya0218 avatar
Ez nem így működik. Semmi nincs ingyen, hisz mindenki pénzből él. Mindenki táplálkozik, amihez pénz kell. Na most, ki a fene dolgozik ingyen az f1 2014- en?
Ennyi erővel csak a windows 95 kellet volna megvenni, a többi csak egy ingyenes update.
Véleményem szerint nankacu- nak igaza van. Soha nem a grafikával volt a gond. Különben is, jobb grafika, ugyan azon játéknál= nagyobb gépigény. Van pénzetek új gépre?
Tehát a motorháztető alatt kellene fejlődnie a játéknak, s egy videó ebbe vajmi kevés betekintés.
Remélem jó kis játék lesz, bár én szerintem egyik sem volt borzalom kategória.
0
0
0
0
PoPet avatar
Szerintem lesz egy setupolási opció neki.
0
0
0
0
no avatar
Most ugye a KERS helyett bevezették az ERS-t.De ezt hogy lehet majd használni?Mert nem látok semmi kis grafikon-t v mit,ami a KERS-nél volt.Vagy ezt az autó végzi magától?
0
0
0
0
DoggyDog avatar
Azért, mert minden évben van igazi F1 azért még nem biztos, hogy megérett a folytatásra ez a játék. Én leírtam, hogy véleményem szerint ezt az évet kihagyhatták volna és ingyen odaadták volna a 2013 tulajoknak az új kocsikat meg a pályát egy patch formájában, mert kb. ennyi lesz az újítás. Persze, ha a cég gondolkodása szerint nézem, akkor meg egy bazi nagy nyereséges üzlet ugyanis minimális munka ráfordítással lehet pénzt kaszálni és ez tényleg kihagyhatatlan ziccer nekik...kb. eltudom képzelni a fejeseket ahogy összeültek "2 ember ugorjon neki az f1 2014-nek kell pár új skin meg egy új pálya, jahh és a beállításokon is tekergessetek" a többi ember ugorjon neki a 2015-ös project-nek 😀
0
0
0
0
AlwinHD avatar
Ennyi erővel minden olyan játék lehúzás ami megérett a folytatásra?
És igen is fejlődött a 2010 óta a játék. A fizika is egyre jobb lett. Sokat nem kell várni egy arcade játéktól. Ott a Dirt sorozat, ugyan az a játék és mégis jobb...
Lehúzás? Mai világban a pénz számít, szerintem ha te lennél a Codemasters főnöke, ugyan ezt csináltad volna.
De legalább a 15 az év elején jön majd, és folyamatosan frissítik. Ezt eddig is így kellett volna csinálni.
0
0
0
0
DoggyDog avatar
Amúgy igazán lehetett volna oly kedves a Codie, hogy ezt az idei játékot kihagyták volna és egy Patch formájában ingyen letölthetővé tette volna az F1 2013 tulajoknak a kocsikat meg az új pályát...és akkor talán megbocsátható lett volna az eddigi lehúzás amit műveltek a néppel, de ehelyett inkább még lehúzzák az utolsó bőrt is az ígérgetett nextgen rész elött. Ez is csak egy jó érv volt nekik, hogy kiadhassák ugyanazt a szart, amit eddig. Nem kötelező megvenni, de mikor az ember már hármat megvett (személy szerint én a 2010-et , mert végre újra F1-es játék, aztán a 2011-et , hogy na talán jobb lesz, és a 2012-őt hogy na majd most...) ezek után már bazira irritáló tud lenni, hogy még mindig ugyanazért akarják az embereket lejmolni.

Jó lenne pihentetni egyet a címet szerintem.
0
0
0
0
PoPet avatar
Az a baj, hogy az F1-es játékokat, már-már divat szidni..
"Nem fejlődött semmit."
Ja látszólag alig, de ha jobban megnézitek, szélárnyékban felforr a motor, a gumikopás végre nem scriptelt szar lesz (erre abból merek következtetni, hogy írja a hőfokokat), az üzemagyaggal spórolni kell majd, a szélárnyéknak nagyobb jelentősége lesz a gumikat tekintve is. AZ irányításról illetve fizikáról meg még szinte semmit nem tudtunk meg, mert ez még kb TC és ABS ON ja meg persze automata váltó...

Összességében szerintem nagyon sokat fog fejlődni, de mindenki csak azt veszi észre, hogy a grafika alig változott valamit. Ezek kb annyira értenek az f1-hez, mint én az atomfizikához... Tudom, hogy van és ennyi...
0
0
0
0
zotya0218 avatar
Ki sem jött, de már gyér 😊
Ez egy új világcsúcs.
0
0
0
0
19ati93 avatar

hát ez elég gyérnek tünik,főleg az AI féktávon..még mindig..
0
0
0
0
MariusTitus avatar
hát ja kéne már egy normális törésmodell 😃 egyébként szerintem a hangokon és a festéseken kivül szinte minden ugyanaz mint a 2013s f1ben
0
0
0
0
szabika2 avatar
Igen igen ez egy kalap sz@r minden tekintetben.
0
0
0
0
DoggyDog avatar
Még mindig ugyanaz a szar...de nem is ez lenne a fő lényege a játéknak szóval nem nagy baj (na jó nagy baj, mert azért elnézegetné az ember ahogy szépen törnek a gépek, én már több, mint 20 éve gyűjtöm a crash-eket az F1-ből szóval eléggé erre vagyok ráizgulva 😃 sőt a mostani F1-ben már nagyon más nem is érdekel csakhogy legyen egy szép karambol a futamon és 1-2 a szabadedzéseken, lehet ku.va izgalmas a futam, ha valaki nem töri össze a kocsiját én akkor kicsit mindig csalódott vagyok 😀 ). De azt a k..va kereket nem igaz, hogy nem bírják megcsinálni, hogy ne szabaduljon el.
0
0
0
0
zsolo avatar
[LINK]

nekem rohadtul tetszik! hang is egész jó!
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
Module:Tulajdonképpen egymásra épülő, és nem külön API-kről beszélünk, így a utóbbi időben egyre több játék Dx 11-re készül, a kompatibilitást meg letudják azzal, hogy DX 10-es karinál csak annak az elemeit használja.
0
0
0
0
no avatar
DX??? A 13-ashoz DX11-et írtak minimumnak,csak azt tudnám efy GF8800 hogy megy 11-en
0
0
0
0
DoggyDog avatar
Nem jönnek már rá, hogy ez a hot lap egy kalap sz@r így? Ezt erőltetik...amúgy még mindig nem értem, hogy bírták rondábbra megcsinálni, mint a tavalyit amúgy?
0
0
0
0
19ati93 avatar
majd soha nap lesz ilyen 😆
0
0
0
0
no avatar
Nincs is megadva rendesen.
0
0
0
0
szabika2 avatar
Ha ilyen lesz a next gen f1 akkor vevő leszek rá.
0
0
0
0
Payphoner avatar
Roli326 Amit leírtál az kicsit hülyén hangzik mert lehet nem kell neki az I7-de nem attól lesz 100-100 mert nekem is a Watch-Dogs 100-100 Mégis csak lowon megy
0
0
0
0
Roli326 avatar
Nekem i5-öm van és nem i7-em és 100%-100% 1080p
Szóval szerintem el van túlozva a proci
😀
0
0
0
0
no avatar
Egy meg sem jelent játékról elég nehéz eldönteni. De gépigény alapján ha engem kérdezel, akkor kb. mint a tavalyi.
0
0
0
0
no avatar
minimum: 100 %

ajánlott: 83 %

Ahánlott grafikai beállítás: Közepes (1080p)

Szerintetek hogy futna? 😃
0
0
0
0
no avatar
Szerintem sem haladnak jó irányba. Az Assetto Corsához szerintem semmi értelme hasonlítani. Az ilyesféle, egy-egy sorozat hivatalos játékai elég régóta már csak ezt jelentik: egyforma játék, az aktuális szezon autóival, versenyezőivel, pályáival, stb.

Mennyivel elfogadhatóbb lenne, ha egy ilyen játéksorozat első darabjához minden szezonban érkezne egy-egy csomag, amelyben az aktuális dolgok vannak. Bár ha jól értelmezem, a következő játékkal pont ez a célja a CM-nek, vagy valami ilyesmi.
0
0
0
0
no avatar
Végre már nagyon vártam!!!
0
0
0
0
no avatar
http://www.f1-live.hu/gamers-edition/project-cars-egy-ujabb-elvezetes-onboard-video-a-jatekrol/
0
0
0
0
no avatar
khm: https://www.youtube.com/watch?v=J7IWQAZW3rc Grafika terén konkrétan a földbe döngöli a Gran Turismo-t a Codies játéka.
0
0
0
0
Adam815 avatar
gamer159, a 2014 nem next gen, a 2015 már az lesz, amit 2015 első negyedévében adnak ki, igencsak korán, de állítólag folyamatosan jönnek ki hozzá frissítések.


Amiket ebből a játékból láttam eddig, az mind csalódás. Grafika semmit nem fejlődött, sőt, talán vissza is fejlődött. A konzol generáció nem mentség, lásd GT6, bár az exkluzív cím, szóval talán mégis csak elfogadható kifogás, de lustaság szaga is van a dolognak, végül is évek óta az első GRID továbbfejlesztett, toldozott-foltozott motorját használja.

Néhány screenshoton felfedezhetőek gyenge minőségű árnyékok, az autók mintha lebegnének, és néhány kerék igencsak szögletes.
Fizika terén kicsit sín autó hatása van megint (ez jött le nekem a külső nézetes hot-lap videóból), ami eléggé szerencsétlen, mert az idei autók eleve instabilabbak, nehezebben vezethetőek, könnyebben elmegy a faruk.

A hangok, a videók alapján elmennek, kicsit nehezen ítélem meg, mert eleve nem szeretem a V6 Turbók hangját. Törés valószínűleg kimerül annyiban, mint eddig, tudom, a licencelés is közrejátszik ebben.

Fizika terén több kellene már. Megértem, hogy nagyobb tömegeknek készítik, de akkor is, legyen realisztikusabb és legyenek segédek átlag játékosok számára.

Nekem így elsőre olyan, mintha egy gyorsan összedobott DLC lenne a 2013-as játékhoz, semmi több. Idei autók, idei pályák, idei pilóta párosok és kb. ennyi, meg gondolom lesz néhány játékmódbeli módosítás, esetleges hibajavítások (kíváncsi leszek, mentéssel kapcsolatos hiba idén is lesz-e).

Tudom, korai ítélkezni, de az előző éviekből kiindulva nincsenek nagy elvárásaim. Sőt, ott van az F1 2014-es Assetto Corsa mod, még csak beta és alig van kész vagy 3-4 autó hozzá, de már most sokkal jobbnak tűnik, mint a Codemasters hivatalos játéka.

Mostanság a Codemasters csak középszerű játékokkal rukkol elő. Az új GRID nem lett rossz, de lehetett volna jobb is, nálam még mindig az első rész a nyerő. Aztán jött a CMR mobilos portja, amit később PC-re portoltak! WTF?! És borzalmasan rossz lett a PC-s remake. Dirt Showdown sem nagy szám.
Igyekeznek kicsi erőfeszítéssel sok pénzt csinálni. Nagyon unszimpatikussá váltak, pedig a régi játékaikat (CMR 1-2, TOCA 2 - Touring Cars, GRID) mennyire szerettem. Amúgy ahogy néztem a CM facebook oldalát, nem csak én vagyok ezzel így, az F1 2014 kapcsán nagyon sok negatív kritikát kaptak már most.
0
0
0
0
AlwinHD avatar
Igen végülis az F1 lényege pont az, hogy törjük 0-ra össze az autót... facepalm
0
0
0
0
no avatar
Nem azért nem élethű az irányítás, mert nem tudnának ahhoz hasonlót csinálni, de nem érdek. Ha szimulátor lenne, akkor talán pár százezer darabot tudnának belőle eladni. Ergo, így megéri, úgy nem.
0
0
0
0
LukacsDavid avatar
Véleményem szerint,ez egy kalap Fos lesz! :/ és igaza van Gegisz13-nak hogy a 2010 sokkal mutatósabbra sikerült mint ez a kaki 😃
0
0
0
0
no avatar
https://www.youtube.com/watch?v=K3KJZM5S0TI Az azért kissé ciki, hogy a 2010 sok grafikai szempontból köröket ver a mostaniakra.
0
0
0
0
no avatar
Ha már az irányítást nem tudják közel valósághűre megcsinálni, legalább a grafika legyen valamilyen... De a gépigény is hülyeség, nekem az öreg Core 2 Duo (3,16 ghz) procimmal és hd 5570 grafkártyámmal majdnem fullon vitte, nem kell ide i7 meg FX hogy fullon játsza valaki. És mikor jön a nagy nextgen változás grafika meg minden terén? Mert tudtommal a 2014nek már a nextgennel kéne működnie... Eddig meg úgy tűnik, hogy megragadtak 12-13nál, komolyan mondom a 2011-es a legjobb f1 eddig.
0
0
0
0
skorpion120 avatar
ez lesz PS3-ra is? Mert akkor lehet hogy ráugrok x)
0
0
0
0
19ati93 avatar
csinálhatnánanak ennyi erőből olyan szimulátort is neked amit a Ferrari hajt otthon a gyárban,de nem lesz rá pénze senkinek 😆😆 szóval vannak bizonyos határok
bár ott nem a graf és a törés a lényeg hanem hogy mennyire hasonlitson a valósághoz,azokból az adatokból meg a büdös életbe úgyse fog soha senki semmit se látni/kapni.
0
0
0
0
danimanoocska avatar
Tavalyi sorozatra is ilyen gépigényt irtak és nekem medium fele high on futot szépen még hogy i7 vicces
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
dande:A valóságban elkerülhetetlen a matricák deformálódása, ám a játékban nem. Egyébként ott van valósághű törés modellező rendszernek a BeamNG motor, valós időben számolja ki, és jeleníti meg a deformálódó alkatrészeket, de nyilván nagy az erőforrás igénye, így a közeljövőben nagyobb cím alatt nem igen láthatjuk.

Kicsit azért túlzásba viszitek ezt a sérüléstől lesz jó a játék dolgot. Nyilván dob a játékélmenyen 1-1 élethű sérülés, durván deformálódó totálkáros autó, de ez nem burnout, vagy flatout, itt ez nem központi motívum, ide jó vezetési élmény kell, nem jó törés. Normál esetben órákat vezetsz, és pár percig látsz csak balesetet ezen idő alatt. Ha azt mondják, nagyon penge, skálázhatóan realisztikus vezetési modell lesz a következő játékban, cserébe meg kell elégedni ezzel a töréssel, én boldogan elfogadom.
0
0
0
0
no avatar
Miért az igazi versenyen nem deformálódik a kocsin a matrica...hülye szponzorok? 😃 Az a baj, hogy ez is a pénzről szól. De valósághű deformálódásra egy crash-nél még várnunk kell.
Amúgy a Burnout Paradise Közel járt hozzá.
0
0
0
0
cabus26 avatar
19ati93
A készítők kúrvára lexarják,hogy neked v nekem v akárkinek van-e atomerőműje v sem.Ahogy sikerül nekik v ahogy a hardvergyártók akarják,úgy optimalizálnak.M.O. az nem példa,nyugatabbra megengedhetik maguknak az emberek akár a gtx780-as VGA-t is.Ha a szükség úgy kívánja,akkor kell egy csúcs gép is egy-egy játékhoz,hogy elfusson rendesen.Igen,és a törés addig ilyen xar marad,míg nem enged az a rohadt FIA,ide vagy oda új generáció.
0
0
0
0
19ati93 avatar
ja majd ha mindenkinek a házában atomerőmű fog a gépében dolgozni akkor megfog ez is történni,de a törés model azért olyan amilyen mert nem engedik hogy a reklámfelületek és hírdetések pl Santander,Red Bull,Petronas feliratok a kocsin Pirelli,Rolex táblák stb-nek a logoja felirata deformálodjon, a lényeg az hogy látszodjon tisztán különben nincs money.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció