Call of Duty: Warzone 2.0 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core™ i3-6100 / Core™ i5-2500K or AMD Ryzen™ 3 1200
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTX 960 or AMD Radeon™ RX 470 - DirectX 12.0 compatible system
DX:
Version 12
OS:
Windows® 10 64 Bit (latest update)
STO:
125 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core™ i5-6600K / Core™ i7-4770 or AMD Ryzen™ 5 1400
RAM:
12 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 580 - DirectX 12.0 compatible system
DX:
Version 12
OS:
Windows® 10 64 Bit (latest update) or Windows® 11 64 Bit (latest update)
STO:
125 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 459
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nálam amióta megjelent a játék(WZ 2.0) ilyen grafika "bug" vagy nem is tudom hogy pontosan micsoda ez Fekete pontok?!
Valaki tudja hogy mi ez?
Megoldás van?
Képen jól látható a hiba.
[LINK]
Két dolog jut így hirtelen eszembe, tedd a "Film Grain" beállítást 0-ra ha nem azon van, illetve kapcsold ki a "Depth of Field"-et.
Nálam a DLSS okozott valami hasonló gondot, igaz nem ennyire látványosan és csak a menüben vettem észre, de amint kikapcsoltam nálam megszűnt a hiba.
Nem hasznalsz fel skalazot veletlen?
Kisebb felbontas + skalazo kombo csinalja ezt tudtommal.
Azt tudni kell hogy csak egyes helyeken csinálja ezt a kép hibát, nem mindig ilyen nálam a játék.
Landulás után kb 55-60 fps között ugrál a game. Vajon mi lehet a gond?
16gb ram (nem dual slot)
Rx 6600 xt
Ryzen 5 4500
Minden driver a legfrissebb, de próbáltam már vissza rakni az előzőket, viszont azokkal sem javult semmit.
Nevem:Csabika#21990 Battlenet
Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
DMZ-ben megöltem egy játékost, akinél találtam egy blueprintes M13B-t. Haverokkal tökre megörültünk, hogy nem kell a Chemisttel szarakodni. Exfileltünk is nem sokkal később, az M13B fixen nálam volt, debriefnél ki is írta, hogy 'New unlock'. Igen ám, viszont amikor néztem a fegyvereimet multiban, még mindig nem volt unlockolva. Megnéztem a contrabandjeimet, és a helyén egy tök ugyanolyan TAQ-56 volt, mint amit behoztam a meccsre insured slotból. Hát köszi szépen Infinity Ward, I guess...
Mióta megjelent, nem jött hozzá valami javítás?
Csak mert a caldera hibátlanul megy a gépemen, ez az új rész pedig még úgy is akad, ha mindent low-ra állítok.
Köszönöm.
Milyen konfiggal tolod? Én úgy voltam, h a 6. gen i5 vígan vitte a régi warzone-t, ez viszont megfektette. Mióta a ryzen van ugyan amellett a vga mellett, simán játszom ezt is.
Üdv,
TakTom
- i3 8100
- 8 gb ram
- gtx 1060 6gb
A warzone 1 nekem is szépen ment, de ez nem. Itt a gépigény eléggé véleményes, nem tudom, hogyan számolták ezt ki. :(
Újabb platformra váltás segít. A vga maradhat is akár, sokkal jobb lesz a játékélmény.
[LINK]
Jó gamet! :)
8Gbval jatszhatatlan ez a jatek, minden par masodpercben nagy akadasok vannak😏
cpu: Ryzen 7 1700
GPU: gtx 1060 6gb
16db ddr4 ram
Minimum beállításokon is van nagyobb lagg..
a gépem lenne túl gyenge hozza? Vagy másnak is van hasonló probléma?
inkább ott lehet a baj, hogy mondjuk HDD-ről fut a játék és nem SSD-ről.
Esetleg a RendererWorkerCount beállítása segíthet.
https://www.youtube.com/watch?v=_TLeJWfv-9k
lodaut?😄
Taq-V a fegyo, keresgelj neten configot, talalsz egy csomot:)
Kis segítséget szeretnék kérni. Megvettem a játékot és tökééletesen működött, később történt egy processzor csere és azt követőően sem volt semmi gond. A mai nap cseréltünk egy videókártyát egy RTX 3080-at kapott a gép és folyamatosan crashel a játéék beállításoktól függetlenül sé különbözőő időközönként. Esetleg lehet ez attól hogy a cseréket követően nem volt újra telepítve a játék és bekavarhatott valamit ? Néha kapok crash kódoot, de a legtöbbször az is ismmeretlen hibát ír.
Cpu: Amd Ryzen 5 5600
Vga: RTX 3080
Ram: 16 GB
A feltételek megvannak és extreme beállítások mellett "quality" DLSS-el egy 100--130 fps--t produkál a játék. Az alkatrészek cseréje után windows újratelepítés sem volt.
2.Kérdésem.
Ha szerenék javítani az fps -en,akkor mit kéne cserélnem,és mit ajánlanátok.
Prime B550m-k
AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor 3.95 GHz
16gb ram
Radeon rx 580
és hddre van telepítve.
Válaszaitokat előre is köszönöm
SSD-ből van annyi van mint égen a csillag! :D Szinte bármelyik jó...M2-es, vagy sima 2,5-es...
pl: [LINK]
[LINK]
[LINK]
ha ez sok árban akkor pl MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC
[LINK]
vagy GIGABYTE GeForce RTX 3060 EAGLE 12G
[LINK]
Várom már, h év elején megjöjjön az RX 6600 is, az lesz a jóvilág majd. :)
azaz kell az újabb generációs processor (Intel AMD)
A mostani problémám az az hogy sehogy nem tudok 90 fps felé menni egx rx 6600xt-vel...
Teljesen mindegy hogy mit és hogy állítok a grafikai beállításokban, sehogy sincs 70-90fps-nél több a játékban 1080p felbontásban. Másik driver nem használt, kipróbáltam 3 fajta RTX 3070-nel, és sehogy nem akar 90fps-fölé menni.
És végülis mindegy hogy ultra vagy low beállításokon van akkor is ugyan annyi az fps. Egyedül a DLSS ki és bekapcsolásakor van kb 15fps-nyi különbség!
Olvastam több fórumon sok felhasználó erre panaszkodik! Tesztekben néztem egy 9900k-s procivan is nemsokkal megy fel 100fps fölé!
Egyszóval van még mit rajta fejleszteni !
de hogy melyikkel (steames battle.net-sel)
azt nem tudni
Azért nem megy az adott fps felé, mert Cpu limited van!
Állíthatsz bármit a 6 magos proci elfogy sajnos….
szerintem is
Igen közben és is rájöttem sok keresgélés és youtube videó után, hogy elfogy a proci.
Tehát nincs más hátra.. új proci lap kombó!
Ugyanitt eladó i5 9400f, Asrock z370killer sli 🤣🤣🤣
Soha nem tudom kihozni.
Soloban múltkor megszereztem erre a kiviteli pontnál Semtexel stuckosra dobott egy BOT! 🤣🤣
Már teljesen kiégtem. 😅
Vagy kempelik az Exfillt és xarrá lőnek ha megszereztem.
Puffin_ad_erot#5420901 ez lesz az Activision ID-m. Jelölj be! Estefelé szoktam lenni általában.
Előre is bocsi helyesírási hibákért illetve néhol a száraz megfogalmazásért!
Többen kértetek segítséget, ezért közzéteszem a modjaimat amiket a Warzone 2.0 fps növeléséhez használok:
Először is érdemes a játékot SSD-re telepíteni!
GTX 1050 2GB kártyám van és a Warzone második része jobban fut mint az első!
Csak saját felelősségre alkalmazz modolást, akár perma BAN-nal is járhat! Habár nem valószínű, de ugye Richochet anti-cheat rendszerüket folyamatosan fejlesztik és meglehet rá az esély, hogy az activision úgy dönt ban jár érte. (Csak az FSR-modért)
Megpróbálom minél egyszerűbben leírni a folyamatot, de még így is nagyon hosszú lesz. Ha semmit nem értesz az egészből még így se, akkor szerintem felesleges bele is kezdened, valamennyi infós tudás azért kell ahhoz, hogy egyáltalán megértsd mikről van szó...
Felhívom figyelmed, hogy ha ezek után sem fut jól a játék, akkor biztosan nálad van a probléma. Két opció van: Valamit rosszul csináltál, vagy olyan probléma van a gépeddel, amin ezek a modok nem fognak jelentős mértékben segíteni (FPS)! Az utóbbi esetben a problémát szinte "végtelen" kombináció és problémaféle okozhatja, ebben nem tudok segíteni!
Először is töltsétek le innen a modot: FONTOS! Lehet, hogy csak Nvidia kártyákkal működik, AMD-ről nem tudok biztos infót! Driver frissítés vagy game update után előfordulhat, hogy kikapcsol a mod. Erősen ajánlom, hogy mellőzd a Geforce Expreience használatát, helyette manuálisan frissítsd a drivert NVCleanstall-lal, persze csak ha érted is mit csinálsz.
https://www.gamepressure.com/download.asp?ID=82871
Négy fájl lesz benne. Enable/DisableSignatureOverride fájlokkal ki-be lehet kapcsolni a modot. Enable-lel kezdődő fájlt nyissátok meg, majd nyomjatok igen-re a futtatáshoz, végül OK-t.
A másik két fájlt (nvngx.ini; nvngx.dll) másoljátok be a játék főmappájába, Battle.net esetén a _retail_ mappába kell másolni, Steam esetén egyértelmű hova kell.
Ezután nyissátok meg az nvngx.ini fájlt Jegyzettömbbel majd a [Sharpening] résznél írjátok át ezeket a sorokat az alábbiakra:
EnableSharpening=true
Sharpness=1.0
Ezután ott lesz alatta a [UpscaleRatio] rész, ott pedig a következő sorokat írjátok át. (Ez a rész nem kötelező, lentebb is van egy beállítás amivel ezt be lehet állítani, ez csak akkor jó ha alapértékeken kívül (4 db) még szeretnél saját értéket beállítai!)
UpscaleRatioOverrideEnabled=true
UpscaleRatioOverrideValue=2.0
Az utóbbit lehet saját preferenciára is beállítani, de én a következőket ajánlom:
FullHD-s monitor esetén: 2.0
HD-s monitor esetén: 1.7
HD alatti monitor esetén: 1.5 vagy 1.3 attól függően mekkora a monitor felbontása. Minél kisebb a monitorod felbontása, annál kisebbre állítsd a számot, de a minimum ajánlott érték az 1.3, 1.3 alá ne vidd!
Példa:
1920x1080 esetén: 2.0 (vagy 2.4 esetleg ha több fps kell)
AspectRatio standard-ra állítva 1920x1080 estén: 1.7 (Minőség marad, de kisebb látótér kávák miatt; valódi felbontás ilyenkor 1440x1080 lesz FullHD esetén. Megjegyzés: Ez nem azonos a FOV-val, sokkal több FPS-t ad mint a FOV állítása. Én ajánlom FOV-ot tegyétek fel nyugodtan 120-ra nem von le szinte semmi FPS-t cserébe sokkal jobb látótér!)
1360x768 vagy 1366x768 esetén: 1.7
1280x720 esetén: 1.5
1024x768 esetén: 1.3
De akár te magad is próbálgathatod az értékeket ha úgy érzed érted mit csinálsz. (Később AspectRatio FPS növelés miatt akár csökkentheted is a számot. Pl. nálam 1350x1080-ban 1.7-en Balanceden szépen fut a játék.)
EnableSignature és DisableSignature fájlokat is beteheted a főmappába az egyszerűbb későbbi megtalálásért, ha Driver frissítés vagy a játék felülírná a modot. (Olyankor szinte instant crashel a game onnan tudod)
Ha ezzel megvagy, elmented és bezárod a fájlt.
Következő rész:
Elindítod a játékot, a graphics beállításoknál mindent a lehető legkisebbre kell állítani! Accountnál pedig gore effects-et is érdemes kinyomni.
bemész dokumentumok mappába
ott Call of Duty
majd players mappa
ott pedig options.3.cod22.cst fájlra lesz szükségünk.
meg kell nyitni jegyzettömbbel
Az alábbi részeket pedig töröljétek ki:
(Mintent ami alattuk van töröljetek a
//
// Display, Gameplay, Graphics, System
//
részeket is!)
//
// Display
//
//
// Gameplay
//
//
// Graphics
//
//
// System
//
Majd helyettük az alábbiakat beilleszteni (görgess le sokat és látni fogod mikre gondolok), de utána néhány dologt írjatok át. Ki kell keresni majd átírni: Ctrl+F a kereséshez majd:
Fullscreen Resolution-t
állítsátok át a natív, azaz a monitorotok maximális felbontására. Persze ha tiéd is 1920x1080, akkor értelemszerűen hagyd úgy.
AspectRatio Ezzel a beállítással is lehet FPS-t növelni. Ha 5:4-re állítod lesz a legtöbb FPS-ed viszont két oldalt le lesz végva a kép, de középen enemy-t meg minden mást ugyan olyan minőségbe fogsz látni, csak ugye kávák lesznek két oldalt. Ha standard-ra teszed 4:3 lesz a képarány, ha wide 16:10-re akkor pedig szélesebb. Pl. ha 16:9-es monitord van, 5:4 a legtöbb FPS-t adja, standard szintén de picivel kevesebbet, 16:10 pedig csak picivel több fps viszont ugyebár a kávák mérete is csökken, szélesebben látsz. Értelemszerűen ha 4:3-as monitorod van akkor standard-ra kell állítani, ha 16:10-es akkor wide 16:10-re, ha 5:4-es akkor pedig 5:4-re, így az ilyen monitorokon is megszűnnek a kávák.
Ezután keress rá: DLSSPerfMode
Itt a játék 5 beállítást támogat: Ultra Performance, Maximum Performance, Balanced, Maximum Quality és Ultra Quality. Az Ultra Quality viszont nem működik, azt csak fentebbi mmódszerrel lehet elérni, ehhez az upscale ratio-t 1.3-ra kell állítani!
Azt, hogy neked melyikre érdemes tenned fentebb mutattam be példákkal, de egy kis kiegészítés:
1.3 = Ultra Quality (De ez itt nem működik!!! csak a fentebbi módszernél!) 77%-a az eredeti felbontásnak
1.5 = Maximum Quality 67%-a az eredeti felbontásnak
1.7 = Balanced 59%-a az eredeti felbontásnak
2.0 = Maximum Performance 50%-a az eredeti felbontásnak
3.0 = Ultra Performance 33%-a az eredeti felbontásnak
Én mindenképp az 1.7-re mennék rá, 1.7 felett már eléggé homályos a játék, de még mindig elfogadható!
1920x1080 ha aspect ratio 16:9 vagy auto-ra van állítva akkor 1.7-nél nem lesz túl jó az FPS. 1.7-tel csak standard vagy 5:4 aspect ratio-val fogja tartani a stabil 60 FPS-t!
Kövi: RefreshRate
Mivel 60 FPS a cél, ezért mindenképp 60-ra kell állítani, kivéve ha Freesync-es vagy gsync-es monitorod van, akkor ne írj be semmit, legyen üres!
Ha 75Hz-es a monitorod akkor nézd meg le tudod-e venni 60-ra, mert 60 FPS 75Hz-en microstuttering-et generál rossz framepacing miatt és nem lesz jó az élmény. Ha csak 75Hz-et támogat a monitorod natív felbontáson, akkor CRU-val rá kell erőltetni, hogy 60Hz-et is támogasson, de erre nem térek ki, Google a barátod. Fontos, hogy mindenképp nézd meg mikor elindul a játék hány Hz-en fog menni a játék, mert néha előfordul hogy hiába van 60-ra állítva, magasabb Hz-es monitor esetén mégis a max Hz-en megy. Ha ez így van, alt-tab után elvileg észbekap és leviszi annyira amennyire mi állítottuk be.
Ezután ehhez kapcsolódóan keress rá a következőre:
MaxFpsInGame
Itt ezt hagyd 60-on ha 60Hz-es monitorord van. Ha 75Hz-es monitorod van de támogatja a 60Hz-et is, akkor szintén hagyd 60-on. Ha nem támogatja és nem is tudod beállítani, hogy támogassa, akkor pedig állítsd 75-re, de így nem lesz jó az élmény továbbra sem. Ha Freesync-es vagy Gsync-es monitorod van akkor attól függően hány Hz-es kell beállítoanod az FPS limitet -3 FPS.
Ez alatt a beállítás alatt van a Menüben FPS limit, azt ugyan annyira állítsd be.
Végül utolsó dolog amit még módosítani kell:
Keresd meg a következőt: RendererWorkerCount
Itt ha Intel procid van a szálak számát kell beírni, ha AMD procid van akkor pedig csak a magok számát. Én esetemben Ryzen 5 2600-nál ez 6 lesz mert a proci 6 mag 12 szál. Intel core i3 4 mag 4 szál esetében 4 lesz amit be kell írni, Core i3 4 mag 8 szálas procinál pedig 8-at kell írni és így tovább...
Fontos! Miután ezek megvannak, a config fájl-t a tulajdonságoknál állítsd csak olvashatóra!
UTOLSÓ MOD: még van egy másik config fájl szintén players mappában: LÁSD legalul!
//
// Display
//
// Force specific aspect ratio independent of window aspect ratio
AspectRatio:0.0 = "auto" // one of [auto, standard, 5:4, wide 16:10, wide 16:9, wide 18:9, wide 19.5:9, wide 21:9, wide 32:9]
// Enables the async compute for specific cases
AsyncCompute:0.0 = "false"
// Constrain mouse to game window
ConstrainMouse:0.0 = "false"
// Color spaces for monitor output
DisplayGamma:0.0 = "BT709_sRGB" // one of [BT709_sRGB, BT709_BT1886]
// Fullscreen mode
DisplayMode:0.0 = "Fullscreen" // one of [Windowed, Fullscreen, Fullscreen borderless window, Fullscreen borderless extended window]
// Enable focused mode
FocusedMode:0.0 = "false"
// Set overlay opacity for the focused mode
FocusedModeOpacity:0.0 = "0.000000" // 0.000000 to 1.000000
// Monitor name of the monitor used to display the game
Monitor:0.0 = ""
// Enable Nvidia low latency mode. Boost mode request maximum GPU clock frequency regardless of workload
NvidiaReflex:0.0 = "Enabled" // one of [Disabled, Enabled, Enabled + boost]
// Fullscreen mode preference
PreferredDisplayMode:0.0 = "Fullscreen" // one of [Windowed, Fullscreen, Fullscreen borderless window, Fullscreen borderless extended window]
// Refresh rate of used monitor
RefreshRate:0.0 = "60.000"
// Fullscreen Resolution
Resolution:0.0 = "1920x1080"
// Percentage of window resolution that the 3D scene renders at. value set by the user. can be smaller than the actual.
ResolutionMultiplier:0.0 = "66" // 0 to 200
// Synchronizes framerate with refresh rate to prevent screen tearing issues
VSync:0.0 = "0" // 0 to 4
// Vsync while in menus only
VSyncInMenu:0.0 = "false"
// Window height
WindowHeight:0.0 = "400" // 0 to 32767
// Window is maximized on boot
WindowMaximized:0.0 = "false"
// Window width
WindowWidth:0.0 = "640" // 0 to 32767
// Window X position
WindowX:0.0 = "-32768" // -32768 to 32767
// Window Y position
WindowY:0.0 = "-32768" // -32768 to 32767
//
// Gameplay
//
// Apply custom framerate limit
CapFps:0.0 = "true"
// Adds blur on out of focus areas when aiming down sights
DepthOfField:0.0 = "false"
// Adjusts the strength of the visual noise applied in-game
FilmGrain:0.0 = "0.000000" // 0.000000 to 1.000000
// Custom maximum frames per second when in a match
MaxFpsInGame:0.0 = "60" // 30 to 300
// Custom maximum frames per second when in menus
MaxFpsInMenu:1.0 = "60" // 30 to 300
// Custom maximum frames per second when game is out of focus
MaxFpsOutOfFocus:0.0 = "5" // 5 to 300
//
// Graphics
//
// User preferred anti-aliasing technique
AATechniquePreferred:0.0 = "DLSS" // one of [SMAA T2x, Filmic SMAA T2x, DLSS, DLAA, XeSS]
// Strength for Contrast Adaptive Sharpening (CAS)
AMDContrastAdaptiveSharpeningStrength:0.0 = "0.000000" // 0.000000 to 1.000000
// Enable AMD FidelityFX Super Resolution
AMDSuperResolution:0.0 = "Off" // one of [Off, CAS - Sharpening only, AMD FSR 1.0]
// AMD FidelityFX Super Resolution quality
AMDSuperResolutionQuality:0.0 = "Maximum Performance" // one of [Maximum Performance, Balanced, Maximum Quality, Ultra Quality]
// Absolute target resolution
AbsoluteTargetResolution:0.0 = "none" // one of [540P, 640P, 720P, 900P, 1080P, 1440P, native, none]
// Show bullet impacts
BulletImpacts:0.0 = "false"
// The maximum distance at which clutter models are rendered.
ClutterMaxDist:0.0 = "100.000000" // 100.000000 to 10000.000000
// Corpses culling threshold
CorpsesCullingThreshold:0.0 = "0.500000" // 0.500000 to 1.000000
// DLSS performance mode
DLSSPerfMode:0.0 = "Balanced" // one of [Ultra Performance, Maximum Performance, Balanced, Maximum Quality, Ultra Quality]
// DLSS Sharpness.
DLSSSharpness:0.0 = "0.000000" // -1.000000 to 1.000000
// Default SMAA technique
DefaultSMAATechnique:0.0 = "SMAA T2x" // one of [SMAA T2x, Filmic SMAA T2x]
// Enable deferred physics
DeferredPhysics:0.0 = "Low Quality" // one of [Low Quality, Medium Quality, High Quality, Developer]
// Activate dynamic scene resolution
DynamicSceneResolution:0.0 = "false"
// Target frame time in ms for dynamic scene resolution.
DynamicSceneResolutionTarget:0.0 = "100.000000" // 0.000000 to 100.000000
// Strength of the filmic visual noise filter
FilmicStrength:0.0 = "0.000000" // 0.000000 to 1.000000
// Preferred GPU if multiple GPU system
GPUName:0.0 = ""
// GTAO Quality level
GTAOQuality:0.0 = "R_GTAO_QUALITY_LOW" // one of [R_GTAO_QUALITY_LOW, R_GTAO_QUALITY_MEDIUM, R_GTAO_QUALITY_HIGH, R_GTAO_QUALITY_ULTRA]
// Set HDR activation mode. Option only takes effect on HDR Display.
HDR:0.0 = "Off" // one of [Off, On, Automatic]
// LODs distance quality
ModelLodDistanceQuality:0.0 = "Base Quality" // one of [High Quality, Base Quality]
// Models quality
ModelLodQuality:0.0 = "Base quality" // one of [High quality, Base quality]
// Enable NVIDIA Image Scaling
NVIDIAImageScaling:0.0 = "false"
// NVIDIA Image Scaling quality
NVIDIAImageScalingQuality:0.0 = "Maximum Performance" // one of [Maximum Performance, Balanced, Maximum Quality, Ultra Quality, Custom, Native Quality]
// NVIDIA Image Scaling sharpness
NVIDIAImageScalingSharpness:0.0 = "0.330000" // 0.000000 to 1.000000
// Particle Lighting Quality
ParticleLighting:0.0 = "0" // 0 to 5
// Particle Quality quality level
ParticleQualityLevel:0.0 = "very low" // one of [very low, low, medium, high]
// Particle Resolution quality level
ParticuleResolution:0.0 = "true"
// Enable persistent damage layer
PersistentDamageLayer:0.0 = "false"
// Particle Lighting quality level
PixelPerLightmapTexel:0.0 = "256.000000" // 1.000000 to 256.000000
// Enable half resolution reflection probes
ReflectionProbeHalfResolution:0.0 = "true"
// Reflection probe relighting update stages
ReflectionProbeRelighting:0.0 = "1" // 1 to 4
// SMAA Quality level
SMAAQuality:0.0 = "SMAA_QUALITY_LOW" // one of [SMAA_QUALITY_LOW, SMAA_QUALITY_MEDIUM, SMAA_QUALITY_HIGH, SMAA_QUALITY_ULTRA]
// Screen-space ambient occlusion method
SSAOTechnique:0.0 = "Off" // one of [Off, GTAO, MDAO, GTAO & MDAO]
// Screen-space reflection mode
SSRMode:0.0 = "Off" // one of [Off, Deferred LQ, Deferred HQ]
// Screen Space Shadow quality level
ScreenSpaceShadowQuality:0.0 = "Off" // one of [Off, Low, High]
// Select the shader quality setting
ShaderQuality:0.0 = "Low" // one of [Default, Medium, Low]
// Shadow resolution quality level
ShadowMapResolution:1.0 = "Very Low" // one of [Very Low, Low, Normal, High, Extra, Ultra]
// Adjust size of Spot Shadow Cache
SpotShadowCacheSize:0.0 = "0" // 0 to 3
// Quality level of spot shadow
SpotShadowQualityLevel:0.0 = "Low" // one of [Low, Medium, High]
// Static sunshadow moment clipmap resolution
StaticSunshadowClipmapResolution:0.0 = "0" // 0 to 2147483647
// Catmull Clark subdivision level
SubdivisionLevel:0.0 = "0" // 0 to 8
// Quality level of shadows from the sun at a distance
SunShadowCascade:0.0 = "Low (1 cascade)" // one of [Low (1 cascade), Normal (2-3 cascades)]
// Tessellation quality level
Tessellation:0.0 = "0_Off" // one of [0_Off, 1_Near, 2_All]
// Texture filtering quality level
TextureFilter:0.0 = "TEXTURE_FILTER_NEAREST" // one of [TEXTURE_FILTER_NEAREST, TEXTURE_FILTER_LINEAR, TEXTURE_FILTER_ANISO2X, TEXTURE_FILTER_ANISO4X, TEXTURE_FILTER_ANISO8X, TEXTURE_FILTER_ANISO16X, TEXTURE_FILTER_CMP]
// Texture quality level, high to low ( higher number means lower resolution )
TextureQuality:0.0 = "3" // 0 to 3
// Ui Quality
UiQuality:0.0 = "Auto" // one of [1080P, 4K, Auto]
// Use large physical textures
VirtualTexturingLargeMemory:0.0 = "false"
// Volumetric quality
VolumetricQuality:0.0 = "QUALITY_LOW" // one of [QUALITY_LOW, QUALITY_MEDIUM, QUALITY_HIGH]
// Select water caustics mode
WaterCausticsMode:0.0 = "Off" // one of [Off, Low Quality, High Quality]
// Select weather grid volumes quality
WeatherGridVolumesQuality:0.0 = "Off" // one of [Ultra, High, Medium, Low, Off]
// World streaming quality option
WorldStreamingQuality:0.0 = "Low" // one of [Low, High]
// XeSS quality
XeSSQuality:0.0 = "Maximum Performance" // one of [Maximum Performance, Balanced, Maximum Quality, Ultra Quality, Custom]
//
// System
//
// Allow campaign savegame to be synced in with the cloud
ConfigCloudSavegameEnabled:0.0 = "false"
// Allows non-hardware settings to be synced in with the cloud
ConfigCloudStorageEnabled:1.0 = "false"
// Indicates whether recommended settings have been set, will reset settings to recommended if set to 0
RecommendedSet:0.0 = "true"
// Thread count for handling the job queue
RendererWorkerCount:0.0 = "6" // -1 to 16
// Set a target fraction of your PC's video memory to be used by the game
VideoMemoryScale:0.0 = "1.000000" // 0.000000 to 2.000000
// Models quality
LodModelQuality:0.0 = "Drop High Quality LODs" // Drop none, or Drop High Quality LODs
// Lod scale
LodScale:0.0 = "0.5" // 0.5 to 2
// Enable high quality motion blur
HighQualityMotionBlur:0.0 = "false"
// Maximum number of particle
MaximumParticles:0.0 = "0" // 0 to 524288
// Low detail models at a high distance
ForceLodDistanceQualityLow:0.0 = "true"
// High detail models at a high distance
LodDistanceQuality:0.0 = "false"
// How many lights can receive dynamic shadows
RoundRobinPrioritySpotShadowsMax:0.0 = "0" // 0 to 16
// Use spot shadow cache to improve framerate
CacheSpotShadow:0.0 = "Enabled" // one of [Disabled, Enabled, Preserve Updates]
// Use cache sun shadow
CacheSunShadow:0.0 = "true"
// Enable weather grid volumes
WeatherGridVolumes:0.0 = "false"
// Run the game with an elevated priority
ElevatedPriority:0.0 = "true"
Utolsó cfg fájl:
config_x3ed1cabba6125393e.cfg
Ebben egy sort kell csak átírni: (17. sor)
seta #x31fda430e4a87caae "0.05 0.05"
Alapból 0.92 0.8, át kell írni 0.05 0.05-re.
Érdemes ezt is csak olvashatóvá tenni.
Ennyi volt, remélem segítettem!
Ami nálam így minimális probléma az az, hogy sajnos a smoke gránát vagy ami ilyen füstös effekt az pixeles esetleg ezt még lehet valahogy korrigálni ? :D
Ha úgy is pixeles akkor pedig ANISO2X és jó lesz.
Gpu: GTX 1060 6GB
Cpu: I3-9100f
Ram:16 gb DDR4
Warzone 2-be keresnék csapattársat PC-s változathoz. Battleneten keresztül van meg a játék, leginkább DUO-t szeretnék játszani. Mikrofon hatalmas előny, akár ts vagy discord is működhet.
28/F
Részemről mehet
Esetleg ha valakinek emiatt szarakodna. De ilyen volt az első rész is azért is hagytam anno a fenébe.
Nem tudom már, hogy az elsőt lehetet-e steammel letölteni.
Ami tetszik:
-A térkép nagyon jó lett. Bizonyos területeiben mint Al Mazrah City és egyéb kisebb POI-któl független épületeknél én bele látok egy kis Verdansk-ot. Jó nagy a térkép ami mindenképpen előny abban, hogy a meccs elején kisebb az esélye összefutni másokkal és így mindenki felszerelkezve, egy fairabb szituációban találhatja magát az első összetűzések alkalmával. Jó a vertikalitás is, vannak magaslatok, mélységek, szerencsére megmászhatatlan Taigetos nyílt terep nincs mint a Caldera Peak. Egészen kreatív megoldások is vannak kisebb föld alatti járatokkal és miegymással. Ami nem tetszik, hogy sok épület nagyon rosszul védhető, irreálisan sok létra vezet a tetejére, némelyiknek az emeletére a földről betudsz mászni az ablakon. Máshol pedig olyan camper paradicsomok vannak kialakítva, hogy fájdalmas még belegondolni is, de ha ezek balanszát nézem akkor nincsen itt baj, csak pont számodra legyen szerencsés az end game-be az az épület amit éppen védesz.
-Tetszik, hogy kicsit megvariálták a Contact-ek felépítését is, persze ugyanúgy megvan a Recon is Secure Intel néven, csak most nem egy rádiót kell tartani X ideig hanem adóvevő toronyra mászkálni, Scavenger helyett széfeket kell robbantani.
-Aki anno az MW szezonokban Warzone-ozott biztosan emlékszik a sárga/piros kártyás bunker rendszerre. Na most ez visszatér Strongholdok és egyéb AI által védett épületek formájában. A loadout korai megszerzése is ehez kötött, mindenképpen kis színt visz ez a játékmenetbe, hogy nem csak annyi a feladat feltétlen, hogy annyi ellenséges operátort végezz ki amennyit csak tudsz.
Ami NEM tetszik:
-Első és talán a legfontosabb a ping rendszer. Tipikus példája annak, hogy ami tökéletes ahoz nem kell hozzányúlni mert csak szarabb lehet. Őszintén én nem tudom ezt ki találta ki de biztos egy percet sem játszott még Rebirth Resurgence-en. Annyira kínylódós, annyira megtöri a dinamikát, hogy a legtöbbször inkább nem is használjuk ami had ne mondjam mennyire effektív a sikeresség érdekében. Lenyomod ugyanúgy az alt-ot és egy körmenüben kell kiválasztanod, hogy loot, enemy, regroup meg mittomén' még micsoda. Basszus, a Warzone "1" ezt magától tudta, hogy loot, enemy vagy csak szimpla jelölés a kurzor helyzete alapján, érthetetlen számomra.
-Loot rendszer szerintem okés, nem érződik unbalanced-nek az, hogy egy medium backpack tulajdonosaként akár 20 armor is lehet nálam ha én úgy döntök, de azért van egy komolyabb, esetenként game breaking probléma az egésszel. Az itemek nem a föld felett lebegnek mint eddig hanem rendesen elterülnek, ami ritka nehézzé teszi a gyors felvételt és döntést. A társammal ma előfordult az, hogy end game-ben véletlen felvette egy korábban lelőtt ember fegyverét, majd az övé beesett a táskája alá és lehetetlen volt vissza cserélni, pedig egy 60 ammos HCR komolyabb tűzerőt jelentett volna mint egy ground loot Kastov.
-Movement-ben teljesen megszűnt a skill gap mondhatni. Igazából akit hamarabb megláttak az hal meg, nem tudok szórakozni a sniperekkel slide cancel hiányában, éppen ezért sokkal egyszerűbb és a gyengébb játékosok is tudnak a mesterlövész puskákkal érvényesülni, hát nem tudom, kinek a pap ugyebár, nekem ez nem feltétlen szimpatikus. Menekülni is nagyon nehéz, nem is nagyon van értelme, jobban jár az ember ha visszalő inkább de akkor az már veszett fejsze nyele az esetek nagyrészében.
-Nem lehet loadout-ot venni, nem is ragozom, ez vegytiszta baromság.
Mindent összevetve tetszik is meg nem is, sok a noob friendly megoldás, a skill-t itt már nem a movement fogja meghatározni hanem a térképen való helyezkedés és az ismeretek, hogy hol milyen lootot tudsz összeszedni mert nem random hanem helyhez, helyiségekhez kötött. Ha már ennyire rámentek a "Mil-Sim" élményre és mesterségesen belassították a gameplay-t akkor miért nincs dinamikus időjárás és napszak változás? Mert az állandó napsütés és erős fény pont a kompetitív játékok jellemzője ahol az esélyek egyenlőn tartásához elengedhetetlen a megfelelő visibility, közben meg a skill gap konkrétan ki lett törölve. Kicsit identitás zavarosnak tűnik a dolog nekem. De az biztos, hogy még ki kell fornia magát a játéknak, remélem a jó irányba terelik majd a dolgokat. Maximálisan megértem a community azon részét aki remegve várja 28.-át, hogy újra fusson az OG Warzone még ha csak Calderán is mert valóban, ez egy másik játék teljesen más gameplay-el. Ugyanúgy mint az ételeknél erre is ki kellene írni, hogy "Nyomokban Warzone-t tartalmaz."
Valaki segitsen ezt miert csinalja? Es hogy lehet megoldani?
2 lehetőséged van
1. mivel a videókártyád még bírja ezt a címet futattni grafikai beállitások mellett így megkell vele elégedned a jelenlegi beállitásokkal
2. ha mindenképp fontos lenne a kinézet mint grafikailag egy erősebb GPU-t teszel bele
Ezekkel a beállításokkal a játék nem szép, de legalább az én gépemen is játszható. :)
steam értékelése szerint többnyire negatív
Ryzen 5 5600
2 x 8GB DDR4 3200MHz
Ezzel a konfiggal, 1080p-n nálam nagyon jól fut. Normálisan bekonfigoltam a játékot, low-mediumon játszom, van 1-2 dolog ami high-on van. De lényegében arra mentem hogy jól fusson és lássak mindent, élesen.
100-130 FPS között mozog a játék, ha vízbe megyek akkor leugrik 90-95-re. Alapvetően nagyon jól fut, viszont 100+ FPS-el sem érezhető "smooth" - nak a gameplay, nem tudom miért.
A 2.0 konkrétan játszhatatlan, mert FHD,Low beállítások mellett is 8-20 fps között ugrál pedig videók és gépigény alapján simán kellene mennie (Ryzen 5 3600, RTX 2070 Super, 16 GB ddr4 ram, legfrissebb driver verzió).
mert én a procira gyanakodok
https://imgur.com/a/hEa4oKI
i3 10100F+GTX 1650 SUPER
Nálam így fút. Hát elég sok a mikro akadás. Ha leveszem lowra akkor se megy sokkal jobban. Szerintem kb béta állapotban van a játék.
A pajzsos rendszert meg az elején nem értettem, de most már vágom.
Nekem HDDn
A warzone kettőben 60, vagy 70 fölé is alig akar menni bármit állítok, muszáj lesz egy új gépet vennem.
Játék akár 14 GB helyett csak max 9-10 GB-ot eszik, sokkal takarékosabb, mint az előző rész. VRAM-mal is hasonló a helyzet, habár ott kisebb mértékben, de kb. 5-10%-kal kevesebb VRAM-ot zabál. Habár csak picivel, de jobb az FPS nálam.
Amúgy normális hogy a launcher csak 22 gigát szedett le? Elozonel 100 gigát is letoltott
Látom, hogy többen is írjátok nem fut olyan jól, mint az első rész. Nos, nekem GTX 1050 2GB-os kártyám van, egyedi Warzone 2.0 grafikai moddolást már el is végeztem, hamarosan ezeket is megosztom veletek. (Igen nagyon jófej vagyok 😅)
Jelen állapotban nekem jobban fut, mint a Warzone 1, és a jövőben még biztos találok egy-két kiskaput, amiket majd szintén megosztok (már ha tényleg lesznek).
Egyébként a játék már alapból is kevesebb VRAM-ot eszik, ami szintén jó hír. Szerintem az Infinity Ward remek munkát végzett, részemről nincs sok mindenre panasz!
A Warzone 1-nél a héten közzétettem az ott használható tweak-jeimet, de van egy jó hírem:
Warzone 2-ben sokkal többet lehet módosítani, és ami a legfontosabb, hogy FSR 2.1 ott is működik, mégpedig hibátlanul, bugok nélkül! Plusz a grafikán sem látszódik, hogy moddolva lenne, FPS viszont jelentősen nő! (minimum +10-20 FPS)
Hamarosan jelentkezem, addig is jó gamelést! :D)
Nekem jól ment az előző, de ezt minimumom sem tudom élvezni, annyira gatya a teljesítmény. Jó nagy kamu ez a gépigény sajnos. :(
Amúgy agyalok egy használt series s-en, azon rendesen megy a játék, ahogy nézem a youtube-ot....
A ping szeret az egekbe szökni, de egyébként nagyon bejövős játék. Sok új dolog van benne ami számomra sokkal élvezhetőbbé tette. Kellemeset csalódtam az első rész után. :D