BioShock Infinite gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
RAM:
2 GB
GPU:
512 MB, DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
DX:
DirectX10
OS:
Windows Vista Service Pack 2 32-bit
STO:
20 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core Processor
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB, DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
DirectX11
OS:
Windows 7 Service Pack 1 64-bit
STO:
30 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 963
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A 2. rész sajnos nem tudta felülmúlni az 1. részt, na majd ez....😀
Ezért szoktam én is nyomon követni a játékokat, amik amúgy érdekelnek. Az elején valóban nem a legszebb képeket és videókat dobálták róla, de azóta sokat fejlődött, és ahogy közeledik a megjelenés, annál jobban ráállnak a reklámokra, szívesebben dobálják a szebbnél szebb screenshotokat, hogy minél több játékost csábítsanak el 😀
Ha nem egy sokkal régebbi, DEMO screenshotot raknál be...
És ezek mostani ingame screenshotok.
Igen, amire én írtam, hogy minek, mikor a régi motor is tökéletesen működik, sőt, sokkal jobban mint régebben.
Szerbusz Rolimo 😀
magyarul*
Csak azért mert néhány játékban csillog-villog minden pixel, és az orrodig nem látsz az effektektől meg a kirobbanó falaktól, nem kell hogy minden játékban így legyen. Nem mondtam hogy mondjuk a Portal 2 2011 legszebb játéka, viszont játékmenetben, hangulatban és látványvilágban is kenterbe aláz nem egy mai játékot, és ezek mellett igenis, még mindig szépnek mondható, még a korához képest is. És ez igaz más, nem feltétlen csili-vili játékra.
Nem csak "kib*szott" jó grafikát kell elvárni egy játéktól, lehet kevésbé jó grafikával is szép játékot is csinálni, és akkor még ne adj isten sokkal többet tudnak foglalkozni a játék többi, fontosabb részével.
Rolimo:
Sup son?
A Source Engine 2004-es, és még ma is bőven tartja a szintet. Egy 2006-os motorral nem lehet sokkal nehezebb dolguk 😀
Rolimo:
Yo bro! Akkor a szemészetet tudom még ajánlani, brada!
UI.: a Dishonored a tavalyi év egyik legjobbja volt, nem igazán sértés, ha Dishonored 2 névvel illetik (bár hülyeség 😆😉, nekem mindegy mi a címe, ha a játék jól sikerül.
Nah de azért, ha nem is a legszebb, de az eddigi BioShock feeling-et hozni fogja! 😀
Nem feltétlenül kell minden játékhoz külön motort csinálni, egy jól kitalált engine-t elég sokáig föl lehet használni, csak közben fejlesztenek rajta. Semmi baj nincs a játék grafikájával, sőt, messze az egyik legszebb látvány világgal rendelkező játék eddig.