header
BioShock Infinite
BioShock Infinite cover
Megjelenés: 2013. March 26.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Irrational Games
Kiadó: 2K Games

BioShock Infinite gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
RAM:
2 GB
GPU:
512 MB, DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
DX:
DirectX10
OS:
Windows Vista Service Pack 2 32-bit
STO:
20 GB free
Hang:
DirectX Compatible

Ajánlott gépigény:

CPU:
Quad Core Processor
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB, DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
DirectX11
OS:
Windows 7 Service Pack 1 64-bit
STO:
30 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
STRAFEORION: PreludeFrostpoint VR: Proving GroundsAMID EVILHalf-Life 2 Lost CoastDuke Nukem Forever
Hozzászólások: 1 963
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
deepstriker avatar
UT3-as Engine-el nem hiszem h annyira húzós lenne 😃 GTX 650 OC-s elég neki kb de egy 680-al vagy 690-el remekül futna 😃
0
0
0
0
Vigilante avatar
Nah csak azért, mert ahogy nézem a külföldi fórumokat, ott az átlag a 2600k + a 680 v 7970. 😆
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Igen,Magyarországra értettem!
0
0
0
0
Vigilante avatar
Protein: Nem kell 360p-be nézni róla videót, egyszerűen egy újabb engine kell alá, mert az UT3-as engine már kiöregedett ennyi! 😉 Persze attól még simán jó lehet maga a játékmenete. 😉 Ilyen 100-150 átlag FPS-el számolok fullon, az engine-t elnézve. 😀

darkstreet89:
mikor fele PC-s társadalomnak az ajánlott konfigurációkat is nehéz előteremteni......
Ezt ugye csak itthonra értetted, mert világi szinten azért simán van az embereknek egy quad procija +6950 v 560-asa. 😉
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Szerintem sincs vele semmibaj,nekem még mindig BiosHock hangulata van....
A Grafikáról meg annyit,hogy jól néz ki és semmibaj nincs vele, plusz biztos nem lesz 2007-es szinten,mivel egyik résznek se volt rossz grafikája. De mostanában mindig ezen a grafikán megy a sírás,fogalmam sincs milyen grafikát akartok,mikor fele PC-s társadalomnak az ajánlott konfigurációkat is nehéz előteremteni......
0
0
0
0
susguy avatar
Rolimo:
Ne 360-as felbontással nézz róla videót.
0
0
0
0
jackson04zz avatar
100-99

Egyre gyakoribb hogy besárgítja a kártyám:S
Érik az új kártya
0
0
0
0
alex13 avatar
Egyedül az első részén játszottam, de az annyira nem jött be és ezért nem játszottam a 2. részén, ezt majd még meglátom milyen lesz ha megjelen 😃 😃
0
0
0
0
nito avatar
100%-73% nagyon várom!!!! 😆
0
0
0
0
olcsojanos avatar
Na vajon mennyire fog ez menni, ha nem FullHD-ban erőltetem?
0
0
0
0
no avatar
100-83 Nagyon jól néz ki . Elfog futni a gépemen??
0
0
0
0
modern avatar
Zsir,100-100%😆 én is nagyon várom Február 26 át.Király lessz
0
0
0
0
susguy avatar
FreeManVLV:
Nézd meg fönt a %-ot és megtudod.
0
0
0
0
kaizinger avatar
egy mediumon elfog futkározni 😀 ennek örülök😀
0
0
0
0
INVI_BLU3 avatar
Szerintetek esélyes a medium high kombó? 2013-2014 gépről lenne szó. Vagy talán 100% high?
0
0
0
0
neuroflex avatar
darkstreet89: igen 😃
de boldog vagyok minimum meg van😃
0
0
0
0
Vigilante avatar
Nah ez a gépigény sima ügy! 😃
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Látom az éven a fejlesztőknél a HD 6950 és a GTX 560 lesz terítéken....... 😆
0
0
0
0
neuroflex avatar
BioShock Infinite PC vs konzolok

Mindig nagy kérdés, hogy vajon egy adott játék PC-s verziója mennyivel szebb, mint a konzolos? Illetve mennyivel lehetne szebb, ha a konzolok nem fognák vissza évek óta a fejlődést...

Az IGN közzétett egy igencsak érdekes interjút, amiben a PC-s és konzolos változatok közötti különbségekről regéltek a készítők. Akik tudnak angolul, azok a teljes interjút itt tudják elolvasni, a többieknek pedig kivonatosan összefoglaljuk lentebb a tartalmat.

A 2007-es BioShock volt a csapat első komoly konzolos játéka, így inkább a konzolokra fektették a hangsúlyt, és alábecsülték a kihívást, amit a párhuzamos fejlesztés állított eléjük. Az Infinite esetében már a fejlesztés kezdete óta egy külön PC-s csapat dolgozik a játékon, akik nagyon odafigyelnek arra, hogy a számítógépes közönség azt kapja a pénzéért, amit elvár.

Chris Kline, a játék technikai igazgatója azt is elárulta, hogy PC-n a közepes beállítás felel meg nagyjából a konzolos grafikának, ám ezen felül belőhetünk még High, Very High és Ultra High grafikát is, mely szintek között Levine állítása szerint óriási a különbség. Főleg akkor látszódik ez meg, ha PC-n nagyobb felbontásban játszunk, például Full HD-ban, a látvány az ígéret szerint lenyűgöző lesz.

Kline elmondta, hogy a PC-s fejlesztéshez három alapvető feltételnek kell teljesülnie: fontos az idő, a szenvedély és a tisztelet. Idő, hogy minden csak PC-n elérhető feature bekerüljön a játékba. Szenvedély, hogy képes legyél hajnal háromig is fent lenni, hogy befejezd, amit elkezdtél. És tisztelet, hogy tudd, mire van szüksége a közönségednek, hiszen ha valakik képesek egy életre megharagudni ebben az iparban, akkor azok a PC gamerek.
0
0
0
0
DzsekkSzperro avatar
Egész kellemes gépigény,remélem szépen fog futni.
0
0
0
0
H3roChr1s avatar
Várom!😃 Nekem a 2-ik része nagyon bejött!😃
0
0
0
0
neuroflex avatar
BioShock Infinite gépigény

Tegnap az Aliens: Colonial Marines gépigényéről hullt le a lepel, most pedig a BioShock Infinite hasonló paraméterei kerültek közkézre. Most már szinte egészen biztos, hogy nem csúszik tovább a játék megjelenése.
A BioShock Infinite is belép azon játékok sorába, amelyek immáron nem támogatják az ősrégi és elavult Windows XP-t. Amennyiben az elmúlt évben egy játék sem volt olyan horderejű, ami miatt váltottál volna Windows 7-re - esetleg 8-ra -, talán majd a BioShock Infinite meghozza a kedved.

Minimum

OS: Windows Vista SP2 32bit
CPU: Intel Core 2 DUO 2.4GHz / AMD Athlon X2 2.7GHz
RAM: 2GB memória
HDD: 20GB szabad hely a merevlemezen
VGA: DirectX 10 kompatibilis ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 sorozatos integrált grafikus vezérlő legalább 512MB memóriával

Ajánlott

OS: Windows 7 SP1 64bit
CPU: négymagos processzor
RAM: 4GB memória
HDD: 30GB szabad hely a merevlemezen
VGA: DirectX 11 kompatibilis AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560 grafikus vezérlő legalább 1024MB memóriával
0
0
0
0
modern avatar
Ahogy elnézem szerintem nem lessz piskota gépigénye.😀
0
0
0
0
neuroflex avatar
nagyon faxa lesz de kár hogy késik😕

Politikailag inkorrekt a BioShock: Infinite?

Ken Levine szerint nem, de sokan vannak, akik másként látják. Egyesek még a neves tervező származását is belekeverték a játék történetébe, mondván, "fehérember-gyilokszimulátoron" dolgozik.

A PC Gamer hosszú interjút készített a BioShock: Infinite-en dolgozó Ken Levine-nal, aki kitért a jövő március végén megjelenő játék politikai hátterére is. Mint tudjuk, a sztori egy fiktív lebegő városban, Columbiában játszódik, amit az extrém nacionalizmus tép darabjaira. Hőseink a Vox Populi nevű munkásmozgalom és az uralkodó arisztokrácia közötti véres polgárháború közepébe csöppennek, és csak túlélni akarnak -- vannak viszont olyanok, akik azt hiszik, a játék kitalált csoportosulásai valódi politikai rétegekre utalnak, ezzel megsértve a játékvilágban alapvetésnek tartott korrektséget.

"Higgyétek el, kapok tweeteket..." -- kezdte vallomását Levine keserűen. "Amikor elkezdtem dolgozni a játékon, voltak rokonaim, akik azt hitték, a Tea Party mozgalmat támadom -- azt a Tea Partyt, amiben ők is aktívan közreműködnek. Aztán mikor bemutattuk a Vox Populi csoportot, megjelent egy csomó baloldali oldalon, hogy ez nem más, mint a munkásmozgalom leépítése. Emlékszem továbbá pár sajnálatos postra egy fehér felsőbbrendűséget hirdető weboldalról, a Stormfrontról, melyekben azt fejtegették, hogy 'a zsidó Ken Levine fehérember-gyilkoszimulátort készít'."

Levine szerint a BioShocknál is voltak efféle fellángolások. A neves tervező úgy véli, hogy e játékok olyanok, mint egy "negatív Rorshach-teszt": kimutatják az emberek foga fehérjét. Ken állítása szerint ez azonban jó dolog, hisz megmutatja, hogy a videojátékok nemcsak egy irányból nézhetők, hanem más és más perspektívából is jelentéssel bírnak. Ugyanakkor a szélsőséges támadásokat betegségnek nevezte, melyek minden oldalnak ártanak.

A BioShock: Infinite 2013 márciusában jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
0
0
0
0
susguy avatar
A francba, sikerült a legrosszabb részeket kikapnom a cikkből 😆
Bocsi Rayden02, én voltam a hülye, csak átfutottam a cikken, nem olvastam végig.

Szerk.:
0
0
0
0
neuroflex avatar
BioShock Infinite - ki lesznek szolgálva a PC-sek

Ahogy közeledik a következő generációs gépek megjelenése, úgy szaporodnak egyre inkább azon játékok, amik erősen profitálnak az erős PC-s hardverekből.

BioShock is ilyen cím lesz, hiszen a szokásos DirectX 9 mellett támogatni fogja a 10-es és 11-es verziókat is. Sőt, állítható lesz a FOV, és megannyi érdekes csúszkát huzigálhatunk majd. A PC Gamer jelenti, hogy a héten a sajtónak tartott prenzetáción egy AMD FX-8120 CPU-n, egy Radeon 7900-as sorozató VGA-n futott a program, 16GB memóriával megtámogatva.

PC-s opciók listája:
• Anti-aliasing
• Texture detail
• Dynamic shadows
• Post-processing quality
• Light shafts
• Ambient occlusion
• Object detail
• V-Sync
• UI margins
• Toggleable highlighting of “searchable” or “important” objects

A játék március 26-tól lesz elérhető PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
0
0
0
0
susguy avatar
Neked tényleg ennyire új ez a hír? "...májusban bejelentették..."
Vagy komolyan eddig, December elejéig reménykedtél, hogy még idén Októberben kijön? 😆
Szerintem kicsit lemaradtál.
0
0
0
0
Rayden02 avatar
Még többet várhatunk a BioShock Infinite megjelenésére
Ken Levine másodszor jelentette be a rossz hírt, miszerint tovább csúszik a játék.
A BioShock Infinite eredetileg 2012. október 19-én jelent volna meg, de májusban bejelentették, hogy különböző okok miatt (finomítani, tökéletesíteni, javítani akarnak rajta) ez a dátum 2013. február 26-ra módosul.
Sajnos most sem más a helyzet: az Epic Games-től átigazolt Rod Fergusson tanácsára tovább csúszik a megjelenés. Ken Levine elmondta: "Amikor Rod Fergusson megérkezett hozzánk, megnéztük a játékot. Nagyjából egy hónapja dolgozhatott nálunk, amikor azt mondta 'Figyi, megnéztem az időbeosztást és a játékot, és őszintén, hasznos lenne még 3-4 hét a tökéletesítésre és a hibák javítására."
Éppen ezért az új dátum 2013. MÁRCIUS 26. lett. Reméljük, ez már tényleg a végleges verzió, és nem kell tovább várnunk a BioShock Infinite-re. A BioShock sorozattal foglalkozó BioShock Centrum főszerkesztőjeként és rajongóként egyik szemem sír, a másik nevet: nem örülök a késésnek, de ha tényleg annyira jó és egyedi lesz a játék, ahogy azt a fejlesztők állítják, egy rossz szavam sem lesz. A napokban új trailer várható, utána talán okosabbak leszünk.


Fenébe má!😞
0
0
0
0
MaverickSXT avatar
Amugy akkor ez most mikor jelenik meg, mert imdb szerint 2012
0
0
0
0
susguy avatar
Mort2195:
Igen, ez gyakran van így, hogy ami több pénzbe kerül, abba több dolgot raknak bele.
0
0
0
0
Rayden02 avatar
Protein:Jaja,elég ütős az a szobor!😀
https://www.gamestar.hu/apix_collect/1008/bioshock-infinite/bioshock-infinite_screenshot_20121018193655_3_original.jpghttps://www.gamestar.hu/apix_collect/1008/bioshock-infinite/bioshock-infinite_screenshot_20121018193654_2_original.jpg
0
0
0
0
susguy avatar
Külföldről már lehet előrendelni, van két fajta gyűjtői is, elég jól néznek ki:
[LINK]
0
0
0
0
Megtorlo avatar
amilyen jó lesz, olyan messze van még 😆
0
0
0
0
speedman64 avatar
szoval februarba adjak ki a jatekot😀
0
0
0
0
horsedick1996 avatar
Már alig várom 😃 az első 2 része nagyon tetszett, remélem nem fog csalódást okozni... 😃 😊
0
0
0
0
susguy avatar
Sparda:
Hogy jók legyenek.
0
0
0
0
Sparda avatar
Miért kell a jó játékokat halogatni
0
0
0
0
neuroflex avatar
2013-ra csúszik a BioShock Infinite


A nap rossz híre következik - mámint azoknak, akik jó előre pirossal karikázták be maguknak a BioShock Infinite idén októberre datált megjelenését. A játék csúszik, pár hónapot csak, de ez éppen elég ahhoz, hogy 2012 ősze helyett 2013 első negyedévében jelenjen meg.

Az új megjelenési dátum szerencsére nem ennyire tág, a Take Two napra pontos időpontot jelölt meg: február huszonhatodikán számíthatunk a játékra.

A csúszás oka? A szokásos: több időre van szükség ahhoz, hogy az amúgy remeknek ígérkező játékot még remekebbé varázsolják. A tavalyi E3-mas gameplay demóval (odafent) lehet vigasztalódni.
0
0
0
0
Master Killer avatar


Október 19.-én jön ki! 😉
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
Marad az Unreal Engine 3-nál a BioShock, így természetesen gyönyörű grafikára számíthatunk😎
0
0
0
0
speedman64 avatar
enek nagyon faxa grafikaja lersz szerintem
0
0
0
0
nito avatar
Ma olvastam és hamarabb érkezik USA-ban 2012 október 18 EU-ban 2012 október 19 . Már nagyon várom ! 😎
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció