BioShock Infinite gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
RAM:
2 GB
GPU:
512 MB, DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
DX:
DirectX10
OS:
Windows Vista Service Pack 2 32-bit
STO:
20 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core Processor
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB, DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
DirectX11
OS:
Windows 7 Service Pack 1 64-bit
STO:
30 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 963
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
darkstreet89:
A Grafikáról meg annyit,hogy jól néz ki és semmibaj nincs vele, plusz biztos nem lesz 2007-es szinten,mivel egyik résznek se volt rossz grafikája. De mostanában mindig ezen a grafikán megy a sírás,fogalmam sincs milyen grafikát akartok,mikor fele PC-s társadalomnak az ajánlott konfigurációkat is nehéz előteremteni......
Ne 360-as felbontással nézz róla videót.
Egyre gyakoribb hogy besárgítja a kártyám:S
Érik az új kártya
Nézd meg fönt a %-ot és megtudod.
de boldog vagyok minimum meg van😃
Mindig nagy kérdés, hogy vajon egy adott játék PC-s verziója mennyivel szebb, mint a konzolos? Illetve mennyivel lehetne szebb, ha a konzolok nem fognák vissza évek óta a fejlődést...
Az IGN közzétett egy igencsak érdekes interjút, amiben a PC-s és konzolos változatok közötti különbségekről regéltek a készítők. Akik tudnak angolul, azok a teljes interjút itt tudják elolvasni, a többieknek pedig kivonatosan összefoglaljuk lentebb a tartalmat.
A 2007-es BioShock volt a csapat első komoly konzolos játéka, így inkább a konzolokra fektették a hangsúlyt, és alábecsülték a kihívást, amit a párhuzamos fejlesztés állított eléjük. Az Infinite esetében már a fejlesztés kezdete óta egy külön PC-s csapat dolgozik a játékon, akik nagyon odafigyelnek arra, hogy a számítógépes közönség azt kapja a pénzéért, amit elvár.
Chris Kline, a játék technikai igazgatója azt is elárulta, hogy PC-n a közepes beállítás felel meg nagyjából a konzolos grafikának, ám ezen felül belőhetünk még High, Very High és Ultra High grafikát is, mely szintek között Levine állítása szerint óriási a különbség. Főleg akkor látszódik ez meg, ha PC-n nagyobb felbontásban játszunk, például Full HD-ban, a látvány az ígéret szerint lenyűgöző lesz.
Kline elmondta, hogy a PC-s fejlesztéshez három alapvető feltételnek kell teljesülnie: fontos az idő, a szenvedély és a tisztelet. Idő, hogy minden csak PC-n elérhető feature bekerüljön a játékba. Szenvedély, hogy képes legyél hajnal háromig is fent lenni, hogy befejezd, amit elkezdtél. És tisztelet, hogy tudd, mire van szüksége a közönségednek, hiszen ha valakik képesek egy életre megharagudni ebben az iparban, akkor azok a PC gamerek.
Tegnap az Aliens: Colonial Marines gépigényéről hullt le a lepel, most pedig a BioShock Infinite hasonló paraméterei kerültek közkézre. Most már szinte egészen biztos, hogy nem csúszik tovább a játék megjelenése.
A BioShock Infinite is belép azon játékok sorába, amelyek immáron nem támogatják az ősrégi és elavult Windows XP-t. Amennyiben az elmúlt évben egy játék sem volt olyan horderejű, ami miatt váltottál volna Windows 7-re - esetleg 8-ra -, talán majd a BioShock Infinite meghozza a kedved.
Minimum
OS: Windows Vista SP2 32bit
CPU: Intel Core 2 DUO 2.4GHz / AMD Athlon X2 2.7GHz
RAM: 2GB memória
HDD: 20GB szabad hely a merevlemezen
VGA: DirectX 10 kompatibilis ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 sorozatos integrált grafikus vezérlő legalább 512MB memóriával
Ajánlott
OS: Windows 7 SP1 64bit
CPU: négymagos processzor
RAM: 4GB memória
HDD: 30GB szabad hely a merevlemezen
VGA: DirectX 11 kompatibilis AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560 grafikus vezérlő legalább 1024MB memóriával
Politikailag inkorrekt a BioShock: Infinite?
Ken Levine szerint nem, de sokan vannak, akik másként látják. Egyesek még a neves tervező származását is belekeverték a játék történetébe, mondván, "fehérember-gyilokszimulátoron" dolgozik.
A PC Gamer hosszú interjút készített a BioShock: Infinite-en dolgozó Ken Levine-nal, aki kitért a jövő március végén megjelenő játék politikai hátterére is. Mint tudjuk, a sztori egy fiktív lebegő városban, Columbiában játszódik, amit az extrém nacionalizmus tép darabjaira. Hőseink a Vox Populi nevű munkásmozgalom és az uralkodó arisztokrácia közötti véres polgárháború közepébe csöppennek, és csak túlélni akarnak -- vannak viszont olyanok, akik azt hiszik, a játék kitalált csoportosulásai valódi politikai rétegekre utalnak, ezzel megsértve a játékvilágban alapvetésnek tartott korrektséget.
"Higgyétek el, kapok tweeteket..." -- kezdte vallomását Levine keserűen. "Amikor elkezdtem dolgozni a játékon, voltak rokonaim, akik azt hitték, a Tea Party mozgalmat támadom -- azt a Tea Partyt, amiben ők is aktívan közreműködnek. Aztán mikor bemutattuk a Vox Populi csoportot, megjelent egy csomó baloldali oldalon, hogy ez nem más, mint a munkásmozgalom leépítése. Emlékszem továbbá pár sajnálatos postra egy fehér felsőbbrendűséget hirdető weboldalról, a Stormfrontról, melyekben azt fejtegették, hogy 'a zsidó Ken Levine fehérember-gyilkoszimulátort készít'."
Levine szerint a BioShocknál is voltak efféle fellángolások. A neves tervező úgy véli, hogy e játékok olyanok, mint egy "negatív Rorshach-teszt": kimutatják az emberek foga fehérjét. Ken állítása szerint ez azonban jó dolog, hisz megmutatja, hogy a videojátékok nemcsak egy irányból nézhetők, hanem más és más perspektívából is jelentéssel bírnak. Ugyanakkor a szélsőséges támadásokat betegségnek nevezte, melyek minden oldalnak ártanak.
A BioShock: Infinite 2013 márciusában jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Bocsi Rayden02, én voltam a hülye, csak átfutottam a cikken, nem olvastam végig.
Szerk.:
Ahogy közeledik a következő generációs gépek megjelenése, úgy szaporodnak egyre inkább azon játékok, amik erősen profitálnak az erős PC-s hardverekből.
BioShock is ilyen cím lesz, hiszen a szokásos DirectX 9 mellett támogatni fogja a 10-es és 11-es verziókat is. Sőt, állítható lesz a FOV, és megannyi érdekes csúszkát huzigálhatunk majd. A PC Gamer jelenti, hogy a héten a sajtónak tartott prenzetáción egy AMD FX-8120 CPU-n, egy Radeon 7900-as sorozató VGA-n futott a program, 16GB memóriával megtámogatva.
PC-s opciók listája:
• Anti-aliasing
• Texture detail
• Dynamic shadows
• Post-processing quality
• Light shafts
• Ambient occlusion
• Object detail
• V-Sync
• UI margins
• Toggleable highlighting of “searchable” or “important” objects
A játék március 26-tól lesz elérhető PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Vagy komolyan eddig, December elejéig reménykedtél, hogy még idén Októberben kijön? 😆
Szerintem kicsit lemaradtál.
Ken Levine másodszor jelentette be a rossz hírt, miszerint tovább csúszik a játék.
A BioShock Infinite eredetileg 2012. október 19-én jelent volna meg, de májusban bejelentették, hogy különböző okok miatt (finomítani, tökéletesíteni, javítani akarnak rajta) ez a dátum 2013. február 26-ra módosul.
Sajnos most sem más a helyzet: az Epic Games-től átigazolt Rod Fergusson tanácsára tovább csúszik a megjelenés. Ken Levine elmondta: "Amikor Rod Fergusson megérkezett hozzánk, megnéztük a játékot. Nagyjából egy hónapja dolgozhatott nálunk, amikor azt mondta 'Figyi, megnéztem az időbeosztást és a játékot, és őszintén, hasznos lenne még 3-4 hét a tökéletesítésre és a hibák javítására."
Éppen ezért az új dátum 2013. MÁRCIUS 26. lett. Reméljük, ez már tényleg a végleges verzió, és nem kell tovább várnunk a BioShock Infinite-re. A BioShock sorozattal foglalkozó BioShock Centrum főszerkesztőjeként és rajongóként egyik szemem sír, a másik nevet: nem örülök a késésnek, de ha tényleg annyira jó és egyedi lesz a játék, ahogy azt a fejlesztők állítják, egy rossz szavam sem lesz. A napokban új trailer várható, utána talán okosabbak leszünk.
Fenébe má!😞
Igen, ez gyakran van így, hogy ami több pénzbe kerül, abba több dolgot raknak bele.
[LINK]
Hogy jók legyenek.
A nap rossz híre következik - mámint azoknak, akik jó előre pirossal karikázták be maguknak a BioShock Infinite idén októberre datált megjelenését. A játék csúszik, pár hónapot csak, de ez éppen elég ahhoz, hogy 2012 ősze helyett 2013 első negyedévében jelenjen meg.
Az új megjelenési dátum szerencsére nem ennyire tág, a Take Two napra pontos időpontot jelölt meg: február huszonhatodikán számíthatunk a játékra.
A csúszás oka? A szokásos: több időre van szükség ahhoz, hogy az amúgy remeknek ígérkező játékot még remekebbé varázsolják. A tavalyi E3-mas gameplay demóval (odafent) lehet vigasztalódni.
Október 19.-én jön ki! 😉